قاتل هلکت در سِما

فورد موستانگ 2015، یک ماسل کار واقعی است که می‌تواند نبردی جانانه با کامارو و چلنجر داشته باشد اما وقتی پای SRT هلکت به میان می‌آید، حتی قوی‌ترین مدل شلبی هم سرافکنده خواهد شد. اما در اینجا موستانگ RTR آمده تا دشمن تازه‌نفس را از پای درآورد.

2015 Ford Mustang RTR
2015 Ford Mustang RTR

نمایشگاه SEMA در لاس وگاس، پذیرای فورد موستانگی بود که توسط RTR تیونینگ شده بود تا با قوای 725 اسبی بر 707 اسب بخار هلکت چیره گردد.

2015 Ford Mustang RTR
2015 Ford Mustang RTR

تغییرات ظاهری خودرو یادآور آخرین مدل موستانگ RTR است. اسپویلر جلو و دیفیوزر عقب، دو قاب فلزی مثلثی شکل در دو طرف جلوپنجره، اسپویلر عقب و اسپلیتر جلو از ویژگی‌های کیت بدنه این خودرو هستند. بعلاوه چرخهای آلیاژی و رنگ‌آمیزی گرافیکی روی بدنه را نیز نباید نادیده گرفت.

2015 Ford Mustang RTR
2015 Ford Mustang RTR
2015 Ford Mustang RTR
2015 Ford Mustang RTR

2015 Ford Mustang RTR
2015 Ford Mustang RTR

در زیر کاپوت می‌توان موتور را با دو نوع تنظیمات انتخاب کرد. نسخه چهار سیلندر اکوبوست با حجم 2.3 لیتر و موتور 8 سیلندر 5.0 لیتری که این دومی به‌شدت تقویت شده و با کمک یک سوپرشارژر می‌تواند نهایتاً 725 اسب بخار نیرو تولید کند. سایر اجزا نظیر کمک‌فنرها، میل موجگیر، شاسی، سیستم مکش هوای ورودی، سیستم اگزوز و ترمزها نیز اصلاح و تقویت شده‌اند.

2015 Ford Mustang RTR
2015 Ford Mustang RTR

از ابتدای سال 2015، این مدل ویژه از موستانگ در نمایندگی‌های فورد در سراسر جهان قابل سفارش و خرید می‌باشد.
تنها باید منتظر ماند و رقابت تن‌به‌تن موستانگ RTR را با داج چلنجر SRT هلکت تماشا کرد.

41 دیدگاه

  1. ali
    سوابق: (97 دیدگاه) ,

    جالب شده چون تونسته ابهته قبلی موستانگ رو دوباره برگردونه
    آخه اولش که این ماشین اومد یکم انگار مردونگیشو از دست داده بود:)

    پاسخ
    1. ASTON MARTin
      سوابق: (828 دیدگاه) ,

      از مستانگ حالم بهم میخورد
      البته تا قبل از دیدن این نسخه 🙂
      ببینین یه تیون چقد میتونه ابروی یه برند رو حفظ کنه

      پاسخ
      1. تصویر پروفایل فریا
        فریا
        سوابق: (687 دیدگاه) ,

        منم از ونکویش و راپید و ونتیج حالم بهم میخوره … 😉

        پاسخ
        1. تصویر پروفایل K.MAK.MISEL
          K.MAK.MISEL
          سوابق: (2631 دیدگاه) ,

          اه اه اه اه اه اه اه اه اه اه
          این چی بود دیگه!!!!!
          من بین ماسل کار ها چلنجر رو خیلی دوست دارم
          اگر هلکت هم که باشه دیگه هیچی!

      2. mrs
        سوابق: (584 دیدگاه) ,

        آقای آستون مارتین اولا مستانگ اشتباهه و ماستنگ درسته . دوما منظورت از این که میگی چیه ؟؟؟؟؟؟

        پاسخ
      3. mrs
        سوابق: (584 دیدگاه) ,

        آقای آستون مارتین اگه منظورت از این حرفی که داری میزنی اینه که آینده و آبروی کمپانی فورد به ماستنگ وابسته است باید بدانی اگه این کمپانی ماستنگ را اصلا تولید نمیکرد هیچ اتفاقی براش نمیافتاد و به قول خودت اصطلاحا ” آبروش نمیرفت ” . من هم با نظر آقای فریا موافقم .

        پاسخ
      1. شلبى
        سوابق: (563 دیدگاه) ,

        Asadi جان هلكت مدل مجزايى از ماشيناى دوج نيست ،هلكت اسم يه نوع از موتوراى جديد و پر قدرت دوج كه روى مدلاى چلنجر و چارجر گذاشتن و 707 اسب بخار هم قدرت دارن

        پاسخ
    1. تصویر پروفایل پوری پوریا
      پوری پوریا
      سوابق: (322 دیدگاه) ,

      اره ولی به نظر من اگه اون دو تا مثلث سفید رو تو جلو پنچره کار نمیزاشت بهتر بود 😉

      پاسخ
  2. شلبى
    سوابق: (563 دیدگاه) ,

    انصافا موستانگ جديد خيلى عاليه هم از نظر طراحى داخلى و هم از نظر طاراحى خارجى،
    از نظر طراحى داخلى كه قابل مقايسه با نسل قبلش نيست،من نميدونم برا چى بعضى وقتا گفته ميشه كه طراحيش ضعيف تر شده

    پاسخ
  3. تصویر پروفایل پوری پوریا
    پوری پوریا
    سوابق: (322 دیدگاه) ,

    ماستانگ مثل یه جرقه تو بشکه باروته!م ماشینیه که اگه تیونینگش کنی به هیولا تبدیل میشه!

    پاسخ
  4. ساسان.م
    سوابق: (238 دیدگاه) ,

    قطعاً شورولت برنامه ای برای کامارو داره منتظریــــــــــــم

    پاسخ
  5. Just germany...
    سوابق: (264 دیدگاه) ,

    اگه فقط رینگاش مشکی بشه حله…!!!!

    پاسخ
  6. e36
    سوابق: (753 دیدگاه) ,

    الان فقط رقابت و جنگ سر اسب بخاره!

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل فریا
      فریا
      سوابق: (687 دیدگاه) ,

      نخـــیر ، هر سه ماسل تو مدلای 2015 ـشون برتری کامل فنی ( نه فقط اسب بخار ) بر مدل های قبلی خود دارن . مصرف کمتر ، قدرت و گشتاور بیشتر ، هندلینگ بهتر و علاوه بر اون طراحی داخلی فوق العاده بهتر .

      پاسخ
  7. Sajjad
    سوابق: (4 دیدگاه) ,

    انصافا هم هلکت و هم ماستانگ ماسل کارهای خوش نام و خوبین…
    نمیشه صد در صد یکیشونو انتخاب کرد… انتخاب بسی سخت است 🙂

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل K.MAK.MISEL
      K.MAK.MISEL
      سوابق: (2631 دیدگاه) ,

      هلکت خیلی با حال تره!
      چراغای گردش حس ماسل کار واقعی میده!

      پاسخ
  8. hrf
    سوابق: (375 دیدگاه) ,

    یک فرقی بین دوج و این فورد هست. دوج از خوده کارخونه با 707 اسب میاد بیرون ولی ایشون بعد از خروج تازه میرن باشگاه بعدم اتاق عمل واسه جراحی زیبایی. 😀

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل فریا
      فریا
      سوابق: (687 دیدگاه) ,

      RTR برای فورد مثل SRT برای دوج ـه !
      ماستنگ RTR از اول که تولیدش استارت میخوره به عنوان یه RTR تولید میشه نه یه GT …

      پاسخ
      1. hrf
        سوابق: (375 دیدگاه) ,

        اها. ممنونم فریا جان ک گفتی. من فکر میکردم یک تیونر مستقل هست. ممنون از اینکه راهنماییم کردی

        پاسخ
  9. milad
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    اقایون برین عکس چهارم رو نگا کنید قسمت کاپوت و چراغاش
    خیلی شبیه ب ام دبلیو سری ۳ شده خداییش نگاه کنین

    پاسخ
  10. تصویر پروفایل A
    A
    سوابق: (1407 دیدگاه) ,

    تنها چیزی که می تونم بگم اینه این ماشین عالیه
    به نظر من از کامارو و چلنجر هم بهتره
    منتظر هستم تا رقابتش باsrt رو ببینم

    پاسخ
  11. احمد فقط سوپر اسپرت اونم ایتالیایی
    سوابق: (570 دیدگاه) ,

    درسته قشنگه ولی کامارو یه چیز دیگست

    پاسخ
  12. مجتبی (ساروی)
    سوابق: (551 دیدگاه) ,

    اقایون شما میای ماشین تیون شده را رو با ماشین از کارخونه بیرون اومده مقایسه میکنی ؟اگه هلکتو تیون کنن اونوقت میشه با این مقایسش کرد اصلا قیاس مع الفارقه

    پاسخ
  13. h112
    سوابق: (301 دیدگاه) ,

    انتخاب من هم همچنان ماستانگ…
    اون مثلث های روی سپر خیلی زشت کار گذاشته شدن…انگار یه چیزه اضافه اند….

    پاسخ
  14. امین
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    شخصا هلکت رو ترجیح میدمدمخصوصاوقتی که در اولین حراج بالای ۸۵۰ هزار دلار فروش رفت چراغاشم عین پیکان جوانان خودمونه.خخخخخ… من نعره هلکت رو با هیچی عوض نمیکنم!!!!

    پاسخ
  15. تصویر پروفایل Ahmad..F12
    Ahmad..F12
    سوابق: (2517 دیدگاه) ,

    بنده هم هلکت رو ترجیح میدم

    تیون بیش از حد به درد نمیخوره

    پاسخ
  16. parsa
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    بابا موستانگ همیشه از چلنجر عقبه موستانگ خودش نمیتونه کاری منه یابا شلبی میزنه یا هسنی یا هرتز ار تی ار خودش هیچی نمیتونه بزنه هلکتو تیون کنی چی میشه از بوگاتیم بهتر میشه

    پاسخ
  17. محمد
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    3 تا ماسل کار هست هرکی هم میتونه عاشق یکیش باشه من خودم عاشق gt500 هستم حالا اگر کامارو یا چلنجر هم بهتر از اون باشن ولی بازم من عاشق gt500 هستم. نیازی نیست به سلیقه های هم توهین کنیم

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.