فولکس واگن

معرفی نسخهٔ ویژه و تولید محدود فولکس‌واگن آرتئون R-Line Edition

فولکس‌واگن با معرفی نسخهٔ ویژه‌ای از آرتئون بنام R-Line Edition قصد دارد جذابیت این کوپهٔ چهاردر را افزایش دهد. البته این نسخه‌ای تولید محدود است و تنها ۲۵۰ دستگاه از آن تولید خواهد شد که قیمت پایهٔ آن‌ها در آلمان از ۵۵,۹۷۰ یورو آغاز می‌شود و از ماه فوریه راهی بازار خواهند شد. آرتئون با این قیمت حتی از آئودی A5 اسپرت‌بک با قیمت پایهٔ ۴۲,۹۰۰ یورو هم گران‌تر خواهد بود و به آئودی A7 با قیمت پایهٔ ۵۸,۳۵۰ یورو نزدیک شده است.

درهرحال این آرتئون ویژه در بیرون صرفاً با یک رنگ منحصربه‌فرد خاکستری ارائه می‌شود درحالی‌که سقف مشکی‌رنگ، رینگ‌های ۲۰ اینچی آلیاژی مشکی‌رنگ و شیشه‌های دودی، تضاد جذابی را با رنگ بدنه ایجاد کرده‌اند. در داخل خودرو نیز چرم ناپا، نورپردازی داخلی و لیست سخاوتمندانه‌ای از تجهیزات استاندارد ارائه شده است. گرم‌کن صندلی‌های جلو و عقب، ناوبری، کنترل صوتی، رادیو دیجیتالی، صفحه آمپر دیجیتالی و… ازجملهٔ این تجهیزات هستند.

این آرتئون از سیستم‌های ایمنی فراوانی هم برخوردار است که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به سیستم دید اطراف، دستیار پارک، نمایش پویای علائم جاده، دستیار جانبی، دستیار جلو با ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل تطبیقی و دستیار پویای چراغ‌ها اشاره کرد. برای آرتئون R-Line Edition پیشرانه‌های ۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ دیزلی بنزینی قابل انتخاب است که هردو ۱۹۰ اسب بخار قدرت دارند.

علاوه بر این، موتور ۲ لیتری بای‌توربودیزل با ۲۴۰ اسب بخار قدرت و ۲ لیتری بنزینی ۲۸۰ اسب بخاری هم برای آن قابل سفارش هستند. این دو موتور به‌صورت استاندارد با سیستم کنترل شاسی تطبیقی DCC ارائه می‌شوند اما این سیستم برای موتورهای ضعیف‌تر قابل سفارش خواهد بود. مثل نسخه‌های معمولی آرتئون، برای این نسخهٔ ویژه هم امکان سفارش سامانهٔ چهارچرخ محرک ۴Motion فولکس‌واگن وجود دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. Enzo

    ۱۸ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (319 ديدگاه)

    اگه به من باشه هیچوقت آئودی سریه 5 رو نمی‌زارم اینو بردارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. رامتین

    ۱۸ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (3050 ديدگاه)

    طراحی جذابی داره و از نظر ابعاد و تا حدودی ظاهر، بشدت در رده تالیسمان قرار داره. حتی برنامه ورود این خودرو توسط ماموت به کشور بود. چون نسخه پایه این خودرو 39000 دلار قیمت داشت که شرایط ورود را داره. در کل بهترین محصولات فولکس گلف، تیگوان و همین آرتئون از نظر من هست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. مانی

    ۱۹ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (2486 ديدگاه)

    وقتی‌ که قیمتش اینقدر بالا رفته
    باید موتور ۶ سیلندر حدود ۳۵۰ اسبی مینداختن
    روش که همه چیز تکمیل بشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. کریم

    ۱۹ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (20 ديدگاه)

    خشم وحشت?

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا