AU.TO، جستجو و موفقیت

شنبه 13 تیر 1394 - 05:39
مطالعه 4 دقیقه
AUTO Bus
آدام جانسن (Adam Jansen) یکی از آن کارآفرین‌های پر شور و شوق است. وی اعتقاد دارد که موفقیت برای کسی است که گوش فرا می‌دهد، مشورت می‌کند و در...
تبلیغات

آدام جانسن (Adam Jansen) یکی از آن کارآفرین‌های پر شور و شوق است. وی اعتقاد دارد که موفقیت برای کسی است که گوش فرا می‌دهد، مشورت می‌کند و در معاملاتش از خود فروتنی نشان می‌دهد. وی در این رابطه می‌گوید:

این موضوع ممکن است به صورت یک‌شبه برای شما اتفاق نیفتد، ولی اگر چیزی فوق‌العاده بسازید و هدف درستی در کار خود داشته باشید، من فکر می‌کنم که موفقیت در انتظار شما خواهد بود.

«جانسن» معاون توسعه اقتصادی در AU.TO است؛ یکی از پیشروترین و خلاق‌ترین شرکت‌ها در صنعت اتومبیل. امروزه بیشتر مشتریان علاقه‌ دارند تا از خانه خود، خریدهای خود را انجام دهند. برخی افراد نیز ممکن است تمام خریدهای موردنیاز خود را از طریق اینترنت انجام دهند و نیازی به بیرون رفتن از خانه نمی‌بینند. یک گوشی موبایل هوشمند، معمولاً محل انجام چنین خرید‌هایی شده است.

AU.TO یکی از بهترین تجربه‌های خرید را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. یک موتور جستجو در کسری از ثانیه، نتایج واضحی ارائه می‌دهد و در همین حال، کاربران AU.TO نیازی به وارد کردن اطلاعات شخصی و یا نوع دقیق خودروی موردنظر را ندارند. مثلاً می‌توانند عنوان “red Chevy trucks را تایپ کنند و نتیجه را ببینند. «آدام جانسن» در این زمینه می‌گوید:

ما کار را بیش از حد پیچیده نمی‌کنیم و تنها می گوییم که یک خودرو چقدر می‌ارزد یا فرق قیمت یک نمایندگی با نمایندگی دیگر چقدر است. طراحی رابط کاربری بسیار ساده انجام شده و روشی مدرن برای خرید یک اتومبیل ارائه شده است؛ بدون آن که اطلاعات شما در جایی بخواهد ذخیره شود. من به عنوان یک خریدار، دوست ندارم که وقتی برای خرید وارد جایی می‌شوم، هیچ‌گونه اطلاعاتی از خود ارائه دهم. همچنین در اینجا، نیازی نیست که صفحات مختلف را ورق بزنید؛ فقط چیزی که می‌خواهید بگردید را تایپ کنید و اگر خودرو را بپسندید، می‌توانید به نمایندگی بروید و آن را از نزدیک ببینید. ما به این ترتیب، مشتریان و فروشندگان را برای یک معامله لذت‌بخش آماده می‌کنیم.

AU.TO اطلاعات جستجوی خودرو را از ۱۶ نقطه‌نظر مختلف جمع‌آوری می‌کند که شامل بررسی‌های نمایندگی، روزهای حضور در بازار و امتیاز‌بندی مطابق با آن می‌شود. امتیاز ۸۵ و بیشتر از آن به عنوان یک معامله خوب تلقی می‌شود. معمولاً ۵ نتیجه اول جستجو گزینه‌های مناسبی برای نیازهای مشتری خواهند بود.

تمام داده‌های جستجو توسط  AU.TO Bot جمع‌آوری شده و AutoRank نیز امتیاز خودروها را مشخص می‌کند. «جنسن» اضافه می‌کند:

در AU.TO، بهترین گزینه‌ها، اول از همه نمایش داده می‌شوند؛ این چیزی است که مشتریان می‌خواهند ببینند. آنها نمی‌خواهند که لیست تمام خودروهای موجود را مشاهده کنند، بلکه تنها خودروهایی مدنظر آنهاست که بیشترین ارتباط را با عبارتی که جستجو کرده‌اند، داشته باشد. در همین حال، ما در یک رویکرد متفاوت، با اینکه به مشتری در درجه اول اهمیت داده‌ایم، ولی نمایندگی‌ها را نیز درنظر داشته‌ایم. AU.TO یک بازار بزرگ را برای مشتریان برای پیدا کردن خودروهای موردنظرشان در اختیار قرار داده است و آنها می‌توانند به صورت مستقیم، خودروهای خود را از منبع اصلی تهیه کنند.

مطابق گفته «جانسن»، AU.TO یک وب‌سایت «ساده و بی‌تکلّف» است و همچنان که خریداران می‌توانند بدون ارائه اطلاعات شخصی، از آن استفاده کنند، نمایندگی‌ها نیز بدون پرداخت هزینه می‌توانند لیست موجودی خود را در معرض دید عموم قرار دهند. نمایندگی‌ها نمی‌توانند برای رفتن به بالای لیست AU.TO پولی پرداخت کنند، چرا که این وب‌سایت بر اساس حق عضویت ساخته نشده است.

همچنین کامنت‌ها نیز به صورت مرتب پایش می‌شوند تا قیمت‌های نمایندگی‌ها به صورت کاذب افزایش نیابد. این موضوع باعث می‌شود که از قرار گرفتن اطلاعات بی‌طرفانه و مناسب در اختیار کاربران AU.TO اطمینان حاصل گردد.

علاوه بر مزیت عدم‌پرداخت هزینه برای قرار گرفتن لیست موجودی نمایندگی‌ها، این لیست می‌تواند به سرعت و لحظه‌ای در AU.TO ارائه شود. «جانسن» در رابطه با رابطه وب‌سایت با نمایندگی‌های خودرو می‌گوید:

ما با شبکه‌ای از نمایندگی‌ها ارتباط داریم و با آنها به صورت مستقیم و فعالانه کار می‌کنیم.

«جانسن» و تیم AU.TO درصدد هستند تا تجربه بهتری برای موج جدید خریداران اتومبیل ایجاد کنند. AU.TO وب‌سایتی است که کار خود را از صفر شروع کرده و در طول سال‌ها توسعه داده شده است. وی در این رابطه اضافه می‌کند:

در یک تجارت، همیشه چیزی در حال تغییر است و در نتیجه ما به دنبال راهی هستیم که محصولات را با کیفیت بهتری به دست مشتری برسانیم؛ چه با ارائه یک محصول جدید یا اصلاح و تنظیم دوباره چیزی که داریم. در نهایت، ارتباط مناسب، هماهنگی خوب و اشتیاق به کاری که انجام می‌دهیم باعث موفقیت AU.TO شده است.

AU.TO در هر لحظه به اطلاعات بیش از ۲/۱ میلیون وسیله نقلیه دسترسی دارد و در کسری از ثانیه، آنها را برای نتایج جستجو مرتب می‌کند. در نتیجه، بهترین گزینه‌ها را برای یک مشتری بالقوه نمایش می‌دهد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.