بی ام و

نسل دوم ب‌ام‌و X6: اسیووی کوپه اصیل

آیا می‌خواهید بین قدرت، تسلط و موفقیت ارتباط برقرار کنید. کافیست سوار X6 جدید شوید. خودرویی که بین ساختار یک شاسی‌بلند و یک کوپه اسپرت، پل زده است و عنوان اولین SUV کوپه، Sports Activity Coupe یا (SAV) را یدک می‌کشد.

2015 BMW X6
۲۰۱۵ BMW X6
پیش از اینکه مرسدس بنز رقیب آن را با عنوان MLC به بازار بفرستد یا پورشه هم وارد این بازار شود، ب‌ام‌و به تنور خواهد دمید.
نسل اول ب‌ام‌و X6 در سال ۲۰۰۸ وارد بازار شد و نسل دوم آن به عنوان مدل ۲۰۱۵ به بازار خواهد آمد. مقایسه پهلو به پهلوی نسل جدید و قدیم، نشان می دهد که ساختار کلی و فرم خاص بدنه حفظ شده است. هنوز ب‌ام‌و بودن خودرو کاملاً واضح است. چراغ‌ها، جلوپنجره‌های کلیوی شکل، هواکش‌های سپر و خطوط بدنه، برجسته‌تر، قوی‌تر، خشن‌تر و حجیم‌تر شده‌اند. جلوپنجره آبکاری شده و چراغ‌های حجم یافته، تناسبی بهتر با هم دارند.

نسل اول ب ام و X6
نسل اول ب ام و X6
ب‌ام‌و در تلاش برای کاهش هزینه‌ها، چراغ‌ها، جلوپنجره و درب کاپوت را با مدل X5 یکسان در نظر گرفته و به صورت مشترک استفاده می‌کند. قوس چرخ‌ها، هواکش‌های پشت گلگیرهای جلو و هواکش‌های سپر جلو همگی با تمرکز بر آئرودینامیک بهتر و کاهش مصرف سوخت اجرا شده‌اند.
ظرفیت حمل بار کمتر از نسل قبلی است و با وجود خواباندن صندلی‌های عقب با نسبت ۴۰/۲۰/۴۰ به ۱۵۲۵ لیتر می‌رسد.

2015 BMW X6
۲۰۱۵ BMW X6
در زیر پوسته X6 می‌توان شاسی و انتقال قدرت و نیرومحرکه X5 را یافت. مدل پایه sDrive35i با انتقال نیرو به چرخهای عقب از یک موتور شش سیلندر خطی با توربو شارژر منفرد و حجم ۳.۰ لیتر برخوردار است. نیروی تولیدی آن ۳۰۰ اسب بخار و گشتاور آن ۴۰۶ نیوتن متر می‌باشد. برای این مدل می‌توان سیستم xDrive یا انتقال نیرو به هر چهار چرخ را نیز سفارش داد. این مدل در هر صد کیلومتر ۸.۵ لیتر بنزین مصرف می کند.
در یک پله بالاتر xDrive50i قرار دارد که دارای یک موتور هشت سیلندر V شکا با حجم ۴.۴ لیتر و توربوشارژر دوقلو است. این پیشرانه ۴۴۵ اسب بخار قدرت و ۶۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. در حالی که شتاب مدل شش سیلندر برای رسیدن به سرعت صد کیلومتر بر ساعت، ۶ ثانیه است، این زمان در مدل هشت سیلندر و با وجود سیستم انتقال نیروی xDrive به ۴.۳ ثانیه می‌رسد که بسیار درخور تحسین است. مصرف سوخت این مدل تنها ۹.۷ لیتر در صد کیلومتر اعلام شده است.
سه گزینه دیزلی نیز برای X6 جدید در نظر گرفته شده است که از موتورهای شش سیلندر توربو بهره می‌گیرند. همه مدل‌های X6 برای انتقال نیرو به یک گیربکس هشت سرعته با مبدل گشتاور اتوماتیک متکی می‌باشند.
با وجود استفاده از تجهیزات بیشتر و طول کشیده‌تر خودرو، با کمک هود آلومینیومی، منیزیوم و گلگیرهای پلاستیکی و اجزای منیزیومی و استفاده از فولاد مقاومت بالا، در وزن خودرو بین ۱۶ تا ۲۵ کیلوگرم صرفه جویی شده است.

2015 BMW X6
۲۰۱۵ BMW X6
خریدارانی که از سیستم تعلیق استاندارد راضی نباشند، می‌توانند یک تعلیق بادی با میرایی تطبیقی را سفارش دهند. نسخه M اسپرت هم با پکیج آئرودینامیکی و تنظیمات مختلف برای سیستم تعلیق و کنترل دینامیک رانندگی و فرمان الکترومکانیکی با نسبت متغیر اختیاری، کاملاً چابک، هیجان‌انگیز و اسپرت به نظر می‌رسد.

2015 BMW X6 Interior
۲۰۱۵ BMW X6 Interior
لیستی طولانی از گزینه‌های مختلف تجهیزات در X6 جدید یافت می‌شوند. سه تریم پایه، مجلل xLine و M Sport قابل انتخاب‌اند. چرخهای ۱۹ اینچی آلومینیومی، استاندارند و می‌توان سایز ۲۰ این را هم سفارش داد. در داخل کابین انواع چوب‌های مختلف، آلومینیوم و چرم را می‌توان برگزید. درب اتوماتیک عقب، سیستم ناوبری با عملکرد بهینه و سیستم IDrive که از طریق یک صفحه نمایش لمسی ۱۰.۲ اینچی کنترل می‌شود در مدل‌های پایه نیز قرار دارند. چراغ‌های LED جلو اختیاری هستند سیستم صوتی بنگ‌اند اولافسن سوئدی، نمایشگرهای پشت صندلیهای جلو، سیستم‌های کمکی راننده نظیر کروز کنترل هوشمند، هشدار برخورد و کاهش سرعت و ترمز خودکار، هشدار خروج از خط و پارک دوبل خودکار، از جمله ویژگی‌های برجسته این خودرو می‌باشند.

[jwplayer mediaid=”76360″] انتظار می‌رود مدل X6 M نیز با چهره‌ای عضلانی‌تر و موتور ۴.۴ لیتری توربوی تقویت شده که قادر است ۶۰۰ اسب بخار نیرو تولید کند، در اواخر امسال به صف این خانواده بلندقامت کوپه اسپرت ملحق گردد. [دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۹۵ دیدگاه‌ها

  1. احمدرضا بی ام و

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (57 ديدگاه)

    گارد گیری بی ام و رو ببین و کف کن عالیه بی نظیر محشره
    بی ام و بهترین بهترین ها

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. YaShaR

      ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (294 ديدگاه)

      بیسته مثل تیم ملی والیبال ایران که زدو برزیل قهرمان جهان و المپیکو تو خونه خودش داغون کرد!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. slr722

        ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (1347 ديدگاه)

        یه نظرسنجی احتیاجه…

        BMW X6 2015 : + + + لایک

        PORSCHE CAYNNE : – – – دیس لایک

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Hooman

          ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (222 ديدگاه)

          X6 همین جوریش مثل٢٠۶ جا واسه سرنشینای عقب نداشت…جلو پای ردیف عقب خیلی افتضاح بود…حالا که دیگه فک کنم ۴زانو باید بشینی

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. slr722

      ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1347 ديدگاه)

      من اسم این ماشین نسل بعد نمیذارم…

      اسم این کارو میذارم فیس لیفت…البته یه فیس لیفت خوب…

      درضمن. همین که بی ام و حاظر شد اون جلو داشبرد مسخره زشت عوض کنه…جای شکر داره…

      اینم بگم که عاشقشم…
      شاید از لحاظ افرود خیلی حرف برا گفتن نداشته باشه…اما از لحاظ طراحی خیلی حرف داره و یه جورایی خاصه…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .

        پویا جالب میدونی چیه ؟؟؟

        با اینکه میزان تغییرات در طراحی ب ام و در هر نسل جدید نسبت به

        بنز کمتره ، اما ب ام و از نظر میزان فروش ، پرفروش ترین برند

        لوکس دنیاست . از نظر من ب ام و در دنیا محبوب تر از بنز

        است . البته ایتم های دیگری هم در محبوب بودن و فروش تأثیر

        دارند . ولی خب این دیده منه .

        اما خب لکسس در این مدل طراحی وارد نشد اما اکورا شد .

        مدل ZDX .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. زیگما

          ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          اکورا زد دی ایکس که بر اساس هوندا کراس تورر ساخته شده، فروشش بسیار بسیار بسیار پایین بود
          واسه همین تولیدش متوقف شد.همین چند هفته پیش!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. زیگما

          ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          منظورم هوندا کراس تور بود
          کراس تورر یه موتور سیکلته از هوندا

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. slr722

          ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1347 ديدگاه)

          میلاد جونم خیلی سخته بگی کدوم برند بهتره…

          شاید برا همه پیش اومده باشه…

          وقتی میفهمن به ماشین علاقه داری و کمی هم اطلاعات…

          سریع ازت میپرسن حالا بنز بهتره یا بی ام و ؟؟؟

          مثل همون سوال هایی که میگن کی درست تموم میشه؟؟؟
          کی زن میگیری؟؟؟
          کی بچه دار میشی؟؟؟
          کی میمیری؟؟؟

          حالا جواب این که کدوم بهتره واقعا سخته…

          اما همیشه برای تشخیص مقایسه بهتره مدل ماشین ها با هم مقایسه کنیم…اونم هر 2 از لحاظ موتور اپشن یکسان باشن…

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          بله شما درست میگی زیگما جان .

          پویا جان حرف شما هم درسته . هر برندی خصوصیات خودشو و

          سیاست خودشو داره .

          مثال عرض میکنم :

          مثلا منه نوعی از موتورهای V6 خوشم میاد .

          ولی چون بنز معتقده که موتورهای 6 سیلندر را باید V

          شکل تولید کرد ، میگه بنز کارش درسته .

          ولی ب ام و معتقده که موتورهای 6 سیلندر باید خطی

          باشند ، پس درنتیجه ب ام و بد میشه !!!!!

          اما هربرندی محاسن و معایب خودشو داره .

          هیچ برندی کامل نیست .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. احمدرضا بی ام و

          ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (57 ديدگاه)

          میلاد اون آپشن های بیشتر
          بی ام و و طراحی دل نشین تر بی ام و باعث فروش بیشترش شده این به نکته ی دیگه طراحی های بی ام و تا 4 یا 5 سال هستن و بعد تغییر میکنند

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          از نظر اپشن بنز بالاتره . اما از نظر اسپورت بودن ،

          ب ام و بهتره . همچنین هندلینگ بهتری نسبت به بنز داره .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        7. احمدرضا

          ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (57 ديدگاه)

          میلاد چی میگی ؟؟؟؟؟
          محصولات بی ام و تغییر زیادی دارن در ضمن کیفیت بی ام و براشون ثابت شده است

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. امین

        ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (433 ديدگاه)

        slr جون نباید توقعی اساسی از x6 داشت چون یه شاسی بلند کوپه هست و طراحی بدنش باید همینجوری باشه فقط توی این نسل خواسته خودشو به نسل جدید محصولات بی ام و نزدیک کنه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          امین جون ببخشید من زیاد کامنت میذارما . چون از نظر

          خودم جواب منطقی دارم . دلم نمیاد نگم . میدونم خسته

          میشی . مارو تحمل کن . :) :)

          چاکرتیم .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. امین

          ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (433 ديدگاه)

          میلاد جون ببخشید نداره. هرجور دلت خواست نظر بده. فقط امیدوارم نظراتت توی محدوده بحث های الکی قرار نگیره.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. slr722

          ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1347 ديدگاه)

          اره امین جان…من خودم هم خیلی به چشم افرود نگاه نمیکنم…

          البته نبایدم نگاه کرد…

          اگه افرود میخوای باید بری سراغ range rover و G کلاس…

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          چشم امین جان .

          پویا جان لندکروز و فوررانر و پرادو و جیپ را جا انداختی .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. احمدرضا بی ام و

          ۱۹ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (57 ديدگاه)

          البته میلاد کاملا در اشتباهی آپشن های بی ام و 100 درصد بیشتره از بنزه

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. مک میسل

      ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2707 ديدگاه)

      از ایکس6 و ایکس 3 از بیشتر خوشم میاد تاGLK500

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. مک میسل

      ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2707 ديدگاه)

      کالایاب خودرو:بی ام و ایکس6 برادر بزرگتر همه ی سری suvهای بی ام وست
      برای همین ما لقب گوژپشت باورایی رابه این نسل اختصاص دادیم.
      سورای: سواری این خودرو خشک ولی در عین حال اسپورت است و در سفر های طولانی
      احساس امنیتی را به راننده القا میکند ولی در سواری مشکل این است که کمک فنر ها به نرمی عمل نمیکند و در دست انداز ها اتاق ان میکوبد.
      امکانات رفاهی :امکانات رفاهی این خودرو به حد نیاز هست ولی مثل
      بی ام و s کلاس وٍE کلاس لیست بلند بالایی از امکانات را فراهم نمی کند.
      ……………………………………………………………این مال نسل اول x6بود و خلاصه بود……ولی بی ام و در این نسل اصالت بی ام و رو حفظ کرده

      موافقم 0
      مخالفم 0
    5. محمد ، تویوتا ، Let's Go Places

      ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1678 ديدگاه)

      طراحی داخلی فوق العاده زیبا و جسورانه ( غیر تکراری )

      طراحی بدنه زیبا و به یاد ماندنی

      قدرت موتور نسبت به حجم عالی

      توانایی های آفرود پایین ولی نباید ازش انتظار آفرود داشت

      طرح فرمون زیبا نیست

      مصرف سوخت باز هم عالی

      در کل نسل جدید پیشرفت شگرفی نسبت به نسل قبل داشته

      ((( تویوتا بزرگترین خودرو ساز دنیا )))

      ((( ب ام و بزرگترین لوکس ساز دنیا )))

      ((( ایران بزرگترین آشغال ساز دنیا )))

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود . به به مملی .

        بیشتر بیا .

        موافقم 0
        مخالفم 0
    6. sajjad

      ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (89 ديدگاه)

      600اسب بخار قدرت داره.فقط صدی هشت ونیم لیتر بنزین میسوزونه.اگه خودروهای ایراتی600اسب قدرت داشتن حدافل صدی80میسوزوندن

      موافقم 0
      مخالفم 0
    7. e.scamp

      ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1896 ديدگاه)

      من که کفم برید شما چطور؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. احمدرضا بی ام و

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (57 ديدگاه)

    پدال به ریزه دیر مطلب رو گذاشتی و لی هنوز هم دوستت دارم دمت گرم و تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. M O R

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (8 ديدگاه)

    بر خلاف طراحی عالی چراغ های عقب به نظر من کلا این سری از چراغ جلوهایی bmw به دل نمی شینه خیلی از بنز عقب هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      حالا که پسر خوب شدم باید یکسری حقایق رو بگم :

      مرسدس بنز در مدل C کلاس یذره سر درگم عمل کرده .

      مدل قبلی چنتا ویژگی داشت که نسل جدید نداره .

      نسل قبلی در عین حالی که لوکس و با وقار بود ولی در عین حال رگه های

      اسپورت هم داشت . حتی بدون پکیج ظاهری AMG .

      اما این ویژگی ها در نسل جدید کمرنگ شد و به نوعی میشود گفت که در

      قسمت عقب ماشین محو شده . چون یک چراغ باید طوری طراحی بشود که اگر با

      پکیج اسپورت بود حالت اسپورت را تداعی کند و اگر با سپر کلاسیک یا

      معمولی بود ، حالت کلاسیک را تداعی کند . این مهم در نسل قبل

      کاملا مشهود بود . چرا این این مسأله نمود بیشتری در نسل جدید کرده ؟؟؟

      چون این مدل جدید نسبت به نسل های قبل شباهت بیشتری به S کلاس دوران

      خودش داره .

      S کلاس هم که معرف حضور هستن . یکی از بهترین و لوکسترین خودروهای فول

      سایز دنیا .

      به خاطر اینه که حس اسپورت بودن نسل قبل رو نداره .

      متأسفانه .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. فرهو

        ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (57 ديدگاه)

        « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
        حرفت درسته از نظر طراحی درسته ولی…
        شما الان یه نگاهی به کلیه ی محصولات بنز تا سال 2013 و از 2013 به بعد بندازی یه چیزی فرق داره اونم اومدن CLA هست. یک کوپه ی 4 در متوسط، باحال و از نظر طراحی خیلی اسپرت. حالا بزار دو تا لیست از سبک طراحی مرسدس قبل و بعد از CLA برات بزارم ( کلاس A,B,G,GLK,GL,ML,SLK,SL,GT توی لیست نیست):
        قبل از CLA:
        C: Sport Style Design
        E: Luxury & Sport Style Design
        CLS: Luxury & Sport Style Design
        S: Luxury Style Design
        و حالا بعد از پیدا شدن سر و کله ی CLA:
        CLA: Sport Style Design
        C: Luxury Style Design
        E: Luxury & Sport Style Design
        CLS: Luxury & Sport Style Design
        S: Luxury Style Design
        همون جور که می بینی با اومدن CLA برای داشتن توازن توی طراحی محصولات از این به بعد C به طور لوکس و CLA به طور اسپورت طراحی می شه. برای محکم کاری هم C Long WheelBase تولید کردن.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود . حرف شما درسته .

          اما C کلاس لانگ فقط برای بازار چین است .

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. slr722

        ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (1347 ديدگاه)

        افرین به تو داداشم میلاد…

        به خدا انقدر بنز بنز کرده بودی من نسبت به بنز گارد گرفته بودم…

        همیشه اگه هی یه چیزیو بگن ادما حساس میشن…

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          چشم ، سعی میکنم دیگه تکرارشون نکنم .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. ali97

          ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (101 ديدگاه)

          سلام.
          دقیقا منم اول بنز و فولکس رو خیلی دوست داشتم اما بس که بچه های المان دوست سایت تو هر بحثی بنز رو بی نقص و از همه بهتر میدونستن از ماشینای المانی بدم اومده بود.
          اما حالاکه بچه ها دیگه قراره منطقی تر بحث کنن و میلاد هم پیش قدم شده دوباره دارم عاشق المانیها هم میشم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. e.scamp

        ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (1896 ديدگاه)

        برگشتی مبارکه ههه ولی جدای بحث فضای مجازی و منم از نصیحت بدم میاد بیاید همدیگه رو دوست داشته باشیم با هر سلیقه ای

        موافقم 0
        مخالفم 0
  4. sadegh

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2124 ديدگاه)

    از لحاظ طراحیِ بیرونی، از یه جهاتی شبیه X4 هم هست، طراحیِ داخلی هم مث بیرونی فوق العاده زیباست
    باید تا اومدن رسمیِ MLC صب کنیم، ولی احساس میکنم این بهتر ظاهر میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. انزو

      ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (369 ديدگاه)

      دقیقا میخواستم همینو بگم.ینی خیلی شبیه x4هس ک این.!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. فرزاد

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (201 ديدگاه)

    هیج شاسی بلندی تو دنیا به x6 نمی رسه.ابهت 20/خشگلی 20/کارایی 20/برند 20/

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. محمدعلی

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (19 ديدگاه)

    به عنوان یک طراح خیلی میترسیدم بی ام دابیلیو مثل x5 و x4 باز بخواد چراغارو به جلو پنجره متصل کنه واقعا ناراحتم آخه بهترین کارخونه ای بود که دوستش داشتم،طراح ها باید بهترین خودروهای کارخونرو خاص تر طراحی کنند واقعا بد شد قبلا بهترین خودرویی که دوستش داشتم ایکس شش بود الان سر دوراهی موندم با این طراحی،نسل قبلیرونگاه اینو نگاه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فرهود

      ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (57 ديدگاه)

      منم همین نظر رو دارم. یعنی اولش شکه شدم. فکر کردم X4 هست. دلم می خواست حداقل این یکی خیلی خاص تر از اینها طراحی بشه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. PEUGEOT

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (999 ديدگاه)

    طراحیش نسبت به مدل قبلیش خیلی قشنگتر شده
    علاوه بر این که اصالت bmw حفظ شده طراحیش خشن تر و کشیده تر شده
    مصرف سوخت و شتابش حرفی برای گفتن نزاشته
    فقط به نظر من فرمونش یه کم ساده و قدیمیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. sadegh

      ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2124 ديدگاه)

      آره پژو جون، بی ام دیگه کم کم باید یه فکری به حال فرمون و طراحی کنسول مرکزیش باشه، یکم دارن تکراری میشن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. PEUGEOT

        ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (999 ديدگاه)

        دقیقا صادق جان

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. Ehsan

      ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1251 ديدگاه)

      درسته دوستان ، بی ام و واقعا هم در طراحی بیرونی هم در عملکرد و قابلیت خوب عمل کرده ولی به نظر من هم باید یک تغییری در نمای داخلی خودروهاش به وجود بیاره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. امین

        ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (433 ديدگاه)

        فقط به صفحه کیلومترش دست نزنه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  8. حمادی

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (303 ديدگاه)

    استیلش منو کشته

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. sami

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (44 ديدگاه)

    ب ام و که همش خوبه

    والیبال ایران و عشقه………………..تبریک می گم

    برزیل توی والیبال از فوتبال هم قوی تره (قهرمان 9 دوره جهانه)

    فکر کنید ایران تو فوتبال برزیل رو تو خونش بترکونه!!!!!!!

    دست بچه ها و ولاسکو و کواچ رو باید طلا گرفت.. والیبال این کارو کرد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. feri

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (31 ديدگاه)

    سلام
    ساله 2008 وقتی اولین بار عکس x6 دیدم و 1 یا 2 سال بعد از نزدیک دیدمش واسم زیبا ترین و جزاب ترین شاسی بلند بود.شاید بعضی ها بگن فنیش خوب نیست اما انقد قیافش خوبه که ادم بیخیاله فنیش میشه.ساله گذشته 4ماه مدل 3.5 2010 داشتم هیچ ایرادی نداشت واقعا.
    واسه اتاقه جدیدش انتظاره یه چیزه خییییییلی خفنی داشتم تاعکسشو دیدم.به نظرم خیییییییلیی خوب شده اما 2 تا مشکله بد داره که از bmw بعید بود
    چراغ هاشو نباید چراغ های x5 میذاشت چون خیلی شبیه شده به x5 2014 جلو پنجره هم همین تور.
    داخلشم خییییلییی خوبه و ایرادی نداره بجز مانیتورش.هم مثه x5 هم انگار آویزونه.بدم میاد بازی ماشینا جید مانیتوراشو اینجوری شده مثه c2015 x5 2014 x6 2015.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. زیگما

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    عاشقشم
    بی نظیره
    نسل جدیدش بی نظیره
    خیلی حال کردم باهاش
    حالا شما هی بگید تکراری!(منم قدیما بنظرم تکراری میومد طراحی های ب ام و) ولی الان معتقد هستم که ب ام و خیلی زیبا طراحی میکنه♥ ♥ ♥

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      نمیدونم .

      اما اهل فن همه معتقدند که از زمانیکه کریس بنگل رفت ، طراحی های ب ام و

      یذره بیش از حد شبیه هم شدند . طراحی ها یذره یکنواخت موندند .

      اما در نهایت مشتری است که با خریدش به کمپانی جواب میده .

      دقیقا مثل اتفاقی که برای تویوتا کمری افتاد . مدیر تویوتا تا فهمید که

      نسل جدید کمری باز خورد همیشگی رو نداشته ، سریعا اقدام کرد .

      این یک طرف قظیه بود ، حالا اون طرف قظیه :

      مثال :

      اینکه کمری با همه ی مشکلاتی که داشت ، اللخصوص فراخوان ، مشتری هاشو از

      دست نداد ، فروشش هم کم نشد ، محبوبیتش هم از دست نداد و از همه مهتر

      ارزش خودشو و برندشو حفظ کرد .

      حالا همین مسأله در مورد ب ام و هم صدق میکنه . حالا در فراخوان نبوده

      ولی در طراحی بوده . با اینکه ما از طراحیش اینگونه میگوییم ، از بنز

      جلوتره . تمام این ایتم هارو مشتری مشخص میکنه .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. Ehsan

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1251 ديدگاه)

    آفرین بر بی ام و ، ترکونده چقدر این ماشین هیبت داره ، خیلی از نمای عقبش خوشم اومد
    به نظرم نسبت به نسل قبلش این فرم چراغ ها و ورودی های هوا بیشتر بهش میاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. Leon

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (6 ديدگاه)

    با سلام
    من بینهایت از طراحی بیرونی این ماشین خوشم میاد و واقعا قابل تقدیر هست اما وقتی سوار این ماشین شدم کلی تو ذوقم خورد در مورد جای پا صندلی جلو و… نمیدونم چرا اما خب امیدوارم در مدل جدید یه سروسامانی به داخل داده باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Feri

      ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (31 ديدگاه)

      سلام
      داداش من قدم بلنده، اما مشکلی از لحاظ کمبود بودن جا پا نداشتم تو x6 اما صندلی هلش یه عیبه خیییلی بد داره،چرمش خییییلی بده،هم رنگش رفته بود تقریباً هم کیفیت خوبی نداشت،

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. امین

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (433 ديدگاه)

    عاشقه بی ام و ام.
    چزاغ های عقبش حرف نداره.
    جا اگزوزی هاش خیلی خفنه.اینو اگه توی خیابون ببینم سکته رو میزنم.سپر عقبش فوق العادست.
    جلوش هم حرف نداره.
    داشبوردش خیلی زیبا و مثل اینکه اون کولر های دوتاییش رو تغییر نداده.سبکی از x6 هست.
    x6 بهترین شاسی بلند اسپرت و کوپه جهان

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. omid

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (166 ديدگاه)

    بااینکه کلا مدل ایکس 6 رو خیلی دوست دارم اما به نظرم طراحی مدل قبلی دوست داشتنی تر بود. مدل جدید حجم پردازی های اغراق شده داره و همچنین ادامه ی طرح های مدگرایانه که در سال های اخیر در خودروسازهای بزرگ رایج شده، اتصال چراغ ها به جلو پنجره و مانورهای حجمی بیش از حد پیچیده و شلوغ.
    اما باز هم یکی از بهترین طراحی های جهان رو داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. احسان(احسان سابق)

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    بیرونش خیلی جسور و اسپرت طراحی شده.دوستش دارم اما داخلش مثل بی ام و های 10-15 سال پیش.بی ام و دیگه خیلی داخل ماشیناش تکراری شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. امید

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    طراحی خیلی لوکس تر و زیبا شده هم داخلش هم بیرونش
    رنگ بدنشم که عالیه باید گفت خوش اومدیx6

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. شاهین

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (4526 ديدگاه)

    سلام،نمیدونم به خاطر اتفاقاتی که واسم افتاده گریه کنم یا به خاطر معرفی X6 جدید خوشحال باشم…
    خدایا،صدامو میشنوی؟! حق من این نبود…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. زیگما

      ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      :|
      چی شده
      ؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شاهین

        ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (4526 ديدگاه)

