یک شرکت آمریکایی اقدام به بازتولید یا رستوماد تویوتا لندکروزر FJ40 افسانهای با استفاده از پیشرانهٔ ۵.۸ لیتری V8 جنرال موتورز کرده است.
در میان تمام مدلهای تویوتا لندکروزر، FJ40 شاید نمادینترین باشد. این خودرو که از سال ۱۹۶۰ تولید شد و در برخی بازارها تا سال ۲۰۰۱ ادامه یافت، آفرودری مقاوم و خالص بود که با پیشرانهها یا فناوریهای پیچیده محدود نشده بود. با توجه بهجایگاه افسانهای آن، جای تعجب نیست که چندین شرکت کیتهای ارتقا برای مدرنسازی این خودرو بدون لطمه به اصالت آن ارائه میدهند. یکی از این شرکتها لگسی اورلند است که جدیدترین نسخه FJ40 خود را معرفی کرده است. این خودرو کاملاً بازسازی شده و به یک موتور ۵.۸ لیتری V8 جنرال موتورز مجهز شده است. این موتور با سیستم تزریق سوخت الکترونیکی هالی اسنایپر، رادیاتور آلومینیومی و اگزوز استیل ضدزنگ ارتقا یافته است.
گیربکس FJ40 نیز با کلاچ جدید و گیربکس کمکی بازسازیشده بهبود پیدا کرده است. در بخشهای دیگر، میل گاردانهای جلو و عقب جدید به همراه سیستم ترمز مدرنشده با سیلندر اصلی و بوستر جدید اضافه شده است. پس از ارتقای بسیاری از اجزای مکانیکی این تویوتا، لگسی اورلند توجه خود را به ظاهر بیرونی و داخلی خودرو معطوف کرد. برای شروع، سقف سخت اصلی کنار گذاشته شده و بهجای آن یک سقف پارچهای نصب شده است که به مالک اجازه میدهد در حین بالا رفتن از صخرهها، از هوای آزاد لذت ببرد.
این شرکت همچنین درها، دستگیرهها و درزگیرهای جدیدی اضافه کرده و مجموعهای از رینگهای ۱۵ اینچی جدیدی را نصب کرده است. کابین خودرو نیز با رو دریهای جدید و روکشهای اهرم تعویض دنده جان تازهای گرفته است. درحالیکه میشد بهراحتی یک سیستم اطلاعاتی-سرگرمی مدرن یا شاید یک سیستم صوتی قدرتمند اضافه کرد، لگسی اورلند از این کار خودداری کرده و این شایسته تحسین است. این FJ را میتوان خودرویی اصیل با قدرت اضافی و امکانات خوشایندی دانست که رانندگی را آسانتر میکنند و این ترکیب عالی است.
(Ali(chevynova
۱۵ تیر ۱۴۰۴موتورهای ۸ آمریکایی اونقدر بینقص و عالیه که از قدیم تا به امروز معرف سگ جونی و قدرت بودن و از دتوماسو ایتالیا و جنسن انگلیس هم از همین موتورها بهره میبردن
بابا مرحبا فلایویل موتور ۴۰۱ امریکن موتورز
بابا مرحبا کارتل روغن ۳۰۲ شورولت
بابا مرحبا ۵۰۰ اسب قدرت موتور ۴۵۴ در ۱۹۷۰
🇺🇸🇺🇸🇺🇸
NAVID@@98
۱۵ تیر ۱۴۰۴هر کسی کو دور ماند از اصل خویش بازجوید روزگار وصل خویش
اوفففففففف کاربراتور هالی موتور V8 قدیمی آمریکایی
شاسی هم که از اول از جیپ آمریکا بوده
بازگشت هر همه به سوی اوست
هرچیز همینه
وقتی گفتم هرچیز اول و ۱ اروپا و آمریکا هرچیز اول و ۱ هستن
البته به پای خود آمریکایی ها که نمیرسه چون فکر کنیم که خود جیپ های آمریکایی مثلا kaiser m715 رو رستوماد کنی دیگه چقدر خیلی خوب تر و خیلی بهتر میشه
(Ali(chevynova
۱۵ تیر ۱۴۰۴M715 یه هیولای واقعیه
دف و گیربکسش بسیار قدرتمنده
yektachafi
۱۵ تیر ۱۴۰۴موتور آمریکایی به لندکروزر میاد
elijah 2001
۱۵ تیر ۱۴۰۴کی دلش میاد با این بره افرود
یادش بخیر قدیما بابام ازینا داشت
الان خودم یه فورد ال تی دی و یه الدوزمبیل ریجنسی کوپه دارم
Taha Ayoobi
۱۵ تیر ۱۴۰۴داداش اگه التیدی و ریجنسی داری که تو دوست خوب منی پس😂
elijah 2001
۱۵ تیر ۱۴۰۴لطف داری دوست عزیز
elijah 2001
۱۵ تیر ۱۴۰۴یخورده خرجشون زیاده ولی اگه دوسشون داشته باشی میارزه برای قطعاتش میتونی بگی برات بسازن ولی هر روز باید بنزینشون بزنی🙃
elijah 2001
۱۵ تیر ۱۴۰۴بیا یهروز باهاشون بریم دور دور من شیرازم فک کنم همشهری نیستیم متاسفانه:)
(Ali(chevynova
۱۵ تیر ۱۴۰۴ریجنسیت همونه قرمز کوپه هست؟
elijah 2001
۱۵ تیر ۱۴۰۴بهترین لندکروز های تاریخ به ترتیب:
fj40
fj70
اتاق100 و تمام
net
۱۵ تیر ۱۴۰۴این دیگه چی هست باز تولید میخواد بکنه باید از رده خارج شود . سوارش شدم خیلی بد و خشک هست در هنگام رانندگی. تویوتا نصف ماشیناش اسمش گذاشته لندکروز
Taha Ayoobi
۱۵ تیر ۱۴۰۴تویوتا کراون نیست که نرم باشه
مال کوه و صحراس اونم قدیمی
yektachafi
۱۵ تیر ۱۴۰۴بد هست؟
هنری فورد
۱۵ تیر ۱۴۰۴بدنه سامورایی با قلب آمریکایی
Yaghoob
۱۵ تیر ۱۴۰۴تجربه رانندگیش رو تو خدمت داشتم. واقعا شاهکاره.
