هدست‌های واقعیت مجازی در نمایندگی‌های آئودی

خریداران آئودی این فرصت را خواهند داشت تا از فناوری واقعیت مجازی در نمایندگی‌های این خودروساز در هنگام خرید استفاده کنند.

Audi Virtual Reality Headsets 01
با این هدست خریدار قادر است تا مدل‌های آئودی را در 360 درجه تجربه کرده و حتی دور خودرو بچرخد و نمای بیرونی و کابین خودرو را مشاهده نماید.

Audi Virtual Reality Headsets 03
نرم‌افزار واقعیت مجازی به کاربر این اجازه را می‌دهد تا رنگ‌های مختلف خودرو، چرخ‌ها و حتی آپشن های بیرونی و داخل کابین خودرو را انتخاب و ملاحظه کند. حتی می‌توان خودرو را در محل‌ها و شرایط نوری مختلف مثل پاریس و حتی زیر نور ماه مشاهده کرد.

Audi VR experience
Marcus Kühne که یکی از مقامات بخش راه‌حل‌های دیجیتال آئودی است می‌گوید:

چالش ما این است که مصرف‌کنندگان تنها به نمایندگی می‌آیند تا درباره‌ی قیمت خودرو صحبت کنند. آن‌ها پیش از حضور در نمایندگی همه‌چیز را درباره‌ی انتخاب خودروی خود از طریق اینترنت به دست می‌آورند؛ اما ما دوست داریم که آن‌ها را در فرایند خرید درگیر کنیم و زمان بهتری را در نمایندگی به آن‌ها اعطا نماییم.

دوست داریم که خریداران در هنگام خرید خودرو مشورت و رایزنی داشته باشند. تکنولوژی واقعیت مجازی این کار را انجام می‌دهد و البته یک فناوری عاطفی و غیرمنتظره است.

Audi Virtual Reality Headsets 02
طبق گفته اتوکار آئودی در حال نصب این سیستم در 6 نمایندگی در آلمان بوده و این شرکت بین سیستم‌های HTX Vive و Oculus Rift یکی را انتخاب می‌کند.

audi dealership

منبع: carscoops

درباره نویسنده

تصویر پروفایل شاهین احمدزاده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو

11 دیدگاه

  1. تصویر پروفایل one:1
    one:1
    سوابق: (129 دیدگاه) ,

    عجباااااا خوشا بحالشون
    ما تو نمایندگی های سابپا و ایران خودرو مجبوریم ماشین ندیده بخریم
    اونوقت…

    پاسخ
  2. حميد
    سوابق: (868 دیدگاه) ,

    من یکبار نمایندگی تویوتا دبی خرید کردم
    فضا که عالی همش هم با ابمیوه و قهوه پذیرایی شدیم و مدیر که یک انگلیسی بود اومد و از خرید ما تشکر کرد
    احساس خیلی خوبی از خرید در من إیجاد کرد

    پاسخ
  3. lmbx
    سوابق: (188 دیدگاه) ,

    من نمیدونم چرا فقط تو بلاد کفر از این کارا میشه.البته اینا همش تجمله و چیزه بدیه!اصلا چه معنی داره که داخل ماشین رنگ بندی مختلف داشته باشه!

    پاسخ
  4. تصویر پروفایل نوید جهرمی
    نوید جهرمی
    سوابق: (1443 دیدگاه) ,

    خرید ما نهایتن از روی کاتالوگه. تازه اگر کاتالوگ و محصول با هم یکسان باشن بهمون لطف کردن.

    پاسخ
    1. مصطفی
      سوابق: (104 دیدگاه) ,

      ته کاتالوگ هم مینویسن احتمال هر نوع تغییری وجود داره بعدا شاکی نشین هااا

      پاسخ
  5. TTRS
    سوابق: (36 دیدگاه) ,

    خوبه نمایندگی آئودی قیطریه هم یه دونه بیاره حالشو ببریم

    پاسخ
  6. پرسپولیس
    سوابق: (67 دیدگاه) ,

    سرمشتری کلاه میره نکنید این کارا یک کتابچه مشتری مداری سایپا وایرانخودرو بفرستیدبه اینها کمی کمک کنیدثبت نام خودور بکنیدماهها مثل دنا درانتظار باشیدتارویایی ترین روزها راتارسیدن خودرو تجربه کنیداز خودداشتن خودروهم شیرینتره

    پاسخ
  7. اتومبیل باز
    سوابق: (27 دیدگاه) ,

    کار جالبیه به خریداران احترام میذارن آئودی نشون داده چیزی از اون دو شرکت بزرگ کم نداره باید روزی برسه که این سه غول با هم رقابت تنگاتنگی انجام بدن و اون روز دیر نیست کافیه دو سه سال صبر کنید

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.