تیونینگ سؤالبرانگیز فولکس ترانسپورتر توسط ABT!
بهروزرسانی این خودرو شامل جلوپنجره، رکابهای جانبی، دیفیوزر عقب، خروجیهای اگزوز و بال روی سقف میباشد.
نشانهای ABT نیز به جلوپنجره و درب پشتی اضافه شده و رینگهای افترمارکتی جدید نیز تکمیل کننده طراحی ظاهری ترانسپورتر هستند. این رینگها در دو طرح DR و GR قابل انتخاب بوده و از نوع 19 و 20 اینچی هستند.
اما این تیونر آلمانی برای ارتقای سیستم تعلیق سری به کارخانه بیلشتین زده و از کیت قابل تنظیم ارتفاع سود برده است. ارتفاع بخش جلو و عقب خودرو را میتوان به ترتیب 40 تا 70 میلیمتر پایین آورد اما اگر خواهان سیستم تعلیق سادهتری باشید میتوانید نمونهی فنری را سفارش دهید که شاید بیشتر به دردتان بخورد.
اما از نظر ارتقای قدرت باید گفت پیشرانه 2 لیتری TDI که قدرت 199 اسبی داشته هماکنون خروجی 223 اسب بخاری پیدا کرده و گشتاور نیز از 450 به 490 نیوتون متر رسیده است. برای به دست آوردن قدرت بیشتر از نسخه کمرمقتر این پیشرانه دیزلی میتوان از واحد کنترل قدرت خود ABT استفاده نمود که نتیجهی آن رسیدن قدرت از 150 به 180 اسب بخار و رسیدن گشتاور از 340 به 400 نیوتون متر میباشد.
خب سوالی که پیش میآید این است: آیا شما ترانسپورتر استاندارد را ترجیح میدهید یا این نسخه تیون شده را میپسندید؟ بههرحال افزایش قدرت هر خودرو موضوعی لذتبخش است!