فولکس واگن

مدیرعامل جدید برند فولکس‌واگن معرفی شد

هربرت دایس مدیرعامل گروه فولکس‌واگن دیگر به عنوان مدیر اجرایی این گروه و برند فولکس‌واگن انجام‌وظیفه نخواهد کرد.

هربرت دایس
هربرت دایس

فولکس می‌گوید دایس روی هدایت گروه فولکس‌واگن تمرکز خواهد کرد و رالف برنداستاتر از اول جولای سال جاری میلادی به عنوان مدیرعامل جدید برند فولکس‌واگن منصوب خواهد شد. مدیرعامل جدید فولکس دو سال پیش را به عنوان مدیر عملیات ارشد در برند فولکس‌واگن مشغول به کار بوده است.

پس از آنکه دیزل گیت فولکس‌واگن در سال ۲۰۱۵ کشف شد دایس به همراه مدیر هیئت‌مدیره فولکس‌واگن به خودداری از آگاه کردن سرمایه‌گذاران درباره این رسوایی و دست‌کاری در بازار خودرو متهم شدند. البته پس از پرداخت جریمه ۹ میلیون یورویی توسط فولکس‌واگن، دایس و همکارش از اتهامات رهایی یافتند.

هربرت دایس مدیرعامل گروه فولکس‌واگن می‌گوید:

رالف برنداستاتر یکی از باتجربه‌ترین مدیران گروه است. در طول ۲ سال گذشته او عملکرد موفقی به عنوان مدیر عملیات ارشد داشته و نقشی کلیدی در شکل‌گیری دگرگونی برند ایفا کرده است. من بسیار خوشحالم که او به عنوان مدیرعامل جدید برند فولکس‌واگن انتخاب شده است.

تا زمان تکمیل فاز نخست استراتژی دگرگونی، فولکس‌واگن قدم‌های مهمی خواهد برداشت. این برند به دنبال ارائه حمل‌ونقل بدون آلایندگی به همه افراد است. فولکس می‌خواهد تا سال ۲۰۲۵ حداقل ۱.۵ میلیون خودروی الکتریکی را بفروشد. جدای از الکتریکی سازی برند فولکس‌واگن روی دیجیتالی سازی نیز تمرکز خواهد داشت.

رالف برنداستاتر هم گفته است:

بر مبنای استراتژی دگرگونی ۲۰۲۵، برند ما یکی از اصلی‌ترین تأمین‌کنندگان حمل‌ونقل پاک خواهد بود و البته ما می‌خواهیم به یک کمپانی تکنولوژی دیجیتال هم تبدیل شویم. من می‌خواهم از کل تیم فولکس برای تعهد فوق‌العاده خود تشکر کنم. ما قطعاً با یکدیگر راه خود را ادامه خواهیم داد.

مدیرعامل جدید برند فولکس از سال ۱۹۹۳ به این شرکت پیوسته و از آن زمان تاکنون در پست‌های گوناگونی از جمله مدیر تدارکات فلز برای شاسی و قوای محرکه و مدیر پروژه خودروهای جدید حضور داشته است. او در سال ۲۰۰۵ به برند سئات منتقل گردید و پس از آن نیز در پست‌های مختلفی حضور داشت.

برنداستاتر در سال ۲۰۱۵ به عنوان عضو هیئت‌مدیره خودروهای سواری برند فولکس‌واگن منصوب شد. از اول آگوست ۲۰۱۸ نیز او مدیر عملیات ارشد خودروهای سواری این برند بوده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. مهدی

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1196 ديدگاه)

    چرا مدیر عامل ها هی عوض میشن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. MehdiTurbo

      ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (1950 ديدگاه)

      چون اینجاست که مدیرعامل های عوضی همیشه ثابتند.چون قدرت دست یک نفره،چون پارتی بازی نیست.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. رامتین

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (3047 ديدگاه)

    واقعا مدیریت این ابر شرکت کار دشواریه. گروه فولکس واگن، در چندین کشور فعالیت میکنه و خصوصا در چین و چک و اسپانیا کارخانه هایی مستقل داره. ای کاش در ایران هم کارخونه میزد. شاید این اتفاق بیوفته! تا 14 آبان امسال صبر کنید….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. meysam

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (3530 ديدگاه)

    بعد از دیزل گیت بزرگترین اشتباه فولکس، کنار گذاشتن نام بیتل بود.
    شاید هم اشتباهی بزرگتر از دیزل گیت
    میشد روی بیتل خیلی مانور داد و محصولات جالبی بر پایه ساختار اصلیش تولید کرد.
    همون کاری که با پورشه کرد که اولش صرفا محصولات اسپرت 2 درب تولید میکرد و الان مدلهای مختلفی ازش تولید میکنه و فروش بالایی داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد حسین

      ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (489 ديدگاه)

      مثل کاری که ب ام و با مینی کرد

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. Omid622

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (744 ديدگاه)

    آقا رامتین 14ابان قراره چه اتفاقی بیفته

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا