مرسدس هزار اسبی منصوری

تیونر ایرانی‌الاصل منصوری، از برنامه ارتقائی جدیدی که روی مرسدس بنز S کلاس اتاق W222 اجرا کرده، پرده‌برداری کرد.

 Mercedes-Benz Mansory S63 AMG
Mercedes-Benz Mansory S63 AMG

در نمای بیرونی ماشین از بادی کیت فیبرکربنی که دیفیوزرها و اسپویلر جلو و عقب و همچنین اسکرت یا رکاب‌های جانبی را شامل می‌شود استفاده شده است. تغییرات ظاهری به همین جا خلاصه نمی‌شود بلکه فرم کاپوت جلو هم عوض شده، جنس قاب آینه‌های بغل هم به فیبر کربن تغییر یافته و از LED های روشنایی روز هم استفاده شده است.

 Mercedes-Benz Mansory S63 AMG
Mercedes-Benz Mansory S63 AMG

از نکات قابل ذکر دیگر می‌توان به اسپویلر خوش‌فرم عقب و سیستم خروجی اگزوز از جنس استیل و رینگ چرخ‌های آلومینیومی 22 اینچی که در داخل تایرهای Vredestein قرار گرفته‌اند، اشاره کرد.

 Mercedes-Benz Mansory S63 AMG Interior
Mercedes-Benz Mansory S63 AMG Interior
 Mercedes-Benz Mansory S63 AMG Interior
Mercedes-Benz Mansory S63 AMG Interior
 Mercedes-Benz Mansory S63 AMG Interior
Mercedes-Benz Mansory S63 AMG Interior

 Mercedes-Benz Mansory S63 AMG Interior
Mercedes-Benz Mansory S63 AMG Interior

کابین اس کلاس، خودش به اندازه کافی لوکس و مورد پسند هست. اما منصوری به این حد اکتفا نکرده و جنس چرم روکش صندلی‌ها را ارتقاء داده، از این گذشته می‌توان به صورت سفارشی تریم‌های چوب و فیبرکربن را برای داخل ماشین سفارش داد. پدال‌ها هم از جنس آلومینیوم انتخاب شده‌اند. لوگوی منصوری هم چه روی کاپوت جلو و چه روی فرمان، جای لوگوی مرسدس بنز را گرفته‌اند.

 Mercedes-Benz Mansory S63 AMG
Mercedes-Benz Mansory S63 AMG

اما اصلی‌ترین ارتقائی که در ماشین صورت گرفته مربوط به زیر کاپوت و بخش فنی ماشین است. با استفاده از فوت‌وفن‌های کوزه‌گری، قدرت موتور 5.5 لیتری V8 این ماشین از 575 اسب بخار در حالت استاندارد، به 800 (ps) معادل 788 اسب بخار و گشتاور هم به 800 نیوتن متر رسیده است. با این شرایط و با ارتقاء 0.4 ثانیه‌ای شتاب نسبت به حالت استاندارد، اکنون شتاب صفر تا صد در 3.6 ثانیه به دست می‌آید.

اگر بسته ارتقائی اول به حد کافی راضی‌تان نکرد. به توصیه منصوری می‌توانید پکیج M1000 را سفارش دهید تا قدرت موتور به 1000 (PS) معادل 986 اسب بخار و گشتاور به 1400 نیوتون متر برسند و بتوانید هم‌طراز برترین سوپر اسپرت‌ها تنها در عرض 3.2 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسید و گاز دادن را تا 300 کیلومتر بر ساعت ادامه بدهید. البته لازم به ذکر است سرعت نهائی بر روی 186 مایل یا 300 کیلومتر محدود شده وگرنه رسیدن به سرعت‌های بالاتر هم برای این ماشین اجتناب‌ناپذیر بود.

درباره نویسنده

تصویر پروفایل فرید حنیفه زاده

فرید حنیفه زاده، علاقه مند و نویسنده مطالب خودرو

27 دیدگاه

  1. جی تی ار
    سوابق: (429 دیدگاه) ,

    نمای ظاهریش واقعا زیبا تر شده ولی داخلش آنقدر لوکس بود که گویا منصوری خیلی نتوانست تغییر ایجاد کند.
    شتابش فوق العاده است…

    پاسخ
    1. سپهر
      سوابق: (68 دیدگاه) ,

      ازنظر شتاب و سرعت که واقعا عالی شده ولی به نظر من مرسدس بنز لوکس قشنگ تر هست ولی بی ام دبلیو اسپرت بهتر است نکته بعدی این که حیف لوگوی مرسدس نبود که منصوری به جاش نوشته بشه من فقط موتور- شتاب وسرعتشو تحسین میکنم داخلش که خیلی مزخرف شده حالا باز به بیرونش.

      پاسخ
      1. m design studio
        سوابق: (22 دیدگاه) ,

        این ماشین پایه اش مرسدس هست … دیگه مرسدس نیست …. همه چیزش منصوری شده …. بیرون درون و موتور …

        پس لوگوی منصوری براش برازنده تره

        پاسخ
        1. mahkam
          سوابق: (3 دیدگاه) ,

          دوست عزیز این ماشین هنوز هم مرسدس بنز هستش و فقط تیونینگ شده…

  2. mc-alirezaz
    سوابق: (27 دیدگاه) ,

    بنز باشه، اس کلاس هم باشه، تیونینگ منصوری هم باشه چه شود:)
    بی همتاست

    پاسخ
  3. تصویر پروفایل محمدحسین پورکیوان
    محمدحسین پورکیوان
    سوابق: (71 دیدگاه) ,

    سلام
    من که از منصوری به غیر از خوبی چیزی ندیدم خدا حفظش کنه که اسم ایران و ایرانی رو بلنکرده
    در ضمن خودش میگه من دوست ندارم تیونر خطاب بشم چون تیونر فقط جایگذاری و تعبیه یه سری قظعات رو برای بهبود عملکرد انجام میده ولی منصوری همون قطعات و حتی بعضی اوقات بدنه (به صورت جزیی )خودرو رو دوباره طراحی میکنه
    تازه الان هم توی کشتی های مجلل منصوری نفر اول لوکسهاست.

    پاسخ
    1. E 36
      سوابق: (753 دیدگاه) ,

      واقعا هم منصوری فقط یک تیونر نیست

      پاسخ
  4. hadi
    سوابق: (63 دیدگاه) ,

    کاش کمپانی منصوری که اینقد تو تکنولوژی دست بالا رو در اختیار داره بجای تیونینگ خودش یه مدل هایپر کار بسازه تا ببینیم چه میکنه. فکر نمیکنم برای تولید از نظر سخت افزار چیزی از پاگانی یا گامپرت کم داشته باشه

    پاسخ
  5. محمد
    سوابق: (40 دیدگاه) ,

    عاشقتم كوروش منصوري.يكي از آرزوهاي بزرگ من اين بود كه بتونم روزي يكي از كارمند هاي شركتش باشم وديگه هيچ.رفته ماشين تيون كرده شركت آپكو هم ماشين تيون ميكنه.يه سپر برات ميندازن آدم ياد ماشيناي پاكستان ميفته.

    پاسخ
  6. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
    سوابق: (6524 دیدگاه) ,

    درود .

    با اینکه عاشق ایران و ایرانی هستم اما به نسخه های AMG و برابوس تمایل

    بیشتری دارم .

    از تضاد رنگ سفید و کرم هم اصلا خوشم نمیاد . حداقل کرم قهوه ایی . کرم

    مشکی .

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل Reza :: Deutschland :: Mercedes
      Reza :: Deutschland :: Mercedes
      سوابق: (2174 دیدگاه) ,

      دقیقا
      نمای بیرونش که واقعا از اصل قضیه فاصله گرفته
      شخصا با اینطور تیونینگ هایی خیلی موافق نیستم
      ولی بازم این خوبه…حداقل از شرکتایی که استیشن های 200 اسبی رو میکنن 1200 اسب بهتره
      ولی میلاد مرسدس فقط نقره ای 😀
      Just Sillver Arrow

      پاسخ
  7. AliZeus
    سوابق: (418 دیدگاه) ,

    گذشته از موتور بیش از حد قویش… از لحاظ ظاهری مدل دست نخوردشو ترجیح میدم.

    پاسخ
  8. mazaher
    سوابق: (45 دیدگاه) ,

    سلام.اسب سیاه(طوفان)وسلام به شما اقا میلاد که عاشق وطن هستی.

    پاسخ
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
      سوابق: (6524 دیدگاه) ,

      درود بر اقا مظاهر عزیز .

      پاسخ
  9. hamid
    سوابق: (57 دیدگاه) ,

    قشنگ شده.ولی بنظرم منصوری نباید روی ماشین های کمتر 700 . 800 هزار دلار کار کنه اینجوری ارزش برندش حفظ میشه باید روی ماشین هایی کار کنه که تولید محدودن تا همیشه برندخاصی بمونه

    پاسخ
  10. تصویر پروفایل Erfan
    Erfan
    سوابق: (246 دیدگاه) ,

    در اینکه این ماشین خیلی خاصه و حرف نداره هیچ شکی نیست . اما 1000 اسب به نظرم برای یک ماشین لوکس مثل این مدل بنز خیلی زیادیه

    پاسخ
  11. حمید
    سوابق: (199 دیدگاه) ,

    به ملیت منصوری کاری ندارم که کجاییه ایرانیه یا اروپاییه ولی بیشتر ماشینایی که تیون میکنه ظاهر داهاتی و زشت و جیغی دارن.واسه این ماشین هم 1000 اسب بخار دیگه حتی تو خارجش هم زیادی افراطه

    پاسخ
    1. مک میسل
      سوابق: (2636 دیدگاه) ,

      جک سال توسط حمید اقا!!!!!!!!!!!!!!!
      مرد حسابی همین تیونری که جلوت وایستاده اسم ایرانو سر بلند کرده
      توقع داشتی ایرانخودرو و سایپا بیان اسم ایرانو بلند پایه کنن
      ماشین به این خوشگلی!

      پاسخ
      1. am
        سوابق: (11 دیدگاه) ,

        منصوری فقط یه تخصص داره
        گند زدن و ترمالی بهترین وزیباترین خودروهای دنیا

        پاسخ
        1. مک میسل
          سوابق: (2636 دیدگاه) ,

          نه توقع داشتی سایپا بیاد ماشین خوب بزنه؟
          که به نظر شما الان پراید بهترین ماشینه
          من نمیدونم تیونر اول دنیا=منصوری یا نه
          ولی میدونم حرف شما[…]بیش نیست.

  12. مرتضی
    سوابق: (849 دیدگاه) ,

    داخلشو پکوند رفت پی کارش!! خوب مگه مجبوری؟؟ ما هم چون ایرانی هستی نبایدبگیم داشبوردو گند زدی رفت !!

    پاسخ
  13. تصویر پروفایل 4MATIC
    4MATIC
    سوابق: (1057 دیدگاه) ,

    ولی تریم سفید وخاکستری بهش می اد
    ولی می تونست ازاین خیلی به ترباشه

    پاسخ
  14. ostragh
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    بله با توجه به فرمایش دوستان شرکت منصوری خودرو ساز نیست و با برداشتن نمونه اصلی خودرو از برند های معتبر مثل بنز و … تنها روی انها تغییر شکل مورد نظر خودشرو اعمال میکنه و چیز استثنایی از خودش خلق نمیکنه . این شرکت مثل همه ی شرکت های تیونینگ دیگه تنها یک اثر هنری رو خلق میکنه و ساختار فرعی خودرو رو به چالش میکشه که این کار نوعی کپی برداری از اثر اصلی محسوب میشه مثل کاری که در کشور چین انجام میشه .مثلا یه اپل امریکایی میخوای یه اپل چینی نصیبت میشه حالا جالب اینجاست که منصوری اپل امریکایی رو تزیین و ارایش میکنه تا گرونتر بفروشه . ما تو کشور خودمون همین کارها رو انجام میدیم .منصوری هم ایرانیه

    پاسخ
  15. SHAYAN
    سوابق: (2 دیدگاه) ,

    داشبوردش مفهومی شده ولی بیرونشو تغییر زیادی نداده

    پاسخ
  16. تصویر پروفایل Camaro 1978
    Camaro 1978
    سوابق: (38 دیدگاه) ,

    داخلش خیلی هم بد نیستا!
    به نظرم ترکیب دوست داشتنی ای هستش

    پاسخ
  17. pony car
    سوابق: (80 دیدگاه) ,

    گفتن هزار اسب خیلی راحته پسر شوخی نیست مثل غنی سازی اورانیوم خیلی پیچیده است وزن دو تن شتاب سه ثانیه !!؟خواهش می‌کنم به منصوری احترام بزارید .

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.