بنتلی

منصوری GT در گمرک آستارا

اگر شما هم مانند ما یا مثل میلیون ها ایرانی دیگر فرصت دیدن بوگاتی ویرونی که خیلی بی سروصدا در هفته اخیر به آستارا آمد و رفت را نداشتید هیچ جای نگرانی نیست! چراکه یک سوپراسپرت مشهور دیگر به گمرک آستارا آمده که البته قبل از رفتنش این بار به دام چشمان تیزبین CARCCX افتاد؛ این شما و این هم منصوری کانتیننتال جی تی . . . .

MANSORY Bentley Continental GT

سال ۲۰۱۰ میلادی بود که منصوری پکیج جدید خود را برای نسل اول کانتیننتال جی تی مهیا کرد؛ در کیت بدنه این خودرو که هم برای نسخه های کوپه و هم برای نسخه های کانورتیبل کانتیننتال قابل سفارش بود، مواردی مانند تغییر سپر جلو، مه شکن های جدید، استفاده از صفحات کرومی در ورودی هوای سپر جلو و همچنین در رکاب های جانبی جدید، LED مخصوص روز، اسپویلر کوچک قرار گرفته در انتهای صندوق و در آخر نیز اگزوزهای فولادی ضدزنگ با طراحی جدیدشان که تمام با کروم روکش کاری شده بود بسیار بیشتر از همه خودنمایی می کنند.

MANSORY Bentley Continental GT

رینگ های فورج کاری شده آلومینیومی نیز بصورت استاندارد با سایز ۲۱×۱۰.۵ اینچ عرضه می شدند که تایرهای دانلوپ ۲۸۵/۳۰ بر روی آنها سوار بود. البته مشتریان می توانستند این رینگ ها را در سایزهای ۲۰×۹ اینچی (با تایرهای ۲۷۵/۳۵) و یا ۲۲×۱۰ اینچی (با تایرهای ۲۹۵/۲۵) و در رنگ های دیگر نیز سفارش دهند. اما برای تریم داخلی این خودرو، مشتریان منصوری می توانستند از فیبرکربن یا چرم های ناپا را سفارش دهند؛ دستگیره درب ها نیز با روکش فولادی ضدزنگ و پدال ها نیز با روکش آلومینیومی پولیش شده مزین شده بودند. همچنین فرمان خودرو با ترکیبی از چرم و چوب طبیعی روکش شده بود.

MANSORY Bentley Continental GT

پیشرانه ۶.۰ لیتری V12 بنتلی در نسل اول کانتیننتال جی تی قادر به تولید ۵۵۲ اسب بخار قدرت و ۶۵۰ نیوتن متر گشتاور بود حال آنکه در پکیج منصوری این اعداد به ترتیب به ۶۷۲ اسب بخار و ۷۸۰ نیوتن متر رسیده بود. شتاب صفرتاصد خودرو نیز با ۰.۳ ثانیه بهبود به ۴.۵ ثانیه رسیده بود و حداکثر سرعت این کوپه انگلیسی از ۳۱۸ کیلومتر برساعت در حالت استاندارد به بیش از ۳۲۷ کیلومتر برساعت افزایش یافته بود. این پکیج تنها در سال ۲۰۱۰ و آن هم برای ۲۰ مشتری ساخته شده بود. همچنین گفتنی است منصوری نسخه ارتقا یافته این پکیج را در سال ۲۰۱۱ تنها در ۲۴ نسخه به مشتریان ثروتمند خود عرض کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۴۸ دیدگاه‌ها

  1. mohsen

    ۲۷ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (54 ديدگاه)

    بنتلی همین جوریش خیلی گرونه حالا با این تیونینگ که دیگه حتما از بوگاتی هم گرونتره .!!!!!.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Hesan

      ۲۷ آذر ۱۳۹۱
      سوابق: (484 ديدگاه)

      به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بحث اختصاص ارز مرجع به واردات خودروهای لوکس و برخی دیگر از اقلامی از این دست طی چند ماه گذشته بسیار داغ شده است. در حالی که در ابتدا قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت اختصاص ارز مرجع به واردات خودروهای لوکس را تکذیب کرد اما وزیر صنعت، معدن و تجارت بعدا اذعان کرد که در ماه های ابتدایی سال ارز مرجع به واردات بسیاری از کالاها و از جمله خودروهای لوکس اختصاص یافته است. هرچند که هنوز مشخص نیست ارز اختصاص یافته به دارو دقیقا در چه بخشی مورد استفاده قرار گرفته است.
      از میزان دقیق ارز مرجع اختصاص یافته به واردات خودروهای لوکس آمار و اطلاعاتی در دست نیست اما آمار گمرک ایران حاکی از واردات بیش از 27 هزار دستگاه خودروی سواری لوکس به کشور طی هشت ماه نخست سال جاری است که این میزان واردات نسبت به مدت مشابه در سال قبل رشد 9.6 درصدی را نشان می دهد.
      از سوی دیگر آمار نشان می دهد که در مهر ماه سال جاری و در شرایطی که کشور با محدودیت های ارزی روبرو شده بود، حدود 4000 دستگاه خودروی لوکس وارد کشور شد. در آبان ماه نیز بیش از 4100 دستگاه خودروی لوکس وارد کشور شد.
      اما موضوع واردات خودروهای لوکس با ارز مرجع آنقدر داغ بوده که پای وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز به این ماجرا باز شده است. مرضیه وحید دستجردی چندی پیش
      درباره این که گفته می شود ارز مرجع اختصاص یافته برای واردات دارو به واردات خودروهای لوکس داده شد، گفته “ما هم مثل شما نمی دانیم ارز دارو به چه مصرفی رسیده است!”
      وی عنوان کرد که “ما تلاش زیادی برای اختصاص ارز مرجع به شرکتهای واردکننده دارو و مواد اولیه دارویی طی شش ماه گذشته انجام دادیم اما موفق نشدیم و نمی دانیم این ارز در کجا مصرف شده است.”
      در همین حال رئیس سازمان غذا و دارو و معاون وزیر بهداشت در اظهاراتی تازه با انتقاد از عملکرد بانک مرکزی در خصوص اعطای ارز مرجع به واردات کالاهای غیرضروری گفته “وزارت بهداشت شاکی اصلی این اتفاق است زیرا به جای این که ارز مرجع را به داروهای حیاتی و موردنیاز و برخی تجهیزات پزشکی که امروز از مهمترین اولویت های کشور هستند، اختصاص بدهند، آن را برای واردات لوازم آرایشی و خودروهای لوکس در نظر گرفته اند.”
      به گفته احمد شیبانی “کمیته تدابیر ویژه وزارت بهداشت از اسفند ماه سال 1390 پیگیر تامین و ذخیره سازی داروهای حیاتی و موردنیاز کشور بود اما متاسفانه با وجود پیگیری ها و مکاتبات فراوان تاکنون فقط یک سوم ارز موردنیاز برای تامین دارو در اختیار حوزه سلامت قرار گرفته است.”
      پیشتر نیز رسول خضری، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس عنوان کرده بود که در هفت ماهه امسال تنها یک پنجم از ارز واردات دارو از سوی بانک مرکزی اختصاص داده شده است
      براساس اطلاعاتی که چندی پیش منتشر شد، از 2.5 میلیارد دلار نیاز ارزی کشور برای واردات دارو از ابتدای سال تاکنون تنها 600 میلیون دلار ارز مرجع تامین شده است. با این وجود سخنگوی مرکز مبادلات ارزی کشور در گفت وگو با ایسنا خبر داده که بانک مرکزی از ابتدای امسال تا 22 آذر ماه معادل 1.4 میلیارد دلار برای واردات دارو و اقلام دارویی به نرخ مرجع پرداخت کرد.
      براساس آمار گمرک ایران در هشت ماهه 1391 وزن و ارزش داروهای خرده فروشی فاقد تولید داخل به ترتیب به 2800 تن و 458.8 میلیون دلار رسید. این میزان واردات از نظر وزنی و ارزشی نسبت به مدت مشابه در سال قبل به ترتیب 2.4 درصد افزایش و 14.3 درصد کاهش یافته است.
      در همین مدت اما واردات خودروهای لوکس به کشور از نظر تعداد و ارزش به ترتیب 9.6 و 18.5 درصد افزایش یافت.
      به این ترتیب در هشت ماهه امسال در حالی برخی از بیماران کشور به واردات داروهای فاقد تولید داخل به شدت نیاز داشتند که در همین مدت عده ای سرمایه دار با استفاده از ارز مرجع اقدام به واردات خودروهای لوکس کردند. حال باید مسئولان مربوط به ویژه بانک مرکزی، وزارت بهداشت و وزارت صنعت، معدن و تجارت به طور شفاف اعلام کنند که چه میزان ارز مرجع به واردات کالاهای لوکس و غیرضروری در شرایط کنونی اختصاص یافته است.
      درحالی که برخی مسئولان دولتی کماکان اختصاص ارز مرجع واردات دارو به مصارف دیگر را عنوان می کنند، کماکان آمار دقیقی حاکی از این نیست که این ارز دقیقا به واردات کالاهای لوکس ازجمله خودرو اختصاص یافته باشد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سعید

        ۲۹ آذر ۱۳۹۱
        سوابق: (173 ديدگاه)

        حالا نمشد خلاصشو بنویسی. چه خبره!

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. slr722

      ۲۸ آذر ۱۳۹۱
      سوابق: (1347 ديدگاه)

      خیلی بنتلی دوست دارم.
      اخر کلاسه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. رهام

    ۲۷ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (186 ديدگاه)

    خیلی زشته

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رضا

      ۲۷ آذر ۱۳۹۱
      سوابق: (63 ديدگاه)

      زشتش کردن!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. نیما

    ۲۷ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (70 ديدگاه)

    عاشق جذابیت بنتلی هستم
    کپل و اسپرت و جذاب
    حالا با تغییرات منصوری هم که دیگه جای حرفی واسش نمی مونه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. peiman09

    ۲۷ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (134 ديدگاه)

    nafasssss

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. داود

    ۲۷ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (13 ديدگاه)

    منصوریم آبروی ایرانیارو برده با این تیون کردنش!!!

    اینم عکسه بوگاتی که تو بندر انزلی بوده!!

    http://uploadtak.com/images/z2676_B.jpg

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. سامان

      ۲۹ آذر ۱۳۹۱
      سوابق: (147 ديدگاه)

      شما خوشت نمیاد از منصورى ماشین نخر.
      از WALD INTERNATIONAL بخر، منم از WI بیشتر خوشم میاد.

      موافقم 0
      مخالفم 1
  6. atila

    ۲۷ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (20 ديدگاه)

    این هم از همشهریان تازه به دوران رسیده من که با ماشین عکس گرفتن واسشون افتخاره اقای رح…ی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سعید

      ۲۹ آذر ۱۳۹۱
      سوابق: (173 ديدگاه)

      بابا همچین باهاش عکسنم(ژست) نگرفتن دارن نیگا میکنن خو دیکه یکیم اومدع عکس گرفته. راستی 1 قیمت از خودرو های منطقه آزاد انزلی بزن پدال جان

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. ali

    ۲۷ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (13 ديدگاه)

    خوبه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  8. AMIN

    ۲۷ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (204 ديدگاه)

    سلیقه ها متفاوته ولی از دید من آنچنان جالب نیست یعنی سادگی بیشتر به بنتلی میاد… و اما داشبورد و داخل ماشین… که واقعا محشره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. پویا

    ۲۷ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (6 ديدگاه)

    من بچه آستارام
    وقتی دیدم موهای بدنم سیغ شد الانم تو کفش موندم و نمیتونم بخوابم…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. ali

    ۲۸ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (26 ديدگاه)

    پیروزی شبانه مافیای خودروسازی بر مردم

    بالاخره مثل همیشه شایعات رنگ واقعیت به خودش گرفت و در یک نشست و برخاست قیمت خودرو های داخلی برای چندمین بار در طول سه ماه گذشته افزایش یافت تا مافیای خودروسازی به همه ثابت کند هر کاری دوست دارد می تواند بکند و هیچکس هم جلودارش نیست.

    به گزارش نیمروز به نقل از اقتصادانلاین، ماشین بی کیفیت تحویل مردم می دهد،کسی جلودارش نیست،ماشین گران تحویل مردم می دهد، کسی تذکری به او نمی دهد.هر جور مایل باشد با مردم قرار داد می بندد کسی ناراحت نمی شود،خدمات پس از فروش نمی دهد به کسی بر نمی خورد و…
    در جدیدترین اقدام و بر اساس یک بخشنامه جدید آن دسته از خودروهایی که قیمت آنها بالاتر از ۴۵ میلیون تومان است، از شمول قیمت گذاری کمیته خودرو و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان خارج شده و تنها باید قیمتهای جدید خود را جهت ثبت در سامانه اطلاع‌رسانی قیمت کالا و خدمات ایران به ثبت رسانند.

    معنی این سخن آن است کسانی که مثلا در تابستان خودرویی مثل مگان به قیمت 36 میلیون تومان ثبت نام کردند و 25 میلیون تومان آنرا پرداخته بودند حالا باید همان خودرو را به قیمت حاشیه بازار یعنی حدود 57 میلیون تومان خریداری کنند! و شگفتا برای انجام این کار چه هنرها به خرج دادند . یک شب قبل از این بخشنامه قیمت مصوب مگان را با اندکی دست کاری از 44 میلیون و 600 به بالای 45 میلیون بردند تا بتوانند فردا (یعنی امروز) آنرا به قیمت 57 میلیون تومان به مردم بفروشند! انصافا درکجای دنیای چنین چیزی ممکن شده؟
    و شگفت انگیزتر اینکه همه اینها با حمایت کامل سازمان حمایت از مصرف کننده صورت می گیرد!

    وقتی مردم به این سازمان(حمایت از مصرف کننده) شکایت می کنند که نباید چنین اتفاقی رخ دهد هیچ پاسخ منطقی دریافت نمی کنند. وقتی پرسیده می شود چطور کسی که 6 ماه پیش خودرویی را به قیمت روز ثبت نام کرده و 25 میلیون تومان پول با سود ناچیز7درصد! به خودرو ساز داده اکنون باید دو برابر آنرا بپردازد تا ماشین خود را تحویل بگیرد؟! پاسخ سازمان حمایت این است که هر کس قرارداد قطعی دارد می تواند به همان قیمت تحویل بگیرد.
    این در حالی است که هیچ یک از قراردادهای خودروسازن با مصرف کننده در یک سال گذشته قطعی نبوده و نیست!آیا سازمان حمایت خبرندارد که قراردادهای خودروسازان با قید«به قیمت روزکارخانه» پیش فروش می شود؟!و همین مسئله دست خودرو ساز را برای افزایش لحظه ای قیمت باز می گذارد؟اگر خبردارد و کاری نمی کند وا اسفا بر مصرف کننده که چنین سازمانی حامی اوست و اگر خبر ندارد وا اسفا بر دولت که چنین سازمانی را مدیریت می کند!

    انتظار از مسئولین این بود که در این شرایط سخت که دشمنان انقلاب همه برنامه ها را برای زیر فشار قرار دادن مردم در پیش گرفته اند نسبت به حقوق مصرف کننده دغدغه بیشتری می داشتند و تا بدین پایه به مردم با افزایش بی رویه و لجام گسیخته قیمت ها فشار نمی آوردند.

    بهترین روش مقابله ، در صورت داشتن وحدت ملی و مردمی ، خرید خودرو دست دوم است ، تا تولیدات بی کیفیت بروی دستتشان بماند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. ali

    ۲۸ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (26 ديدگاه)

    “دلالان از بازار خودرو می روند”

    تعیین قیمت خودرو بر اساس قیمت حاشیه بازار

    عصرخودرو: پس از سال ها مجادله و بحث و گفتگوهای کارشناسی و برگزاری ده ها جلسه سرانجام در جهت حذف دلال ها از بازار خودرو ، خودروسازان و بخش های تصمیم گیر دولتی برای تعیین قیمت خودرو در حاشیه بازار به توافق رسیدند .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصرخودرو» ، صبح امروز منابع آگاه خبر دادند مبحث تعیین قیمت در حاشیه بازار مورد توافق دست اندرکاران دولتی قرار گرفته و خودروسازان نیز متعهد شدند منابع حاصل از بالا بردن قیمت خودرو را صرف افزایش تیراژ تولید و ثابت نگه داشتن قیمت های حاشیه بازار کنند تا با اجرای این تصمیم ضمن عدم افزایش قیمت خودرو در مراحل بعدی شاهد افزایش تیراژ و نیز حذف دلال ها که باعث بالا رفتن قیمت در حاشیه بازار هستند ، شود .

    وای به حال ما که کارشناسان و مدیران ما اینقدر ساده لوح و کم فکر هستند و شاید هم خودشان را به نفهمی میزنند(کاری هم به عرضه و تقاضا را ندارند)
    تا زمانی که تولیدات و واردات زیاد نشود و در هر نمایندگی خودرو موجود نباشد دلالی هست هست هست
    حتی با افزایش قیمت تا 100 میلیون تومان

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شاهرخ

      ۲۸ آذر ۱۳۹۱
      سوابق: (1 ديدگاه)

      اینها فقط بلد هستند قیمت را زودی بالا ببرند
      (چون دولتی هستندو به نفع خود کار میکنند نه ملت)
      اگر واقعا بخواهند دست دلالان کوتاه شود قانون بگذارند هر نفر می تواند سالی حداکثر یک ماشین بخرد و همچنین تا دوسال اجازه فروش نداشته باشد بجز برگشت به خود فروشنده اصلی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. حسن

    ۲۸ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (27 ديدگاه)

    این منصوری منصوری که میگن همین اقاهه است که در عکس اول با پیراهن سفید و شلواره مشکی کناره خودرو وایساده است من فکر میکردن این منصوری تو المانه نگو تو انزلی زندگی میکنه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. hesan

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۱
      سوابق: (484 ديدگاه)

      نخیر اقا حسن ای منصوری نیس یکم فکر کن بعد بگو واقعا که.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. رامین

    ۲۸ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (34 ديدگاه)

    کاش میشد مردم هم دسترسی برای خرید چنین ماشینهایی را داشتند نه فقط برای افراد خاص…!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. سام

    ۲۹ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    از ماشینای انگلیسی و کره ای متنفرم…….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. saber

    ۲۹ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (48 ديدگاه)

    مردم ما وقتی دلشونو با لگنای چینی خوش میکنن دیگه نیازی به اینجور ماشینا نیس..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. امیر

    ۲۹ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    بوگاتی آستارا نیومده بود و تو گمرگ بندر انزلی بود و همچنان هست.
    من خودم از نزدیک دیدم و عکساش موجود هست.
    اگر خواستین میزارم براتون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. vahid

    ۳۰ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (86 ديدگاه)

    آخ این نظر آقا داوودو تازه دیدم.همه اینجارو داشته باشین:چچچچچچییییییییییی؟منصوری آبروی ایرانیا رو برده؟منصوری یکی از بزرگترین تیونینگ های دنیاست.تازه باعث افتخار ماست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. saied

    ۱ دی ۱۳۹۱
    سوابق: (9 ديدگاه)

    اقا امیر بزار ببینیم چه قد راس میگی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. یه دوست

    ۱ دی ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام دوستان عزیز خیلی دوست دارم بدونم این منصوری کیه چکاره ی
    باتشکر

    یه دوست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. نیما

      ۱ دی ۱۳۹۱
      سوابق: (793 ديدگاه)

      کوروش منصوری، سال ۱۳۳۹ در همین چالوس خودمان به دنیا آمده است.
      مجلل‌سازی از همان اوایل برایش سرگرمی بود. اما این تفریحی نبود که راضی‌اش کند. ۱۹۸۹ با سرمایه خودش، شرکت MP Design را تاسیس کرد. شرکتی که قطعات تیونینگ دیگر شرکت‌های معتبر را تامین می‌کرد. دستور گرفتن و سفارشی کار کردن باعث شد یک پله بالاتر بیاید. پله ایده و خلاقیت. حالا دیگر در کمپانی‌های اسم و رسم‌داری به خدمت گرفته شد مثل اِی‌سی اشنیتزر، برابوس، هارتگه و حتی ای‌ام‌جی. گزینه آخر که زیرمجموعه مرسدس‌بنز بود، دید عمیقی در آینده شغلی او ایجاد کرد تا حدی که سرانجام تصمیم گرفت خودش برای خودش کار کند. این یعنی همه‌چیز.
      سال ۲۰۰۴ توانست اولین محصول مستقل خود را بسازد. یک آستون‌مارتین DB9.
      وقتی گذرتان به ایالت باواریا افتاد، سراغ روستای Brand را بگیرید. پیدا کردنش کار سختی نیست، ساختمان بزرگ منصوری از دور معلوم است.
      درست یکسال پس از رونمایی اولین محصول رسمی برند Mansory، دومین فرزند باز هم از آستون‌مارتین متولد شد اما این‌ بار مدل Vanquish S با یک پوشش مشکی براق به همراه المان‌های زرد و طلایی، ترکیبی که می‌توان آن را سنت طراحی این شرکت خواند. منصوری پس از دریافت یک سفارش ویژه، نمونه سفید همین خودرو را نیز آماده کرد.
      سال ۲۰۰۶ بود که برای اولین‌بار سراغ بنتلی رفت. مدل کانتیننتال GT. از دور چهره تهاجمی‌اش، تغییر ماهیت آن را نسبت به نمونه استاندارد نشان می‌داد. منصوری برای نخستین بار از کیت‌های تقویت پیشرانه استفاده کرد، حاصل کار خودرویی با ۵۶۰ اسب‌بخار قدرت شد.
      سال ۲۰۰۶، سال پرکاری برای او بود. یک آستون‌مارتین ونتیج هشت سیلندر به اضافه دو بنتلی کانتیننتال GTC و Spur از کارخانه‌اش بیرون آمد. آستون را در دو مدل ساخت. یکی زرد و دیگری تمام مشکی. می‌گویند ایده معلوم بودن کالیپرهای ترمز از پشت رینگ با این خودرو آغاز شده است. او برای بنتلی‌های گفته شده برنامه ویژه‌ای ترتیب داد. فضای کابین آنها را تلفیقی از حس و حال کلاسیک و اسپرت در نظر گرفت.
      به ۲۰۰۷ که می‌رسیم، مدل انحصاری با نام Le Mansory به چشم می‌خورد. او توانست مجوز نام‌گذاری این خودرو را با تلاش زیاد از آن خودش کند. این خودرو نیز همان بنتلی کانتیننتال GT بود که تا بن دندان آرایش شده بود. سرعت نهایی این خودرو ۳۳۰ کیلومتر در ساعت ثبت شده است.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. شهرام

      ۱۰ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      اقای منصوری 3ومین تیونینگ کار بزرگ دنیاست و باعث افتخار ما ایرانی هاست چونکه ایرانی هست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  20. امیر

    ۱ دی ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    آقا سعید یه سر به پیج من تو فیس بوک بزن تا باورت بشه

    پیج دنده عقب

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. vahid

    ۲ دی ۱۳۹۱
    سوابق: (86 ديدگاه)

    آخه چرا حرفامو سانسور میکنین؟ها؟مگه من چی گفتم؟دارم میگم اونی که میگه این قشنگ نیست خیلی هم دلت بخواد. انگار حالا سوییچشو دادن میگن بیا مال تو.شده همون قضیه گربهه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. parviz

    ۲ دی ۱۳۹۱
    سوابق: (4 ديدگاه)

    بهتره بگین سازمان خیانت به مصرف کننده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. علی

    ۳ دی ۱۳۹۱
    سوابق: (5 ديدگاه)

    وای خدا بنتلی عالی اونم کاره کورش منصوری

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. محمد

    ۳ دی ۱۳۹۱
    سوابق: (54 ديدگاه)

    به درد پیرمردهایی که دل جوان دارد می خورد ؟!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. حسين

    ۴ دی ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ما چون پولشو نداریم بخریم از روی حسادت بدیش رو میگیم خیلی هم خوبه مبارکش باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. محمد

    ۷ دی ۱۳۹۱
    سوابق: (54 ديدگاه)

    آخه دوست عزیز یکم واقع بین باش تو اگه پولشو داشتی بجای این همه ماشین های عالی و خوشگل بنز و بی ام و و پورشه و … می رفتی اینو می خریدی ؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ali

      ۸ دی ۱۳۹۱
      سوابق: (3 ديدگاه)

      محمدجان
      بنتلی برند انگلیسی یکی از مشهور ترین شرکتهای خودروساز جهانه
      درسته مرسدس بنز-پورشه و ب ام و هم شرکتهای تاپی هستن اما شما چون اینارو تو خیابونای شهرِت میبینی خوشت میاد… این غول انگلیسی رو اونم با این تیونینگ محشر… خطاب کردنش با کلمه “این” یکم نامعقوله!

