دوج

بررسی دوج دارت مدل ۲۰۱۵

حدود ۴۰ سال پس از آخرین دوج دارت اولیه، مدل جدید با مأموریتی مشابه، ویژگی‌های اساسی سواری را با قابلیت‌های مدرن در یک پکیج مقرون‌به‌صرفه ارائه نموده است.

2015 Dodge Dart SXT
۲۰۱۵ Dodge Dart SXT
خودرویی که برای این بررسی مورد استفاده قرار گرفته به رنگ آبی مرواریدی لیزری در بدنه بوده که حالتی جذاب و باطراوت برای دارت به ارمغان آورده است. طراحی بدنه به‌صورت کلی شبیه به کرایسلر ۲۰۰ است و بیش از همه، سبک رنگ‌آمیزی بر شباهت‌های زیباشناسانه بین این دو تأکید کرد؛ به گونه‌ای که دارت شبیه به یک ۲۰۰ کوچک شده است و یا اینکه ۲۰۰ شبیه به یک دارت بزرگ است. بستگی به این دارد که کدام طرف نمایشگاه خودرو ایستاده باشید.

2015 Dodge Dart SXT
۲۰۱۵ Dodge Dart SXT
موتور ۲/۴ لیتری چهار سیلندر با صدایی عجیب‌وغریب برای پیشرانه دارت استفاده شده است. البته با افزایش دور موتور، صدای آن نیز بهبود پیدا می‌کند، ولی وزن ۱۴۷۱ کیلوگرمی دارت، به عنوان باری بر روی دوش این موتور عمل می‌کند. با این حال، این موتور تنفس طبیعی با ۱۸۴ اسب‌بخار قدرت و ۲۳۵/۹ نیوتن‌متر گشتاور، می‌تواند در مدت ۸/۲ ثانیه به سرعت ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت برسد و مسیر یک‌چهارم مایل را نیز در مدت ۱۶/۲ ثانیه طی کند؛ دقیقاً مطابق آماری از دوج دارت با موتور ۱/۴ لیتری توربو و گیربکس دستی شاهد بوده‌ایم. همچنین با این موتور این مزیّت را دارد که دیگر با تأخیرهای توربو مواجه نیستیم.

2015 Dodge Dart SXT
۲۰۱۵ Dodge Dart SXT
با این حال، شتاب تولید شده توسط موتور ۲/۴ لیتری نسبت به سایر خودروهای موجود در این کلاس، در سطح متوسط قرار دارد. به عنوان مثال، مزدا ۳ سدان با گیربکس اتوماتیک برای شتاب‌گیری ۷/۶ ثانیه و برای طی کردن مسافت یک‌چهارم مایل ۱۵/۹ ثانیه زمان لازم دارد. در همین حال، گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک در دارت به‌خوبی وظیفه خود را انجام می‌دهد و قبل از رفتن به دنده بالاتر، به موتور اجازه می‌دهد که به حداکثر دور موتور برسد. در نتیجه در هنگام گردش در شهر، همیشه در دنده مناسب قرار خواهد داشت.

2015 Dodge Dart SXT
۲۰۱۵ Dodge Dart SXT
سیستم فرمان الکتریکی دارت، خطی عمل می‌کند و حالت وسط آن بسیار مشخص است؛ به‌گونه‌ای که همیشه از حرکت مستقیم در بزرگراه مطمئن خواهید بود. شاسی خودرو نیز می‌تواند به راحتی از تمام ناهمواری‌های سخت جاده عبور کند. کابین دارت بسیار ساکت و آرام است. مقدار صدای بیرون در ۱۱۲/۶۵ کیلومتر ۶۹ دسی‌بل اندازه‌گیری شده که به همان اندازه کابین مرسدس‌بنز C300 مدل ۲۰۱۵ است.

2015 Dodge Dart SXT
۲۰۱۵ Dodge Dart SXT
ولی این شرایط خوب با پیچ و خم جاده تغییر می‌کند و خودرو دچار یک بدفرمانی نسبی می‌شود. تایرهای دارت از نوع ۲۰۵/۵۵-۱۶ کانتیننتال کانتی‌پروکانتکت هستند و این خودرو در تست لغزش در پیچ، چسبندگی جانبی نسبتاً کم ۰.۸۳g را نشان می‌دهد؛ این در حالی است که در هنگام پیچیدن، مداخله‌ای جدّی از سیستم کنترل پایداری الکترونیکی مشاهده شده و قابلیت غیرفعال‌سازی برای این سیستم در دسترس نبوده است. شاسی دارت (CUSW) به عنوان محصولی از گرده‌افشانی مکانیکی و فرهنگی بین فیات و کرایسلر شرایط مناسبی دارد، ولی نمی‌تواند در سطح کامپکت‌های فوق‌العاده‌ای مانند مزدا ۳ و فورد فوکوس قرار گیرد.

2015 Dodge Dart SXT Interior
۲۰۱۵ Dodge Dart SXT Interior
در داخل کابین، رنگ مشکی تمام سطوح را به غیر از ستون‌ها و طرح سقف سفید پوشانده است و طراحی ساده‌ای در آن به کار رفته است. صندلی‌ها کیفیت خوبی دارند و به راحتی می‌توان آن‌ها را تنظیم کرد. این صندلی‌ها برای داخل کابین دارت، یک حالت قدرتمند و جادار که مشخصه یک سدان فول‌سایز امریکایی است، ایجاد می‌کنند. پرداخت نهایی قطعات طراحی کابین نسبت به دارت‌های اولیه بهبود یافته، ولی برخی بخش‌های پلاستیکی، حس یک نسل قبل از دیگر از خودروهای حاضر در این کلاس را زنده می‌کند. سیستم آشنای Uconnect کرایسلر باز هم در اینجا حاضر است، ولی عقربه‌ها شامل تاخومتر، سرعت‌سنج، نشانگر سوخت و دما در پنل ابزارها حالتی قدیمی دارند و صفحه نمایش با رزولوشن پایین، ما را یاد دوران «آتاری» می‌اندازد.

2015 Dodge Dart SXT Interior
۲۰۱۵ Dodge Dart SXT Interior
2015 Dodge Dart SXT Interior
۲۰۱۵ Dodge Dart SXT Interior
2015 Dodge Dart SXT Interior
۲۰۱۵ Dodge Dart SXT Interior
تریم انتخاب شده برای خودروی تست SXT است که بین مدل پایه SE (با موتور پرسروصدای ۲ لیتری چهار سیلندرش) و مدل‌های بالاتر Aero، لیمیتد و GT قرار می‌گیرد. مواردی مانند نوربالاهای اتوماتیک، چرخ‌های ۱۶ اینچی آلومینیومی و طرح مشکی جلوپنجره به صورت استاندارد در SXT ارائه شده‌اند و علاوه بر آن‌ها در خودروی تست از آپشن‌های مختلفی از جمله «مجموعه هوای سرد» شامل استارت از راه دور، گرم‌کن صندلی‌ها و گرم‌کن آینه‌ها (۳۹۵ دلار) استفاده شده است. از دیگر آپشن‌ها می‌توان به گروه صفحه لمسی ۸/۴ اینچی Uconnect با امکاناتی مانند صفحه نمایش، یک دوربین نمای عقب، پورت USB ریموت، کنترل آی‌پاد و ابزار روشنایی پیرامونی اشاره کرد که با قیمت منطقی ۵۹۵ دلار استفاده شده است. همچنین امکانات کامل صوتی و راهبری به ارزش ۴۹۵ دلار، یک سال اشتراک SiriusXM به ارزش ۱۹۵ دلار و یک زاپاس کامپکت به ارزش ۳۵۰ دلار برای خودروی تست تهیه شده است. در همین حال، استفاده از گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته به جای نوع دستی آن هزینه‌ای برابر ۱۲۵۰ دلار به همراه داشته است. در نتیجه، قیمت خودروی تست به رقم ۲۳۰۷۰ دلار رسیده است.

2015 Dodge Dart SXT
۲۰۱۵ Dodge Dart SXT
2015 Dodge Dart SXT
۲۰۱۵ Dodge Dart SXT
2015 Dodge Dart SXT
۲۰۱۵ Dodge Dart SXT
در این سطح از قیمت، گزینه‌های زیادی در بازار موجود است. با این حال، اگر به دنبال یک طراحی درخشان، یک سواری ساکت و راحت و یک سیستم اطلاعات و سرمی مناسب برای بررسی دینامیک و عملکرد رانندگی خود هستید، دارت SXT شاید گزینه‌ای مناسب برای شما باشد. با این حال، اگر در اولویت‌های خود به دنبال لذت در رانندگی هستید، باید در جایی دیگر دنبال آن بگردید.
مشخصات:

  • نوع خودرو: موتور جلو، دیفرانسیل جلو، ۵ سرنشین، ۴ در سدان.
  • قیمت مدل تست: ۲۳۰۷۰ دلار (قیمت مدل پایه: ۱۹۷۹۰ دلار).
  • نوع موتور: SOHC ۱۶ سوپاپ با چهار سیلندر در یک ردیف، بدنه و رویه آلومینیومی، پورت انژکتور سوخت.
  • گنجایش: ۲۳۶۰ سی‌سی.
  • قدرت: ۱۸۴ اسب بخار در ۶۲۵۰ دور در دقیقه.
  • گشتاور: ۲۳۵/۹۱ نیوتن‌متر در ۴۸۰۰ دور در دقیقه.
  • گیربکس: ۶ سرعته اتوماتیک با قابلیت شیفت دستی.
ابعاد:

  • فاصله محوری: ۲/۷۰۳ متر.
  • طول ماشین: ۴/۶۷۱ متر.
  • عرض: ۱/۸۲۹ متر.
  • ارتفاع: ۱/۴۶۶ متر.
  • وزن کلی: ۱۴۷۱ کیلوگرم.
تست‌های سرعت:

  • صفر تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۸/۲ ثانیه.
  • صفر تا ۱۶۰/۹ کیلومتر بر ساعت: ۲۲/۵ ثانیه.
  • صفر تا ۱۷۷/۰۳ کیلومتر بر ساعت: ۳۱/۳ ثانیه.
  • استارت در حال حرکت بین ۸ تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۸/۵ ثانیه.
  • عبور از یک‌چهارم مایل: ۱۶/۲ ثانیه با سرعت نهایی ۱۳۸/۴ کیلومتر بر ساعت.
  • سرعت نهایی (محدودیت قانونی): ۲۰۴/۳۹ کیلومتر بر ساعت.
  • مسافت ترمز از سرعت ۱۱۲/۶ کیلومتر بر ساعت: ۵۱/۲۰۶ متر.
مصرف سوخت:

  • تخمین سازمان حفاظت محیط زیست امریکا: ۱۰/۲ لیتر در شهر و ۶/۷۲ لیتر در بزرگراه در هر ۱۰۰ کیلومتر.
  • مصرف سوخت در تست: ۸/۱۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۴۰ دیدگاه‌ها

  1. نوید (6*6)

    ۱۵ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    چراغ های عقبش قشنگه
    ولی در کل روح ماسل رو نداره خب البته ماسل هم نیست و نباید داشته باشه
    کلا چنگی به دل نمیزنه مخصوصا بیرونش
    یکم هم از کنار شبیه JAc j5 شده
    ابته اگه یکم فشردش کنی

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. Elring-aventador

      ۱۵ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (331 ديدگاه)

      اره قبول دارم که از لحاظ ظاهر خیلی عقب تر از بقیه ی ماشینای دوج هست

      از لحاظ شتاب و هم خیلی کنده

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. ALIUnited

        ۱۵ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (135 ديدگاه)

        یه جوری ازش ایراد می گیرین که انگار بهتون یکیش رو بدن قبول نمی کنین

        موافقم 2
        مخالفم 0
        1. Elring-aventador

          ۱۵ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (331 ديدگاه)

          چرا من قبول می کنم ولی بلافاصله می فروشمش و یه فورد موستانگ gt پنج لیتری نسل پنجم میگیرم

          برادر من قیمت این ماشین 23 هزار دلار هست و خریدنش اشتباهه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Elring-aventador

          ۱۵ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (331 ديدگاه)

          چرا من قبول می کنم ولی بلافاصله می فروشم و با پولش یه موستانگ نسل پنجم می خرم

          23 هزار دلاره کم حرفی نیست

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. BOMB

    ۱۵ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (377 ديدگاه)

    طراحی جدید دوج مثل قبل نیست . ای کاش روی امریکایی بودنش بیشتر تمرکز میکرد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. E 36

    ۱۵ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (918 ديدگاه)

    کلا اگه سخت نگیری بهش نمره قبولی میگیره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. AliZeus

    ۱۵ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (420 ديدگاه)

    روی هم رفته طراحیش جالب نیس..از دوج انتظار ماشینای خشن و پرابهت میره…نه ماشین های خنگ نما :)
    داخلش خوبه ولی…

    موافقم 0
    مخالفم 1
  5. امیدبرتر

    ۱۵ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (108 ديدگاه)

    این ماشین کندترین و درپیت ترین ماشین بازی ASPHALT8 هست.

    موافقم 0
    مخالفم 3
    1. فریا

      ۱۵ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (684 ديدگاه)

      و ارزان تــرین !

      موافقم 0
      مخالفم 1
  6. نوید (6*6)

    ۱۵ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    علی زءوس منم دقیقا میخواستم همینو بگم

    ولی کلا اگه همه چیزشو ثابت نگه دارید و فقط طولشو کم کنید بعد از کنار بهش نگاه کنید فک میکنید جک هستش
    البته جلوش هم بی شباهت نیستا

    موافقم 0
    مخالفم 1
  7. نوید (6*6)

    ۱۵ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    دوست عزیز چه ربطی داره یعنی فقط شما ماشین هایی رو که بهت میدن نقد. و برسی میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۱۵ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .

    پس چارجر کدومه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. احمدرضا ب ام و

    ۱۵ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (394 ديدگاه)

    واقعا ببخشید دوستان ناراحت نشید ولی من خوشم نیومد

    bmw group

    موافقم 0
    مخالفم 1
  10. جی تی ار

    ۱۵ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (459 ديدگاه)

    اصلا ابهت همیشگی دوج راندارد…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. سجاد

    ۱۵ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (203 ديدگاه)

    آسفالت 8 !!!!
    ای جان ……

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. یه پسر

    ۱۵ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1135 ديدگاه)

    با 23 هزار دلار خیلی خوبه هرچن کره ای های فضایی هم میشه با این پول خرید ولی خوب آمریکایی به هر حال

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. یه پسر

      ۱۵ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1135 ديدگاه)

      دنا قیمت گذاری نهایی شد

      42 میلیون تومان امیدوارم که قطعی باشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. Camaro 1978

    ۱۵ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (38 ديدگاه)

    به جز فرمونش و پیوستگی چراغای عقبش، روح دوج رو تو قسمت های دیگش نمی بینم.

    به شخصه انتظارم از دوج بیشتر از این بود!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. فرهاد

    ۱۵ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (378 ديدگاه)

    تو این کلاس مزدا3 و فورد فوکوس و دیگر هیچ

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. دکتر داریوش

    ۱۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (86 ديدگاه)

    دنبال حرف میگردن بعضیا!! روح دوج و ابهت و …
    ماشین قشنگیه،قرار هم نیست که بهترین تو کلاسش باشه.یه امریکایی خوشتیپ با یه طراحی معقول و امکانات مناسب و کیفیت خوب

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهران

      ۸ فروردین ۱۳۹۷
      سوابق: (1 ديدگاه)

      بعضی انتقادا را که می خونم از خنده زمین گاز میگیرم

      موافقم 2
      مخالفم 0
  16. saeid

    ۱۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (188 ديدگاه)

    بسم حق

    بنظرم تنها هدفش جذب قشر متوسط بوده
    که البته واسه این هدف
    به نسبت قیمتش گزینه های کمی روی میز نیست
    پس به راحتی میشه از این خط قرمز امریکایی رد شد : )))
    و رفت به سمت گزینه دیگه ای به نام فورد !
    و شاید برادرای بزرگ تر همین ماشین !

    من نمیدونم چرا دوستان داخل با فرانسه که کم تو سیاست واسه ما مرام نذاشته میرن حرف میزنن خودروهاشو تولید میکنن
    بعد نمیرن از امریکا ماشین بیارن خط بزنن …
    دشمن اصلی ما در صنعت خودرو
    همین ایران خودرو و سایپان : ))))
    فک کنم موقع ساخت ماشین میشنن محاسبه میکنن چه کارایی بکنیم که درصد ضد حال مشتری و امار تصادفات رو بالا ببریم : )))))

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. شــــــــــایان

    ۱۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (7 ديدگاه)

    بـــــــا سـلام
    خــودم به شخـــصه تــو نگــاه اول نشناختــم / دوج بـا طـراحـی جدیــد !
    ابــوهــت قبلــی و نـداره کـه نبایــدم داشتـه باشـه ( بـا مـوتور و دیزاین جـدیدش ) ولی در کــل رنــگ آبی ش بـه دل میشینـه .
    بـه نظــرم از نظــر قیمــتم منـاسبه بــرای افـرادی که یـه ماشین خـوب و کم خرج میخوان / نـــــــه واســه ما ماشیـــن بازا
    خــودم به شخصــه مــدل پــاییـن اشو دوست دارم
    تـازه به جمع پیوستم ولی زیاد حرفید م

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. احسان(احسان سابق)

    ۱۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    کلا دوج بجز چارجر و چلنجر ماشین های متوسطی داره و معمولا رضایت بالای مشتری رو تو امریکا بدست نمیارن .برای این کلاس مصرف سوخت بالایی داره.شاید برای امریکایی ها ماشین درجه اولی نباشه.ما اینجا ایرانه و من شخصا یدونه دارت رو به کل ایران خودرو و سایپا ترجیح میدم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. 4MATIC

