چشم انداز

بهترین گزینه‌های دست دوم سقف‌باز

هر خودرویی که تازه خریده شده باشد، به صورت اتوماتیک حدود ۲۰ درصد قیمت اولیه خود را از دست می‌دهد. البته این تنها مرحله کاهش قیمت نیست و بعد از ۳ سال از تولید خودرو، بسته به برند خودرو، تا ۱۵ درصد دیگر نیز از قیمت کاسته می‌شود. بنابراین خرید یک خودروی دست‌دوم، همیشه برای خریدار صرفه‌جویی زیادی در هزینه‌ها دارد. به علاوه، از مشکلات اولیه خودروهای خارج شده از نمایشگاه هم خبری نخواهد بود.
در همین حال، فصل تابستان، شاید برای برخی فصل خودروهای سقف‌باز باشد، ولی برای داشتن چنین خودروهایی بودجه محدودی داشته باشند. در ادامه تعدادی از پرفروش‌ترین‌ها و محبوب‌ترین خودروهای کانورتیبل را در سال‌های گذشته مرور می‌کنیم که می‌توانند برای این منظور مفید باشند. البته باید این توضیح را اضافه کنیم که بررسی‌های صورت گرفته در رابطه با این لیست، در کشور بریتانیا صورت گرفته است.

ب‌ام‌و Z4 مدل ۲۰۰۶

کمتر ایرادی را می‌توان از خودروهای آلمانی گرفت. این خودروها، کاملاً قابل‌اعتماد هستند و به همین دلیل است که قیمت بالایی دارند. به همین خاطر نیز، با گذشت زمان استهلاک زیادی ندارند و کاهش قیمت زیادی ندارند. با خرید یک کانورتیبل از آن‌ها، می‌توانید مطمئن باشید که برای مدت زیادی آن را در اختیار خواهید داشت و مثل همیشه برای شما کار خواهد کرد.

BMW Z4 2006
BMW Z4 2006
با این‌که طراحی ب‌ام‌و Z4 چندان چنگی به دل نمی‌زند، ولی اگر کسی بودجه‌ای هم‌سطح با آن داشته باشد، برای یک کانورتیبل، گزینه‌ی مناسبی است. مسلماً اگر کسی توانایی خرید یک ب ام و را داشته باشد، در ازای هزینه‌ای که کرده، انتظار عملکردی مطابق با آن دارد. موتور ۳ لیتری در این مدل دارای قدرت ۲۶۵ اسب‌بخار است و شتاب خوبی دارد. برای مدلی که سفرهای متعادلی داشته و سرویس‌های لازم را نیز داشته، قیمتی حدود ۲۱ هزار دلار می‌توان انتظار داشت.

مزدا MX-5 مدل ۲۰۰۸

این مدل از MX-5 به خاطر ابعاد جمع و جور و هندلینگ فوق‌العاده، یکی از محبوب‌ترین خودروهای اسپرت است. موتور ۲ لیتری این خودرو، قدرتی برابر ۱۶۰ اسب‌بخار دارد که برای شتاب به ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت، زمانی برابر ۷/۴ ثانیه نیاز دارد. بسیاری از نقد و بررسی‌ها نسبت به این مدل مثبت بوده‌اند و از رانندگی و هندلینگ راضی‌کننده با آن حکایت داشته‌اند.

Mazda MX-5 2008
Mazda MX-5 2008
در هر حال، هنوز هم این مزدا متوسط مصرف سوخت ۶/۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر را خواهد داشت. قیمت تقریبی این مدل خودرو، می‌تواند حدود ۱۶ هزار دلار تخمین زده شود که نسبت به ب ام و Z4 قیمت کمتری دارد.

مرسدس SLK 350 مدل ۲۰۰۹

خودروی آلمانی دیگر این لیست، یک کانورتیبل فوق‌العاده از مرسدس است. SLK 350 قدرت شگفت‌انگیز ۳۰۵ اسب‌بخار را از موتور ۳/۵ لیتری V6 اش پیشنهاد می‌دهد و در مدت ۵/۴ ثانیه می‌تواند به سرعت ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت برسد. مصرف سوخت متوسط این خودرو نیز حدود ۷/۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است که برای این ابعاد موتور، رقم چندان بدی نیست. حرکت سقف کانورتیبل نیز بسیار سریع و جالب است.

2009 Mercedes-Benz SLK350
۲۰۰۹ Mercedes-Benz SLK350
کابین SLK 350 یک طراحی تیره و لوکس دارد و چرم زیادی در آن به کار رفته است. صندلی‌ها نیز مجهز به گرم‌کن هستند. یک مدل SLK 350 با کارکرد متوسط و سرویس مناسب می‌تواند قیمتی برابر با ۳۰ هزار دلار داشته باشد.

آئودی TT رودستر مدل ۲۰۰۸

هیچ کس مثل آئودی ایمنی و اسپورتی‌بودن را یک‌جا در خود ندارد و آئودی TT رودستر نیز به همین صورت است. نسخه ۱.۸ TFSI 160 اسپرت، احتمالاً ارزان‌ترین نوع آئودی TT است، امّا فقط با نگاه کردن، نمی‌توانید آن را بشناسید.

Audi TT Roadster 2008
Audi TT Roadster 2008
این خودرو سرعت ۰ تا ۶۰ مایل بر ساعت را در مدت ۷/۳ ثانیه ثبت می‌کند و با یک باک کامل می‌تواند مسافتی حدود ۸۶۰ کیلومتر را بپیماید. در نتیجه، خودرویی خواهید داشت که هم سریع و هم از لحاظ اقتصادی به صرفه است. قیمت تقریبی این خودرو حدود ۲۸ هزار دلار خواهد بود.

پورشه باکستر ۲۰۰۸

وقتی صحبت از پورشه آلمانی به میان می‌آید، جای هیچ حرفی در مورد عملکرد و هندلینگ باقی نمی‌ماند. چه موتور ۲/۷ لیتری یا ۳/۴ لیتری S را داشته باشید، باکستر S لبخندی از رضایت بر لب‌های شما می‌نشاند. موتور ۳/۴ لیتری با ۲۹۵ اسب‌بخار قدرت، دارای شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت ۵/۳ ثانیه است. چون این گونه خودرو به خاطر کیفیت و کارایی آن‌ها شناخته شده‌اند، بنابراین می‌توان بدون نگرانی هر روز از آن‌ها استفاده کرد. البته باید درنظر داشت که هزینه‌های سرویس و نگهداری پورشه‌های اسپرت بسیار بالاست.

Porsche Boxster S 2008
Porsche Boxster S 2008
با وجود عملکرد بالای باکستر با موتور ۳/۴ لیتری، مصرف سوخت این خودرو به صورت متوسط ۷/۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. برای داشتن یکی از برندهای مطرح جهان در زمینه عملکرد خودروهای اسپرت، قیمت تقریبی ۳۷ هزار دلار را می‌توان انتظار داشت.
[polldaddy poll=8024650]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۵۳ دیدگاه‌ها

  1. amir-bmw

    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (46 ديدگاه)

    بااین که طرفدار BMW هستم و با احترام به پورشه بنز slk 350 در مقایسه با بقیه هیچ حرفی رو واسه گفتن نذاشته .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فرامرز

      ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (1595 ديدگاه)

      مرسدس تو اعداد و ارقام فراتر از حد انتظار ظاهر میشه ولی وقت سواری و واقعیت میاد وسط تفاوت چندانی نداره. تو مقایسه مجله اوتوبیلد (تصویر خودرو) آلمان در کنار بی ام و زد۴ و آئودی تی تی مقایسه شد و با افتخار آخر شد. تی تی دوم شد و بی ام و زد ۴ (البته مدل ۲۰۰۹) اول شد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سعید

        ۱۹ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (481 ديدگاه)

        پورشه باکستر طرح امروزی تر و با اصالت تری داره ولی من مرسدس بنزو بیشتر میپسندم.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. meysam

      ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (1772 ديدگاه)

      آئودی هم داخلش و هم بیرونش خیلی خوشگله و بعدش هم پورشه. ولی من به بنز رای دادم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. شاهین

    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (4529 ديدگاه)

    یکی از یکی فوق العاده تر! واقعا عالی بود! انتخاب من به ترتیب: پورشه،آئودی،بنز و در نهایت BMW خواهد بود.خبری از لکسوس نبود؟!

    ضمنا دوستانی که دم به دقیقه میگن BMW پراستهلاکه،بند مربوط به Z4 رو با دقت بخونن.ارادت.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. داوود

      ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (131 ديدگاه)

      شاهین جان از مصرف کنندگانش که بپرسی، اغلبشون بعد چند سال میگن پر استهلاک و پر خرجه نسبت به برندهای مشابهش

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شاهین

        ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (4529 ديدگاه)

        داوود جان بستگی به این داره که با کدوم کمپانی مقایسه بکنی.بله،BMW در برابر تویوتا کرولا خودروی پراستهلاکی هستش ولی به خودی خود استهلاک کمی داره.بی دلیل نیست که اینقدر از BMW استقبال میشه.
        البته به نحوه ی استفاده ی مصرف کننده از خودرو هم بستگی داره.به جرات میتونم بگم یه پژو 405،راحت 30 سال میتونه دست من دووم بیاره! BMW باشه که برو بالای 50 سال!!! ارادتمندم.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .

        داوود جان تا حدودی حرف شما درسته . اول ازینکه المانی ها هیچ

        وقت ادعای ماشین کم هزینه نداشتند . نکردند . و نخواهند کرد .

        به جز فولکس .

        اما هر ماشینی را که شما بهش نرسی و بد ماشین رانندگی بکنی ،

        مطمئنا خرج بدی رو دستت میذاره .

        همینطور لکسس .

        حالا شاید لکسس با رانندگی بد برای مثال خرجش بشه 10 میلیون .

        ماشین های المانی با رانندگی بد بشه 12 میلیون .

        اما تفاوتشون فاحش نیست .

        برات یک مثال بزنم . اگر الان مجهزترین و ایمنترین ماشین دنیا

        که مرسدس بنز اس کلاسه بیاد دست همه ی ایرانی ها ، تغییری در

        میزان تصادف و فرهنگ رانندگی ما و امار کشته هامون نداره .

        چون مشکل از خودمونه .

        طرف با بنز و یا …. مثل […] برخورد میکنه ، ماشین که به خرج

        میفته ، میگه لامصب استهلاکش بالاست .

        خودشو نگاه نمیکنه .

        یکسری از ماها عقده داریم . دوست داریم وسیله یا با کسی در

        ارتباط باشیم که هرچی زدیم تو سرش صداش در نیاد .

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. e.scamp

      ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (1900 ديدگاه)

      شاهین میخواستم بیام این سوال رو مطرح کنم دیدم تو گذاشتی .
      واسم سواله چرا میگن بی ام و پر خرجه کامنت ها رو خوندم ولی قانع نشدم الانم یکم پول دارم موندم توسان صفر بخرم یا المانی دست دوم؟ البته بگم چون خودم بلدم میخوام توسان رو خودم وارد کنم که حدودا 100 تا 104 میلیون خرج داره قیمت شرکتیش 146 میلیون اونم تحویل 120 روزه است نظرتون چیه؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شاهین

        ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (4529 ديدگاه)

        e.scamp جان،داداش من در مقابل دوستان هیچی بلد نیستم ولی کاملا بستگی به خودت داره داداش.الان مد روز حرف اولو میزنه و عقل مردم به چشمشونه.
        اگه عشق المانی که قضیه معلومه ولی الان توی شرایط بازار،کیا و هیوندای عامه پسندتر شدن.البته اینم بگم بالاخره خودروهای المانی تکنولوژی بالاتری دارن و طبیعتا ممکنه هزینه های جانبیشون زیاد باشه.از طرف دیگه فکر نکنم نمایندگی درست و حسابی توی کشورمون داشته باشن و اگه خدایی نکرده ماشینت به قطعه ای نیاز پیدا کرد،ممکنه تهیه کردنش مشکل باشه ولی کیا و هیوندای چون نمایندگی رسمی دارن،کمتر درگیر این مساله هستن.
        راجع به بحث وارداتی بودن یا شرکتی،من خودم اگه جای تو باشم شرکتی میخرم به خاطر بحث گارانتی و آپشن و این حرفا.چند روز پیش توی پیج ف.ب مجله ی ماشین عکس ماشین های وارداتی رو گذاشته بود که ایربگ نداشتن ولی برچسب تقلبی ایربگ رو زده بودن روش.
        در هر حال امیدوارم که ماشین خوبی بخری و ازش لذت ببری.ارادتمندم.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. مرتضی

          ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (849 ديدگاه)

          دوست عزیز من تجربه شخصیم رو میگم من با دو مدل بی ام و مسافت طولانی رفتم یکیش رو در شرایط بسیار بد!!(گرمای شدید خاک و خل و ..) باید بگم واقعا سگ جون بود حالا چه بلاها سرش اومده بود و اونجا اومد بماند واقعا نگرش من نسبت به بی ام و عوض شد وقتی میگن استهلاک؟؟ بالاست تعجب میکنم بله لوازم یدکیش گرونه!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          پدال من اینجا دیدگاه داشتم . ثبت هم شد . چرا پاکش کردی ؟؟؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. مارال

        ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (274 ديدگاه)

        e.scamp سلام منظورت توسان نیم فول هستش یا فول ؟ که میتونی با قیمت 100 تا 104 وارد کنی؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. e.scamp

          ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (1900 ديدگاه)

          مارال مدل پایه رو میدن 23500 دلار که با دلار 3300 تومنی میشه حدودا 75 میلیون(الان ماشین حساب ندارم) 40 درصد هم حق گمرگ میشه 30 میلیون با مالیات 110 میشه 200 300 هزار هم هزینه کارهای گمرکی

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. محسن

        ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (11 ديدگاه)

        سلام
        چطوزی رویه 100 تومن برا توسان حساب میکنی؟
        مدل فولش مگه 30000 دلار نیست؟
        منم میخوام ماشین کره ای بگیرم با دو تا انتخاب توسان یا اسپورتیج.
        راهنمایی کنید.
        ممنون.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      4. mohsen

        ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (11 ديدگاه)

        داداش هنوز بلد نیستی تعرفه واردات چقدره بعد میگی بلدم خودرو وارد کنم؟
        تعرفه توسان یا اسپورتیج 55 درصده نه 40 درصد.
        از خواب بیدار شو

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. خاوری مزراتی

      ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (1103 ديدگاه)

      پورشه کایمن رو عشق است

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. mersedes

    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (62 ديدگاه)

    ماشینهای آلمانی عالی هستن حرف ندارن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. شاهین

    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (4529 ديدگاه)

    البته دوستان یه نیم نگاهی به قیمت هاشونم داشته باشین.مزدا و BMW از همه ارزون تر هستن.ولی هرچقدر پول بدی همون قدر آش میخوری!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. رضا

    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    هر ماشینی رو اگه درست بهش نرسی پرخرج میشه..
    البته کیفیت بنزین ایران و … رو هم در نظر بگیرید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .

    اگر کسی بخواد یک ماشین سقف باز با قیمت کم و قابلیتهای فنی بالا و هزینه

    ی کم داشته باشه ، بهترین انتخاب مزدا است .

    بین المانی ها هم واقعا انتخاب سخت هست . همشون عالین .

    چرا لکسس IS300 C نبود ؟؟؟؟

    بهترین گزینه ی دست دوم نبوده ؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. mory

    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (418 ديدگاه)

    واقعا تو این کلاس با پورشه و آئودی حال کردم
    بنزم خوبه ولی تو این کلاس مالی نیس
    اشکال نگیریدا چون خودم عاشق بنزم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. Ehsan

    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1251 ديدگاه)

    انتخاب های من هم به ترتیب ، بنز ، ائودی ، پورشه ، بی ام و و مزداست
    به نظرم این مزدا خیلی به خانم های جوان میاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. mohammad8743

    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (60 ديدگاه)

    جلوی slk توی اون سال مقداری شبیه slr بوده به خاطر همین واقعا جذابه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. سعید

    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (222 ديدگاه)

    نقل قول از پاراگراف چهارم …

    “… با این‌که طراحی ب‌ام‌و Z4 چندان چنگی به دل نمی‌زند، ولی اگر کسی بودجه‌ای هم‌سطح با آن داشته باشد، برای یک کانورتیبل، گزینه‌ی مناسبی است… ”

    جانم …!!!

    طراحی ب‌ام‌و Z4 چندان چنگی به دل نمی‌زند …!!!

    بی خیال بابا …!!!؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. میلاد

    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (56 ديدگاه)

    هیچ کدام.
    nissan 370z.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. saied

    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    در این لیست پورشه و مرسدس بهترینن :) شک نکنین لطفا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. gheysar

    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (124 ديدگاه)

    سلام

    تو انگلستان می تونید هر ماشین دست دوم رو که قبل از 2009 باشه رو زیر 20.000 پوند یا حتی زیر 10.000 پوند هم خرید. پس چرا اینا اینقدر گرون بودن.

    برای نمونه میشه اینو زیر 10.000 پوند خرید.

    Mercedes-Benz S-Class سال 2000
    http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2000-s-class/1024×768/wallpaper_01.htm

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شایان

      ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (1355 ديدگاه)

      این ماشین که شما نشون دادی 5000 هزار پوندم نمیرزه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. gheysar

        ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (124 ديدگاه)

        سلام

        شایان توجه کن این ماشین بنز اس کلاس هستش. و تازه اگه اینو دوست نداری می تونی تو انگلستان زیر 20.000 پوند حتی ماشین صفر کیلومتر بگیری.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  14. momo

    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (17 ديدگاه)

    با 37 هزار دلار میشه باکستر خرید؟؟ یعنی حدود 120 میلیون؟؟ تازه تو بریتانیا متوسط درامد 3 هزار پونده یعنی حدود 16 میلیون که از این میشه نتیجه گرفت بعد از 8 ماه کار میشه پورشه خرید!! به نظرتون اینجا بعد از 8 سال میشه پورشه خرید؟؟؟ :D

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ehsan

      ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (1251 ديدگاه)

      حتی اگر متوسط درآمد در ایران رو 1.5 میلیون در نظر بگیریم ( که مطمئنم زیر یک میلیونه ) حتی نمیشه وانت پیکان خرید ، ولی ماشین دسته دوم تنها گزینه پرایده

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. مارال

      ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (274 ديدگاه)

      اگه فرض کنیم 3000 پوند درآمد یه کارمند معمولی باشه و توی ایران هم یک ملیون تومن در آمد یه کارمند معمولی باشه اصلا نخوره و نپوشه و … ، و قیمت باکسر دست دوم هم الان حدود 290 ملیون تومنه، تقریبا بعد از 24 یا 25 سال میتونه یه باکسر دست دوم به شرط ثابت بودن قیمت بخره،

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. momo

        ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (109 ديدگاه)

        پس از الان تلاش کنیم که نوه هامون بخرن. البته دیگه اون موقع باکستر تو موزه هاست !

        موافقم 0
        مخالفم 0
  15. یه پسل باهوش

    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1135 ديدگاه)

    من که اگه بخوام توانایی خرید 2014 رو دارم (البت فرغون )

    اما بین اینااول پورشه بعد بنز

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. شاهین

    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (4529 ديدگاه)

    دوستانی که تجربه ی سوار شدن و روندن ماشین روباز رو دارن بیان بگن ما هم لذت ببریم.
    البته یکی از دلایلی که من ماشین روباز سوار نمیشم اینه که باد میخوره به موهام و به هم میریزه! :)
    مدیونین اگه فکر کنین از لحاظ مالی مشکلی هس! :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ونیز

      ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (274 ديدگاه)

      نمیخام قیافه بگیرما ولی ما یه ماشین روباز داریم، یه وانت مزدا، خب بالاخره عقبش که روبازه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  17. مصطفی فقط آگراR

    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (295 ديدگاه)

    من سوار یه فلوکس بیتل قدیمی شدم.یک کیفی داد ولی بد دخت ماشینه داشت می پوکید!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. رامتین

    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (3055 ديدگاه)

    بنظرم BMW 630 بمراتب از همه اینها با اختلاف زیباتره.
    طرحی که دنیا را طی 5-6 سال مبهوت خود کرد و مرسدس را اونقد به تکاپو انداخت که هنوزم نتونست مدلی به این زیبایی ارائه کنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. ahmad

    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1170 ديدگاه)

    دیگه واضحه که بنز از همه خوشکلتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. قاقالی

    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (150 ديدگاه)

    واقعا ماشینهای آلمانی حرفی رو برای گفتن نمیزارن همشون عالین ولی مرسدس یه چیز دیگه اس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. sadegh

    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (2124 ديدگاه)

    توی این لیست انتخاب اول باکستره، بعدم BENZ و BMW

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. امید

    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    واقعا خوشبحالشون پورشه 37000 دلار با دلار 2 سال قبل میشد 34965000 تومان البته بدون تعرفه و چیزای دیگه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امید

      ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (1323 ديدگاه)

      با دلار 945 تومان حساب کردم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  23. محمد

    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (61 ديدگاه)

    ماشین آلمانی باشه بگو کوفت باشه
    والا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. Un4given

    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (235 ديدگاه)

    با اینکه به پورش رای دادم ولی هنوزم اعتقاد دارم اون مزدا بهترین بود تو زمان خودش .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. bmw

    ۴ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (24 ديدگاه)

    با اینکه من ماشین های ب ام و رو بیشتر از هر برندی دوست دارم،انتخابم بنزه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. amir

    ۲۸ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (50 ديدگاه)

    اگه مزدا خوشگلتر بود…..اونو ترجیح میدادم چون کیفت خوبی در برابر قیمتش داره……ولی اینجا رای من بنز هست…..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. Archi KHAN

    ۲۵ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (2167 ديدگاه)

    دوستان پورشه دوست
    مطمئنا انتخاب شون پورشه اس….!

    اما انصافا بنز و بی ام دبلیو هم وسوسه کنن ده هستن آااا
    همه آلمانی ها عالی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. bahamin

    ۳۰ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (25 ديدگاه)

    اه اه اه زنه روببین توپورشه باکستر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. سینا

    ۲۹ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (127 ديدگاه)

    بی ام و و دیگر هیچ

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. بهنام

    ۴ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    عالی بود از نظرات تون وتجربیات استفاده کردم ولی یه سوال از دوسان دارم من تا 85ملیون بیشتر خرید ندارم. وعشق ماشین بنز یا ب ام و دارم لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا