تویوتا

تویوتا گرند هایلندر با ابعاد بزرگ و پیشرانه هیبرید معرفی شد

جدیدترین محصول تویوتا برای بازار جهانی، نسخه‌ی کشیده از هایلندر است همراه سه ردیف صندلی و امکانات رفاهی، نیازهای خانوادگی را پاسخ می‌دهد.

طی سنوات اخیر،تقاضا برای هایلندر بسیار بالا و شگفت‌انگیز بوده است. فروش بیش از ۲۵۰ هزار  دستگاه در سال، موفقیت تجاری تویوتا با این شاسی‌بلند خانوادگی را نشان می‌دهد. حال فرصت مناسب برای شرکت سازنده وجود دارد تا نسخه‌های جانبی با قیمت بالاتر ارائه دهد.

گرند هایلندر، طول ۵,۱۱۶  میلی‌متر، عرض ۱,۹۸۹  میلی‌متر، ارتفاع سقف ۱,۷۸۱  میلی‌متر و فاصله محوری ۲,۹۴۶  میلی‌متر دارد تا کوچک‌تر از سکویا و بزرگ‌تر از هایلندر استاندارد باشد. در نمای بیرونی، فرم چراغ‌ها و جلوپنجره نیز تفاوت گرند هایلندر با دیگر شاسی‌بلندهای تویوتا را نشان می‌دهند.

تویوتا گرند هایلندر 2024 نمای پشت

تولید انبوه گرند هایلندر، یک تا ۱/۵ سال آینده انجام خواهد شد. این موضوع، گمانه‌زنی برای پیشرانه‌های خودرو را مشکل می‌کند؛ اما سه نوع قوای محرک برای گرند هایلندر قابل پیش بینی است. احتمالا نسخه‌ی پایه مجهز به موتور ۲/۴ لیتر ۴ سیلندر توئین توربوشارژ با قدرت ۲۷۰ اسب بخار تولید می‌شود. همین پیشرانه در کنار موتور برقی، گرند هایلندر هیبرید را تشکیل خواهد تا قدرت ۳۶۲ اسب بخار فراهم شود. پیشرانه‌ی هیبرید و موتور ۲/۵ لیتر نیز، احتمالا ۲۵۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت.

تویوتا گرند هایلندر 2024 نمای اصلی

براساس اطلاعات موجود در رسانه‌های مختلف، مدل نهایی گرند هایلندر با قوی‌ترین پیشرانه، سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر برساعت ۶/۵ ثانیه و نهایت سرعت ۱۸۰  تا ۲۰۰ کیلومتر برساعت خواهد داشت. این عملکرد برای شاسی بلند دو دیفرانسیل با وزن تقریبی ۲۵۰۰ کیلوگرم، راضی کننده خواهد بود.

تویوتا گرند هایلندر 2024 کابین

تویوتا برای گرند هایلندر، امکانات لوکس و تجهیزات سفارشی ارائه خواهد کرد تا مشتریان برای خرید این مدل، در مقایسه با هایلندر استاندارد تشویق شوند. رینگ‌های ۱۸ تا ۲۰ اینچ، سیستم صوتی ۱۱ بلندگو JBL، نمایشگر ۱۲/۳ اینچ، هدآپ دیسپلی، خروجی برق تا ۱۵۰۰ وات و تمام حسگرها یا دیگر امکانات ایمنی مرسوم در خودروهای مدرن تویوتا برای گرند هایلندر ارائه خواهد شد.

قیمت نهایی هنوز مشخص نیست اما باتوجه به آستانه قیمت ۳۸ هزار دلاری برای تویوتا هایلندر استاندارد  و ۶۰ هزار دلار برای سکویا، می‌توان قیمت گرند هایلندر ۲۰۲۴ را حدود ۵۰ هزار دلار پیش‌بینی کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵۸ رای

مطالب مشابه

‫۳۸ دیدگاه‌ها

  1. بهنام

    ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (888 ديدگاه)

    طراحی متوازن و معقول به دور از اغراق های مرسوم است . بنظرم فروش خوبی را تجربه خواهد کرد .

    موافقم 80
    مخالفم 4
    1. Hadi

      ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (595 ديدگاه)

      مزدا CX90: 👍🏼لایک
      تویوتا گرند هایلندر:👎دیسلایک

      موافقم 75
      مخالفم 105
      1. NAVID۰۰۹۸

        ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (10479 ديدگاه)

        سلطان توووووویوتا ، پادشاه تمام خودروسازان جهان ببین چه میکنننننه ❤👑.

        بسوزه چشم حسود که نتونه بِبینَدد !

        بنوازید اون شیپور جنگِ خراب‌شده‌ی نفرتتان را ای ظالمان حسود که دِلِمان گندید بس که کل‌کل نکردیم🤣!
        با شُمایم ای کره‌مربا پرستان پوشالی فرنگی !

        موافقم 50
        مخالفم 52
        1. MASOUD 0099

          ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (424 ديدگاه)

          نه تویوتا خوبه که چرخش دار می‌ره از ش

          موافقم 18
          مخالفم 40
        2. Iman1199

          ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          نبودی ما دلیلی برای صحبت نداشتیم جهت همون کل کلی که گفتید ما هم نظرمون رو میدیم و حرفای اشتباهتو رد میکنیم.

          پس بدونید که پادشاه و سلطان و سالار و خداییش در همه چیز و هر چیزی بهترین و اول تمام خودروسازان جهان ❤👑 خودروسازان برتری از اروپا و امریکا مثل بنز و فراری و فورد و .. هستن که خداییش پادشاه تمام خودروسازان جهان هستن و در همه چیز و هرچیزی بهترین و اول هستن

          اگر هم هر حرفی دارید ای ظالمان حسود باطل بنوازید شیپور جنگ را که آماده هستیم و اول با همون کره مربا پرستان پوشالی مخالفیم و بعد از اونم باشما که مثل همونهایی🤣!
          شاد باشید و سلامت
          جهت اطلاع گفتیم

          موافقم 24
          مخالفم 11
        3. Amir

          ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (113 ديدگاه)

          داداش اینجوری که تو رفتی بالا منبر رفتی و فاز ریاست گرفتی
          اکیو تویوتا نمیگیرع

          موافقم 20
          مخالفم 3
        4. Iman1199

          ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          پادشاه و سلطان و سالار تمام‌ خودروسازان جهان خودروسازان برتر اروپا و امریکا مثل بنز و فورد و فراری هستن که خداییش در همه چیز و هر چیزی بهترین و اول هستن ❤👑 خودروسازان برتری از اروپا و امریکا مثل بنز و فراری و فورد و .. هستن که خداییش پادشاه تمام خودروسازان جهان هستن که در همه چیز و هرچیزی هم بهترین و اول هستن ❤️👑

          بسوزه چشم حسود که نتونه بِبینَد !
          اگه هم هر حرفی دارید ای ظالمان حسود بنوازید شیپور جنگ را که آماده هستیم و اول با همون کره مربا پرستان پوشالی مخالفیم و بعد از اونم شما در اشتباهی🤣!
          شاد باشید و سلامت
          جهت اطلاع گفتیم
          چون نظر متعصبانه اشتباهی داری

          موافقم 18
          مخالفم 11
        5. مانی

          ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (2486 ديدگاه)

          دهنت سرویس نوید🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
          دِلِمان گندید بس که کل‌کل نکردیم🤣!دِلِمان گندید بس که کل‌کل نکردیم🤣!دِلِمان گندید بس که کل‌کل نکردیم🤣!

          موافقم 3
          مخالفم 2
        6. رامین

          ۲۲ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (257 ديدگاه)

          آقا منم طرفدار بعضی محصولات تویوتا هستم و شاسی بلندای آمریکایی ولی خدایی این چه فازی هست که میگیرین 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      2. الهام

        ۲۱ فروردین ۱۴۰۳
        سوابق: (1 ديدگاه)

        دلت میاد ، من تازه گرندهایلندر لیمیتدخریدم ، درمقایسه با ماشین قبلی رافور ، یه چیز دیگه س👌👌👌

    2. علی

      ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (839 ديدگاه)

      دمت گرم تویوتا چی ساختی برامون ، نگاه کردن بهش هم لذت بخشه ، حیف که پول خریدشو ندارم!!! واقعا وقتی به سبد محصولات تویوتا نگاه میکنم و کیفیت شون را ، میگم که بهترین و کاملترین شرکت خودرو سازی دنیاست

      موافقم 34
      مخالفم 8
      1. علی

        ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (839 ديدگاه)

        تنها عیب محصولات جدید موتور ۴ سیلندر توربوئه ؟!!! اینم بخاطر فشار سیاست های جهانیه!!! که تا نابود نکنند صنعت موتور درون سوزها را ول نمیکنن

        موافقم 16
        مخالفم 2
        1. ali

          ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (271 ديدگاه)

          ۲۷۰ اسب بخار کمه؟ نود نه درصد ایرانی ها موتور بالاتر tu5 که ۱۰۵ اسب بخاره سوار نشدن بعد ایراد موتور ۱/۶ توربو چین که ۱۹۷ اسب بخار میگیرن
          جدیدا ایراد تویوتا ۲۷۰ اسبی میگیرن حیف شرکت تویوتا باید از همین نفرات متخصص بگیره

          موافقم 5
          مخالفم 3
      2. Iman1199

        ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (1864 ديدگاه)

        سبد محصلاتش متنوع هست ولی تو هرکلاسی اگه در نظر بگیری حتی از هموطنان خودش هستن که گزینه های بهتری دارن مگر اینکه رقیب مستقیمی وجود نداشته باشه که بازم در اون صورت مقایسه ای حساب نمیشه پس با این حساب نه کاملترینه نه بهترین نیست کلا چون تو هر کلاس و سگمنتی بهتر از خودش وجود داره

        موافقم 13
        مخالفم 11
      3. U2

        ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (4 ديدگاه)

        نمیگم اروپا یا آمریکا. مقایسه کنید با چانگان cs35 ازین خوشگلتره این چیه جاپنیه زشت نمیدونم چرا تعصب رو ژاپن زشت حال بهم ز..

        موافقم 6
        مخالفم 15
        1. U2

          ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (4 ديدگاه)

          پلاس

          موافقم 3
          مخالفم 3
    3. مزدا

      ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (2085 ديدگاه)

      طراحی کابینش خیلی خوب شده.
      کاش فورجونر هم کابینش اینجوری طراحی کنند بی نقص میشه

  2. 911

    ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (599 ديدگاه)

    جلوش یکم زشته.
    ولی از عقب عالیه

    موافقم 2
    مخالفم 52
    1. زیزیگولو

      ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (6033 ديدگاه)

      داری بی انصافی میکنی

      موافقم 7
      مخالفم 2
  3. MASOUD 0099

    ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (424 ديدگاه)

    قیمت مناسب به پول ما میشه دو میلیارد و دویست نود پس تقریباً هم قیمت لگن هشت pro هست

    تازه این دو تا اصلا قابل مقایسه نیستند از نظر شتاب از نظر ظاهری از نظر قوای محرکه از نظر کیفیت و……….

    ولی چی مجبورند لگن هشت پرو رو بخرند مجبورند .

    موافقم 40
    مخالفم 5
    1. OM.01

      ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (528 ديدگاه)

      قیمت بنز S580 مدل W223 به پول ما میشه 5 میلیارد و تقریبا هم قیمت لگن راوا فور 2016 پایه هست.

      تازه این 2 تا اصلا قابل مقایسه نیستن. یکی کوهی از تکنولوژی امکانات ایمنی یکی ماشین فوق اقتصادی تنظیم صندلی شاگرد دستی!

      ولی خب مردم ناچار هستن لگن راوا فور بخرن با 5 میلیارد…

      این مثال را میشه از پراید300تومنی تا هامر 25 میلیاردی(!) زد…

      (وقتی موضوعی را بیان میکنیم تمام آن را بیان کنیم نه بخش مورد علاقه خود را…)

      موافقم 17
      مخالفم 23
      1. MASOUD 0099

        ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (424 ديدگاه)

        صحیح من با شما موافقم

        موافقم 4
        مخالفم 11
      2. علی

        ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (839 ديدگاه)

        در پاسخ به om ,, عجب !!!! حالا بهترین و پرفروشترین کراس اور دنیا شد لگن !!! البته این نظر شماست و خوشبختانه ۹۹ درصد خواننده های این سایت هم دراز گوش نیستند!!!!!

        موافقم 7
        مخالفم 9
        1. Iman1199

          ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          فروش داره ولی بهترین نیست رقبای دیگه بهتر از راوفور هست از هر لحاظ که در نظر بگیریم
          پس اینجوری هم نیست که همیشه موفقیت تجاری یک محصول رو به حساب برتری فنی ا‌ون نمیزارن که شما بیخودی این دوتا رو به هم چسبوندی یعنی ممکنه محصولی فروش داشته باشه ولی در عین حال رقبا بهتر از اون باشن

          پس علی خوش خیال خوش خیال نباشید اینجوری ساده و سطحی نبینید و راحت میزان فروش رو بیخود نمیشه چسبوند به بهتر بودن مگر اینکه اثبات شه که ما خلافش رو اثبات میکنیم
          چون اتفاقا از لحاظ فنی رقبای دیگه تو هربخشی رقبای دیگه پیدا میشن که برتری دارن حتی هموطنان خودش چه برسه به گزینه های جهانی دیگه خودش هم گزینه بدی نیست ولی رقبای بهتر دیگه هست که تو بخش های مختلف بهتر هستن

          کلا منطق انتخاب بازار و میزان فروش فروش هیچوقت دلیلی برای برتری فنی نیست بعضی موارد ممکنه هردو باهم باشن بعضی موارد ممکنه فقط یکی باشه هر حالتی ممکنه
          ولی خیلی موارد هم هستن که فروش بالا دلیل براری فنی نیست و صرفا دلایل غیر فنی هستن مثل شرایط فروش و محبوبیت و ظاهر و …
          در کل متاسفانه این یه باور غلطه بین عامه مردم عادی هست که از خودرو ها سر درنمیارن که اگه یه محصول پرفروش بود و یا از یک کمپانی شناخته شده بود دیگه اون محصول همه چیز تمامه درصورتی که در واقعیت نه اصلا اینطور نیست
          و واقعیتش اینه که در اون محصول ممکنه ضعف های زیادی هم در مقایسه با رقبا وجود داشته باشه و حتی ضعف های مهندسی و طراحی داشته باشه
          پس میتونی بگی پرفروش ولی نمیتونی بهترین رو هم پشت بندش بیخودی بچسبونی به اون

          چون
          مثلا تو یه مقایسه ای که قبلا بود چند تا از کراس اورر ها رو تو آفرود مقایسه کردن که عملکرد راوفور افتضاح بود حتی یه جا گیر کرد
          ولی برانکو اسپورت یکی از گزینه های اون مقایسه تو آفرود عالی بود و عملکرد خیلی بهتری داشت یه رنگلر رو هم بعنوان معیار گذاشته بودن
          اینم لینکش
          https://www.pedal.ir/magazine/ford-bronco-sport-vs-jeep-wrangler-vs-subaru-outback-wilderness-vs-toyota-rav4-trd-off-road/

          پاراگراف های پایین برگرفته از متن لینک بالا
          «هرقدر رانندگی با سوبارو لذت‌بخش بود، تویوتا ناامیدکننده بود. بزرگ‌ترین مشکل این خودرو پیشرانه است زیرا درحالی‌که تویوتا برای رافور دو نسخهٔ هیبریدی عالی را ارائه می‌کند، برای این نسخهٔ TRD پیشرانهٔ کم‌توان تنفس طبیعی معمولی را در نظر گرفته است. این پیشرانه حتی قبل از اضافه شدن وزن کیت TRD هم برای رافور ضعیف بود و ضرایب بلند گیربکس هشت سرعته هم کمکی به آن نکرده است. وقتی دور موتور بالا می‌رود، این ترکیب بسیار زمخت، خشن و پرسروصدا احساس می‌شود. در مورد کیفیت سواری رافور TRD افرود اما بین آزمایش‌کنندگان اختلاف‌نظر وجود داشت و برخی آن‌را آشفته و برخی سفت اما نه آزاردهنده می‌دانستند.»

          از طرفی دیگه فورد برانکو اسپورت هم مه یک کراس اوور هست عملکرد درخشانی داشت

          «فورد برانکو اسپرت بدلندز از بسیاری از جهات شکاف بین تویوتا و سوبارو و جیپ را پُر می‌کند. این ممکن است یک کراس‌اوور باشد اما از پشت فرمان به‌سختی می‌توان باور کرد که برانکو اسپرت در پلت‌فرم با اسکیپ مشترک است زیرا در این خودرو حس سنتی اس‌یووی مانند وجود دارد در کنار حس استحکامی که تویوتا و سوبارو فاقد آن هستند. پیشرانهٔ چهار سیلندر توربوشارژ این خودرو پر گشتاور و پاسخگو است و هرچند گیربکس در سرعت‌های پایین در ترافیک گهگاهی دچار اشتباه می‌شود اما پاسخگویی مناسبی دارد و به‌خوبی تنظیم شده است. مثل جیپ و تویوتا، سواری فورد هم به سفتی گرایش دارد اما در عوض هندلینگ خوبی دارد و حتی با وجود قرار گرفتن روی لاستیک‌های آل‌ترین، روی جاده با اعتمادبه‌نفس عمل می‌کند.

          عملکرد سطح پایین راوفور نسبت به رقبا در مقایسه
          «ما مدت‌ها بر این باور بودیم که یک کراس‌اوور چهارچرخ محرک با لاستیک‌های مناسب تقریباً می‌تواند به هرجایی که مالک بخواهد برود اما پس از این‌که با رافور TRD به آفرود رفتیم نظرمان تغییر کرد. نشان TRD ممکن است در فورانر یا تاندرا نشان جذابی باشد اما در رافور تلف شده است. یکی از بزرگ‌ترین مشکلات رافور TRD این است که تویوتا در آن حتی زحمت افزایش فاصله از زمین و بهبود زوایای حمله و خروج را هم به خود نداده است. به همین دلیل، راننده هنگام رانندگی با این ماشین در هرجایی به‌جز یک مسیر بیابانی کاملاً مسطح باید خود را برای شنیدن صداهای آزاردهندهٔ کشیده شدن صفحات زیرین روی موانع آماده کند. همچنین، با فرض اینکه بتوانید هر طور شده رافور را بالا بکشید تا به واقعاً به یک مانع برسید، پیشرانه شما را ناامید خواهد کرد. سیستم کنترل گشتاور برداری در محور عقب هیچ کمکی به این محور نمی‌کند و به همین دلیل خودرو در هر حالت رانندگی آفرودی که قرار داشته باشد، قدرت با کمترین کشش به چرخ‌ها منتقل می‌شود که این منجر به فرو رفتن چرخ‌ها در ماسه یا هرز گردی آن‌ها روی صخره‌ها می‌شود. همچنین وقتی با این خودرو در جایی گیر کنید، هیچ قلابی برای بکسل کردن آن وجود ندارد»

          عملکرد شگفت انگیز و هوشمندانه فورد برانکو اسپرت که نشون دهنده مهندسی و طراحی برتر اون هست
          «فورد برانکو اسپرت بدلندز در مقایسه با رقبای کراس‌اوور خود شگفت‌انگیز است. در این ماشین هرگز درماندگی، لیز خوردن یا هرزگردی روی هر مسیری که پیش روی آن قرار دادیم وجود نداشت. تنظیم هوشمندانهٔ سامانهٔ چهارچرخ محرک برانکو اسپرت نیز به دلیل توانایی‌های بالا شایستهٔ تحسین است. حتی زمانی که برانکو در حالت رانندگی معمولی پیش‌فرض قرار دارد به‌سرعت می‌توان متوجه شد که کدام چرخ در حال لیز خوردن است. در این صورت، سیستم از ترمزها استفاده می‌کند تا رفتاری مشابه قفل دیفرانسیل را تقلید کرده و قدرت را با کشش مناسب به چرخ‌ها برساند. برانکو اسپرت بدلندز اگر در یکی از حالت‌های آفرود متنوعی که دارد قرار گیرد و یا سامانهٔ چهارچرخ محرک آن برای توزیع ۵۰-۵۰ قدرت قفل شود، حتی از این هم توانمندتر می‌شود. لاستیک‌ها و ابعاد مناسب برانکو اسپرت بدون شک موجب بهبود توانایی‌های آن در آفرود شده‌اند و مهندسی هوشمندانه نیز این کراس‌اوور را بسیار بیشتر از چیزی که به نظر می‌رسد توانمند کرده است»

          حتی تو یه بررسی دیگه هم که چندتا کراس اوور رو با هم مقایسه کرده بودن
          بازم راوفور در بیشتر موارد مقابل اون ها حرفای برای گفتن نداشت و صرفا معمولی بود

          مثلا این پایین رو هم بخونید ( متن برگرفته از یکی از مقایسه ها که لینکش هم هست بررسیش همینجا هم پوششش داده شد)

          «کم‌فروغ‌ترین خودرو از نظر سواری و هندلینگ تویوتا راو ۴ است. شاید این خودرو قول اسپورت بودن را داده باشد اما هر چیزی غیرازاین را شاهد هستیم. فرمان خودرو بی‌حس و مرده است و سیستم تعلیق در ناهمواری‌ها عصبی عمل کرده و لرزش‌هایی را به کابین منتقل می‌کند.
          این از سواری که عقبه
          پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری ۱۷۶ اسب بخاری این خودرو به خاطر مزیت یک‌دهم ثانیه‌ای نسبت به فارستر فشار بیشتری را تحمل می‌کند و در دورهای بالا صدای زیادی دارد. گیربکس ۶ سرعته ی اتوماتیک تویوتا نیز کمکی به این موضوع نمی‌کند و اکثر وقت خود را صرف یافتن دنده‌ی مناسب می‌کند. توصیه ما به تویوتا این است که از گیربکس CVT راو ۴ هیبرید در این خودرو استفاده کند.»

          اینم از پیش انه و گیربکس راوفور که عملکرد آنچنانی در مقایسه با رقبا نداره و صدا داره و خشهنه
          بالاتر هم تو آفرود رقبا بهتر بودن
          یعنی هم تو آفرود رقبای بهتری هست و هم تو جاده رقبای بهتری در سواری بهتر وجود داره
          و هم تو کابین و راحتی رقبای دیگه هستن که بهترش هستن
          و هم تو پیشرانه و موتور و گیربکس جالب نبوده و رقبا بهتر عمل کردن

          مثلا
          «برای ما بهترین خودرویی که تمام این موارد را انجام می‌داد مزدا CX-5 بود. در پیچ‌های جاده‌ای مزدا هندلینگی درگیر کننده و اسپورت را ارائه کرده و حرکات بدنه‌ی کمی داشته و در راه‌های ناهموار نیز کمتر خونسردی خود را از دست می‌دهد. این خودرو اسپورت ترین مدل گروه بوده و بهترین سیستم فرمان را دارد. کنترل خوب حرکات بدنه، احساس خوب ترمز و شاسی برنامه‌ریزی‌شده از ویژگی‌های این خودرو هستند.»

          « مزدا همه‌ی نمرات خوب را به خود اختصاص داده و بهترین پیشرانه را دارد که قدرتی خطی را ارائه می‌کند. گیربکس مزدا نیز سریع بوده و در حال نرمال تعویض‌های به هنگامی دارد.»

          «بدون تعصب CX-5 ( رقیب راوفور ) در مصرف سوخت و تصادفات عالی عمل کرد و در پرفورمنس نیز دست برتر را داشت. مزدا یکی از بهترین کابین‌ها و بهترین کیفیت سواری را داشته و مهم‌تر آنکه ما واقعاً از رانندگی با آن لذت بردیم»

          موافقم 14
          مخالفم 6
  4. زیزیگولو

    ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (6033 ديدگاه)

    آقای اشتری در مورد تخمین قیمت من فکر مینم بسته به سفارش مشتری قیمتی بین ۳۵ هزار دلار تا ۴۰ هزار دلار داشته باشه …….. از نظر من اگر تو ایران شرایط نرمال بود و سقف قیمت واسه واردات خودروهای مدل ۲۰۲۳ نبود این میتونست تو فروش با سانتافه و سورنتو رقابت کنه و حتی پیروز رقابت باشه (منظور من کلاس بندی ماشینا نیستش و بیشت منظورم از نظر توجه و سلیقه مردم هستش)

    موافقم 22
    مخالفم 6
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (2748 ديدگاه)

      برام سواله واقعا چرا یک متن ساده و کوتاه نمی خونین؟
      هایلندر استاندارد الان 38 هزار دلار هست و قیمت گرند هایلندر بدون شک، بالاتر از 45 هزار دلار و نزدیک به 50 هزار دلار خواهد بود
      سانتافه و سورنتو از این ماشین، کوچک تر و ارزان تر هستند
      کلاس این خودروها تفاوت داره و آستانه قیمت شون 30 هزار دلاره

      موافقم 42
      مخالفم 14
      1. زیزیگولو

        ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (6033 ديدگاه)