جلال
۱۵ تیر ۱۴۰۴من این ماشینو قبول ندارم
CJ-5 رنگید یه چیز دیگست
متین
۱۵ تیر ۱۴۰۴آقا جلال رنگید اصلا قابل مقایسه با کالسکه ای نیست اونا بیشترشون ذاتا 8 سیلندر زیر کاپوتشون دارن جیپ های CJ-5 تا Cj-7 رقیب لندکروز سری 70 هستن
hosen
۱۵ تیر ۱۴۰۴اونایی که میرن موتور الکتریکی میزارن رو همچین اسطوره هایی یاد بگیرن
net
۱۵ تیر ۱۴۰۴فکر کنم این ماشین کمک فنر نداره روی اسفالت صاف هم الکی تکون میخوره و خیلی خشک هست و این ماشین مهره های کمر رو جا به جا میکنه
هنری فورد
۱۵ تیر ۱۴۰۴و بد هست درسته ؟! 😆
342
۱۵ تیر ۱۴۰۴کار احمقانه!!! دیگه این ژاپنی نیست و آدم دلش نمیخواد سوارش بشه. مزخرف ترین کار، تعویض موتور در بازسازیه. بدرد کسی میخوره که ماشینارو نمیشناسه
samurai
۱۵ تیر ۱۴۰۴خود ماشین با موتور سری f تویوتا ژاپن یک اسطوره هست ولی با این موتور gm اصلا کیفیت ژاپنی رو نمیتونه داشته باشه
Ebrahim11
۱۵ تیر ۱۴۰۴نه اتفاقا با موتور gm قطعا از هر لحاظ کیفیت برتر و بهتر از هر دوم ژاپنی دوم رو داره جوری که از هر لحاظ به گرد پای آمریکایی ها که نمیرسه برای همینم این موتور رو گذاشتن روش
خود شاسی هم که بر اساس جیپ هست موتور سری f هم بر اساس موتور های قدیمی gm بوده موتور های دیزلی شون هم از ابتدا بر اساس موتور های مرسدس بنز بوده یعنی شورلت بنز و جیپ
کلا هرچیز شون همینه و از اوناست ولی به گرد پای خودشان که نمیرسه
وقتی گفتم یک اسطوره و پادشاه هستن هرچیز اول و ۱ اروپا و آمریکا هرچیز اول و ۱ هستن واقعا اسطوره و پادشاه هستن و دیگران باید برای دوم شدن به بعد رقابت کنند مثل این ماشین که براساس کپی از اونا بوده ولی
البته به پای خود آمریکایی ها که نمیرسه چون فکر کنیم که خود جیپ های آمریکایی مثلا kaiser m715 رو رستوماد کنی دیگه چقدر خیلی خوب تر و خیلی بهتر میشه
Ebrahim11
۱۵ تیر ۱۴۰۴نه اتفاقا با موتور gm قطعا از هر لحاظ کیفیت برتر و بهتر از هر
دوم ژاپنی دوم رو داره جوری که
از هر لحاظ به گرد پای اول آمریکایی اول ها که نمیرسه برای همینم این موتور رو گذاشتن روش
خود شاسی هم که بر اساس جیپ هست موتور سری f هم بر اساس موتور های قدیمی gm بوده موتور های دیزلی شون هم از ابتدا بر اساس موتور های مرسدس بنز بوده یعنی شورلت بنز و جیپ
کلا هرچیز شون همینه و از اوناست ولی به گرد پای خودشان که نمیرسه
وقتی گفتم یک اسطوره و پادشاه هستن
خدایی هرچیز اول و ۱ اروپا و آمریکا هرچیز اول و ۱ هستن خدایی واقعا اسطوره و پادشاه هستن و دیگران باید برای دوم شدن به بعد رقابت کنند مثل این ماشین که براساس کپی از اونا بوده ولی
البته به پای خود آمریکایی ها که نمیرسه چون فکر کنیم که خود جیپ های آمریکایی مثلا kaiser m715 رو رستوماد کنی دیگه چقدر خیلی خوب تر و خیلی بهتر میشه اینو میزاره جیبش