استقبال زیاد از برنامه اشتراک خودروی ولوو
این خودروساز سوئدی برنامهی اشتراک یاد شده را در نوامبر سال 2017 و به همراه کراس اوور XC40 اعلام کرد. این برنامه به مصرفکنندگان اجازه میدهد تا یک خودروی جدید این برند را به همراه بیمه و هزینههای نگهداری و با پرداخت اقساط 650 تا 850 دلار در ماه و برای دو سال به اختیار بگیرند. مشتریان همچنین پس از گذشت یک سال میتوانند خودروی جدید دیگری را هم انتخاب کنند.
4 ماه پس از معرفی این برنامه، ولوو تمامی اشتراکهای در نظر گرفته شده برای پیشنهاد در یک سال اول را به اتمام رسانده است. این خودروساز در ابتدا برنامه اشتراک خودرویی XC40 را برای 10 درصد خودروهای موجود در نظر گرفته بود اما به زودی این میزان را به 15 درصد افزایش داد. مشتریان جدید برای اشتراک کراس اوور XC40 باید در لیست انتظاری که تا سال 2019 هم طول میکشد قرار بگیرند.
مدیر اجرایی ولووی آمریکای شمالی در مصاحبه با اتوموتیونیوز گفته است برنامه Care by Volvo تقاضای قابلتوجهی از طرف مشتریان داشته است.
او گفته است:
نگرانیهای مشابهی برای تمامی افراد وجود دارد و آنها احساس امنیت نمیکنند. بزرگترین موضوع درباره برنامه اشتراک خودرویی این است که مصرفکنندگان باید تصمیم بگیرند. خردهفروشیهای ما در حال ارائه این درخواست هستند که خواهش میکنیم ما را هم در این برنامه شرکت دهید چراکه میتوانیم به بهبود آن کمک کنیم.
بنا به گفته این مدیر ارشد، ولوو در حال برنامهریزی برای افزایش تعداد نمایندگیهای ارائهکنندهی این برنامه اشتراک خودرویی است.
موفقیت برنامه Care by Volvo در حالی اعلام شده که کادیلاک سرویس Book by Cadillac را به حالت تعلیق درآورده است. اگرچه اقساط ماهیانهی محصولات ولوو نسبتاً ارزان است اما برای اشتراک خودروهای کادیلاک در هر ماه 1800 دلار بپردازید.