همکاری هوندا و دانگ‌فنگ برای تأسیس کارخانه در چین

هوندا در همکاری با شریک محلی خود یعنی دانگ فنگ تأسیسات تولید جدیدی را در چین ایجاد خواهد کرد. این امر به منظور پاسخگویی به افزایش تقاضا برای مدل‌های ساخت این برند ژاپنی صورت می‌گیرد.

honda-avancier-beijing-2016-2
این کارخانه در فضای 1.2 میلیون مترمربعی ساخته می‌شود و حدوداً در 8 کیلومتری اولین کارخانه‌ی شرکت که داخل محدوده‌ی توسعه‌ی اقتصادی و تکنولوژی ووهان قرار دارد ایجاد خواهد شد. با تزریق سرمایه‌ی 435 میلیون دلاری، این تأسیسات ظرفیت ساخت سالانه‌ای بالغ بر 120 هزار دستگاه خودرو را خواهد داشت. عملیاتی شدن این کارخانه در سال 2019 کلید خواهد خورد.

honda-avancier-beijing-2016-5
هوندا هنوز جزئیات نوع مدل‌های تولیدی در این کارخانه‌ی جدید را اعلام نکرده اما به این نکته اشاره کرده که طراحی و مفهوم ایجاد کارخانه‌ی موردنظر به منظور تولید خودروهای الکتریکی بوده چراکه انتظار می‌رود در چند سال آینده تقاضا برای این نوع خودروها در چین افزایش یابد. با اضافه شدن این کارخانه، تولید جوینت ونچر سالانه‌ی شرکت به 600 هزار دستگاه در سال افزایش خواهد یافت.

honda-avancier-beijing-2016-12
مدیرعامل هوندا موتور آقای تاکاهیرو هاچیگو می‌گوید:

فروش هوندا در چین بالاتر می‌رود و انتظار می‌رود فروش سال 2016 این شرکت به 1.2 میلیون دستگاه افزایش یابد. بازار چین پتانسیل رشد و توسعه‌ی بیشتر را دارد. به منظور برآورده کردن چنین تقاضای بالایی هوندا مدل‌های بسیار جذاب خود را به همراه جدیدترین تکنولوژی‌ها در بازار چین و دیگر بازارهای جهانی معرفی خواهد کرد.

منبع: carscoops

درباره نویسنده

تصویر پروفایل شاهین احمدزاده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو

7 دیدگاه

  1. رامین
    سوابق: (2 دیدگاه) ,

    توی خود کشور چین ماشین ژاپنی سوار میشن طبق خود مقاله که گفته به دلیل افزایش تقاضای مردم برای ماشین ژاپنی هست.
    بعد ما هم …. حرفی نمیمونه
    مرسی شاهین خان

    پاسخ
    1. امپراتور لامبورگینی
      سوابق: (5082 دیدگاه) ,

      چینی ها ماشین آلمانی و ژاپنی خیلی سوار میشن.
      ماشین های خودشون رو میشناسن.
      دیدم که میگم. خواهشا کسی نیاد بگه تو از کجا میدونی.

      پاسخ
        1. امپراتور لامبورگینی
          سوابق: (5082 دیدگاه) ,

          ممنون :-))

    2. سعید
      سوابق: (212 دیدگاه) ,

      وای چقدر دیگه کارخونه ماشین تو چین زده میشه
      وااااااااااااای
      ولی خوش بحالشون

      پاسخ
  2. یوسف
    سوابق: (227 دیدگاه) ,

    قانون چین که خودروسازان خارجی رو ملزم میکنه برای تولید خودرو در چین حتما از روش جوینت ونچر استفاده کنن هوشمندانه ترین سیاست گذاری چینی ها بوده چون به انتقال سریع تکنولوژی و افزایش توان خودروسازان چینی منجر شده

    هیچ بعید نیست روزی همین شرکای چینی روی دست شرکتای خارجی بلند بشن و به قول معروف سرمایه گذاران خارجی دارن مار تو آستینشون پرورش میدن

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.