چشم اندازکرمان موتور

کی ام سی J7 محصول جدید کرمان موتور رونمایی شد

KMC J7

شرکت کرمان موتور روز سه‌شنبه چهارم مردادماه به‌صورت رسمی از جدیدترین محصول خود رونمایی کرد. کی ام سی جی سون (KMC J7) به‌عنوان جدیدترین محصول مونتاژی خودروسازی کرمان و تنها سدان فست‌بک صفر کیلومتر بازار بشمار می‌رود. این خودرو با استایلی اسپرت و جوان‌پسند، قرار است در نیمه دوم امسال با قیمت حدودی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان وارد خیابان‌های کشور شود.

کی ام سی J7

کی ام سی J7 درواقع نمونه ری برند شده از sehol A5 plus بشمار می‌رود. این خودرو محصول شراکت جی‌ای سی و فولکس‌واگن آلمان بوده و فیس‌لیفت جک جی سون محسوب می‌شود. این فیس‌لیفت باعث شده تا sehol A5 plus نسبت به جک جی سون خودرویی اسپرت تر و زیباتر به نظر برسد. بااینکه در بازار خاورمیانه این خودرو تنها با همان ظاهر قدیمی عرضه می‌شود اما در تصمیمی قابل‌تقدیر از سوی کرمان موتور، چهره فیس‌لیفت شده به‌جای نمونه اصلی برای بازار ایران در نظر گرفته شده است.

کی ام سی J7 سدان

مشخصات فنی کی ام سی J7

کرمان موتور J7 در کلاس ابعادی C بزرگ و کلاس بدنه سدان فست‌بک دسته‌بندی می‌شود. طول، عرض و ارتفاع این خودرو به ترتیب ۴۷۸۰-۱۸۲۰-۱۴۹۲ میلی‌متر بوده و نسبت به هیوندای النترا ۲۰۱۸ خودروی بزرگ‌تری است. همچنین فاصله محوری ۲۷۷۰ میلی‌متری J7، باعث شده تا این خودرو بیشترین فضای پا را در مقایسه با رقبای خود یعنی آریزو ۶ پرو، مزدا ۳، سراتو سایپا و النترا کرمان موتور داشته باشد.

این سدان اسپرت مجهز به یک پیشرانه توربو GDI با حجم ۱۵۰۰ سی‌سی است که ۱۷۲ اسب بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتون متر گشتاور را در دور موتور ۱۸۰۰ ارائه می‌دهد. این قدرت از طریق جعبه‌دنده شش سرعته دوکلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. طبق اعلام سازنده، حداکثر سرعت این خودرو ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت بوده و قادر است سرعت صفر تا صد کیلومتر را در حدود ۸ ثانیه طی کند. موتور J7 به استاندارد آلایندگی یورو ۵ مجهز است؛ همچنین وزن خودرو ۱۴۸۵ کیلوگرم و حجم باک آن ۵۵ لیتر می باشد.

موتور کی ام سی J7 سدان

مشخصات ایمنی KMC J7

در بحث سیستم تعلیق، در جلوی خودرو از فنربندی مک فرسون و در تعلیق عقب از سیستم مولتی لینک استفاده شده است. این خودرو در هر چهار چرخ مجهز به ترمز دیسکی بوده و سیستم ترمز آن مجهز به سامانه‌هایی نظیر: کنترل ایستایی در سربالایی (HAC)، کنترل پایداری الکترونیکی (ESC)، ترمز کمکی هیدرولیکی (HBA)، ترمز اضطراری (BOS) و سیستم کنترل کشش (TCS) است.

kmc-j7

از دیگر امکانات ایمنی این خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ۶ کیسه هوای ده نقطه‌ای (جلو، جانبی، پرده‌ای)
  • ترمز پارک برقی EPB
  • سنسور پارک عقب
  • سنسور باران
  • دوربین ۳۶۰ درجه

داشبورد کی ام سی J7

تجهیزات و امکانات رفاهی کی ام سی J7

کی ام سی J7 در بحث امکانات رفاهی دست پر ظاهر شده و کرمان موتور سعی کرده تا این خودرو را با امکانات کامل راهی بازار کند. طبق اعلام شرکت، تجهیزات رفاهی J7 عبارت است از:

  • سانروف پانورامیک
  • صندوق عقب برقی
  • شارژر بی‌سیم تلفن همراه و خروجی برق ۱۲ ولت برای ردیف جلو و عقب
  • سیستم ورود بدون کلید
  • چراغ‌های اتوماتیک و تمام آل ای دی جلو و عقب به همراه سیستم بدرقه و خوش‌آمد گویی
  • صندلی برقی راننده به همراه گرم‌کن
  • اهرم تعویض دنده الکترونیکی به همراه شیفتر پشت فرمان
  • صفحه کیلومتر دیجیتالی ۷ اینچی همراه با ۳ تم رنگی متفاوت
  • سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک به همراه فیلتر تصفیه هوا و دریچه تهویه برای سرنشینان عقب و کول باکس
  • نمایشگر مرکزی ۱۰ اینچی همراه با ۸ اسپیکر و درگاه USB برای سرنشینان جلو و عقب
  • آینه‌های جانبی تاشو برقی
  • قابلیت تنظیم حالت رانندگی در دو حالت اکو و اسپرت
  • فرمان برقی با قابلیت تنظیم سفتی در سه حالت
  • پاور ویندوز با قابلیت تشخیص مانع
  • نورپردازی داخلی با قابلیت انتخاب رنگ
  • کروز کنترل
  • و…

عکس کی ام سی J7

رقبا و قیمت KMC J7

طبق اعلام کرمان موتور قیمت خودرو عددی بین ۱۲۰۰ الی ۱۳۰۰ میلیون تومان خواهد بود. با توجه به قیمت اعلام شده رقیب مستقیم این محصول فونیکس آریزو شش پرو است.

پس از گذشت سال‌های نسبتاً طولانی از حضور سدان‌های جوان‌پسند و پرشتابی همچون نیسان ماکسیما و سیتروئن زانتیا، باری دیگر شاهد حضور یک خودروی اسپرت و تهاجمی در بازار کشور خواهیم بود. کرمان موتور با ارائه یک محصول جذاب و خدمات پس از فروش گسترده به دنبال جذب مشتریان جوان بوده و با توجه به ویژگی‌های برتر محصول J7 نسبت به رقبای هم قیمت، بایستی منتظر حضور گسترده این خودرو در سطح جاده‌های کشور باشیم.

داخل کابین کی ام سی J7

 

محمد جواد نورائی

نویسنده و خبرنگار "پدال"

مطالب مشابه

‫۸۶ دیدگاه‌ها

  1. شهرام روزپره

    ۴ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ماشین ۱۵ هزار دلاری رو یک میلیارد میفروشن! خدا لعنتشون کنه

    موافقم ۱۹۷
    مخالفم ۳
    1. مهرانیان

      ۷ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (4 ديدگاه)

      سدان جوان پسند رو خوب اومدند. جوان که چنین پولی نداره. درضمن این توده‌ای‌ها خودشان عمداً مردم را فقیر کردند که سوار توده بشوند.

      موافقم ۴۱
      مخالفم ۰
    2. محمد

      ۸ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (3 ديدگاه)

      سلام آخ حرف دل منو زدی، واقعا اوج نامردی هست با این پول میشه خارج ایران بی ام و خرید.

      موافقم ۱۰
      مخالفم ۰
  2. نیما

    ۴ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (335 ديدگاه)

    خدمات پس از فروشش خوب باشه خوبه. بعیده ماشین بدی باشه حداقل در رده قیمت خودش با وضع فعلی.

    موافقم ۲۱
    مخالفم ۱۱۸
    1. علی رضا

      ۶ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1 ديدگاه)

      یک مونتاژی چینی دیگر

      موافقم ۲۳
      مخالفم ۴
  3. حسین

    ۴ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (2338 ديدگاه)

    بنظرم باید ۶۰۰ باشه ، اونم بخاطر انحصار بازار ایران!
    نه بیشتر!!

    موافقم ۱۳۶
    مخالفم ۶
  4. امیر

    ۴ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (2852 ديدگاه)

    هر بار که یه خوردروی به اصطلاح قوی وارد ایران میشه، یکم امیدوار میشم که خب حداقل موتور خوبی داره اگه کیفیت و خدمات نداره،اما بعد ی مدت ک میاد ب بازار…. واقعا ناامید کنندس
    البته این شرکت با فولکس همکاری داره و توقع زیادی ازش دارم!

    موافقم ۵۴
    مخالفم ۱۰
  5. مهدی

    ۴ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1176 ديدگاه)

    اگر یه جور فرو میکردن که پای مردم ۷۰۰-۸۰۰ میشد منطقی بود و فروش بدی رو تجربه نمی‌کرد

    موافقم ۹۹
    مخالفم ۵
  6. Dian

    ۴ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (198 ديدگاه)

    گرونترین ماکسیمای موجود در بازار که صاحبش باید بشدت بی انصاف باشه که اینقد اونو گرون بفروشه حدود ۱ میلیارده
    اگه با انصاف باشه یه ماکسیما تمیز رو میفروشه حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰ تومن
    داغون ترین ماکسیما هم حدود ۳۵۰ تومنه
    بعد اینا یه چینی که حجم موتورش نصف موتورش نصف ماکسیما ئه رو میفروشن ۱.۳۰۰
    اصلا با انصاف تر از اینارو تو عمرم ندیدم

    موافقم ۱۰۶
    مخالفم ۲۲
    1. حسین

      ۶ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (38 ديدگاه)

      ماکسیما با تکنولوژی دهه ۹۰ میلادی جز موتور قوی هیچ چیز دیگه ای نداره. حتی تعلیق عقبش هم یکپارچه ست. از لحاظ ایمنی هم فقط ترمز ABS و دو تا ایربگ داره! ایم ماشین خیلی بهتر از ماکسیمای ترکیده ست واقعا.

      موافقم ۲۸
      مخالفم ۱۰
      1. S

        ۸ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (5 ديدگاه)

        عجب تحلیلی!!!!!

        موافقم ۰
        مخالفم ۱
    2. میلاد

      ۸ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (2 ديدگاه)

      شماها غیر از حجم موتور هیچی دیگه بلد نیستید الان فورد و تویوتا هم موتور ۱۵۰۰ میسازن و کارایی دو برابر قبل رو ازش میکشن بعد چن تا ایرانی سمند و ۴۰۵ سوار دنبال موتور با حجم ۳۰۰۰ و ۱۰۰۰۰ هزارن

      موافقم ۶
      مخالفم ۱
  7. SLR _ 722

    ۴ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (97 ديدگاه)

    پدال جان یکم تبلیغاتی نبود معرفیتون ؟

    آدم حس میکنه انگار متن از قبل آماده بوده چون نحوه تعریف ها طوری بود انکار توی نمایندگی دارن پرزنتت میکنن

    موافقم ۹۷
    مخالفم ۳
  8. مهران

    ۴ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (4 ديدگاه)

    سلام،خدایی این قیمت نمی ارزه ،یه النترا بخری که بهتره
    یک میلیارد و دویست میلیون ،کافیه یه بار سوار بشی هفته بعد یک میلیارد هم نمیخرن،

    موافقم ۷۶
    مخالفم ۷
    1. آرش

      ۶ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (9 ديدگاه)

      النترا کار کرده هم همین قیمته تازه ۲۰ اسب هم ضعیف تره من داشتم به نظر خودم خوب نبود
      ولی من تو این جی ۷ ها نشستم ببینم چجوریه پس نظری درمورد این ماشین نمیدم

      موافقم ۸
      مخالفم ۰
  9. تنگسیر

    ۴ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    باسلام، آقایان مسئول کرمان موتور ما از شما حمایت می کنیم
    و از شما خواستاریم مثل بعضی از تولید کنندگان و یا فروش طرح جایگزین خودرو رو راه اندازی کنید .
    باتشکر

    موافقم ۳
    مخالفم ۸۲
  10. رامتین

    ۴ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (2517 ديدگاه)

    بنظرم خودروی وارداتی قیمتش بیش از ۲ برابر قیمت اصلیش در میاد. اما اگر سایپا بتونه چانگان را مونتاژ کنه میشه امیدوار بود به قیمت ۱.۵ برابر بفروش برسه که باز عدد معقولتریه!

    موافقم ۶
    مخالفم ۲۶
  11. رضا

    ۴ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (11 ديدگاه)

    نکته اینکه کشور سازنده این لگن با طراحی و ‌ تکنولوژی و ایجاد کارخانه و مواد اولیه و کارگر و انرژی و تبلیغات و مالیات و …. سود و غیره براش در اومده حدود ۵۰۰م و در بازار چین و جهان عرضه میکنه و این {…} این لگن را در تیراژ خرید عمده که قاعدتا تخفیف خوبی هم میگیرند میارند سه برابر قیمت کارخانه سازنده بنام تولید داخلی غالب میکنند به مردم مظلوم ایران یا این مافیا معنی تولید داخلی را نمی فهمند و یا {…} هستند تولید داخلی یعنی ارائه محصول با کیفیت تر از مشابه خارجی با قیمت پائین تر و رقابتی تر در داخل با استفاده از امکانات و امتیازات داخل کشور حال شما رونمایی با سه برابر قیمت واقعی را ببینید این مافیا چقدر {…} هستند تاریخ سراغ ندارد همچین فرصت طلبی و بی عدالتی را که امروز دزدان سرگردنه این لگن را یک میلیارد و دویست میلیون رونمایی کردند معادل ۴۰۰۰۰ دلار و چه کفی هم میزدند و به ریش مردم در انحصار قاه قاه میخندیدند . اوف بر شما اوف

    موافقم ۷۹
    مخالفم ۲
  12. حامد

    ۴ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    گرون که هست ولی وقتی دنا اتومات که لگن به معنای واقعی هست نزدیک ۶۰۰ میشه خوب این قیمت واسه این طبیعیه

    موافقم ۹
    مخالفم ۳۷
    1. مرتضی مقدم

      ۷ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (144 ديدگاه)

      اول اینکه دنا اتومات چهارصد قیمت کارخونست ن ششصد بعدشم دنا هر چی باشه تا حالا سوارش نشدی قطعا وگرنه همچین چیزی نمیگفتی.ماشین روز نیست و نباید مثلا با مزدا مقایسه یشه ولی انصافا ماشین خوب و قدرتمندی در نوع خودش.فشار مسابقات رالی بهش وارد نکنی انصافا هم موتور خوب و روبراهی داره.من ک خوشم اومد

      موافقم ۱
      مخالفم ۹
    2. محمد

      ۸ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (3 ديدگاه)

      سلام شیوه محاسبات ات اشتباه است اینجوری باید بی ام و ۲۰ میلیارد تومان باشد. قیمت گذاری خودرو ها اشتباه است این ماشین باید تهایتا ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون باشد

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
  13. Hadi

    ۵ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (153 ديدگاه)

    مزدا ۳ نیو خیلی منطقی تره با این قیمت….
    آخه ۱۳۰۰؟؟
    خدا…

    موافقم ۳۳
    مخالفم ۴
  14. kastech

    ۵ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (192 ديدگاه)

    یه ماکسیما تمیز شرف داره به این اسباب بازی تازه خدماتشم سر هر کوچه ای هست

    موافقم ۲۵
    مخالفم ۸
  15. F.L.P

    ۵ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (40 ديدگاه)

    نمیدونم بعضیا چرا میان ماکسیما رو با هر ماشینی که معرفی میشه مقایسه میکنم . شاید یکی نخواد ماشین دهه ۸۰ سوارشه . شاید یکی ظاهر ماشین براش اهمیت داشته باشه . شاید یکی به آپشن اهمیت میده . شاید یکی به مصرف سوخت و آلودگی هوا اهمیت میده . شاید یکی به گارانتی اهمیت میده . جمع کنید دیگه . خسته شدیم . هر چی میشه زانتیا فلان . ماکسیما فلان .

    موافقم ۴۸
    مخالفم ۱۶
    1. kastech

      ۷ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (192 ديدگاه)

      دقیقا امثال شما با خرید ماشین چینی بی کیفیت باعث شدین که دیگه ما رنگ ماشین خارجی رو نبینیم(تاکید میکنم دیگه تا ابد ماشین غیر چینی وارد نمیشه!) اگه همین شماها نمیخریدید و فقط یه سال صبر میکردین و دلتون به آپشن های فیک و ناقص و غیر کاربردی ماشینای چینی خوش نمیکردین الان این بلا سر بقیه نمیومد

      موافقم ۱۴
      مخالفم ۱۲
      1. F.L.P

        ۷ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (40 ديدگاه)

        متاسفانه یه خوشبختانه ما مثل شما نیستم که فقط به اسم نگاه کنم . اگه خرید ماشینی برام منطقی به نظر بیاد ، میخرم . و گروه دلیلی ندارم که یه ماشین اشغال رو در برابر یه ماشین خوب انتخاب کنم . هر کدوم برای من بهتر بودن ، اون انتخاب منه . در ضمن اگه من ماشین چینی نمیخریدم یهو برجام امضا میشد ؟ اکی میشد ماشین ژاپنی و آلمانی و آمریکایی بیاد ؟؟ یه مشت بچه سال بدون آگاهی ریختن تو اینترنت . اینم باید بگم . همین امثال شما با این آگاهی پایین باعث شدن که iQ ایران به ۸۲ برسه . وقتی آگاهی نداری که ماشین خارجی به خاطر برجامه که وارد نمیشه حرف نزن . فقط خودتو خراب میکنی . امثال تو امثال تو هم نکن . مثلا امثال شما چه کاری واسه مملکت کردن ؟؟

        موافقم ۱۲
        مخالفم ۸
  16. F.L.P

    ۵ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (40 ديدگاه)

    دیگه کم کم باید این موضوع رو باور کنیم . هر ماشینی میاد ایران اگه بالای ۱۵ هزار دلار باشه قیمتش دو برابر میشه . البته اگه از مدیران خودرو باشه که در هر شرایطی راحت دو برابر میشه . تازه سه برابر هم داره . حالا بیاید با رقیب مقایسه کنید . ظاهر که خب سلیقه آیه ولی به نظر من ظاهر خوبی داره . آپشن های خوبی هم داره . و چیزی که تو بازار ایران بهش کم توجه میشه پرفورمنس نسبتا خوبی هم داره . و خب تو این رنج قیمت رقیبی نداره . ( نه آینه منظورم این باشه انقد خوبه . منظورم اینه با رقیباش هم شرایط نیست . مثلا رقیب صفر با نمایندگی و گارانتی و …… نداره که بخواین مقایسه کنیم اگه هم باشه کراس اووره . ولی خب به نظر ماشین خوبیه .

    موافقم ۱۳
    مخالفم ۱
  17. احسان

    ۵ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    این طراحی نتیجه شایسته سالاری هست
    چیزی که عدم وجودش توی ایران خودرو و سایپا یه روزی بابت تعطیلیش میشه.

    موافقم ۱۲
    مخالفم ۰
  18. مرتضی

    ۵ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دست خودرو سازان درد نکنه خسته نباشن بنظرم هر جا و در هر وضعیتی هستیم خودمون مسئولیم هرکی نظری میده اول یه زحمت بکشه شرایط زندگی خودشو یه نگاهی بکنه بعد ایراد بگیره تو این شرایط کل مملکت در گیر اقتصاد هست همه کارشناس هستند ماشاللاه یک لحظه خودتون رو بزارین جای اون مدیر کارخونه واقعا هنر میخواد تو این بی قانونی شما قانونمند باشی اینم بگم دو دوتا میشه چهار تا ….. طرف با این شرایط بیاد خودرو بیاره بده ۵۰۰تومن بنظرتون کسی تارا و شاهین میخره کل کارخونه ها به فنا میرن پس قیمت مهم نیست مگه همه ما ادمها بنز سواریم هرکی داره بخره نداره نخره فعلا شرایط همینه منتظر نباشین بیان به نفع مردم یه چیزی رو ارزون بدن خدا رو شکر کنین تو زندگی یه چشم انداز روشن داشته باشین همه چی بدست میارین خونه ماشین و پول ….متاسفانه یاد نگرفتیم درست و به نحو احسنت کار کنیم فقط قضاوت نادرست میکنیم حداقل تو کاری که داریم درست باشیم تا اینده مملکت درست بشه

    موافقم ۶
    مخالفم ۱۰
  19. مجتبی

    ۵ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (25 ديدگاه)

    یه سراتو سایپایی یا مزدا ۳ نیو یا پژو ۲۰۰۸ صفر
    بخرید خیالتون از تعمیرگاه رفتن راحت میشه
    بعد ماشین برند هم سوارید
    نه این ماشین های ناشناخته ای که معلوم نیست خوبه یا نه؟

    موافقم ۱۶
    مخالفم ۱
    1. حسین

      ۶ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (38 ديدگاه)

      اتفاقا دوست من ۲۰۰۸ صفر خرید و در ۲ سال اخیر جلوبندی سرویس شد، کمپرسور کولر و یونیت فن هم تعویض شد. بلافاصله بعد از گارانتی یکساله ایرانخودرو. لااقل ماشینهای چینی ۵ سال گارانتی دارند.

      موافقم ۳
      مخالفم ۴
    2. F.L.P

      ۷ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (40 ديدگاه)

      این تعصبی که باید ماشین برند سوار شدیم از کی اومد ؟؟ ماشین اگه خوب باشه ، لازم نیست بگیم برنده

      موافقم ۰
      مخالفم ۵
  20. محمد

    ۵ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    ماشین با حجم موتور زیر ۲۵۰۰ و با قدرت زیر ۳۰۰اسب اسباب بازی به حساب میاد.

    موافقم ۶
    مخالفم ۹
    1. آرش

      ۶ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (9 ديدگاه)

      تو دیگه خیلی ……
      وضع مردم رو نگاه یارو میره پرایدو قسطی میخره تو آمریکا که به دنیا نیومدی. ماکسیما با اون موتور مثلا قوی ۱۹۰ اسب قدرت داره بعدش فقط بنزین الکی میسوزونه.
      الان تلیسمان هم موتورش ۱۶۰۰ ولی ۲۵۰ اسب قدرت داره اونم حتما جارو برقیه ها ؟ یه کم فکر کن بعدش نظر بده

      موافقم ۴
      مخالفم ۲
  21. فرشاد

    ۵ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    کرمان موتور هیچ وقت از مصرف بنزین حرفی نمیزنه . جک جی ۵ اتومات وقتی کولر رو روشن میکنی آمپر بنزین رو میبینی که داره پایین میاد. ما کجای کاریم ؟؟؟؟

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۰
  22. Kato

    ۷ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (243 ديدگاه)

    با این پول میشه یه پاجرو خیلی تمیز ۲۰۰۷ خرید که سگش شرف داره…

    موافقم ۵
    مخالفم ۰
  23. پرهام

    ۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من متریال و امکانات رو نمیگم بد متوجه نشید انصافا قیافه از پشت و جلو نسبت به باقی چینی ها حتی در خود جک باید بهش نمره صفر داد!!!! خدایی پشتش ی سری تارا رو میگفتن لخت هست حالا نمیگم غلط یا درست نگاه هر کس ی جور هست ولی تارا رو تایید نمیکنما خودم میگم ی کم لخته اینم که اصلا چنگی به دل نمیزنه ولی کیفیت و آپشن خوبه البته کاش موتور ۱.۸ اینا بود باحالتر میشد بازم انتقاد نمیکنم فقط من قیافش رو خوشم نیومد اگر نه ایراد غیر منطقی روش نمیذارم انصافا. ی موردم بگم اگر قرار بر این قیمتا باشه دوستان میان قیمتی با ماکسیما و مزدا و غیره مقایسه میکنن میگن سگش شرف داره و اینا من خودم ماکسیما دوست دارم ولی وقتی خودت میخوای از صفر دستت باشه از این منظر نگاه کنین نه اینکه این ماشین رو با ماکسیما مقایسه کنیم و بکوبیمش

    موافقم ۲
    مخالفم ۱
  24. بهروز

    ۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    یه جوان ایرانی با حقوق وزارت کار با ۱۶۲ ماه حقوق میتونه بخره ، اگه خرج نکنی و فقط جمع کنی و تورمم وجود نداشته باشه میتونی بخری

    موافقم ۴
    مخالفم ۰
  25. نیکور

    ۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (4 ديدگاه)

    یه موتور توربو ۱.۵ دارم بیا مسابقه بزاریم ببینیم چند جور میشه اتاق روش سوار کرد و دولا پهنا به مردم انداخت. آها راستی تزریق مستقیم هم هست با تکنولوژی بالا برای بنزین با اکتان عصر پیکان خیلی خوب جواب می‌ده.

    موافقم ۶
    مخالفم ۰
  26. Hamed

    ۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (187 ديدگاه)

    تعجب نکردم از قیمت گذاریش تو این مملکت بالاخره باید آشغالای وطنی هم فروش بره
    الان این چینی با ۶۰۰ ۷۰۰ میلیون در دسترس بود کی میرفت دنا و تارای ۶۰۰ میلیونی بخره؟
    انحصار اصلی دست اون دوتا شرکت ملعونه اگر به زمین گرم میخوردن و این رانت حمایتی نبود ملت مجبور نمیشدن برای یه سدان اقتصادی چینی میلیاردی پول بدن

    موافقم ۷
    مخالفم ۰
  27. رامتین

    ۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (2517 ديدگاه)

    این میگی اسپرت! این که فرغون هم نیست. شاید فقط جیلی پرفیس سدان قابل اعتمادی باشه.

    موافقم ۳
    مخالفم ۰
  28. ozhan

    ۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    قیمتش خارج ایران ۱۵۰۰۰ دلاره با دلار ۳۳۰۰۰ تومن هم حساب کنی میشه ۵۰۰ میلیون نهایت از ۲ برابر هم بیشتر دارن سود میگیرن!
    لعنت بهشون .

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  29. احمد

    ۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (4 ديدگاه)

    یه مقایسه بکنم
    با این پول میشه پریوس تیپ c گرفت
    میشه کمری ۲۰۱۲ گرفت
    میشه کرولا ۲۰۱۳ گرفت
    میشه آزرا ۲۰۱۴ گرفت (۶ سیلندر)
    میشه تویوتا gt86 گرفت
    با صد تومن هزینه بیشتر میشه جنسیس سدان گرفت
    به جنسیس کوپه هم میشه فکر کرد
    با وجود اینا چرا باید به همچین لگنی فکر کرد؟

    موافقم ۵
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا