اولین نگاه به آکورا ILX مدل 2016

هوندا تلاش می‌کند تا فاصله بین دو خودروی سیویک و آکورا ILX با ارتقای این خودرو بیشتر کند. هرچند سیویک تبدیل به یک خودروی اسپرت شهری مقرون‌به‌صرفه شده، آکورا باید باشکوه و خانوادگی باشد.

 2016 Acura ILX

2016 Acura ILX

آکورا ILX فیس لیفت شده با چراغ‌های جدید LED با طراحی انحصاری و ویژگی‌های اسپرت ظاهری نظیر جلوپنجره تهاجمی و چرخ‌های آلیاژی 17 اینچی اسپرت سود می‌برد. سپرها از نو طراحی شده‌اند و چراغ‌های عقب نیز مورد تجدیدنظر قرار گرفته‌اند.

 2016 Acura ILX

2016 Acura ILX

یک پکیج سفارشی جدید با نام A-SPEC نیز قابل انتخاب است که شامل چرخ‌های 18 اینچی و چراغ‌های مه شکن و اسپویلر لبه صندوق عقب می‌گردد.

 2016 Acura ILX

2016 Acura ILX

در داخل کابین از استایل اروپایی بهره برده و فرمان، دسته ترمز و شیفتر تغییر کرده‌اند. همچنین کیفیت مواد مورد استفاده نیز بهبود یافته است. تریم داخلی نیز دو رنگ و از چرم و جیر برای روکش صندلی، پدال‌های آلومینیومی، دوخت قرمز یا خاکستری رنگ پوشش‌ها شکل گرفته است.

 2016 Acura ILX

2016 Acura ILX

تجهیزات جدیدی برای ILX به صورت استاندارد از جمله صندلی الکتریکی 4 جهته جلو همراه با حافظه برای راننده، سیستم ریموت Homelink، سیستم Siri اپل، دو صفحه نمایشگر 8 اینچی در بالا و 7 اینچی در پایین (برای مدلهای پرمیوم)، منظور شده‌اند.

 2016 Acura ILX

2016 Acura ILX
 2016 Acura ILX

2016 Acura ILX

 2016 Acura ILX

2016 Acura ILX

عایق‌بندی بهتر به لطف مواد جدید و استفاده از شیشه‌های جانبی ضخیم‌تر و سیستم کنترل سروصدا، باعث شده تا میزان صدا درون کابین کاهش یافته و سواری ساکت‌تر و آرام‌تری را به ارمغان آورد. به گفته هوندا، سیستم تعلیق و فرمان خودرو نیز پاسخگویی سریع‌تر و بهتری دارند.

 2016 Acura ILX

2016 Acura ILX
 2016 Acura ILX

2016 Acura ILX
 2016 Acura ILX

2016 Acura ILX

 2016 Acura ILX

2016 Acura ILX

در زیر کاپوت دیگر نشانی از موتور 2.0 لیتری یا پیشرانه هیبریدی سابق نیست و موتور 2.4 لیتری چهار سیلندر i-VTEC برگرفته از سیویک، تنها گزینه موجود است. این پیشرانه 201 اسب بخار نیرو در دور موتور 6800 و 244 نیوتن متر گشتاور در دور موتور 3600 را در اختیار یک گیربکس جدید 8 سرعته با کلاچ دوگانه می‌گذارد. شتاب صفر تا 96 کیلومتر این مدل تنها 6.4 ثانیه است. تعویض دنده‌ها از طریق شیفترهای اسپرت نیز امکان‌پذیر است. ظاهراً انتقال نیرو توسط جعبه دنده دستی نیز در این خودرو منسوخ شده است.

 2016 Acura ILX
2016 Acura ILX
 2016 Acura ILX

2016 Acura ILX

 2016 Acura ILX

2016 Acura ILX

قیمت آکورا ILX 2016 از 30270 دلار شروع می شود که می تواند حتی باعث افزایش فروش این سدان جمع و جور نسبتا لوکس گردد.

