ام جیچشم انداز

ام جی 4 برقی فردا موتور؛ مشخصات و قیمت کراس اور وارداتی در ایران

فردا موتور برای پیش‌فروش یکی از مشهورترین خودروهای برقی ساخت چین آماده می‌شود. ام جی ۴ در کلاس کراس‌اور کوچک الکتریکی، محصولی جدید و بی‌رقیب برای بازار ایران خواهد بود.
ام جی 4 برقی MG4 EV نمای پشت

ام‌جی برند بریتانیایی است اما امروزه به عنوان یک خودروسازی کاملا چینی فعالیت می‌کند. این مجموعه سال ۲۰۰۵ توسط گروه سایک خریداری شد و هم‌اکنون خودروسازی بسیار خوش‌نام‌تر و معتبرتر از دیگر برندهای چینی به‌حساب می‌آید. محصولات ام‌جی از معدود خودروهای ساخت چین محسوب می‌شوند که استاندارد اروپا و استرالیا را رعایت کرده‌اند. حتی در انگلیس، انواع خودروهای این برند، فروخته می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

 هاوال H6 هیبرید بهمن موتور؛ مشخصات و قیمت در ایران
هیوندای توسان وارداتی؛ مشخصات و قیمت در ایران

تویوتا کرولا هیبرید وارداتی معین خودرو؛ مشخصات و قیمت
↵میتسوبیشی اکلیپس کراس وارداتی؛ مشخصات و قیمت شاسی بلند ژاپنی
↵چری جیکو در ایران؛ خودروهای وارداتی از برند لوکس چینی

در کشور ما اولین بار حدود ۱۵ سال پیش ام‌جی سدان ۵۵۰ به‌عنوان اولین محصول با نام شوالیه توسط مدیا موتور واردات ایران شد. ام‌جی توانست در بازار کشورمان موفق عمل کند و مدیا موتور محصولات مختلف آن مثل کراس‌اوور GS، سدان MG 6 و هاچ‌بک MG 3 را عرضه کرد؛ اما با تصویب تحریم‌های سال ۱۳۹۶ فروش این برند در ایران متوقف شد. حتی خط مونتاژ MG360 که در تبریز با سرمایه‌گذاری مشترک سایک چین و طرف ایرانی شروع شده بود، خیلی زود به پایان راه رسید.

ام جی 4 برقی MG4 EV نمای اصلی

بهمن ماه سال ۱۴۰۲ شرکت فردا موتور خبر از کسب مجوز واردات MG5 و MG GT داد. حالا کراس‌اور برقی MG4 نیز وارد ایران شده است تا احتمالا به لطف تخفیف مالیاتی خودروهای تمام الکتریکی، برای بازار ما عرضه شود. این محصول سال ۲۰۲۲ معرفی شد و حالا سه خط مونتاژ در چین و تایلند و اندونزی دارد. فروش MG4 EV در سال ۲۰۲۳ به ۱۵۲ هزار دستگاه رسید.

طراحی ظاهری و نمای بیرونی ام جی ۴ برقی فردا موتور

ام جی ۴ برقی، یک خودروی مرتفع یا شاسی‌بلند محسوب نمی‌شود. کشیدگی بدنه باعث می‌شود از دور، مشابه ون‌های کوچک باشد اما به هرحال، یک کراس‌اور کوچک با کابین جادار و راضی‌کننده برای خانواده‌های ۴ نفره است.

ام جی 4 برقی MG4 EV نمای جلو

چراغ‌های باریک و اصطلاحا چشم گربه‌ای، نقش اصلی را در نمای تهاجمی MG4 EV دارند. این خودروی برقی، وابستگی چندانی به ادوات پلاستیکی ندارد؛ اما لوکس و گران‌قیمت نیز به نظر نمی‌رسد. حجم‌دهی بدنه، خصوصا برای سپر جلو و درپوش موتور، بسیار خوب است. همچنین فاصله‌ی اندک بین چرخ جلو و لبه‌ی بیرونی سپر، بهبود فرمان‌پذیری هنگام عبور از مسیرهای باریک و پرترافیک را فراهم می‌کند.

ام جی 4 برقی MG4 EV نمای جانبی

در نمای جانبی، حس ون MPV دیده می‌شود و زه‌وار پلاستیک سیاه در پایین رکاب، توی ذوق می‌زند. رینگ‌‌های ۱۶ و ۱۷ اینچ آلومینیوم نیز در نسخه‌ی واردشده به ایران، جذابیت چندانی ندارند. ام جی ۴ صرفا از خطوط روی بدنه در راستای چراغ‌های جلو و عقب برای کاهش سادگی در طراحی جانبی خود استفاده می‌کند.

ام جی 4 برقی MG4 EV نمای پشت

از دیدگاه نگارنده، نمای پشت MG4 EV زیبایی بیشتری نسبت به دیگر زوایای خودرو دارد و بسیار چشم‌گیر است. چراغ‌های پیوسته، حالت بوم‌رنگی دارند و همراه برجستگی جذاب ارایه می‌شوند. حجم‌دهی درپوش صندوق، شکاف بالچه روی سقف نکات مثبت ام جی ۴ برقی هستند؛ هرچند که بخش بزرگی از سپر عقب، ادوات پلاستیکی سیاه و خاکستری دارد.

در مجموع می‌توان  MG4 EV را به عنوان یک خودروی چینی، زیبا و عامه‌پسند توصیف کرد. این مدل با طول ۴,۲۸۷  و عرض ۱,۸۳۶  و ارتفاع ۱,۵۰۴  و فاصله محوری ۲,۷۰۵  میلی‌متر ارایه می‌شود تا از نظر بزرگی اتاق، مشابه هیوندای سانتافه باشد اما طول کلی خودرو، فقط ۹ سانتی‌متر بیشتر از ۲۰۶ صندوق‌دار است.

طراحی کابین و نمای داخلی ام جی ۴ برقی فردا موتور

داشبورد MG4 EV حتی برای علاقه‌مندان خودروهای مدرن و فناوری محور، خسته‌کننده و بسیار ساده دیده می‌شود. محل جوی‌استیک برای تغییر حالت رانندگی و شارژر وایرلس و ترمز دستی (ترمز پارک) برقی، مثل طاقچه ساخته شده است. جالیوانی‌ها نیز در محل نامناسب و ناخوشایند هستند.

پشت فرمان، پنل دیجیتال رنگی ۷ اینچ وجود دارد و نمایشگر لمسی روی داشبورد، ۱۰/۲۵ اینچ  با رابط  اندروید و اپل است. دوربین پارک، دید ۳۶۰ درجه، مسیریاب ماهواره‌ای، گرم‌کن داخل صندلی جلو، کروز کنترل هوشمند و ترمز خودکار، امکانات ام جی ۴ برقی هستند که هنوز مشخص نیست برای مدل وارداتی، ارایه شوند.

صندلی‌های ساده با راحتی قابل قبول در MG4 EV وجود دارد و چهار سرنشین بلندقد را جای می‌دهد. مواد به کاررفته در تودری‌ها و داشبورد نیز از کیفیت متوسط برخوردارند. همچنین، ۳۶۳ لیتر فضای حمل بار فراهم است که در مقایسه با دیگر کراس‌اورهای چینی موجود در ایران، مثل چری X33 مدیران خودرو که صندوق ۵۵۰ لیتری دارد، چندان مناسب نیست.

پیشرانه و تجهیزات فنی ام جی ۴ برقی فردا موتور

چهار نوع قوای محرک برقی برای MG4 EV در بازار جهانی وجود دارد. نسخه‌ی پایه که احتمالا وارد ایران خواهد شد، ۱۷۰ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد. این مدل در زمان ۸ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رسد و نهایت سرعت ۱۶۰ کیلومتر برساعت فراهم می‌کند. توان پیمایش ارزان‌ترین ام جی ۴ برقی،  ۳۵۰ کیلومتر است و صرفا به صورت دیفرانسیل جلو تولید می‌شود.

ام جی 4 برقی MG4 EV داخلی

دیگر مدل‌های MG4 EV با قدرت ۲۰۰ و ۲۴۰ و ۴۳۰ اسب بخار، ۲۵۰ و ۳۵۰ و ۶۰۰ نیوتن‌متر گشتاور دارند. گران‌ترین نمونه‌ی ام جی ۴ برقی، در زمان ۴ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رسد و نهایت سرعت ۲۰۰ کیلومتر برساعت فراهم می‌کند. این خودرو، دو دیفرانسیل است و توان پیمایش ۴۰۰ کیلومتر دارد. ام جی ۴ برقی، نسخه‌ی تک دیفرانسیل همراه باتری ۷۷ کیلووات ساعت با شعاع حرکتی ۵۰۰ کیلومتر نیز ارایه می‌دهد.

قیمت  ام جی ۴ برقی در بازار جهانی و ایران

آستانه قیمت MG4 EV در چین، ۱۸ هزار دلار است و برای مدل دو موتور دو دیفرانسیل همراه امکانات کامل بازار اروپا، ۲۶ هزار دلار پرداخت می‌شود. اگر فرض کنیم نسخه‌ی پایه وارد ایران شود و تخفیف عوارض واردات مخصوص خودروهای برقی را استفاده کند، حدود ۱/۵ تا ۱/۷ میلیارد تومان برای  مشتری دست اول، هزینه خرید خواهد داشت. چنانچه اضافه‌پرداخت‌های اجباری برای این خودرو، مشابه مدل‌های تمام بنزینی باشد، ام جی ۴ برقی تقریبا ۲ میلیارد تومان قیمت‌گذاری خواهد شد.

کراس‌اور برقی ام‌جی، ابعاد کوچک‌تری نسبت به شاسی‌بلندهای چینی موجود در ایران دارد. با این شرایط، اگر کمتر از ۲ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شود؛ جذاب خواهد بود و در غیر این صورت، مشتری احتمالی را به سمت فونیکس تیگو ۷ و تیگو ۸ سوق خواهد داد.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۵۱ رای

مطالب مشابه

‫۲۹ دیدگاه‌ها

  1. X200

    ۸ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    کاش میشد سبد محصولات خودروسازی کشور همگی میشد مونتاژ چینی . چه بنزینی چه برقی . چین دهه ها از ایران جلوتره و مایی که هنوز ۳۰ درصد خیابونامون با پراید اشباع شده ، میتونیم یکم پیشرفت رو ببینیم .
    فقط همت مسئولان و مدیریت میخواد که نداریمش ‌. اگه میشد یکم با چین و روسیه همکاری کرد ، متخصص تربیت کرد ، قطعه سازی رو رشد داد ، حداقل یک دهه جلو میرفتیم .
    یا مثلا خود چینیا چندین پلتفرم خوب دارن که از بقیه خریدن . کاش میشد ما هم دستمون به اون پلتفرما برسه که از پلتفرم پراید و ۴۰۵ و ۲۰۶ راحت شیم .
    ما که دستمون به غرب نمیرسه ، همین شرقیا هم ازشون بهره ای نمیبریم و کلا شدیم گوشت قربانی .

    موافقم 17
    مخالفم 3
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۸ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (2427 ديدگاه)

      برای هر پیچ در خودروی ساخت ایران خودرو سایپا، دست های پنهان برای کسب سود همکاری می کنن
      اگر کل این سیستم به یک شرکت خارجی حتی چینی تحویل داده بشه، با مافیای خودرو چه کار کنیم؟

      موافقم 23
      مخالفم 1
      1. علی

        ۸ خرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (30 ديدگاه)

        جااانم به این کشور با این صنعتش داره الگو جهان میشه

        موافقم 5
        مخالفم 10
        1. ناخدا

          ۸ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (330 ديدگاه)

          هنوز خیلی مونده

          موافقم 9
          مخالفم 2
    2. Parham

      ۸ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (744 ديدگاه)

      کاربر بینام الان تشنج میکنه یه ماشین رقیب برای هایما پیدا شد.

      موافقم 13
      مخالفم 0
      1. شمال

        ۹ خرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (119 ديدگاه)

        چه سلیقه عجیبی

        موافقم 5
        مخالفم 0
      2. ۹ خرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (4253 ديدگاه)

        هیچی رقیبش نمیشه 😏😗

        موافقم 1
        مخالفم 4
    3. Farhad

      ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (5 ديدگاه)

      دوست عزیز کدوم خودرو چینی وقتی مونتاژ میشه به قیمت چین و با شرایط فروش چین در کشور ما فروش میره اگر چند تا شرکت با باند و مافیا و اسم های هچل هفت اومدن شرکت زدن و خودرو مونتاژ میکنن ببینین در کشور مبدا قیمت چنده و با چه شرایطی فروخته میشه و اینجا با حداقل سه برابر قیمت اونم نقد و ملت همیشه در صف یکسال براش وامیستن …البته اینکه ما خودروسازیمون اشغال تولید میکنه حرفی توش نیست ولی باید قبول کرد که خیلی از مردم حتی پول خرید همین اشغالارم ندارن چه برسد به خودروی چینی ..خانه از پای بست ویران است

      موافقم 5
      مخالفم 0
  2. X200

    ۸ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    کاش میشد برادران استارتاپی چینی ، یه الکتروموتور با باتری جمع و جور ، برای موتور های هوندا 125فسیل شده طراحی میکردن .
    دولت هم میومد با اقساط ۳ تا ۵ ساله با یه شارژر خونگی تشویق میکرد که مردم انجین آلاینده و پر سر و صدای این زباله ها رو با نمونه برقی جایگزین کنن
    یه شارژر خونگی هم بسه چون باتریش کوچیکه و ۲ – ۳ ساعته شارژ میشه تا شاید روزی چینیا شارژر سریع هم بدن بهمون
    هم هوا تمیز تر ، هم سرو صدا کمتر ، هم دردسر بنزین بی کیفیت کمتر ، هم بیماری کمتر

    موافقم 13
    مخالفم 3
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۸ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (2427 ديدگاه)

      موتور 125 سی سی موتورسیکلت که در ایران بیش از 20 ساله وارد شده
      به سفارش شرکت های ایرانی در چین تولید می شه و تا جایی که من اطلاع دارم، به دلیل مصرف سوخت بالا و آلایندگی شدید، برای بازار چین غیر استاندارد اعلام شده

      موافقم 12
      مخالفم 1
      1. Ramin

        ۸ خرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (10 ديدگاه)

        آقای اشتری
        سلام من یه روز برای این مطلب وقت گذاشتم لطفاً آن را در سایت بگذارید 🙏🙏

        موتورسیکلت‌های 125 سی‌سی، که بیش از دو دهه است به بازار ایران راه یافته‌اند، نمونه‌ای از وسایل نقلیه‌ای هستند که در طول زمان تحولات چشمگیری را تجربه کرده‌اند. این موتورسیکلت‌ها، که ابتدا به‌عنوان وسایلی اقتصادی و کارآمد مورد استقبال قرار گرفتند، اکنون بیش از یک دهه است که به سفارش شرکت‌های ایرانی در چین تولید می‌شوند.

        با این حال، مسائل مربوط به مصرف سوخت و آلایندگی، چالش‌هایی را برای این صنعت به وجود آورده‌اند. در چین، که خود یکی از بزرگ‌ترین بازارهای موتورسیکلت جهان را دارد، استانداردهای آلایندگی به‌طور مداوم در حال تغییر و تحول هستند تا با نیازهای زیست‌محیطی همگام شوند¹. این کشور در سال‌های اخیر شاهد ارتقاء استانداردهای آلایندگی خود بوده است تا از آلودگی هوا کاسته شود و به حفظ محیط زیست کمک کند.

        در ایران نیز، با توجه به افزایش آگاهی‌های زیست‌محیطی و نیاز به کاهش آلودگی هوا، تلاش‌هایی برای به‌روزرسانی استانداردهای آلایندگی موتورسیکلت‌ها صورت گرفته است. به‌عنوان مثال، سازمان محیط زیست ایران در نظر دارد استانداردهای آلایندگی موتورسیکلت‌ها را به یورو 5 ارتقاء دهد. این اقدامات نه تنها به بهبود کیفیت هوا کمک می‌کنند، بلکه می‌توانند به افزایش کیفیت و کارایی موتورسیکلت‌های تولیدی نیز منجر شوند.

        با این حال، موتورسیکلت‌های 125 سی‌سی که در چین تولید می‌شوند و به ایران صادر می‌گردند، باید با استانداردهای جدید آلایندگی که در بازارهای هدف اعمال می‌شوند، سازگار باشند. این امر می‌تواند به تولیدکنندگان چینی فشار آورد تا فناوری‌های پاک‌تر و کم‌مصرف‌تری را در محصولات خود به کار بگیرند و در نتیجه، موتورسیکلت‌هایی با کیفیت بهتر و مطابق با نیازهای محیط زیستی به بازار عرضه کنند.

        در نهایت، این تغییرات نه تنها به نفع محیط زیست است، بلکه می‌تواند به افزایش استانداردهای زندگی و سلامت عمومی نیز کمک کند. با پیشرفت‌های فناوری و تغییرات در سیاست‌های زیست‌محیطی، موتورسیکلت‌های 125 سی‌سی می‌توانند همچنان به‌عنوان وسایل نقلیه‌ای مقرون‌به‌صرفه و کارآمد باقی بمانند، ضمن آنکه کمترین تأثیر منفی را بر محیط زیست داشته باشند.

        موافقم 8
        مخالفم 0
        1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

          ۹ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (2427 ديدگاه)

          سپاس از نوشتار مفید شما

          موافقم 5
          مخالفم 1
        2. ۹ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (4253 ديدگاه)

          به نظر من موتور ها باید برقی باش بی یه صدایی هم بدن
          و اینکه گواهینامه موتور سواری رو از ۱۶ سالگی به ۱۸ تغییر بدن میگید چرا؟
          به بچه موتور سیکلت یا ماشین بدی
          اونم بچه ایرانی خودشو به کشتن میده
          تا زیر ۱۸ سالگی آدم یه کودک درونی داخلش فعاله که با سرعت تو کوچه ها و خیابونای تنگ با گاز می‌ره
          یا مثلاً یارو با موتورش می‌ره پشت سر مردم
          حتی اگه نخواد کرم بریزه یه صدای ریزی باید موتور از خودش در بیاره تا وقتی یارو از پیاده رو رد میشه متوجه بشه موتوری پشتشه

          موافقم 9
          مخالفم 1
    2. Hadi

      ۸ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (341 ديدگاه)

      دو سال پیش کیش بودم تمام موتورها برقی بود حتی هوندا 125 هم بود ولی همشون موتور برقی روشون گذاشته بودن و فقط هم برای پیک موتوری و پیک رستوران استفاده میشد

      فکر میکنم علت اصلی که هوندا 125 تو ایران محبوبه بخاطر طراحی زین موتورشه چون خیلی صافه و بزرگ و ترک موتور هم بهش اضافه میشه و همه در یک راستا هستن و باعث میشه باکس در بهترین حالتش باشه و بستنش هم راحته

      علت دیگش هم ارزون بودن و فراوون بودن قطعات و تعمیرکار هوندا هست
      حتی تو روستاها هم تعمیرکار این موتور پیدا میشه

      موافقم 8
      مخالفم 2
    3. ۹ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (4253 ديدگاه)

      وای نصف شب ساعت ۵ صبح پسره همسایمون موتورشو برمیداره کابوس منه
      از وسط خواب پا میشم خوابیدنم دیگه با خداست😖

      موافقم 3
      مخالفم 0
    4. گاس فرینگ

      ۹ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (103 ديدگاه)

      طرح موتور برقی باید برای موتور های cg با اون صدای مسخره شون که از ۱۲۵ سی‌سی تا ۲۰۰ سی‌سی هیچ فرق خاصی نداره با قید دو فوریت رقم بخوره منتها موتور سازی ها صرفا دنبال سود هستن

      موافقم 4
      مخالفم 0
  3. علی جردن

    ۸ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (1389 ديدگاه)

    فردا موتور عرضه کننده بهترین خودروهای حال حاظر بازار ایران است و واقعا انتخاب های کم نظیری برای بازار ایران کردند

    موافقم 4
    مخالفم 11
  4. X200

    ۸ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    بیشتر انگار یه ون بوده که خواسته تغییر جنسیت بده اما ناموفق بوده . کابینشم ماشالا پر از خالی

    موافقم 6
    مخالفم 2
  5. مهربد

    ۸ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (265 ديدگاه)

    عکس ها مربوط به گونه X Power (گران ترین مدل MG4) است . {تفاوت ظاهری در کالیپر های ترمز و تریم پهلوی خودروست.}
    MG4 شاهکار برند بریتانیایی ام جی است که بدست Carl Gotham و Robert Lemmens دو طراح مشهور و مهندس ارشد مرکز طراحی لندن ام جی و با همکاری کالج سلطنتی هنر انگلستان و دفتر مرکزی در شانگهای، طراحی شده است. MG4 در مقایسه با مدل‌های این برند که پیش از این به بازار عرضه شده و در حال فروش هستند، از نظر طراحی و فن آوری، مسیر جدیدی را در پیش گرفته است که در کلاس خود از نظر قیمت گذاری و گارانتی هم در اروپا، بی رقیب است.

    موافقم 3
    مخالفم 0
  6. مصطفی

    ۸ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (5 ديدگاه)

    در معرفی لطفا اندازه باتری ذکر بشه، پیمایش چند مدل استاندارد داره که خیلی هم قابل راستی ازمایی نیست،
    درنهایت باتری زیر ۶۰ کیلووات ساعت به درد ایران نمیخوره، شاید کشور های کوچک تر. تحقیق نکردم، اما با این توصیف باید حدود ۴۰ باشه.
    ضمن اینکه قیمت فوب واردات باید حساب شه، نه قیمت مصرفی مشتری در اروپا یا هرجا، فرق قیمت زیاده و ما نمیدونیم در کشور مقصد دیگه چه ایتمهایی روی قیمت اثر گزاره.

    موافقم 3
    مخالفم 0
  7. زیزیگولو

    ۸ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (5686 ديدگاه)

    کسایی که تو ایران ماشین برقی میخرن دلخوش به کدوم زیرساختها هست؟؟!!

    موافقم 6
    مخالفم 1
  8. زیزیگولو

    ۸ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (5686 ديدگاه)

    کسایی که تو ایران ماشین برقی میخرن دلخوش به کدوم زیرساختها هستن؟؟!!

    موافقم 4
    مخالفم 1
  9. Dark Knight

    ۸ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (484 ديدگاه)

    MG رو واقعا نباید با بقیه چینی ها مقایسه کرد نه به خاطر اینکه یک زمانی شرکت انگلیسی بوده و هنوز هم ارتباطات زیادی با انگلستان داره بلکه به خاطر ماشین هایی که داره که از نظر من تنها شرکت چینی هست که ماشین های متمایز ( به اصطلاح با روح ) نسبت به مثلا یه آشغالی مثل چری می‌سازه که نه ظاهر خوبی داره نه کیفیت خوب و نه دوام خوب ، فکر نکنم این ماشین زیر ۵ میلیارد بیاد تو بازار وقتی یه چیزایی مثل تیگو ۸ میشن ۳ میلیارد

    موافقم 5
    مخالفم 2
    1. Hadi

      ۸ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (341 ديدگاه)

      منم تقریبا مثل شما فکر میکنم
      تنها برندی که کمتر حس چینی بودن داره تو برندهای چینی همین ام جیه به نظرم
      یه مقدار حس کره ای(بخصوص برند کیا) یا تایوانی یا اروپایی داره طراحی های این برند
      از لحاظ کیفیتم تقریبا از همه برندهای چینی که تو بازار ایران هستن به نظر میاد بهتر باشن
      حتی تو اروپا هم پر فروشه بخصوص انگلیس و اسپانیا
      حتی تو اسپانیا یک کراس آورش در یک دوره زمانی رکورد فروشو زده بود که پدال مطلبشو کار کرد

      موافقم 3
      مخالفم 1
  10. ارسلان

    ۸ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (249 ديدگاه)

    خدایا باعث و بانی این وضعیت را در آتش جهنم بسوزان….

    موافقم 7
    مخالفم 0
  11. محمد

    ۹ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (806 ديدگاه)

    درود بر دولت.
    اون اوایل همه می گفتن واردات الکی هست و عمراً ام جی رو بیارن که آوردن.

    موافقم 3
    مخالفم 3
  12. amirboss

    ۹ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (438 ديدگاه)

    از لحاظ ارزش نسبت به امکانات در سطح جهانی بغیر از ایران با خودرویی با ارزش خرید متوسط روبه بالا طرف هستیم.
    ایرادش طراحی زمخت و بی روح کابین به همراه قوای فنی معمولی با پیمایشی که کاش بیشتر بود.
    اگه ام جی نسخه هیبریدش رو میداد بیرون قطعا می‌تونست موفق تر عمل کنه.
    ولی باز ام جی و جیلی نسبت به دیگر برندهای چینی از محبوبیت و کیفیت بالاتری برخوردارن بخصوص ام جی که تاریخچه ای صدساله داره.

    موافقم 4
    مخالفم 0
  13. ناشناس

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    کاش فقط شرکتش اسم واعتمادبیشتری داشت…شرکت فرداموتورزیکی ازبدترین شرکتهایی که تابه امروزوجودداشته..هم درزمینه تحویل خودرووهم خدمات پس از فروش..

    موافقم 5
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا