غرفه استارتک در فرانکفورت

فرانکفورت 2013: تیونر آلمانی استارتک با سه محصول از رنجروور پا به نمایشگاه امسال گذاشت؛ ظاهرا از وقتی برابوس مالکیت این تیونر را در اختیار گرفته، عطش استارتک هم برای ارتقا شاسی بلندها دوچندان شده است . . .

Startech Widebody Range Rover
Startech Widebody Range Rover

نخستین محصول استارتک، پکیج جدیدی است که به تازگی برای رنجروور اسپرت 2014 آماده شده؛ گفتن مشخصات این پکیج شاید کار جالبی نباشد! چرا که تیونر هرآنچه را مشتری بخواهد در اختیارش قرار می دهد. از رینگ های 23 اینچی Monostar S گرفته که تایرهایی با سایز 305/30 دارند تا سپرهای جدید جلو و عقب، LEDهای روز، اسپویلر جلو، گلگیرهای عضلانی، اسپویلر سقفی، دیفیوزر عقب و نهایتا اگزوزهای فولادی ضد زنگ با خروجی های چهارگوش.

در قسمت فنی هم تیونر برای این رنجروور که حالا 44 میلیمتر عریض تر از نسخه های استانداردش شده، با بهبود پیشرانه 3.0 لیتری توربو دیزلی توانسته قدرت 258 اسبی آنرا به مرز 300 اسب بخار و گشتاور 600 نیوتن متری را هم به 685 نیوتن متر برساند تا بدین ترتیب شتاب صفر تا 100 آن از 7.9 ثانیه به 7.3 ثانیه کاهش یابد.

Startech LR 3-door Defender
Startech LR 3-door Defender

اما دومین محصول استارتک نسخه لوکس دیفندر است. وقتی AMG دست به کار شده و نسخه های تیون شده G-class که سه دهه از تولیدشان می گذرد را وارد بازار کند پس چیز عجیبی نیست که استارتک هم به سراغ مدل های دیفندر رفته تا گردوغبار پیری را از آن بگیرد.

یکی از ویژگی های خاص این خودرو نمای درونی آن است که با استفاده از چرم های آلکانترا، صندلی های اسپرت، کفپوش چوبی و روکش چرمی سقف ترکیب بی نظیری از واژه های لوکس و کلاسیک را بوجود آورده.

Startech Range Rover Evoque LPG
Startech Range Rover Evoque LPG

آخرین محصول استارتک آلمان، نسخه گازسوز رنجروور اووک است. پیشرانه چهار سیلندر 2.0 لیتری این خودرو از مدل Direct LiquiMax بوده و ساخت کمپانی Prins است که در عرضه پیشرانه های گازسوز بیش از یک دهه تجربه دارد. این پیشرانه 240 اسبی به اعتقاد استارتک 15% آلایندگی کمتر به همراه 50% کاهش هزینه سوخت را برای مشتریانش به ارمغان می آورد.

 

اما اگر علاقه ای به نصب این پیشرانه پایه گازسوز که یک مخزن 74 لیتری LPG داشته را ندارید بهترست به سراغ پکیج تقویتی PowerXtra SD 22 استارتک بروید که در آن قدرت 215 اسبی و گشتاور 460 نیوتن متری پیشرانه 2.2 لیتری توربو دیزلی آن به ترتیب 25 اسب بخار و 40 نیوتن متر از نسخه های استاندارد اووک بیشتر شده. همچنین شتاب آن 8.3 ثانیه و حداکثر سرعتش به حدود 200 کیلومتر برساعت می رسد.

10 دیدگاه

    1. HASSANBMW
      سوابق: (401 دیدگاه) ,

      Range Rover Evoque is the bestest 🙂
      .
      don”t laugh to bestest!!!

      پاسخ
  1. aventador twin turbo
    سوابق: (3638 دیدگاه) ,

    رنج رور اسپرت 2014 خیلی قشنگ شده . کارش حرف نداره

    پاسخ
  2. میلاد. فقط المان.فقط بنز.
    سوابق: (6524 دیدگاه) ,

    درود.
    بابا برابوس زیر مجموعه هم داره.من نمیدونستم.
    دیفندر این هارو ببین.پاژن مارو ببین.

    خدایا تو بگو ما چند قرن از دنیا عقبیم؟؟؟

    ببین با دیفندر چی کار کرده!!!!!!
    ولی فقط MERCEDES BENZ G 65 AMG CLASS.

    ایران و المان.

    پاسخ
  3. محمدرضا
    سوابق: (206 دیدگاه) ,

    رنج روور اولی چراغای عقبش زیبا تر شدن…
    دیفندر وسطی که کلا عوض شده و می تونه با جی کلاس رقابت کنه (البته می بازه)
    اووک هم از لحاظ موتور خیلی کم سوز تر شده .
    واسه کشور های اروپایی بی نظیره

    پاسخ
  4. mehran
    سوابق: (4 دیدگاه) ,

    هیچکدوم خوب تیونینگ نشده فابریکش بهتره!!!!
    تیونر فقط MANSORY & HAMAN

    پاسخ
  5. mehran
    سوابق: (4 دیدگاه) ,

    فقط جلو پنجره قدیمی دفندر نستالژیک بود!!!!!!!

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.