فولکسواگن آرتئون فیس لیفت امسال روانه بازار میشود
هین شافر معاون بازاریابی تولید و استراتژی فولکسواگن میگوید این شرکت از نظر بازاریابی به آرتئون صدمه زده است. او گفته است:
این خودرو قطعاً ارزش بالاتری نسبت به فروش 400 دستگاهی در ماه دارد.
مدیر فولکس ادامه داده است:
اگر شما 90 میلیون دلار خرج بازاریابی این خودرو نکنید شرایط بسیار سخت خواهد شد.
سرمایه بازاریابی فولکسواگن خرج خودروهای پرفروشتری همچون اطلس و جتا شده است. این خودروها باعث شدهاند آرتئون در حاشیه قرار گیرد.
با این وجود شافر تائید کرده بهروزرسانیهای کوچکی برای این خودرو در نظر گرفته میشود. این بهروزرسانیها به چراغهای جدید و رینگهای متفاوت محدود بوده و اواخر امسال شاهد اعمال آنها خواهیم بود. البته مدیر این برند اضافه کرده در کابین بهبودهای جذابتری خواهیم دید هرچند شافر به آنها اشاره دقیقی نداشته است.
جدای از فیس لیفت آرتئون، شافر درباره احتمال تولید نسخه شوتینگ بریک/استیشن این خودرو نیز سخن گفته است. او اظهار داشته فولکسواگن بر مبنای میزان فروش وضعیت را خواهد سنجید. این شرکت هماکنون در حال بررسی امکان تولید و فروش یک استیشن لوکس در بازار آمریکاست.
پس از دیدن رندرهای جذاب آرتئون واگن امیدواریم این شایعات به زودی رنگ حقیقت به خود گیرند.