18 دیدگاه

  1. اسی
    سوابق: (40 دیدگاه) ,

    جالبه روزگاری شاید نمی تونستیم متصور کارامدی این کلاس اتومبیل برای هوندا اکورد در مقابل لکسوس تویوتا باشیم ولی کارامدی ژاپنی ها در تفکیک سرمایه گذاری سود اور در بخش های کوچک و ویژه واقعا جای تحسین داره

    پاسخ
  2. تصویر پروفایل sirus
    sirus
    سوابق: (26 دیدگاه) ,

    با این ظاهر تهاجمی نیرو و گشتاور کمی داره.عقب خودرو هم شبیه خودرو های شرکت تویوتاس مثل تویوتا کمری

    پاسخ
    1. سیدحمزه هاشمی
      سوابق: (6 دیدگاه) ,

      شتاب صفر تا 96 کیلومتر این مدل تنها 6.4 ثانیه است. کدوم ماشین هم قیمتش همچین شتابی داره دوست عزیز؟

      پاسخ
  3. 63sAMG
    سوابق: (74 دیدگاه) ,

    چراغ جلوش خیلی دوس داشتم!ولی تو ژاپن فقط لکسوس.

    پاسخ
  4. سام سامی
    سوابق: (72 دیدگاه) ,

    گرچه هوندا به موفقیت تویوتا در تاسیس یک برند لوکس تا الان نرسیده،( چون واقعا لکسوس الان چند پله از آکورا جلوتره) اما واقعا بعضی وقت ها فکر میکنم که یکم هم از شانس بد آکورا روی خوش ندیده…بنظر من که این مدل هم خوشگل هست و ها با کیفیت و ها موتور خوبی داره، و اینا فکتور هایی که میتونه موفقش کنه…
    کاش آکورا در ایران اونم با یه قیمت رقابتی عرضه میشد. مطمئنم که در این صورا ( عرضه در ایران) نسبت به بقیه کشورها استقبال بهتری ازش میشه)
    درود بر عاشقان ماشین

    پاسخ
  5. ali g35
    سوابق: (584 دیدگاه) ,

    من که عاشق { عاشق که چه عرض کنم دیوانه } ماشینهای آکورام .

    پاسخ
  6. تصویر پروفایل فریا
    فریا
    سوابق: (687 دیدگاه) ,

    انصافا با اینکه هیچ تمایلی به محصولات آکورا نداشتم ولی نظرم نسبت به این

    برند با شنیدن این جمله تغییر کرد !

    صفرتاصد 6.4 ثانیه ای با 201 اسب بخار !

    عجب انتقال قدرتی !

    پاسخ
  7. تصویر پروفایل فرید
    فرید
    سوابق: (788 دیدگاه) ,

    یکی از برند های مورد علاقه من همین آکوراست…واقعا قبولش دارم.

    پاسخ
  8. h.s.7
    سوابق: (28 دیدگاه) ,

    یه چیزی میگم دیگه خودتون مقایسه کنید مهندسی دوتا شرکت رو :
    جنسیس کوپه با ۳۴۸ اسب بخار قدرت⇦ صفر تا صد ۵.۹ ثانیه
    آکورا ilx با ۲۰۱ اسب بخار قدرت⇦صفر تا صد ۶.۴ ثانیه
    تفاوت فقط 0.5 ثاینه!!!!!!

    پاسخ
  9. فرهاد
    سوابق: (359 دیدگاه) ,

    هوندا چی کار کرده
    صفر تا صد 6.4 از موتور 2.4
    لایک داری هوندا 🙂

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل Ali
      Ali
      سوابق: (266 دیدگاه) ,

      بنز از ماشین 2000 سی سی 360 اسب میگره و صفر تا صد رو کمتر هفت ثانیه میره. این که چیزی نیست.

      پاسخ
      1. amirreza
        سوابق: (11 دیدگاه) ,

        خب نیسانم تو مسابقات فرمول 1 از یه موتور 1.8 لیتری 400 اسب کشیده بیرون یعنی فکر میکنی ژاپن مثل آمریکا و کره کپی بردار و پلاستیکی تو کل دنیا بشتر ماشین بازا خارجی تنها ماشینای رو که با آلمان مقایسه میکنند بشترشون مال انگلیس وژاپنه خب توربو هم خیلی مهمه ولی اینکه کدوم توربو بادوام تره خیلی مهم تره نه مثل شورلت و ام جی که بعد از طی مسیر طولانی نباید ماشینو بلا فاصله خاموش کنی چون توربو بعد یه مدت میسوز ؛ خخخخخحح ولی توربو های لکسوس اصلانم اینطور نیست

        پاسخ
    2. تصویر پروفایل فریا
      فریا
      سوابق: (687 دیدگاه) ,

      البته حجم موتور زیاد ربطی نداره

      مهم اینه که با 200 اسب 0-100 6.4 ثانیه ای زده !

      وگرنه ماستنگ اکوبوست با موتور 2.3 لیتری صفر تاصدش 5 ثانیه س !

      پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.