فشاری برای فروش برندهای فولکس‌واگن وجود ندارد

چهارشنبه 1 شهریور 1396 - 07:30
مطالعه 2 دقیقه
Ducati-2
فولکس‌واگن به خاطر عواقب مربوط به رسوایی دیزل گیت با هزینه‌های حدود 25 میلیارد دلاری روبرو شده است اما رئیس استراتژی‌های این شرکت گفته که این گروه...
تبلیغات

فولکس‌واگن به خاطر عواقب مربوط به رسوایی دیزل گیت با هزینه‌های حدود 25 میلیارد دلاری روبرو شده است اما رئیس استراتژی‌های این شرکت گفته که این گروه خودروسازی آلمانی به خاطر هزینه‌های دیزل گیت اقدام به کاهش سرمایه‌گذاری‌ها یا فروش برندهای خود نخواهد کرد.

توماس سدران که با رویترز مصاحبه می‌کرد گفت فولکس‌واگن روی فروش شرکت‌هایی چون دوکاتی تمرکز ندارد زیرا این شرکت علیرغم دیزل گیت نتایج مالی خوبی داشته است. سدران گفت:

موضوع مهم برای گفت‌وگو این است که کمپانی در چه زمینه‌های تجاری جدیدی وارد خواهد شد. فروش برندها یا تخفیف‌ها خیلی مدنظر نیستند.

علیرغم رد احتمال فروش، سدران اذعان می‌کند که فولکس‌واگن مجبور خواهد بود به نوعی با سرمایه و هزینه‌های خود کنار بیاید:

این موضوع بسیار محتمل است که ما شاید مالکی مناسب‌تر برای برخی برندها یا زمینه‌های تجاری معین پیدا کنیم.

اخبار متعددی نشان داده‌اند که فولکس‌واگن با بانک‌های سرمایه‌گذاری متعددی برای احتمال فروش دوکاتی گفت‌وگو داشته است. ظاهراً 5 شرکت به خرید دوکاتی با مبلغی بین 1.5 تا 1.7 میلیارد دلار علاقه نشان داده‌اند.

اگرچه فولکس‌واگن باید با هزینه‌های چندین میلیارد دلاری دیزل گیت کنار بیاید اما سدران می‌گوید این کمپانی ترمز توسعه را نخواهد کشید. فولکس‌واگن اخیراً تأیید کرد گفت‌وگوها با تاتا به بن بست خورده اما مدیر شرکت تایید کرده فولکس در حال حرکت روبه‌جلو برای بازارهای نوظهور بوده و این کار را به رهبری اشکودا انجام می‌دهد. خودروی در نظر گرفته شده برای این بازارها تا سال 2020 ارائه خواهد شد و احتمال دارد در بازارهایی نظیر برزیل، هند و ایران عرضه شود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.