        اتفاقاً من اکثر اوقات تو هر خبری همه متن ها رو میخونم ……. بله آقای اشتری هایلندر استاندارد همینقدر قیمت داره و من فکر نمیکنم که این فقط بخاطر بزرگتر بودن از هایلندر استاندارد حدود ۱۵ هزار دلار بیشتر قیمت بخوره و به هر حال از نظر من این نمیتونه یه ماشین فول سایز مثل سکویا باشه و قیمتشم در حدودای قیمت پایه سکویا باشه و درضمن آقای اشتری مثل اینکه خط آخر کامنت من که تو پرانتز هستش رو نخوندین

        موافقم 20
        مخالفم 6
        1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

          ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (2748 ديدگاه)

          وقتی هایلندر اصلی 38 هزار دلار در متن نوشتیم، پیش بینی قیمت 35 تا 40 هزار که شما از گرند هایلندر داشتین اصلا باورکردنی نیست

          موافقم 26
          مخالفم 7
        2. زیزیگولو

          ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (6033 ديدگاه)

          جناب اشتری با سپاس از توجه شما ………. به هر حال نظر شخصی من در مورد قیمت این ماشین همین هستش که گفتم و بازم میگم که اینجا تو این کامنت منظور من این نیستش که هایلندر تو چه سگمنتی قرار میگیره و همونجوری که گفتم منظورم این بود که اگر هایلندر ۲۰۲۳ و سانتافه ۲۰۲۳ و سورنتو ۲۰۲۳ وارد ایران میشد این توی رقابت فروش میتونست پیروز باشه و سلیقه مردم موقع خرید بیشتر این بودش

          موافقم 11
          مخالفم 5
        3. زیزیگولو

          ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (6033 ديدگاه)

          اگه اشتباه نکنم قیمت پایه هایلندر استاندارد در حدود ۳۶ هزار دلار هستس

          موافقم 13
          مخالفم 4
  5. MohammaD

    ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (344 ديدگاه)

    انصافا خیلی نشست به دلم . اگه نسخه کشیده لکسوس RX هم چنین فرم بدنه ای داشته باشه خیلی عالی میشه. این طراحی کابین با تریم دو رنگ کرم _ قهوه ای سوخته چه شود ….

    موافقم 22
    مخالفم 4
  6. محمد

    ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (163 ديدگاه)

    بد نیست که فاصله معرفی تا عرضه اینقدر زیاد باشه؟

  7. Hamilton1970

    ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (540 ديدگاه)

    کلا SUV و کراس‌اور های این مدلی خیلی به دلم میشینه الی الخصوص مدلهای ساده و جذاب و خانوادگی تویوتا:)
    خوشحالم که تویوتا این سبک رو ادامه میده

    موافقم 15
    مخالفم 2
  8. Hadi

    ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (595 ديدگاه)

    طراحی خوبی داره کاربردیه و میتونه با قیمت مناسب عالی باشه…
    ولی انتخاب من مزدا CX90 جدیده 👌🏼

    موافقم 12
  9. زمستانم

    ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (219 ديدگاه)

    چرا گنده چونکه استاندارد های امریکا برای همه چی گندس خیابوناشون خونه هاشون ماشیناشون ……. چرا رفرنس جهان کشور امریکاست؟ چونکه از قدیم گفتن احتراما احترام شرایط رو باب میل تمام سلیقه ها فراهم کرده نخبه و کارگر میلشون به اونجاست . شما به یه حیوان وحشی احترام بزار رام میشه به همون حیوان دست درازی کن لهت میکنه . فکر کنم ساده گفتم ..

    موافقم 13
  10. زمستانم

    ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (219 ديدگاه)

    فقط اون نت 5g+ که گوشه مانیتورش مشخصه خخخخخخخخخخخ

    اقا رنگ داشبورد مورد پسند نبود اصلا لوکس نشون نمیداد

    موافقم 4
    مخالفم 10
  11. Jason T

    ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    مبارک شیخ نشین های اطراف باشه . یه بوق هم برا ما بزنید :(

    موافقم 19
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (2748 ديدگاه)

      احتمالا گرندهایلندر مخصوص بازار امریکا عرضه می‌شه
      شیخ نشین‌ها کلاس بالاتر دوست دادن، لندکروزر و کادیلاک اسکالید سوار می‌شن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا