ام‌جی GS در برابر رنو کجار و نیسان قشقایی

کراس اوورهای بنزینی برای کسانی که خواهان یک شاسی‌بلند کاربردی هستند گزینه‌ی اول نیست اما برای افرادی که مسافرت‌های زیادی ندارند این گروه از خودروهای کوچک شده و دوستدار خانواده می‌توانند مؤثرترین راه برای داشتن یک 4×4 جذاب باشد.

MG GS vs Renault Kadjar vs Nissan Qashqai 01
عموماً یک کراس اوور بنزینی ارزان‌تر از نسخه‌ی دیزلی است اگرچه که GS حاضر در تست نسخه‌ی دیزلی ندارد. ام‌جی GS تنها با پیشرانه بنزینی 1.5 لیتری توربو در دسترس است اما در برابر پولی که می‌پردازید تجهیزات زیادی به دست می‌آورید. مدل فول آپشن Exclusive با بهای 20995 پوند دارای گیربکس دوکلاچه است.

MG GS vs Renault Kadjar vs Nissan Qashqai 02
ما طرفدار پر و پا قرص رنو کجار هستیم. اگرچه که مدل TCe 130 حاضر در این مقایسه در مقایسه با GS توان کمتری دارد اما پکیج قابل‌اعتنا را ارائه می‌کند. شاسی و پیشرانه‌های این خودرو با نیسان قشقایی یکسان است. قشقایی در این مقایسه از پیشرانه بنزینی 1.2 لیتری توربو استفاده می‌کند.

MG GS vs Renault Kadjar vs Nissan Qashqai
این سه خودرو 800 پوند اختلاف بها دارند. با این تفاسیر کدام‌یک انتخاب بهتری محسوب می‌شود؟

شاخ‌به‌شاخ

ظاهر خودرو
در نمای جلو دیدن اینکه GS از ترکیب طراحی دو رقیب دیگر سود برده آسان است. چراغ‌ها و جلوپنجره‌ی این خودرو بسیار شبیه کجار است درحالی‌که طراحی چراغ‌های روز روشن، خیز کاپوت و جزئیات پلاستیکی سپر به یاد آورنده‌ی قشقایی هستند. نتیجه کلی قابل‌قبول است و شاهد کراس اووری با ظاهر اروپایی هستیم.

MG GS vs Renault Kadjar vs Nissan Qashqai 03
شرایط مطلوب
ام‌جی تاریخچه‌ی پروپیمانی دارد اما هم‌اکنون تحت تملک شرکت چینی سایک موتور است. پس از چندی غیبت در بازار انگلستان و بدون وجود مدل‌های زیاد، ام‌جی کاری سخت در برابر رقبای قدرتمند خود و به ویژه ایجاد تصویری ممتاز از خود دارد.


کیفیت
درحالی‌که پلاستیک‌های بکار رفته در کابین GS خوب هستند اما حس لامسه‌ای جالب کابین کجار را ندارد.GS حاضر در تست همچنین بوی چسب را نیز به مشام می‌رساند. حداقل سیستم اطلاعات سرگرمی باعث بهبود فضای کابین شده و نسبت به سایر بخش‌های نه‌چندان قابل‌توجه کابین حس بهتری ایجاد می‌کند.

قضاوت نهایی

رتبه‌ی اول: رنو کجار
این یک پیروزی متقاعدکننده برای رنو کجار است و اگرچه که پیشرانه TCe 130 نسبتاً قدرتمند ظاهر می‌شود اما در پسِ نسخه‌ی کم‌مصرف 1.5 لیتری dCi قرار دارد. سواری کجار خوب است و بیشتری کاربرد را دارد و از آن طرف بهای آن ارزان‌تر از همه بوده و کم‌هزینه‌ترین سواری را دارد.

Renault Kadjar


رتبه‌ی دوم: نیسان قشقایی
قشقایی هنوز هم رقیبی سفت‌وسخت و قابل‌اعتنا در این کراس است و ظاهری زیبا را به عنوان یک کراس اوور ارائه می‌کند؛ اما در بحث کارایی، کاربردی بودن و تجهیزات از رنو عقب‌تر است. به علاوه بهای آن نسبت به کجار بالاتر بوده و کابینش نیز در مقایسه با پسرعموی خود در سطح پایین‌تری قرار دارد.

Nissan Qashqai


رتبه‌ی سوم: ام‌جی GS
یک کراس اوور خوب باید در همه‌ی زمینه‌ها قوی عمل کند و لیست تجهیزات بلندبالا، قابلیت ابتیاع و سرعت برجسته‌ی GS برای پیروزی این خودرو در برابر رقبا کافی نیستند. مشکلات مربوط به کیفیت کابین، راندمان ضعیف و استهلاک زیاد این خودرو باعث تنزل رتبه‌ی GS می‌شوند. شاسی خودرو نیز راحتی و آسایش کمتری نسبت به رقبا دارد. مدل مجهز به گیربکس دستی 1500 پوند ارزان‌تر است اما همین امر نیز نمی‌تواند باعث بهبود جایگاه آن شود.

MG GS

دیگر گزینه در این کلاس

پژو 3008 پیورتک 1.2
قیمت: 20500 پوند (تخمینی)
پیشرانه: 3 سیلندر 1.2 لیتری 128 اسب بخاری

Peugeot-3008-2017-GT-01
در مقایسه با نسل قبلی،3008 جدید بسیار شیک‌تر است. تناسبات طراحی معمول‌تری داشته و کابین آن نیز جذاب است. صندوق بار 520 لیتری و پیشرانه‌ی 128 اسب بخاری به این معنی است که کجار رقیب سرسختی پیش رو دارد.

 

رنو کجار Dynamique Nav TCe 130

نیسان قشقایی Acenta DIG-T 115

ام‌جی GS Exclusive DCT

قیمت مدل تست شده (پوند)

21320 20210

21345

طول/عرض/ارتفاع (میلی‌متر)

4449/1836/1613 4377/1806/1590

4500/1855/1665

پیشرانه

4 سیلندر خطی، 1197 سی‌سی 4 سیلندر خطی، 1197 سی‌سی

4 سیلندر خطی، 1490 سی‌سی

قدرت (اسب بخار)

128 113

164

گشتاور (نیوتون متر)

205 190

250

گیربکس

6 سرعته دستی، دیفرانسیل جلو 6 سرعته دستی، دیفرانسیل جلو

7 سرعته DCT، دیفرانسیل جلو

حجم باک سوخت (لیتر)

55 55

55

حجم محفظه بار (لیتر)

527/1620 430/1585

483/1336

وزن خالص (کیلوگرم)

1306 1318

1467

شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت (ثانیه)

10.6 11.2

9.2

حداکثر سرعت (کیلومتر در ساعت)

191 185

180

مصرف سوخت شهری/بزرگراهی/ترکیبی (لیتر در هر صد کیلومتر)

6.8/4.9/5.6 6.6/5.1/5.6

7.7/5.3/6.2

منبع: autoexpress

درباره نویسنده

تصویر پروفایل شاهین احمدزاده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو

55 دیدگاه

  1. Sina
    سوابق: (82 دیدگاه) ,

    خخخخ چه مسخره و تابلو یارو نویسنده نوشته ما طرفدار پرو پا قرص رنو هستیم بعد رتبه اولو داده بهش، تازه اکثر چیزاشم با نیسان مشترکه😂
    نمیدونه که ارم نیسان میارزه به جفتشون

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل اسطوره
      اسطوره
      سوابق: (3705 دیدگاه) ,

      نیسان میخوردشون.
      رنو کجار نصف نیسان هم نیست.
      آرم نیسان به قول شما یک دنیا ارزش داره.
      از اسم رنو یعنی Kajar اصلا خوشم نمیاد. چرا نذاشتن هخامنشی، اشکانی، ساسانی، صفوی، افشاری. ؟؟؟ صاف رفتن بیخود ترین سلسله ی تاریخ ایرانو انتخاب کردن.

      پاسخ
      1. uss zumwalt DDG-1000
        سوابق: (4441 دیدگاه) ,

        مجید جان عزیزمی ولی قرار نیست هرچی ما فکر میکنیم همون اتفاق بیوفته

        پاسخ
    2. تصویر پروفایل amir
      amir
      سوابق: (177 دیدگاه) ,

      آخه تعصب تا چه حد!؟
      این ماشینها در یک تست عملی (نه از پشت مانیتور کامپیوتر!)توسط یک سایت تخصصی تست شدن .اونوقت شما نتیجه تست را مسخره میکنی .عذر خواهی می کنم ولی مسخره نظر شماست که راجع به خودروهایی نظر میدی که از 100 کیلومتری هم ندیدیشون.

      پاسخ
      1. uss zumwalt DDG-1000
        سوابق: (4441 دیدگاه) ,

        به نظر منم تست ها قابل اعتماد و معتبر
        دلیلی نمیبینم بیخودی و برپایه نظرات شخصی خودم نقد الکی کنم.
        ایول به رنو
        البته هرسه خوبن

        پاسخ
    3. Alireza
      سوابق: (28 دیدگاه) ,

      سینا عزیز هیچ وقت زود قضاوت نکن. اگه دقت کنی چراغ عقب و نمای پشت خودرو انقدر بد طراحی شده که منو یاد دزدهای کارتنها میندازه که ی نقاب زدن به صورتشون. بیشتر نگاه کنی به حرفم میرسی.

      پاسخ
    4. ASTON MARTIN
      سوابق: (828 دیدگاه) ,

      لیستی که 3008 هم یکی از آپشن ها باشه و رنو برند اولش مشخصه که با یک لیست با کیفیت چندان بالا مواجه نیستیم
      البته مصرف سوختای دوتای اول فوق العادن

      پاسخ
    5. احسان
      سوابق: (70 دیدگاه) ,

      جالب اینجاست که شما حتی نمیدونی رنو و نیسان شریک هستن و از یک پلت‌فرم و قطعات مشترک استفاده میکنن! فروش رنو در اروپا هم بیشتر از نیسان هست عزیز 🙂

      پاسخ
      1. ASTON MARTIN
        سوابق: (828 دیدگاه) ,

        خب این چه ربطی به موضوع داشت
        فقط حرفمو بیشتر تایید کرد

        پاسخ
  2. Mohamad
    سوابق: (86 دیدگاه) ,

    بدون شک و ترید نیسان انتخاب منه
    نه بخاطر تعصب بلکه بدلیل حس اعتماد به این برند و اسم و رسم و کیفیتش.
    واقعا اغلب این مقایسه ها فقط مصرف داخلی و ایجاد بحث و گفت و گو دارند و سلیقه ای مینویسن.

    پاسخ
  3. Mehrbod
    سوابق: (130 دیدگاه) ,

    هردو خودرو رقیب MG GS در برابر موتور دو لیتری MG که در کشورمان بفروش می رسد ، در زمینه توانایی های دینامیکی ، فاصله ای از زمین تا آسمون دارند و حرفی برای گفتن ندارند ، اگر چه با همین پیشرانه 1/5 لیتری هم شکست خورده اند.. بی گمان دو خودروی برادر رنو و نیسان که پلت فرمی مشترک دارند ، کراس اوورهای محض هستند ولی MG GS یک SUV مید سایز تمام عیار است ..

    پاسخ
  4. عیسی
    سوابق: (68 دیدگاه) ,

    خیلی ناقص بود…نقطه قوت ام جی حی اس تو قدرت موتورشه که اینجا اصلا بحثی در موردش نشد…در مورد کیفیت سواریشونم مقایسه ای انجام نشده بود..

    پاسخ
  5. ََAREF
    سوابق: (34 دیدگاه) ,

    در حالیکه طرح کانسپت ام جی جی اس ، دو سال قدیمی تر از قشقایی و قاجار است ، چجوری ام جی ، طراحی را از آن دو کپی کرده !؟؟
    کلا نویسنده های این سایت یه چیزشون میشه!
    قبلا هم اندازه حجم صندوق بار ام جی را در مقاله بررسی خودروشان که هم اکنون هم در سایتشان در دسترس است ، اشتباهی ذکر کردند ( اینجا اصلاح شده) و در مقایسه با تیوولی ، برتری را به سانگ یانگ دادند و کلی هم تفسیرش کردند!!!

    پاسخ
    1. road
      سوابق: (46 دیدگاه) ,

      من خودم رنو کجار رو انتخاب میکنم جون ازمایشش رو پس داده، نیسان خیلی چهره قدیمی داره و جی اس هم با وجود زیبایی گزینه دوم بعد رنو محسوب میشه با وجود موتور قویتر و شتاب و بازده بالاتر
      هیج مقاله ای بی عیب نیست، اشتباه نویسنده هست، چون زبان طراحی ام جی اینطوره و شبیه هیچ خودروی دیگه نیست یا شباهت کم داره از سال 2009 تا حالا، خودوهاش یه شکلی خاصی هستند

      پاسخ
      1. تصویر پروفایل datsun
        datsun
        سوابق: (592 دیدگاه) ,

        رنو کمپانی خوب و با قدمتیه ولی نباید فراموش کنیم این شاسی بلند های که الان رنو تولید میکنه با همکاری نیسان تولید میشه
        مگه رنو قبل از همکاری با نیسان چند مدل شاسی بلند تولید میکرد؟

        پاسخ
  6. مصطفی
    سوابق: (175 دیدگاه) ,

    ظاهراً نویسنده به تنها چیزی که توجه نکرده مقایسه بوده .از رنئ خوشش میومده و یا خودش رنو داشته وگرنه ام جی GS هم از نظر ظاهری بروز تر است و هم حالتی اسپورت تر دارد. از نظر فنی هم که از هر دو آنها سرتر است. البته در مورد کیفیت سواری و نوع نگاه بازار اروپا به هر کدام از این سه ماشین شاید بدلیل جدید بودن ام جی برتری هایی با دو مدل دیگر باشد.که اون هم در طی چند ماه روندش مشخص تر می شود.

    پاسخ
  7. Sasan
    سوابق: (25 دیدگاه) ,

    به نظرم مقایسه عادلانه ای بود فقط احساس میکنم نیسان میتونست اول باشه…ولی خداییش شما یه نگاه به کابین ام جی کن کیفیت پلاستیک داد میزنه افتضاحه بعد یه سری میگن نه بهتر از رنو و نیسانه! خود نویسنده اتو اکسپرس((سایت معتبری هم هست)) داره میگه ام جی کیفت کابین و استهلاک و راندمان ضعیفی داره!.رنو کجار هم خدایشش خیلی خوشگله کلا طراحی رنو از ٢٠١٢به بعد خیلی قشنگ شده…

    پاسخ
  8. Ali
    سوابق: (902 دیدگاه) ,

    اقا شاهین دستت درد نکنه عالی بود
    خداییش جی اس خیلی خوشگلتره و راندمان بالاتر، شتاب، گشتاور و توان بالاتری داره ک قابل مقایسه نیست بارقبا

    به نظرم قیمت بالاترش، شرایط پرداختش نسبت به بقیه باعث شده که انتخاب اول نیاه و اینکه این مدل awd هنوز نرفته انگلیس

    پاسخ
  9. Mahmood
    سوابق: (162 دیدگاه) ,

    طرفداران و متعصبان و ام جی داران برخاسته اند دوستان مواظب ضربه های آنها باشید همه میدونن که طراحی جلوی ام جی از رو زبان طراحی جدید رنو هستش حالا همش بحث کنید تا قیامت ضمنا مقایسه هم توسط سایت معتبر اتواکسپرس انجام گرفته حالا شما هرچی که دوست دارید و خوشحالتون میکنه گفتنش بگید ولی هیچ چیزی تغییر نخواهد کرد تمام.

    پاسخ
    1. بنتلی
      سوابق: (1040 دیدگاه) ,

      محمود جان قبل اینکه رنو این شکل طراحیو برا محصولاتش استفاده کنه ام جی زبان طراحی خاص خودشو داشت،
      البته قبول دارم ام جی هنوز ب اندازه کافی توانایی رقابت با نیسان و رنو رو نداره،
      قشقایی فروش و محبوبیت بالایی تو انگلستان داره ، البته درسته یکم قدیمی شده ولی ب نظرم هنوز هم عالیه
      رنو کجار هم ب نظرم چون نسبت ب اون دو تا جدید تره و از طرفی رنو جدیدا داره خیلی عالی کار میکنه لیاقت جایگاه اولو داره.

      پاسخ
    2. Developer
      سوابق: (116 دیدگاه) ,

      “مواظب ضربه های آنها باشید” ! داداش مگه میدون جنگه ؟؟ راستی سانمارتین عزیز چرا اسمتو عوض میکنی ؟؟ یکی دو نفر مثل تو علی (همون ضد انگلیسه!) که با اسم فیک میاین بدجور جو سایت رو خراب کردین ، کاش یه کم فکر کنین

      پاسخ
  10. مهراب
    سوابق: (55 دیدگاه) ,

    تنها عیب نیسان این هستش که عقبش واقعا با فورد مو نمیزنه

    پاسخ
  11. رامتین
    سوابق: (734 دیدگاه) ,

    دلیل نداره که ما چون برند نیسان را برتر از رنو میدونیم در همه سگمنتها نیسان بر رنو غلبه کنه! (گرچه هر 2 الان یه شرکتند!)
    دیگه دنیا بشدت رقابتی شده و همین نیسان یا تویوتا مثلا 1ماه روی R&D سرمایه نگذاره عقب میمونه از قافله. بهرحال هم رنو عالیه و هم نیسان.

    پاسخ
  12. AKBAR
    سوابق: (55 دیدگاه) ,

    در ایران دو رقیب GS بسیار موفق تر بودند و تعداد SPORTAGE و TOSUNE ها چند ده برابر GS ها است ، GHASHGHAEI در بعضی بازارها مثل بریتانیا پرفروش ترین در کلاس خودش است .

    پاسخ
  13. Mahmood
    سوابق: (162 دیدگاه) ,

    خود سایت اتواکسپرس تایید کرده که ام جی در مقابل این دو رقیب حرفی برای گفتن نداره ضمنا آقا ساسان شما هم خودتونو خسته نکنید و با دیگران بحث نکنید چون متاسفانه کسی که روی ماشین خودش یا خانوادش یا فامیلش یا حتی برند مورد علاقش تعصب داشته حرف منطق نمیفهمه بگذارید دوستداران ام جی هرچه می خواهند بگویند تا شاد باشند چون اگر با این دسته از افراد بحث کنید چند نفر در مقابل شما جبهه گرفته و شروع به سخن به میان آوردن از بی سوادی شما و تعصب شما و عقل کل دانستن خودشان میکنند.

    پاسخ
  14. iman
    سوابق: (72 دیدگاه) ,

    خیلی هم عالی
    رنو کجار یا قجار خیلی معروفه تو اروپا و جی اس با اینکه تو فنی و قیافه بهتره ولی مشخص بود که رنو رو اول بدونه تجربه خوبی از رنو قجر دارند
    البته درباره طراحی اشتباه کرده جون طراحی های ام جی همه اینطورن و طراحی کانسپت جی اس هم 4 سال قبل از طراحی رنو بوده البته شباهتشون خیلی کمه ولی باز اگه کپی شده (که نشده) رنو کپی کرده
    نیسان قشقایی هم رتبه دوم به نظرم درسته چون هردوی رنو نیسان شرایط فروش خیلی بهتری دارند و ارزونترن

    پاسخ
    1. uss zumwalt DDG-1000
      سوابق: (4441 دیدگاه) ,

      تعصب بزاریم کنار رنو واقعا خوبه

      پاسخ
  15. Archi KHAN
    سوابق: (1658 دیدگاه) ,

    اهل بدبینی نیستم ، اما بقول دوستمون چرا رنوی فرانسه (!) بین این همه قاجار را انتخاب کرده عایا ؟!!
    آیا بخاطر به یادآوری …. نیست
    و …
    بگذریم …

    پاسخ
    1. احسان
      سوابق: (70 دیدگاه) ,

      دوست عزیز اولین خودروهایی که به ایران وارد شدن دو دستگاه رنو بودند که توسط مظفرالدین شاه و در سفر فرنگ خریداری شدن. ربطش رو فهمیدید؟
      در ضمن اسم قشقایی هم به یک قوم قدیمی ایرانی مربوطه، توهم توطئه نداشته باشیم!

      پاسخ
  16. ali
    سوابق: (79 دیدگاه) ,

    متن رو نخونده میدونستم ام جی اخره… نیسان و بس…

    پاسخ
  17. آرش
    سوابق: (131 دیدگاه) ,

    شما هم مثل من فکر می کنین بخش اصلی متن انگلیسی جا افتاده؟ شاید ترجمه نشده؟ چون مقایسه هنوز شروع نشده تموم شد. اگه جا افتاده که هیچی، اگر هم متن اصلی همین بوده که اصلا واجد شرایط انتشار تو پدال نبوده. پدال جان اگه خودت از خودت انتظار نداری، انتظار ما ازت خیلی بیشتر از چنین مقایسه ای هست. به قول مولانا: شیر بی یال و دم اشکم که دید/این چنین شیری خدا هم نافرید

    پاسخ
    1. شاهین
      سوابق: (3139 دیدگاه) ,

      سلام
      چارچوب مقایسه های این مجله به این شکل هست که با توجه به نوع سگمنت و ارزش هایی که توی اون کلاس برای خریدار مهم هستن خودروهارو مقایسه میکنه.عموما هم برای اینکه حوصله خواننده سر نره و متن پیچیده نشه سعی دارن مختصر و مفید مطالب لازم رو منتقل کنن.
      لازم میدونم دوباره اشاره کنم که یکی از پیشروترین مجلات در رابطه با تست و بررسی خودروهای روز و البته مصاحبه با مقامات خودرویی مهم دنیا همین مجله هستش.
      ارادتمندم

      پاسخ
  18. امیرحسین
    سوابق: (324 دیدگاه) ,

    چقدر باحالیم ما…..
    نیسان قشقایی تو این فروش پایینی داشت ولی ایرانیان از پشت مانیتور برای نیسان یقه رانی میکنن!!!!!
    دوستانی که میگفتن MG فقط تو ایران و چین عرضه میشه الان کجا هستن؟؟؟اونهایی که میگفتن ام جی رو به اروپا راه نمیدن؟؟؟هیچ جا تست و بررسی درباره ام جی انجام نشده؟؟
    بهرحال ام جی اولین تجربه اش هست و نیاز به زمان داره

    پاسخ
    1. ََAREF
      سوابق: (34 دیدگاه) ,

      دقیقا.. رنو از سال 1999 با کانسپت شاسی بلند اش ، پروژه این گونه خودروها را آغاز کرد و نیسان از سال 2004 با کانسپت قشقایی و اون سابقه دراز در شاسی های بلند با پاترول های نامدار..
      MG در این گونه خودروها در ابتدای راه قرار دارد ولی برای شروع ، طوفانی و بی نظیر به بازار تاخته است..

      پاسخ
      1. ََAREF
        سوابق: (34 دیدگاه) ,

        این که می گیم : “MG در ابتدای راهه” و “اولین تجربه اش است” ، متعصبانه است و یا اینکه “این ماشین کلاس سوم و چندمه” ؟؟؟!
        شما کلا خوبی ؟ بلدی چهارتا حرف فنی هم بزنی ؟ نکنه ماشین های اکونومیک رو با عشقت لمبور مقایسه میکنی!!؟
        دوست من تعصب یعنی همین که تو آرم شرکتی را بجای آواتارت قرار میدی و یک جمله رادیکال ، کور و متعصبانه هم چاشنی اش میکنی : “فقط لمبور..” ..!!
        چیزی که خودت هستی به دیگران نسبت نده..!

        پاسخ
  19. ََAREF
    سوابق: (34 دیدگاه) ,

    منظور از راندمان ضعیف را هم نفهمیدم..!!؟
    نسبت حجم موتور به توان تولیدی اسب بخار MG GS بسیار قابل توجه و عددی به اندازه 110 اسب به ازای هر لیتر حجم موتور است . دو رقیب دیگر اعدادی پایین تر دارند و به همین دلیل ، راندمان یا بازدهی پایین تری دارند.
    موتور 1.5 لیتری توربو MG GS ، همان موتوری است که جنرال موتور روی گونه های پرفروش خود از برند شورلت می گذارد . این موتور در MG GT های جدید که پاییز وارد کشور می شوند هم استفاده شده است .

    پاسخ
  20. لیوان
    سوابق: (2 دیدگاه) ,

    تویوتا rav4 در رتبه ی بالاتری از هر سه قرار میگیره. البته سوبارو فارستر هم به نظر من در رتبه ی دوم قرار میگیره. به علت اینکه با هر دو مدل رانندگی کردم.
    قیمتشون هم نسبتا در یک رده هست.

    پاسخ
  21. سعید
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    نیسان با این ادعا نصف سهامش ماله رنوست…..و خواهشا یه اروپایی رو با یه آسیایی مقایسه نکنید.

    پاسخ
  22. تصویر پروفایل Farzad
    Farzad
    سوابق: (181 دیدگاه) ,

    واقعا بعضی ها چطور 160 میلیون تومنرو میدن ماشین چینی سوار شن!
    الان هم ام جی سواران متعصب میان یه عالمه دیسلایک و کامنت میدن و میگن که چینی نیست انگلیسیه اقا جان بوده الان تو چین تولید میشه موتورش هم ماله چینهو همچیش هم ماله چینه هیچ چیزش انگلیسی نیست

    پاسخ
    1. حامد
      سوابق: (8 دیدگاه) ,

      اونی که 162 داره برای خرید ماشین ، مطمئن باش قبل اون ماشین های زیادی داشته و اولین ماشینش نیست ، بچه نیست ، بالغ هست و قطعا کار و بار درست و حسابی دارد و به واسطه آن قطعا با تجربه است و میدونه پولشو کجا خرج کنه … و مهمتر از همه به اینترنت دسترسی داره و میدونه چی رو داره میخره..
      ضمنا MG تست درایو هم داره و میتونه همه جوره بررسی کنه..!
      شما نگران نباش.. خودشون میدونن دارند چی میخرند!
      ام جی بیشتر از این که طرفداران متعصب داشته باشه ، یه مشت .. پیچ داره..
      خب اینقدر با ام جی سوارا کل کل نکنید.. خوب میشید..

      پاسخ
    2. ََAREF
      سوابق: (34 دیدگاه) ,

      موتورش مال چینه؟؟؟!!!
      شما اصلا مطالعه هم میکنی؟؟
      دوست من قبل از اینکه حرفی را قطعی کنی ، یه ذره مطالب مربوط را از سایت ها بخوان تا کسی نگه حرف مفت میزنی!

      پاسخ
    3. مصطفی
      سوابق: (175 دیدگاه) ,

      با توجه به نظر شما الان اینایی که ولوو میخرن دور از جونشون یک مشت احمق هستند که 560-570 میلیون میدن یک ماشین چینی میخرن چون الان ولوو هم مال جیلی چین است و اونجا تولید می شود.
      لطفا اول مطالعه کنید بعد اظهار نظر کنید و دوستداران ام جی با این سابقه زیاد را مسخره نکنید.
      محض اطلاع شما زمای که ام جی شروع به تولید ماشین کرد لامبورگینیوجود نداشت و داشت تراکتور تولید می کرد.

      پاسخ
    4. amir
      سوابق: (34 دیدگاه) ,

      نظرات بی ارزش لطفا تو این سایت ندید این سایت رو شبیه سایت های دیگه نکنید

      پاسخ
      1. amir
        سوابق: (34 دیدگاه) ,

        منظورم Farzad بود نوشته بود
        واقعا بعضی ها چطور 160 میلیون …..

        پاسخ
        1. حامد
          سوابق: (8 دیدگاه) ,

          آقا امیر سخن تان حقه..
          برخی از این سایت ها آنقدر جامعه شان را افراد کم سواد و عقده ای فراگرفته که به هیچ وجه نمی شود دو کلمه ارزشمند از کاربرانشون شنید و یا هم سخن شد .
          به راستی کاربران این سایت ، جایگاه حرفه ای و برتری دارند .. حیفه که گفتمان این جمع رو یه عده به سمت ساختار لمپن شخصیت خودشون بر گردونند.

    5. احسان
      سوابق: (70 دیدگاه) ,

      همه قطعات اپل هم تو چین تولید و سرهم میشن مهندس
      طراحی و مهندسی مهمه نه محل تولید

      پاسخ
  23. نریمان
    سوابق: (122 دیدگاه) ,

    ترجمه کامل انجام نشده و سایت معتبر اتواکسپرس در لینک زیر بررسی کاملی انجام داده و از دیدگاه فرهنگ اروپایی و اولویت های اون جامعه بررسی کرده و مسلما با فرهنگ ایرانی متفاوت هست ، به هر حال برند ام جی در تولید اس یو وی در اول راه هست و در مقابل برند نیسان که سالها تجربه اس یو وی دارد حرف زیادی برای گفتن فعلا ندارد ، ولی این دلیل نمیشود که خط بطلان بکشیم ، خود سایت اتواکسپرس در بررسی ام جی جی اس و لکسوس ان ایکس ۳ ستاره از ۵ ستاره داده و در صورتیکه ان ایکس از هر نظر از جی اس سرتره

    http://www.autoexpress.co.uk/mg/gs
    http://www.autoexpress.co.uk/lexus/nx

    در هر صورت سایت اتواکسپرس معتبرترین سایت تخصصی خودرویی هست و نظرش بر همه نظرات در این خصوص برتر
    http://www.autoexpress.co.uk/mg/gs/96866/mg-gs-vs-renault-kadjar-vs-nissan-qashqai

    پاسخ
  24. sunmartin
    سوابق: (1428 دیدگاه) ,

    دراینکه رنو کجار خودروی با ارزشی هست شکی نیست اما نمیشه براحتی از کنار اسم نیسان گذشت تست و مقایسه خوبی بود من رنو را اننخاب میکنم که هم طراحی و هم کیفیت برتری در تست داشت و بعد نیسان اما بهیچ وجه ام جی در حد و اندازه های این دو حودورساز نیست من نظرم میگم :ام جی بدلیل استفاده از برچسب های made in China در جای جای این خودرو و داشبورد سخت و بی کیفیت قطعات تریم داخلی تماما پلاستیکی (حتی دستگیره درب ها از داخل) حس یک خودوری لاکچری را به مشتریان القا نمیکنه

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.