    ۱۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1054 ديدگاه)

    نوید درگیری ها ازیه طرف می گی در کل روح ماسل رو نداره بعد از اون ور می گی البته ماسل هم نیست و نباید داشته باشه الان یعنی چی؟؟
    دوما یعنی دوج انقدر بد بخت شده که بیاد ازجک کپی کنه؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. 4MATIC

    ۱۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1054 ديدگاه)

    ازمدل های دوج فقط رام وچارجررودوست دارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. سامان از تبریز

    ۱۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (3197 ديدگاه)

    23 هزار دلار
    این یا نیو سوناتا ??
    داج دارت +
    سوناتا 2015-

    موافقم 1
    مخالفم 0
  22. rasoul

    ۱۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (26 ديدگاه)

    با تشکر از مسعود عزیز
    مقاله خوب و کاملی بود
    خارج از قابلیتهای این ماشین من فقط از نمای عقبش خوشم اومد
    وگرنه به قول دوستان تو این رنج قیمت انتخاب خیلی زیاده (البته تو آمریکا)
    کلا مگه اینکه یکی خیلی نسبت به این برند تعصب داشته باشه تا بخردش من باشم نمی خرم (البته تو شرایط برابر نه تو بازار هردم بیلی داخل ایران)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. ارمان

    ۱۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1307 ديدگاه)

    دوستا یه تجربه جالب , تو جیابون بودم که فهمیدم صدای موتور زامیاد از فاصله 40 متری خیییلی بیشتر از صدای موتور مزدا3 2.0 2015 تو دو متریه تو این رنج واقعا مزدا دست بالارو داره خیلی سخت میشه باهاش رقابت کرد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. behzad

    ۱۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (55 ديدگاه)

    از نزدیک دیدمش.فوق العاده شباهت داره بین دو مدل avenger که تا 3 سال پیش فکر کنم تولید میشد و چارجر فقط یک سایز جمع و جور تره.ضمنا تو سایت دوج قیمت خودرو پایه $16,495 ذکر شده http://www.dodge.com/en/dart

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. نوید (6*6)

    ۱۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    سامان جان اگه هیچ کدومو دوست نداشته باشیم باید چیکار کنیم؟
    من خودم یه گزینه ی سوم میزارم و انتخاب میکنم
    تویوتا کرولا
    البته بین بد. و بد تر من بد رو انتخاب میکنم یعنی سوناتا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. اریک

    ۱۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (103 ديدگاه)

    چراق ای عقبش منو یاد میتسو بیشی گالانت 1992 عینکی می ندازه! البطه اون هم طراحش یک آمریکایی بود.

    سبکه چراق عقب پیوسطه مال آمریکایی هاست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. ghn

    ۲۹ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با درود
    این ماشین برای توی شهر انتخاب خیلی خوبیه
    هم جمع و جوره هم کم مصرف
    همین دیشب تو نمایشگاه دوستم دیدمش خوشم اومد ازش
    اگه انتخابم فورد موستانگ نبود همینو می گرفتم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. ضرغام

    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    هرچی باشه بهتر از آشغالهای داخلی هست.طوری از این ماشین انتقاد میشه که انگار همه پورشه سوار هستن.با این حجم موتور قدرت خیلی خوبی داره. بطور مثال کیا اوپتیما با موتور2.4 قدرتش 165 اسب می باشد در صورتیکه این 184 اسب.و این ماشین ر از نزدیک دیدم چهره جذابی داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. حامد

    ۸ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    تشکر از همگی به خاطر نظراتتون متاسفانه ما ایرانیا شتر رو گم کردیم دنبال افسارش می گردیم *** باید ایران خودرو وسایپا رو بچسبیم که فقط قاتل جون ما ایرانیا شده بعد میگیم دوج شبیه جک آخه نمی دونیم که جک سابقه تولیدش چند ساله که تازه میگیم دوج کپی شده از جک واقعا که

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. رونق

    ۱۶ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام خدمت دوستان.من این ماشین را داشتم بسیار ماشین راحت و پر شتاب است در جاده بسیار نرم و پایداری عالی دارد از همه مهمتر ترمزهای عالی دارد که در فاصلی خیلی کم ماشین را بدون انحراف نگاه میدارد ولی بزرگترین عیب ان سرعتش میباشد که نهایتا205 بیشتر نمیرود که البته برای جاده ای ما که بالتر از 120 جریمه میکنند خوب است.لی برای ان عده از دوستان که عاشق سرعت بالاتر از 220هستند فوردموستانگ راپیشنهاد میدم .با تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا