نمایشگاه ژنو با حضور خودروسازان و تعداد زیادی از خودروهای جدید آنها بر گزار شد و حاشیههایی هایی هم داشت. یکی از حاشیهها، حضور پر رنگ خودروهای با...
تبلیغات
نمایشگاه ژنو با حضور خودروسازان و تعداد زیادی از خودروهای جدید آنها بر گزار شد و حاشیههایی هایی هم داشت. یکی از حاشیهها، حضور پر رنگ خودروهای با رنگهای تند، نسبت به گذشته بود و این یک نشانه از کم رنگ شدن سیطره رنگ سفید به شمار میرود که برای مدتی طولانی، رنگ سال بود.
شاید نتوان استفاده بیشتر از یک رنگ در نمایشگاه را به عنوان نمادی از گرایش خریداران به آن رنگ هم دانست، اما لااقل میتوانیم بگوییم که رنگ نارنجی، رنگ سال نمایشگاه ژنو 2014 بود. و قطعاً این موضوع اتفاقی و بدون تحلیل سلایق گرایشهای های مشتریان نبوده است. امسال، رنگ برگزیده شما برای خودروی جدیدتان چیست؟
داغترین مطالب روز