        چی بگم داداش.
        بعضی مواقع توی زندگی،آدم به یه جایی میرسه که دیگه کم میاره.وقتی که تلاش هایی که انجام میدی نادیده گرفته میشه،همه به چشم حقارت بهت نگاه میکنن و…
        بی خیال داداش،اینم میگذره.
        ببخشید که زیادی احساساتی شدم،جز اینجا جایی رو ندارم که برم،چه توی دنیای واقعی چه توی دنیای مجازی.
        تنها دوستام شمایین،تو دنیای واقعی دوستی ندارم…

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. feri

          ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (31 ديدگاه)

          داداش میفهمم که چی میگی.انشالا که درست بشه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. sadegh

          ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (2124 ديدگاه)

          شاهین چرا عذر خواهی میکنی؟؟ خب آدم یه وقتایی دلش میخواد یه چیزایی رو بگه تا سبک بشه، چی شده دادا؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. شاهین

          ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (4526 ديدگاه)

          ممنونم ازتون.
          صادق جون امروز یه سری اتفاقات بد واسم افتاد،البته جاش نیست بگم،ولی خب تحملش واسم یه کم سخت بود.شاید اگه هر کدوم به تنهایی اتفاق می افتادن تحملش آسون تر میشد.
          چه کنیم داداش،اینم قسمت امروز من بود…
          زود خودمو جمع و جور میکنم و برمیگردم.
          فقط ازتون یه خواهش دارم،واسه سلامتی پدربزرگم دعا کنین(تنها اتفاق بدی که واسه گفتنش اینجا مشکلی نداشتم همین بود).
          مخلص همتون،دوستای من شمایین،نه اون “دوست نما” های دنیای واقعی.

          می خواستم زندگی کنم ، راهم را بستند

          ستایش کردم ، گفتند خرافات است

          عاشق شدم ، گفتند دروغ است

          گریستم ، گفتند بهانه است

          خندیدم ، گفتند دیوانه است

          دنیا را نگه دارید ، می خواهم پیاده شوم

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. رضا

          ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1698 ديدگاه)

          خدا ایشالا سلامتی بده بهشون

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. شاهین

          ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (4526 ديدگاه)

          ممنونم داداش رضا.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. sadegh

          ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (2124 ديدگاه)

          اِی بابا، شاهین غصه شو نخور، بلاخره دنیا همیشه به کام نمیگرده، میدونم سخته که خودتو آروم کنی، ولی خب بلاخره خدا خودش هواتو داره، ایشاا… پدربزرگت هم سلامتیشو خیلی زود به دست بیاره

          “کاش گاهی وقتا، خدا از پشت ابرها میومد بیرون و گوشم رو محکم میگرفت و داد میزد: که آهای!! بشین سر جات، اینقد غر نزن، همینه که هست، بعد یه چشمک میزد و آروم تو گوشم میگفت: نترس، همه چی درست میشه…”

          موافقم 0
          مخالفم 0
        7. شاهین

          ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (4526 ديدگاه)

          ممنون داداش صادق،این کامنتت خیلی حالمو خوب کرد،دستت درد نکنه.
          بند آخر نوشتت که خیلی عالی بود،میدونم که خدا هوای هممون رو داره…
          خیلی مخلصتم صادق جون.

          موافقم 1
          مخالفم 0
        8. شلبى

          ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (685 ديدگاه)

          شاهین جان کاملا حس میکنم چى میگى، چون خیلى از این اتفاقاتى که میگى تو زندگیه خودم هر روز دارم تجربشون میکنم، بالاخره زندگیه و بالا و پایین زیاد داره، ان شاالله که حل میشه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        9. Ehsan

          ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1251 ديدگاه)

          شاهین جان انشاالله که حالشون خوب میشه
          در اون مورد هم زیاد فکرشون نکن ، میدونم سخته که حتی تو پدال هم از ذهنت پاک نشده
          یک لحظاتی هست که آدم همه چی رو بی معنی میبینه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        10. شاهین

          ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (4526 ديدگاه)

          داداش شلبی و احسان جون،خیلی آقایین.همه ی پدالی ها دوست داشتنی و بامعرفت هستن.
          اینو بهتون قول میدم،حتی اگه یه روز از عمرم مونده باشه،میام و همتونو میبینم…
          اگه دوست داشتین و افتخار دادین،به جی میلم یه سر بزنین.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  19. مصطفی

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (173 ديدگاه)

    عالییییییییی ولی یکم شبیه x4 نیست!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. سجاد

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (199 ديدگاه)

    واووو بی نظیر بود…

    وقتی برای اولین بار معرفی شد تا دو سال عکسش والپیپر گوشیم بود.

    از اون ماشیناییه که هرکسی آرزوی داشتنشو داره از جمله کارشناسای جی دی

    پاور!

    ” Respect “

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. mehdi

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (166 ديدگاه)

    اووووووووووووووووف دردت بجونم خوشکله

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. محمد

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (6 ديدگاه)

    خوشگله ولی کوچیک

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. reza

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (156 ديدگاه)

    مصرف صدی 9.4 فوق العادس

    0 تا 100 4.3 با این وزن هم فوق العادس

    اتاق لوکسی هم داره :)

    در کل تغییرات ظاهری قابل قبولی داره
    از قبل خوشگل تر شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. hrf

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (381 ديدگاه)

    به به به. جمع پدالی ها جمه. پدال دوباره جون گرفت. دم همتون گرم :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. M A T A

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان دو تا نکته داره اول اینکه اونی یارو سوار میشه غربالک فرمونش با اونی که تو عکسه فرق داره و نکته بعدی اینکه زبانه جلوی کاپوت که میاد بین جلو پنجره یه ذره ضایس ولی در کل خیلی عالیه همون قدییمش هم توپه لامصب فیس عقبشو هیچ ماشینی نداره
    به نظر من تو ایران بی ام و فقط X6 و بنز فقط CLS

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. ESI

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (387 ديدگاه)

    ایول به این جماعت که اینقدر عاشق بی ام و هستند اونم از نوع X6

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. masoud v12

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (145 ديدگاه)

    با سلام خدمت دوستان گل واقعا وقتی این صمیمیت رو بین شماها میبینم خوشحال میشم خیلی خوبه که با هم مهربون هستین و مشکل یکی مشکل همه حساب میشه انشاالله که همه تون روز به روز تو کارهاتون موفق بشین و به آرزوهاتون برسین عزیزان من اولا پیام میزدم ولی حالا دیگه حوصله ندارم که برا هر مطلبی پیام بذارم ولی حالا که این صمیمیت رو احساس کردم حیفم اومد پیام نذارم عزیزان خواهشا همدیگه رو با لفظهای بد صدا نکنین به خاطر یک سری طرفداری های بیخودی تو این دنیای بزرگ آدمای زیادی با سلیقه ها و درآمدهای گوناگون زندگی میکنند که همشون یکجور نیستند و وقتی کسی هم میخواد برا خودش یا خانوادش ماشین انتخاب کنه نسبت به در آمد و محل زندگی و سلیقش ماشینی میخره هیچ وقت به خاطر تعصبات الکی خدای ناکرده به هم توهین نکنین یکی بنز دوست داره یکی کادیلاک و یکی مازراتی خوب چه اشکالی داره! بذار دوست داشته باشه تو هم بی ام و رو دوست داشته باش آخه چه اشکالی داره! مهم اینه که با هم مهربون باشین از سردبیر محترم سایت خبری پدال هم به خاطر مطالب خوبشون تشکر میکنم و با آرزوی سلامتی به تمامی بیماران برای پدر بزرگ آقا شاهین هم دعاگو هستم و بالاخره در مورد این بی ام و هم باید به نوبه خودم عرض کنم ماشین زیبایی هستش ولی اگه یک روز تو اتوبان و خیابون اومد پشت سرت از آینه نگاه کردنی نمیتونی بگی ایکس5 هست یا ایکس6 باید بذاری رد بشه بعدا بفهمی!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. h112

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (434 ديدگاه)

    ابن خودرو هم طراحی زیبایی داره،هم از تکنولوژی بالای برخورداره.رقبا porsche cayenne و infiniti Qx70.
    البته x6 رقابت نمیکنه،رقابت می آفریند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. e36

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (918 ديدگاه)

    فوق العادس … فقط نمیفهمم چرا ترکیب جلوش با x5 یکی ساخته شده یعنی اگه بیاد پشت سرت تو آینه ببینیش نمیفهمی x6 یا x5 !!! اینکه به منظور کاهش هزینه ها بوده هم که پذیرفتنی نیست به نظر من البته

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. حمید

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (20 ديدگاه)

    عالی ، خوب ، منحصر به فرد . به این میگن طراحی هنرمندانه . حالا تویوتا هم طراحی میکنه . حال آدم به هم میخوره . اون از کمری که فکر کنم به یه طراح جوان ایرانی هم داده بودند بهتر طراحی میکرد . یا رافور که چهرۀ یک قورباغه از عقب این ماشین بهتره( صرف نظر از کیفیت ) .ولی کره ای ها فهمیدن خودش توان طراحی ندارند ، این کار را به شرکتهای معتبر اروپایی و آمریکایی واگذار کردند و نتیجه اش هم خودروهای بسیار زیبایشان است .

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا