فولکس واگن

قیمت و مشخصات فولکس‌واگن جتا مدل 2022

خودروسازان سرمایه‌گذاری زیادی روی کراس اوورها و شاسی بلندهای خود کرده‌اند اما هنوز هم هستند افرادی که به دنبال سدان هایی مناسب می‌گردند. اینجاست که فولکس‌واگن جتا به عنوان گزینه‌ای قابل‌اعتنا مطرح می‌شود. ژرمن‌ها این خودرو را برای مدل ۲۰۲۲ کمی به‌روز کرده و تغییراتی در طراحی، قوای محرکه و تریم های آن اعمال نموده‌اند. با وجود این تغییرات قیمت پایه جتا مدل ۲۰۲۲ به ۲۰۱۹۵ دلار رسیده است.

با این پول شما چیزهای خوبی به دست می‌آورید. در واقع مبلغ ۲۰۱۹۵ برای خرید مدل جتا S با گیربکس دستی پرداخت می‌شود درحالی‌که قیمت مدل مجهز به گیربکس اتوماتیک از ۲۰۹۹۵ دلار شروع می‌شود. این قیمت جذاب به معنی فقدان تجهیزات ضروری نیست چراکه در جتا S مواردی همچون چراغ‌های جلو و عقب LED، دیلایت‌های LED، آینه‌های جانبی گرم شونده و کاکپیت دیجیتال فولکس‌واگن با نمایشگر ۸ اینچی به چشم می‌خورند.

از جمله تجهیزات استاندارد تریم S هم می‌توان به هشدار برخورد از جلو با ترمز اضطراری خودکار و تشخیص عابران پیاده، پایش نقاط کور و هشدار ترافیک پشتی اشاره کرد. پکیج سفارشی دستیار راننده ۹۵۵ دلاری نیز شامل کروز کنترل تطبیقی، دستیار حفظ خودرو بین خطوط و… می‌باشد. پکیج رفاهی نیز وجود دارد که دربردارنده مواردی همچون برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران، آینه وسط با تیره شوندگی خودکار و فرمان چرمی است.

فولکس جتا 2022

در جدول زیر قیمت‌ تریم های مختلف جتا ۲۰۲۲ را مشاهده می‌کنید:

تریم قیمت (گیربکس دستی) قیمت (گیربکس اتوماتیک) قیمت نهایی (گیربکس دستی) قیمت نهایی (گیربکس اتوماتیک)
S $۲۰,۱۹۵ $۲۰,۹۹۵ $۲۱,۱۹۰

$۲۱,۹۹۰

Sport

$۲۱,۰۹۵ $۲۱,۸۹۵ $۲۲,۰۹۰ $۲۲,۸۹۰
SE N/A $۲۳,۷۹۵ N/A

$۲۴,۷۹۰

SEL

N/A $۲۷,۷۹۵ N/A $۲۸,۷۹۰
GLI $۳۰,۹۹۵ $۳۱,۷۹۵ $۳۱,۹۹۰

$۳۲,۷۹۰

فولکس جتا 2022

مدل SE دارای تجهیزاتی همچون رینگ‌های ۱۷ اینچی، برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران، آینه وسط با تیره شوندگی خودکار، استارت دکمه‌ای، سیستم تهویه مطبوع خودکار، صندلی‌های جلوی گرم شونده و دستیار راننده جامع می‌باشد. سانروف پانورامیک ۸۵۰ دلاری و رینگ‌های ۱۷ اینچی با طرح گرافیت تیره ۳۹۵ دلاری نیز جزو آپشن ها هستند. قیمت این مدل از ۲۳۷۹۵ دلار آغاز شده و تنها به‌صورت اتوماتیک قابل خریداری است.

تریم اسپورت بین نسخه‌های S و SE قرار گرفته و کمی از استایل اسپورت و پرفورمنس بهتر سود می‌برد. این خودرو دارای دیفرانسیل XDS، رینگ‌های ۱۷ اینچی مشکی، صندلی‌های اسپورت و جلوپنجره و آینه‌های تیره است. قیمت مدل‌های دستی و اتوماتیک جتا اسپورت به ترتیب از ۲۱۰۹۵ و ۲۱۸۹۵ دلار شروع می‌شود.

مدل SEL که فقط با گیربکس دستی عرضه می‌شود قیمت آغازین ۲۷۷۹۵ دلاری دارد و از تجهیزات متنوعی همچون چراغ‌های جلوی LED، فرمان گرم شونده، صندلی‌های چرمی و تهویه دار، کاکپیت دیجیتال با نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی، سیستم صوتی بیتس با ۹ بلندگو و… سود می‌برد.

نهایتاً به جتا GLI می‌رسیم که تنها با یک تریم به نام اتوبان در دسترس خواهد بود. قیمت این مدل نسبت به نسخه سال پیش به‌صورت قابل‌توجهی بیشتر شده و از ۲۶۳۴۵ دلار برای نسخه غیر اتوبان سال ۲۰۲۱ به ۳۰۹۹۵ دلار رسیده و برای نسخه اتوماتیک هم باید ۳۱۷۹۵ دلار پرداخت کرد. مدل GLI روی ماهیتی اسپورت تر تمرکز داشته و از دیفرانسیل لغزش محدود، دامپرهای تطبیقی، اگزوز اسپورت و رینگ‌های ۱۸ اینچی برخوردار است. پکیج مشکی ۵۹۵ دلاری این خودرو نیز شامل رینگ‌های ۱۸ اینچی متفاوت، سقف مشکی، اسپویلر و آینه‌های تیره است.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۰ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۱۳ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (4617 ديدگاه)

    سدان اقتصادی خوبیه، نسخه ۲۰۱۵ رو من یه بار توی یه بنگاه دیدم خیلی خوشگل بود امکاناتشم عالی حیف گرونه…

    موافقم 13
    مخالفم 2
  2. ۱۳

    ۱۳ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (43 ديدگاه)

    با سلام خدمت آقای احمد زاده و آقای دهقان

    لطفاً جلوی این فساد و تقلب در بعضی دوئل ها رو در سایت بگیرید و اجازه ندید به شعور و اعتماد مخاطب خدشه وارد بشه

    تا امروز سه بار و هر دفعه حدود صد رأی که مجموعا میشه حدود سیصد رأی به آراء جیپ گرند واگونییر در دوئل با ب ام و ایکس ۷ اضافه شده که آخرین بار همین امروز ۱۳ آبان بوده

    لطفاً آرا رو چک و بررسی کنید و جلوی این کار غیر حرفه‌ای و بی اخلاقی و بی عدالتی رو در سایت بگیرد و اجازه ندید چند تا بچه زرنگ فضای سایت رو به فساد و تقلب بکشونن

    با تشکر و سپاس فراوان

    موافقم 13
    مخالفم 5
    1. حمید

      ۱۳ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (97 ديدگاه)

      عجب دل خجسته‌ای داری 🙄

      موافقم 12
      مخالفم 1
  3. حمید

    ۱۳ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (97 ديدگاه)

    فک کنم من آخرین آدمی‌ام که استیشن‌ها رو بیشتر از کراس‌اوورها دوست دارم 🥺

    موافقم 9
    مخالفم 1
    1. GT

      ۱۳ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (1662 ديدگاه)

      فولکس واگن جتا چه ربطی به این موضوع داره؟ 😐
      این ماشین سدان هست، اگه نمیدونستی بدون.

      موافقم 7
      مخالفم 1
      1. احمدرضا

        ۱۴ آبان ۱۴۰۰
        سوابق: (877 ديدگاه)

        حالا نمی دونم منظور این دوستمون چیه
        ولی اگه اشتباه نکنم قبلنا یه نسخه‌ استیشن داشت 🤔

        موافقم 1
        مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا