فولکس واگن

معرفی فولکس‌واگن گلف R 333، نسخه‌ای تولید محدود با 333 اسب بخار قدرت

نسخهٔ ویژهٔ گلف R 333 که در تعداد محدود ۳۳۳ دستگاه ساخته می‌شود، ۳۳۳ اسب بخار قدرت دارد و با قیمت ۷۶ هزار یورو به فروش می‌رسد.

فولکس‌واگن نسخهٔ جدیدی از گلف R را با نام ۳۳۳ در آلمان معرفی کرده است. ویژگی‌های بیرونی این نسخه شامل رنگ زرد لیمویی متالیک، سقف مشکی‌رنگ، رینگ‌های ۱۹ اینچی مشکی با لاستیک‌های نیمه اسلیک، چراغ‌های جلوی LED ماتریکس، گرافیک ۳۳۳ و سیستم اگزوز Akrapovič با منبع‌های تیتانیومی می‌شود.

در کابین خودرو هم خریداران شاهد صندلی‌های اسپرت چرمی ناپا، سیستم صوتی پریمیوم هارمن کاردون، تریم فیبر کربن مانند، دوخت آبی‌رنگ و پلاکی حاوی شمارهٔ تولید روی داشبورد خواهند بود. این خودرو همچنین به مجموعه‌ای از سیستم‌های کمک‌راننده مثل کروز کنترل تطبیقی با قابلیت توقف و حرکت دوباره، دستیار اضطراری، دستیار سفر و دوربین هم مجهز است.

زیر کاپوت گلف R 333 همان پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ آشنا قرار گرفته است اما این موتور حالا ۳۳۳ اسب بخار قدرت و ۴۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که ۱۳ اسب بخار از گلف R معمولی بیشتر است. به لطف این نیرو، هاچ‌بک قدرتمند فولکس‌واگن ظرف ۴.۶ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد و به حداکثر سرعت ۲۷۰ کیلومتر بر ساعت دست میابد. در این نسخه شاهد همان گیربکس هفت سرعتهٔ دوکلاچه و سامانهٔ چهارچرخ محرک گلف R معمولی هستیم.

از این گلف ویژه تنها ۳۳۳ دستگاه ساخته می‌شود و خریداران آلمانی می‌توانند از چند روز دیگر آن را سفارش دهند. قرار است تولید گلف R 333 در سپتامبر آغاز شده و یک ماه بعد به خریداران تحویل داده شود. قیمت این خودرو اما افزایش چشمگیری داشته است و در آلمان از ۷۶,۴۱۰ یورو آغاز می‌شود. وقتی به قیمت ۵۷,۹۸۵ یورویی گلف R معمولی توجه کنیم، این رقم واقعاً گزاف به نظر می‌رسد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۹ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳۲ دیدگاه‌ها

  1. Reza

    ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (51 ديدگاه)

    معرکه است!

    موافقم 35
    مخالفم 1
    1. علیx76

      ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (340 ديدگاه)

      والا هم قیمت کایمن S ئه.
      با توجه به قیمتش چندان معرکه هم نیستا.

      موافقم 10
      مخالفم 1
      1. ارسلان

        ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (457 ديدگاه)

        بخاطر اینکه نسخه ی لیمیتد هست

        موافقم 4
        مخالفم 0
        1. محمدهادی

          ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (2143 ديدگاه)

          وقتی میدونی که این ماشین یک مدل تولید خاصه،اونم از کلاس گلف محشر،و با عنایت به افزایش ارزشش در آینده،میبینی که اصلا قابل مقایسه با یک کایمن معمولی نیست
          راستی همون کایمن هم جزو گرون فروشای اساسی دنیاست
          اخیرا پدال مطالبشو گذاشت،که برخی رده هاش اگه اشتباه نکنم جی تی ۴ اس تا بالاهای ۲۰۰هزار دلار هم آب میخوره برا خریدار!!
          ینی برای رده ی ۹۱۱ خود شرکت هم شاخخ شده اون کایمن شترگاو پلنگ
          نه باکسره،نه ۹۱۱
          خیلی بدم میاد ازش

          موافقم 1
          مخالفم 1
  2. فرهاد

    ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (689 ديدگاه)

    متاسفانه نسل بعدی این هم برقی هست

    موافقم 22
    مخالفم 0
  3. فرهاد

    ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (689 ديدگاه)

    من واقعا درک نمیکنم که شرکت هایی مثل لامبورگینی یا فراری چطوری میخوان تو دوران برقی ها اون شکوه و جذابیت محصولات حال حاضرشون رو حفظ کنن !! واقعا فراری برقی برای من هیچ معنا و جذابیتی نداره حالا بگو اصلا صفر تا صدش هم زیر ۲ ثانیه باشه ، چه فایده وقتی بهش گاز میدی دیگه خبری از اون لرزش و غرش ۱۲ سیلندر نیست و فقط صدای وز وز باتری ها میاد ، امیدوارم فراری یا امثالش یه فکری به حال این موضوع بکنن چدن واقعا حتی شنیدن خبر تولید فراری برقی هم آدم رو دلسرد میکنه

    موافقم 34
    مخالفم 0
    1. رامتین

      ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (3050 ديدگاه)

      شک نکنید خودروهای بنزین سوز از بین نمیرند. خود پورشه طرحی در این زمینه داره. حداقل تا 2035 خودروهای بنزینی هستند.

      موافقم 4
      مخالفم 0
  4. علیرضا

    ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (116 ديدگاه)

    الان این چه فرقی بانسخه r یا gti داره به نظر میاد گلف خیلی عقب مونده نسبت به رقباش الان کرولا gr داره با ۳ سیلندر ۳۰۰ اسب قدرت میگیره وقیمتش ۱۰ هزار یورو ارزون تره و تازه اونم دو دیفرانسیل ، سیویک ، a45 مرسدس ، rs3 اسپورت بک با قیمت یکسان با گلف دارن پرفورمنس بهتری ارائه میدن در نسخه های معمولی گولف هم نست به پژو ۳۰۸ شکننده تر شده منتقدین ۳۰۸ ترجیه میدن در سایت کاروو نظر سنجی بین ۳۰۸ گولف بود گولف ۱۳۴۰ رائ آورد ۳۰۸ ۳۶۰۰ رائ

    موافقم 16
    مخالفم 11
    1. محمدهادی

      ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (2143 ديدگاه)

      بشخصه توقع داشتم هر دوره،گلف هم مثل سیویک تایپ آر رکورد هاچبک های داغ رو تو نوربرگ رینگ بزنه
      ولی ظاهرا فولکس خیلی سرش بیشتر ازین حرفا شلوغه و توجهی به این حرفا نداره!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. AMANTE

    ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1855 ديدگاه)

    به هیچ عنوان ارزش خرید نداره با 5 تا 10 هزار یورو میشه تیون های خیلی بهتری برای این ماشین انجام داد که البته چون افترمارکتی هست ممکنه TUV رو نتونه بگیره یا اینکه سخت بهش تعلق بگیره.

    موافقم 8
    مخالفم 9
  6. MILADZM

    ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (345 ديدگاه)

    کسانی که تجربشو داشتن میدونن که سواری گلف های وارد شده به ایران چقد لذت بخش و اعتیاد آوره
    واقعا گلف سنگ محک کلاس خودشه
    توی هاچبک های پرفورمنس عاشق فوکو.س هم rs هستم
    یکی از پیشرفته ترین و پیچیده ترین سیستم های چهار چرخ متحرک زمان خودش رو داشت
    کلا به نظرم کلاس خیلی جذابیه

    موافقم 13
    مخالفم 3
    1. phonix

      ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (1798 ديدگاه)

      ایول امریکا رو هم خوب اوردی تو کامنتت
      زنده باد اروپا و امریکا ( سلام منو به ماشین مزدات برسون )
      سنگ محک این کلاس هوندا سیویکه که همین الانم تو پیست از این سریع تره و همه هم میدونن که برای لذت رانندگی درستش کردن نه مثل این با چهار چرخ متحرک و… از دوز تعصبت کم کن

      موافقم 4
      مخالفم 1
  7. محسن

    ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (110 ديدگاه)

    با این پول میشه ۳ تا النترا N خرید که از هر نظر بهتره

    موافقم 6
    مخالفم 32
    1. ÀŠĤĶÀÑ

      ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (84 ديدگاه)

      دوست عزیز خودروهای تولید محدود به دلیل خاص بودنشون قیمتشون بالاس
      درست مثل آئودی TT که پدال چند روز پیش منتشر کرد
      پ.ن: به نظر من ارزش خرید داره

      موافقم 14
      مخالفم 1
    2. Reza Waffen SS

      ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (5340 ديدگاه)

      شوخی میفرمایید ؟

      موافقم 9
      مخالفم 0
      1. محسن

        ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (110 ديدگاه)

        کاش بهت یه گلف بدن این همه پرچم نازی گذاشتی 🤣🤣🤣

        موافقم 2
        مخالفم 10
    3. دیمن

      ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (144 ديدگاه)

      النترا رو با فولکس مقایسه میکنی؟ 🤔🤔

      موافقم 14
      مخالفم 1
    4. IMAN1199

      ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (1864 ديدگاه)

      گلف از هر نظر بهتره نسبت به النترا n

      موافقم 16
      مخالفم 1
      1. محسن

        ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (110 ديدگاه)

        النترا n از هر نظر بهتره نسبت به گلف تو معلومه جاپونی بازی که اومدی ریپلای زدی از ستون گلف بالا میری

        موافقم 2
        مخالفم 19
        1. IMAN1199

          ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          چی داری میگی واسه خودت .. ..
          گلف از هر لحاظ بهتر از النترا n هستش
          درمورد زاپنی باز بودن هم که گفتی هیچ اشکالی نداره چون من خودرو های زاپنی رو قبول دارم ولی کره ای ها رو قبول ندارم

          موافقم 15
          مخالفم 1
        2. محسن

          ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (110 ديدگاه)

          خودروی سال چی شد ؟
          آها النترا n 🤣🤣🤣
          پس النترا از هر لحاظ بهتر از گلفه
          مدرک : چون خودروی سال شده

          موافقم 2
          مخالفم 15
        3. IMAN1199

          ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          گلف از هر لحاظ بهتر از النترا n هست

          این که قطعی و اثبات شدست

          باقیش دیگه نظرات شخصی و انتخاب مجلاته با اولویت ها و پیش زمینه های خودشون که اینم اثبات کننده چیزی نیست

          مدرک: فن زاپنی🤣🤣🤣

          موافقم 12
          مخالفم 1
    5. phonix

      ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (1798 ديدگاه)

      النترا ان بعد 5 سال کاهش شدید قیمت میخوره چون هیوندایی نسل جیدیدشو میده ولی این یه ماشین کلکسیونی هست از اخرین نسل بنزینی یکی از شاخ ترین هاتبک های تاریخ و قیمتش سال به سال بیشتر میشه

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. محمدهادی

        ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
        سوابق: (2143 ديدگاه)

        یه سال مجله ها یه ماشین کره یی رو تو سگمنت هاچ بک داغ برتر دونستن حالا دیگه ولنمیکنن
        هیوندا رو جای فراری بوگاتی به ما نچپونن بیخیال داستان نمیشن
        چقد بی جنبه یید بابا شما کره یی فنا
        گلف از همون بدو تولدش سالیان سال رتبه اولین رو آورده و میاره کسی اینجوری نمیکوبه تو سر بقیه
        انوقت شما یه سال ماشیناتون مقام برتر آورده،دیگه خدارو بنده نیستین…
        چیه اون الانترای پک و پوزه زشت آخه

        موافقم 1
        مخالفم 0
  8. فرشاد

    ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (932 ديدگاه)

    من چقد اینو دوسش دارم خدای هاچبکاس
    یکی این یکی ام رنو کلیو

    موافقم 4
    مخالفم 1
  9. R/T

    ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (962 ديدگاه)

    ظاهرش واقعا خوبه

    موافقم 3
    مخالفم 0
  10. BMW

    ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (1213 ديدگاه)

    از حق نگذریم خشگل کرده ماشین رو مخصوصا با رنگ زنبوریش

    موافقم 4
    مخالفم 1
  11. دیمن

    ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (144 ديدگاه)

    تنها برند آلمانی که هندلینگ بسیار بالایی داره وهمیشه مورد علاقم بوده

    موافقم 2
    مخالفم 3
    1. datsun

      ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (3502 ديدگاه)

      معمولا همه برندهای آلمانی اسپورت و هندلینگ بالای دارن فولکس یکم ضعیف تر از اوناست تو برخی از محصولات

      موافقم 8
      مخالفم 0
    2. phonix

      ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (1798 ديدگاه)

      پورشه

      موافقم 1
      مخالفم 0
  12. علی

    ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (42 ديدگاه)

    ظاهر قشنگی داره ولی قدرت کم حداقل با ۶۶۶ اسب تولید میکردن

    موافقم 3
    مخالفم 2
    1. محمدهادی

      ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
      سوابق: (2143 ديدگاه)

      یا علییییی🤣🤣🤣🤣
      ۶۰۰ اسب،آخه چرا؟‍؟

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا