تستهای توسعهای فولکسواگن تیگوان GTE در هوای سرد
اگرچه نسخه تولیدی این کراس اوور به گیرایی یا اسپورتی کانسپت های پیشین نیست اما ما را به یاد تیگوان R-Line میاندازد. البته برخی شاخصههای متمایز باعث خواهند شد این نسخه را با مدلهای استاندارد اشتباه نگیریم.
مشخصترین تغییر این خودرو اضافه شدن چراغهای روز روشن LED به شکل C است که در اکثر محصولات پلاگین هیبریدی این کمپانی دیده میشود. این چراغهای منحصربهفرد قبلاً در گلف GTE و پاسات GTE نیز دیده شدهاند.
کراس اوور جدید فولکس جدای از چراغهای متمایز دارای نشانهای PHEV در گلگیرهای جلو، درب پشتی و جلوپنجره است. جلوپنجره این خودرو پذیرای پورت شارژ در پشت پوششی تاشدنی است که درست کنار لوگوی فولکسواگن میباشد.
تیگوان نیز همانند نسخه های پیشین GTE میتواند کابین بازنگری شدهای شامل بهرهگیری از عناصر آبیرنگ داشته باشد. همچنین انتظار داریم سیستم اطلاعات سرگرمی نیز ارتقا یابد و اطلاعات رانندگی هیبریدی را نشان دهد.
احتمالاً نیرومحرکه این خودرو همان پیشرانه موجود در گلف GTE خواهد بود. این قوای محرکه از یک پیشرانه 4 سیلندر 1.4 لیتری TSI، یک پیشرانه الکتریکی و یک مجموعه باتری لیتیوم-یونی تشکیل شده است. احتمالاً تیگوان GTE خروجی 218 اسب بخاری خواهد داشت و در این صورت میتواند شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 8.1 ثانیهای و حداکثر سرعت 200 کیلومتر در ساعتی را ثبت کند.
البته باید به این نکته اشاره کنیم که نسخه مفهومی این خودرو در حالت تمام الکتریکی قادر به طی مسافت 50 کیلومتری با حداکثر سرعت 130 کیلومتر در ساعت بوده است.