      حالا کاری ندارم شما مث ما شب و روزت با ماشینه یا از رو سلیقه ت نظر میدی!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. آرمااااان

      ۲۳ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (358 ديدگاه)

      این بنتلیه،یه شاهکار لوکس
      ماشینی نیست که مثل بنز و بی ام دبلیو تو هر کشوری باشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  27. SALAR

    ۱۳ دی ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    منصوری آبروی ایران و ایرانی دوستان این چه حرفیه پشته این آقا می زنین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. سروش

    ۲۷ دی ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    دمش گرم… با این طراحی بی نظیر واقعن انگار که یه پیرمرد دوباره جوون شده باشه … ترکیب نارنجی و سیاهش فوق العاده اس…. خوش بحال صاحبش … ما که فقطط باید عکساشو نگاه کنیم… :/

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. mohsen610

    ۵ بهمن ۱۳۹۱
    سوابق: (6 ديدگاه)

    با سلام وتشکر از دوستان:من یه اقوام استارایی دارم یک هفته این بوگاتی دستش بودولی مال خودش نبود خیلی ازش تعریف میکردولی بوگاتی ویرون نبوده!!میگفت خریده بود پانصد میلیون تومن..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. شـــــــهرام

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    کورش منصوری ؛ سلطان تیونینگ جهان
    شاید هیچ کس فکر نمی‌کرد تیونری جرات کند بوگاتی ویرون که سریع‌ترین خودروی خیابانی است را تیونینگ کند اما کورش منصوری این کار را کرد شاید همین جرات عجیب این مرد موفق ایرانی است که وی را تبدیل به یکی از موفق‌ترین مردان در صنعت تیونینگ در جهان و شرکتش را تبدیل به یکی از معروف‌ترین نشان‌های دنیای برندهای لوکس کرده باشد. حالا هرچقدر که برندهایی مانند جورج آرمانی در جهان مد برای همه شناخته شده است اما منصوری هم در جهان اتومبیل برای لوکس سواران نامی آشناست.
    اصل خبر : شاید برای بعضی‌ها باورپذیر نباشد که «پورشه منصوری» از نام یک ایرانی گرفته شده باشد اما این واقعیت است. یک ایرانی موفق دیگر در جهان که نامش با خودروهای فوق‌لوکس عجین شده‌است؛ کورش منصوری حالا یکی از 3 نام مشهور در تیونینگ یا همان اسپرت کردن اتومبیل‌ها در جهان است.
    شعار شرکت منصوری فراتر از یک سنت و فراتر از مسابقه است. اما صاحب نشان معروف تجاری منصوری چگونه آدمی است؟
    کورش منصوری متولد 1340 و اهل چالوس است. وی قبل از آن‌که به آلمان بیاید در انگلستان تحصیل می کرد. کورش منصوری در گفت‌وگو با مجله ماشین گفته است:« سال 1989 بود که به دلیل علاقه شخصی در شهرمونیخ کمپانی MP Design را تاسیس کردم و تا سال‌ها مشغول تولید قطعات و همکاری با کمپانی‌های بزرگ خودروسازی و تیونینگ آلمانی بودم اما به‌خودم گفتم تا کی باید برای دیگران قطعه تولید کنم؟! حالا زمانی که است که باید خودمان هم با لوگو و برند منصوری به بازار بیاییم، سپس کار را با بنتلی آغازکردیم که بسیار موفق بود و سپس به سراغ آستن مارتین رفتیم.
    ما سراغ خودروهایی رفتیم که تاکنون کسی روی‌شان کار نکرده بود در ضمن مابا تمام تیونرهای آلمانی دوست و همکاریم، اگر به سراغ مرسدس بنز می‌رفتیم برابوس ناراحت می شد یا اگر به سراغ بی‌ام‌و می‌رفتیم هارت‌گه یا اشنیتزر از ما دلخور می‌شدند، بنابراین به این نتیجه رسیدیم که آن‌ها کار خودشان را انجام دهند و ما روی شاخه‌های خالی بیاییم. پس از آستن مارتین نیز به سراغ رولزرویس، سپس فراری و بعد SLR و سرانجام بوگاتی ویرون که نهایت کار است رفتیم! البته SLR کاملا عضوی از مرسدس بنز نیست و در بسته محصولاتش قرار نمی گیرد زیرا مکلارن SLR است.»
    شاید کسی جرات نمی‌کرد خودرویی که بیش از هزار اسب بخار قدرت داشته باشد را تقویت کند اما کورش منصوری این کار را کرد. وی بین 85 تا 90 اسب به قدرت بوگاتی ویرون اضافه کرد. کورش منصوری چنان موفق بود که در کمتر از نیم دهه از بنتلی به بوگاتی رسید.
    منصوری از سال90 با MP Design در بیشتر نمایشگاه‌های خودرویی جهان حضور داشته است. موفقیت شرکت منصوری آن‌چنان رو به گسترش است که حتی در اوضاع بد مالی در جهان نیز شرکت منصوری وضعیت خوبی دارد وی گفته است که ما مشتری‌های خوبی در ابوظبی، دوبی و قطر داریم ( دو نفر از مشتریان سرشناس او پسر امیر امارات و پسر 14 ساله رومان آبراموویچ مدیر روس و متمول باشگاه فوتبال چلسی است).
    منصوری در جایی گفته است:« قیمت بوگاتی را در حالت پر 700هزار یورو در نظر می‌گیریم، البته بیشترین سود را کمپانی بوگاتی می کند و اگر بخواهیم بگوییم آپشن‌های ما سقف دارد یا نه؛ پاسخ این است، خیر.
    البته نهایت کار آپگرید موتور بوگاتی است که بین 100 تا150 هزار یورو به قیمت آن می‌افزاید، برای سفارش ویرون حتما باید مشتری به اینجا بیاید تا رودررو قرارداد امضا کنیم.»
    شرکت منصوری از کمک شرکت‌هایی مانند میشلن، دانلوپ، گلاسوریت و ریکاردو استفاده می‌کند. اما از بین این‌ها تنها برای ریکارو قطعه می‌سازد و سایر آن‌ها شرکای تجاری- تکنولوژی و شرکت‌هایی هستند که منصوری از آن‌ها برای بهینه‌سازی خودروهایش وسایلی را می‌خرد، برای مثال شرکت منصوری به میشلن سفارش نوعی تایر خاص را داده است که بتواند شرایط وزن و قدرت موتور خودروهای تقویت شده توسط منصوری را تحمل کند، منصوری سفارش در تعداد بالا به آن‌ها نمی‌دهد ولی در اینجا پرستیژ کار مهم است که آن‌ها دوست دارند با شرکت منصوری کارکنند.
    منصوری در شهرهایی چون اوزاکا، سئول، بورلی هیلز و البته ابوظبی و سنگاپور نمایندگی رسمی دارد. کورش منصوری در شرکتش که امروزه تبدیل به یک امپراتوری شده تکنولوژی و دستگاه ساخت فیبرکربن که در دنیا شاید چند کمپانی بزرگ و معدود خودروسازی و هوافضا داشته باشند دارد و به دلیل دارابودن سالن رنگ مدرن مدل‌های رولزرویس فانتوم را برای کمپانی رولزرویس رنگ می‌کند، همچنین تکنولوژی و توانمندی طراحی و تولید پلت فرم مستقل را داراست و کمپانی منصوری را نه تیونر بلکه امروزه می‌توان یک face lift‌کننده قهار و تولید‌کننده خودرو لقب داد واین یعنی رسیدن از مرحله تیونینگ به تولید پلت فرم.
    آقای منصوری پس از سال‌ها به ایران هم باز گشته است حالا شرکت دینا منصوری قرار است محصولات این شرکت را در ایران عرضه کند. شرکت دینا منصوری قرار است اولین خودروهای تیونینگ شده واقعی را در ایران تولید و عرضه کنند؛ کسی چه می‌داند شاید منصوری به‌دنبال تولید یک کیت کامل برای خودروی سمند باشد.
    منبع:Kamranieh.com

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. REZA . JUST TOYOTA

      ۹ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (1409 ديدگاه)

      سمند منصوری
      خیلی باحل میشه
      فکرشو بکنین

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا