زیکر، برند لوکس گروه جیلی، با انتشار تصاویر رسمی 9X، شاسیبلند پرچمدار خود را با شتاب صفرتاصد ۳ ثانیه معرفی کرده است.
زیکر 9X، شاسیبلند پرچمدار برند زیکر، با طراحی جعبهای شکل و ابعادی بزرگ، رسماً در نمایشگاه خودروی شانگهای معرفی خواهد شد اما حالا میتوانیم اولین تصاویر رسمی آن را ببینیم. در این ماشین، جلوپنجره بزرگ با خطوط کرومی عمودی، امضای طراحی خانوادگی زیکر مشابه مینیون ۰۰۹ را به نمایش میگذارد و ظاهری لوکس و مینیمال ایجاد میکند. پروفیل جانبی با خطوط صاف و ساده، حس وقار و ابهت را منتقل میکند و در عقب، چراغهای سراسری با ۴۳,۳۴۳ قطعه الماس مانند، درخششی خیرهکننده دارند.
9X اولین خودروی زیکر است که به سیستم رانندگی هوشمند G-Pilot با معماری رانندگی خودکار سطح سه مجهز میشود. این سیستم از معماری دیجیتال ZEEA 3.0 بهره میبرد که سرعت پاسخدهی ارتباطات را تا ۵۰ درصد بهبود میدهد. برای پایش محیط اطراف نیز 9X به مجموعهای پیشرفته از حسگرها شامل یک لیدار دوربرد برای تشخیص فاصلههای طولانی و چهار لیدار کوتاهبرد برای پوشش نقاط کور مجهز شده است. این فناوریها، 9X را به یکی از پیشرفتهترین شاسیبلندهای لوکس در زمینه رانندگی خودکار تبدیل میکنند.
زیکر 9X با قوای محرکهٔ نوآورانه Super Electric Hybrid عرضه میشود که مزایای پیشرانههای تمام الکتریکی، پلاگینهیبریدی و هیبرید بردافزا را ترکیب میکند. این سیستم نهتنها پرفورمنسی استثنایی ارائه میدهد بلکه کارایی و تجربه رانندگی را به سطح جدیدی ارتقاء خواهد داد. به گفتهٔ زیکر، این شاسیبلند جدید میتواند در ۳ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت شتاب بگیرد که آن را در رده شاسیبلندهای پرفورمنس مانند تسلا مدل X پلد و لامبورگینی اوروس قرار میدهد. هنوز جزئیاتی درباره ظرفیت باتری، شعاع حرکتی یا توان دقیق پیشرانه منتشر نشده اما انتظار میرود پرچمدار زیکر با قوای محرکهٔ دو موتوره چهارچرخ محرک عرضه شود.
زیکر 9X در سگمنت شاسیبلندهای لوکس پرچمدار قرار میگیرد و با مدلهایی مانند بامو X7، مرسدس GLS و تسلا مدل X رقابت خواهد کرد. قیمت پایه این خودرو حدود ۵۰۰ هزار یوآن معادل ۶۸ هزار دلار تخمین زده شده درحالیکه قیمت نسخه لوکس Grand Edition ممکن است به ۱ میلیون یوآن معادل ۱۳۶ هزار دلار برسد. این قیمتگذاری، 9X را به گزینهای رقابتی در برابر برندهای لوکس غربی تبدیل میکند.
مازیار
۲ اردیبهشت ۱۴۰۴((در این ماشین، جلوپنجره بزرگ با خطوط کرومی عمودی، امضای طراحی خانوادگی زیکر مشابه مینیون ۰۰۹ را به نمایش میگذارد))
حالا دیگه جلوپنجره بزرگ با خطوط کرومی عمودی امضای طراحی خانوادگی زیکر شده؟!!
عجب …
بعد دزدی طراحی حالا دزدی امضای طراحی😄
۲ اردیبهشت ۱۴۰۴کپی از رولزرویس
Ehsan
۳ اردیبهشت ۱۴۰۴اون افرادی که دیس دادن به کامنت “کپی از رولزرویس” دقیقا نظرشون چیه؟ یعنی بخاطر ماشین چینی که دارن یا دوست دارن داشته باشن منطق خودشون رو میبرن زیر سوال و قبول ندارن این کپی رولزرویسه؟!!! دیگه واضح تر از این؟
net
۲ اردیبهشت ۱۴۰۴این ماشین رکورد پهن ترین زه سفید شیشه مثلثی ستون عمود شیشه عقب رو شکوند 😃
نی نی کباده زن
۲ اردیبهشت ۱۴۰۴حسودیت میشه که اینو حفظ نکردن آلمان ها و تهمت دزدی زدی ؟ 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
J
۲ اردیبهشت ۱۴۰۴زیکر 9X در سگمنت شاسیبلندهای لوکس پرچمدار قرار میگیرد و با مدلهایی مانند بامو X7، مرسدس GLS و تسلا مدل X رقابت خواهد کرد
واقعا چطور تسلا رو لوکس حساب میکنن؟ آخه X پلد در کنار بنز GLS و X7 ؟
ارسلان
۲ اردیبهشت ۱۴۰۴وقتی زیکر و لوکس حساب کنند و بیارند کنار بنز و بی ام و و…دیگه تسلارو هم باید لوکس حساب کرد 😂
net
۲ اردیبهشت ۱۴۰۴بنز و بی ام و و تسلا در دسته لوکس قرار دارد و این ماشین کپی رولزرویس در دسته فوق لوکس یا اشرافی قرار دارد
net
۳ اردیبهشت ۱۴۰۴این ماشین چینی مثل رولز رویس و بنتلی فوق لوکس یا اشرافی نیست و طرح کپی رولز رویس هست
Reza-a
۲ اردیبهشت ۱۴۰۴تسلا لوکس هست اما تو سگمنت X7 قرار نمیگیره و مقایسه درستی هم نیست
heshmat021
۲ اردیبهشت ۱۴۰۴کافیه نسخه پایه مدل x و gls رو با هم مقایسه کنی ببینی کدوم آپشن های بیشتری داره. از طرفی برقی های بنز و بی ام و هم ارزون نیستن
Sina_carshow
۲ اردیبهشت ۱۴۰۴معلومه مدل ایکس آپشن های بیشتری داره آپشن های تسلا فقط ظاهری هستش و تمامی مدل هاش فقط تو موتور و ظاهر فرق دارن از نظر آپشنی همه یکی هستن داداش
بنز پایه در حد تویوتا کرولا هم آپشن نداره کروز کنترل هوشمند و دوربین 360 هنوز توش آپشنه خلاصه اینقدر با اعتماد به نفس تسلا رو تخریب مکنید
بله درسته تو یک کلاس نیس با بنز و این ماشین زیکر و یه رده پایین تره قبول دارم منم
Kamran Aghaei
۲ اردیبهشت ۱۴۰۴به ماشین پر اپشن که نمیگن لوکس
ماشینی که سواریش خیلی راحت
باشه و متریال کابینش از کیفیت
بالایی برخورد دار باشه میگن لوکس
amir-mr
۲ اردیبهشت ۱۴۰۴راستش با این مشخصات و قیمتی که داره، واقعا وسوسهانگیزه برای خرید. چینیها انصافا دارن خوب کار میکنن؛ درسته ماشینو تبدیل کردن به کالای مصرفی، ولی واقعا دارن خوب رقابت میکنن.
سوشیانت
۲ اردیبهشت ۱۴۰۴تو این کلاس قیمت اهمیتی نداره
Sina_carshow
۲ اردیبهشت ۱۴۰۴اتفاقا قیمت همیشه مهم بوده این ماشینم تو کلاس سوپر لوکس مثل رولز رویس نیس که جنبه معنوی داشته باشه واقعا نسبت به آپشن هایی که میده و پلت فرم ایمنی که تو محصولات ولوو هم استفاده میشه (تقریبا همه محصولات زیکر و لینک اند کو اینم احتمالا بعد رونمایی مشخص) میشه) قیمت فوق العاده رقابتی داره
سوشیانت
۳ اردیبهشت ۱۴۰۴چیزی به اسم اس یو وی سه ردیف صندلی فوق لوکس وجود نداره فوق لوکس خودرویی هست که دست ساز باشه تو این کلاس اصن دست ساز نداریم
فکت
۳ اردیبهشت ۱۴۰۴تواین کلاس ارزش اهمیت داره یعنی پول بابت چه برندی میدی و چه امکاناتی؟وقتی برندت شناخته شده نیست هرچقدر هم امکانات بده نیازداری که خودت بگی که چیز لوکسی خریدی و این اولین اصل از لوکس نبودنه!
دکتر استاپ
۲ اردیبهشت ۱۴۰۴اصالت محض
ابوالفضل
۲ اردیبهشت ۱۴۰۴هرروز میام به پدال سر میزنم که اخبار خودرو جهان رو دنبال کنم
ولی همش معرفی خودرو چینی
واقعا باید به این چینی ها گفت چه خبرتونه
فکت
۳ اردیبهشت ۱۴۰۴تیم پدال دسته جمعی کلاس زبان چینی ثبت نام کردن اینه که محدود شده منابعشون.
همایون
۲ اردیبهشت ۱۴۰۴نمیشه بهش گفت تقلید چون تا جایی که تونستن امضای طراحی برند خودشون رو اضافه کردن ولی اینکه نمای جانبی مشابه کولیان باشه انتخاب خیلی خوبی بود چون خیلی ماشین رو گرانتر از چیزی که هست نشون میده.از نظر بعد از مدتها یه طراحی قابل قبول دیدیم تو شاسی بلندهای لوکس چینی که جای تحسین داره برای جیلی.اینو مقایسه کنید با دست پخت ناهمگون بیوایدی در یانگ وان u8