حراج 11 دستگاه خودروی کلاسیک مشهور ژاپنی، ساخت 1990 تا ۱۹۹۶
بهزودی مجموعهای خیرهکننده از یازده خودروی کلاسیک ژاپنی به حراج گذاشته میشود و احتمالاً بر سر خرید آنها دعوا خواهد شد. این مجموعه شامل خودروهایی از مدل 1990 تا 1996 میشود. شروع این مجموعه با یک نیسان پولسار GTi-R است که سیزدهمین نمونه از تنها 21 دستگاهی است که این خودرو ساخته شده و قبلاً متعلق به مدیر اجرایی نیسمو بوده است. این خودرو تنها 4,700 کیلومتر کار کرده است. مزدا اتوزم AZ-1 مدل 1992 با 72 هزار کارکرد خودروی بعدی است و یک هوندا NSX-R مدل 1993 با کارکرد 60,500 کیلومتری هم دراینبین دیده میشود. این نسخه فقط مخصوص بازار ژاپن بود و تنها 483 دستگاه از آن ساخته شد.
خودروی بعدی، یک نیسان اسکایلاین R32 GT-R V-Spec II N1 مدل 1994 با کارکرد زیر 8 هزار کیلومتر است. از این خودرو فقط 63 دستگاه ساخته شد که این سیوپنجمین نمونهٔ آن است. یک تویوتا سوپرا مدل 1994، یک سوبارو ایمپرزا STI استیشن با کارکرد 56,700 کیلومتر، یک میتسوبیشی لنسر اوولوشن II GSR مدل 1994 با کارکرد زیر 15 هزار کیلومتر، یک نیسان اسکایلاین R3 GT-R V Spec مدل 1995 بنفشرنگ با کارکرد حدود 20 هزار کیلومتر، یک تویوتا سنچوری LWB مدل 1995 با کارکرد 102 هزار کیلومتر، یک هوندا اینتگرا تایپ R مدل 1996 با قطعات موگن و کارکرد 24,700 کیلومتری و یک میتسوبیشی لنسر اوولوشن IV GSR مدل 1996 با کارکرد 67,200 کیلومتر هم دیگر خودروهای این مجموعهٔ جذاب هستند.
به نظر میرسد تمام این یازده خودرو در شرایطی عالی قرار داشته باشند و قطعاً هرکدام از آنها طرفداران زیادی در بین علاقهمندان دارند. بااینحال، از بین این ماشینها احتمالاً هوندا NSX-R و نیسان اسکایلاین R32 GT-R V-Spec II N1 بیشترین ارزش را دارند.