رنو

رنو مگان کانورتیبل ؛ نسخه موناکو GP

رنو قصد دارد نسخه‌های تولید محدودی از مدل‌های کوپه و کانورتیبل مگان موناکو جی.پی را راهی بازر کند؛ این مدل‌ها در دوازده کشور عرضه شده و اولین نمونه‌های آن نیز با قیمت ۳۲,۸۰۰ یورو (یا معادل تقریبی ۴۳,۰۰۰ دلار) ابتدا تحویل فرانسوی‌ها خواهد شد . . .

Renault Megane Monaco GP Limited edition

همگی این مدل‌ها دارای رنگ سفید بدنه و رنگ تجاری Etoilé مشکی برای آینه‌های جانبی، دیفیوزر عقب و مه‌شکن‌ها هستند. علاوه بر این، قاب چراغ‌ها تیره‌تر شده و رینگ‌های ۱۷ اینچی خودرو نیز به رنگ مشکی براق درآمده‌اند.

Renault Megane Monaco GP Limited edition

تغییرات اعمال شده در کابین نیز بسیار جزئی هستند؛ استفاده از تریم چرمی مشکی که لوگوی monaco gp بر آن حک شده، روکش جدید سقف در مدل‌های کوپه و استفاده از کفپوش موکتی، درکنار پدال‌های آلومینیومی و سیستم راهیابی و همچنین تهویه اتوماتیک کابین از دیگر مشخصه‌های این مدل‌ها خواهند بود.

Renault Megane Monaco GP Limited edition

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. سعید

    ۸ خرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (43 ديدگاه)

    همین مگانی که توی ایرانه اگه شانس بیاریمو نره تا 100 سال دیگه تولید میشه…جماعت خریدار نمیدونن مصرف مگان نسل جدید صدی 4 و یه مدل دیگش3.3 است

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا