اعلام قیمت و پیشرانه لکسس RC F مدل ۲۰۱۵

بعد از نمایشگاه اتومبیل دیترویت ۲۰۱۴ که لکسس RC F مدل ۲۰۱۵ در آن معرفی شده، این کمپانی تا این زمان جزئیاتی در مورد این خودرو منتشر نکرده بود. ولی اکنون، اطلاعات زیادی در مورد این مدل با عملکرد بالا از لکسس می‌دانیم.

2015 Lexus RC-F
2015 Lexus RC-F

لکسس RC F که رقیب محصولاتی مانند ب‌ام‌و M4 است، از یک موتور ۵ لیتری V8 به عنوان پیشرانه استفاده می‌کند. این موتور V8 با ۳۲ سوپاپ، دارای انژکتور سوخت مستقیم است و قدرتی به اندازه ۴۶۷ اسب‌بخار و گشتاوری به اندازه ۵۲۷/۴ نیوتن‌متر تولید می‌کند. این قدرت، اندکی بیشتر از عنوان «بیشتر از ۴۵۰ اسب‌بخار» است که لکسس قبلاً در معرفی مدل به آن اشاره کرده بود و به میزان قابل توجهی بزرگ‌تر از قدرت ۴۲۵ اسب‌بخاری ب‌ام‌و M4 است. البته از لحاظ گشتاور از میزان ۵۵۰/۴ در موتور توربوی شش سیلندر ب‌ام‌و عقب‌تر است. لکسس از لحاظ وزن نیز نسبت به رقیب آلمانی‌اش سنگین‌تر است. RC F مدل ۲۰۱۵ وزنی به اندازه ۱۷۹۵ کیلوگرم دارد و این در حالی است که وزن ب‌ام‌و M4 برابر ۱۶۲۶ کیلوگرم است.

2015 Lexus RC-F
2015 Lexus RC-F

لکسس اعلام کرده که شتاب‌گیری این مدل تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت در مدت ۴/۴ ثانیه اتفاق می‌افتد. همین‌طور لکسس RC F مدل ۲۰۱۵ به صورت الکترونیکی به سرعت ۲۷۳/۶ کیلومتر بر ساعت محدود شده است. انتقال قدرت از طریق یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک انجام می‌شود که از پدل‌شیفتر نیز در کنار آن می‌توان استفاده کرد. V8 بزرگ دارای خط قرمز دور موتوری به بزرگی ۷۳۰۰ دور بر دقیقه است. تخمین‌های سازمان حفاظت محیط زیست امریکا برای RC F در شهر ۱۴/۷ لیتر، در جاده ۹/۴ لیتر و به صورت ترکیبی ۱۲/۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر هستند. در همین حال، ب‌ام‌و M4 با گیربکس اتوماتیک دوکلاچه در شهر ۱۳/۸ لیتر، در جاده ۹/۸ لیتر و به صورت ترکیبی ۱۲/۴ لیتر سوخت مصرف می‌کند.

2015 Lexus RC-F Interior
2015 Lexus RC-F Interior

لکسس RC F با این عملکرد، هزینه‌ای برابر ۶۳۳۲۵ دلار دارد که شامل هزینه تحویل نیز می‌شود. این قیمت اندکی کمتر از شروع قیمت M4 است (۶۵۱۵۰ دلار). تجهیزات استاندارد مختلفی در RC F استفاده شده‌اند؛ تجهیزاتی مانند چرخ‌های ۱۹ اینچی آلومینیومی، صندلی‌های تنظیم‌شونده برای راننده و سرنشین، پنل ابزارهای دیجیتالی LCD، ابزار اندازه‌گیری زمان دور مسابقه و نیروی g به صورت یکپارچه و امکانات لوکسی مانند کنترل هوای اتوماتیک، ورودی بدون کلید و هماهنگی با گوشی هوشمند از طریق سیستم اطلاعات و سرگرمی Enform لکسس.

در همین حال، لکسس هنوز اطلاعات کاملی در مورد قیمت‌گذاری آپشن‌های RC F منتشر نکرده است. آپشن‌های اشاره شده شامل مواردی مانند صندلی‌های چرمی، گرم‌کن فرمان، سقف آفتاب‌گیر، کروز کنترل انطباقی، سیستم راهبری، سیستم صوتی پرمیوم مارک لوینسون و یک سیستم دستیار پارکینگ می‌شوند. همچنین یک پکیج «عملکرد» وجود خواهد داشت که امکاناتی مانند سقف فیبرکربنی، اسپویلر عقب و یک دیفرانسیل تنظیم گشتاور برای بهبود هندلینگ دارد. پکیج پرمیوم نیز تجهیزات لوکسی مانند گرم‌کن و تهویه صندلی‌ها، تریم داخلی فیبرکربن، مونیتور نقطه کور و اسپویلر عقب حساس به سرعت و جمع‌شونده را به خودرو اضافه می‌کند.

درباره نویسنده

تصویر پروفایل مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

100 دیدگاه

  1. تصویر پروفایل احمدرضا
    احمدرضا
    سوابق: (394 دیدگاه) ,

    به نظر ماشینه خوبیه ولی رقیباش رقیبای قدری هستن c کلاس کوپه هم که بیاد کار سخت تر هم میشه

    پاسخ
    1. علی
      سوابق: (255 دیدگاه) ,

      ژاپنی ها به این میگن ماشین لوکس وبعدا ببخشیدا نصف مردم ایران پارس رو ماشین لوکس میدونن.واقعا حقمون هست این بلا ها سرمون بیاد.

      پاسخ
      1. تصویر پروفایل huayra
        huayra
        سوابق: (76 دیدگاه) ,

        اگ ما هم اراده ی ژاپنیا رو داشتیم هایپر کار ساز ها ماشینامونو تیون میکردن ولی حیف که…

        پاسخ
        1. تصویر پروفایل Mostafa Vp
          Mostafa Vp
          سوابق: (350 دیدگاه) ,

          ایرانی ها فقط فکر پولن.اراده مراده هم به کارمون نمی یاد.

    2. Saeed.shariati
      سوابق: (477 دیدگاه) ,

      به این میگن یه جانشین خلف برایLFAولی داخل اون باحال تر بود فک کنم کم کم دوران سلطنت آلمانی ها داره تموم میشه
      ولی فکرشو میکنم میبینم نه لامصب المانه ها پورش، بی ام، مرسدس، آئودی، فولکس، و……
      سلطنتش هیچوقت نمیخوابه اصلا

      پاسخ
    3. انزو
      سوابق: (370 دیدگاه) ,

      واقعا ماشین خوشکلیه.تا کی ما باید حسرت این ماشینا رو بخوریم؟

      پاسخ
    4. تصویر پروفایل Tesla ,Silicon Valley,
      Tesla ,Silicon Valley,
      سوابق: (162 دیدگاه) ,

      میبینم که دماغ آلمان باز ها بدجوری سوخته.
      چرا شعار اصلیتون (مصرف سوخت کمتر=ماشین بهتر=تکنولوژی بالا)رو ول کردین!
      چرا نمی گین bmw با قدرت کمتر مصرف سوخت مساوی با لکسوس داره؟
      با دلتون نمیخواد یک کشور آسیایی پیشرفته باشه؟یا نژاد آلمان ها رو برتر میدونین؟
      این رو هم بگم که اقتصاد ژاپن 1.5 برابر آلمانه.

      پاسخ
      1. تصویر پروفایل فرید
        فرید
        سوابق: (788 دیدگاه) ,

        بزار خوش باشن بابا…ول کن.مهم اینه که سابقشون زیاده ۱۰۰ سال عمر کارخونشونه… اینا که ملاک نیست سابقه ملاکه نه؟؟؟؟

        پاسخ
        1. تصویر پروفایل فرید
          فرید
          سوابق: (788 دیدگاه) ,

          اولا شما چقدر سابقه تولید ماشین اسپرت دارین و لکسس چقدر؟؟؟؟این اولین ماشین قدرتی لکسس بوده چه انتظاری ازش داری؟؟؟؟؟
          دوما فاصله نیم متر رو که از لکسس بردین میگین برتری؟؟؟؟دیدی هم گفت که تو سرعت بالا لکسس میگیره پس لکسس برد با اینکه ۱۰۰ کیلو هم سنگینتر بود…تو شتاب اولیه له شدین که…

        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
          سوابق: (6524 دیدگاه) ,

          درود .

          فرید به جای اینکه بحث و کم کنی ، بدتر دامن میزنی

          داداش ؟؟؟؟؟؟

          من همیشه به خدمت شما در وایبر میرسم .

      2. امیر
        سوابق: (95 دیدگاه) ,

        چرا نمیگی قدرت M4 از موتور 6 سیلندر 3 لیتریه نه 8 سیلندر 5 لیتری؟
        چرا نمیگی با قدرت کمتر شتاب بهتر داره؟
        چرا نمیگی ظاهر به مراتب زیباتر داره؟
        چرا نمیگی شریکی (صاحبی) مثل تویوتا نداره که پلتفرم ازش بگیره و هزینه هاش رو کاهش بده با این حال قیمتش با این برابره؟

        حالا اینا معنیش این نیست که ژاپن بده هت
        نه اتفاقا ژاپن خیلی هم خوبه و واقعا الگویی هست واسه کشورای دیگه
        بحث اینه که اینجور مقایسه های سطجی رو بذارید کنار هر خودروسازی جایگاه خودش رو تو این صنعت داره…

        ارادت

        پاسخ
        1. تصویر پروفایل Tesla ,Silicon Valley,
          Tesla ,Silicon Valley,
          سوابق: (162 دیدگاه) ,

          آقا در رابطه با مورد اول استفاده از توربوشارژر موجب همچین اختلافی شده.
          مورد دوم رو قبول دارم اون هم به خاطر وزن بیشتر هست نه مهندسی ضعیفتر.
          مورد سوم امری سلیقه ای هست.از دید من هر دوشون بسیار زیبان.
          مورد آخر رو سوادم نمیکشه جواب بدم.(ترم 5 مهندسی متالورژی هستم)
          ولی انصافا تو هر پستی معیار خوبی و بدی ماشینا مصرف سوخته!جز از این پست!!!

      3. مهدی 911
        سوابق: (266 دیدگاه) ,

        چه ربطی به اقتصاد داره اونجور باشه اقتصاد چین داره کم کم اقثصاد اول دنیا میشه پس ماشیناشم حتما بهترینند بنظر من زاپن بجز gtr بقیه ماشیناش نه تنها رفیب bmwبلکه رقیب دیگر خودروهای المانی هم نیستند شما اگه میخای تکنولوزی رو ملاک قرار بدی لکسوسlsروباکلاسsمقایسه کن یااگه ماشینی توکل دنیا درحد 918 وجود داره نام ببر بعد بگو زاپن بهتر از المان

        پاسخ
      4. مهدی 911
        سوابق: (266 دیدگاه) ,

        1-المان با918وi8وsکلاس 2-ایتالیابا لافراری اونتادور و458 3-انگلیس با پی 1 ورول رویس واستون مارتین 4- امریکا با کوروت کادیلاکctsvووایپر 5- زاپن با gtrوlfa

        پاسخ
      5. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
        سوابق: (6524 دیدگاه) ,

        درود .

        تسلا جان هنوز نیامده شما میگی دماغ ما سوخته ؟؟؟

        بعدش اینکه در شهر مصرف ب ام و از لکسس کمتره . فقط در جاده

        بیشتر میسوزونه اون هم به خاطر دور موتور بالاشه .

        اقتصاد هم ربطی به برتری ژاپن به المان یا بالعکسش نداره .

        اما خب هر ماشینی معایب خودشو داره . صبر کن لکسس بیاد ، بعد

        قضاوت کن .

        پاسخ
  2. حاج حسن
    سوابق: (46 دیدگاه) ,

    نارجیش عجب رخ وحشی داره!! حیف که نمیتونم به سلطان BMW (بخوان بی ام دابلیو ) خیانت کنم:|

    پاسخ
    1. Sadjad97
      سوابق: (254 دیدگاه) ,

      راست میگی، وقتی 3 سال پیش رنگ سرمه ای لکسوس ها رو میدیدم به وجد میومدم، ولی الآن نارنجیَش یک چیز دیگَس.

      پاسخ
      1. Sadjad97
        سوابق: (254 دیدگاه) ,

        واقعاً برای اون افرادی که این سیستم جدید سایت رو درست کردن متأسفم، آخه من رمز ورودم رو 2 ماهه که فراموش کردن و هنوز سیستم پر مشکل سایت ایمیل جدیدی مبتنی بر تغییر رمز عبور از طریق ایمیلم برام نفرستاده و نمیفرسته، واقعاً که. 🙁

        پاسخ
        1. Sadjad97
          سوابق: (254 دیدگاه) ,

          یعنی جمله ***”ایمیل خود را برای پیوند تایید چک کنید.”*** ورود به سیستمتون من رو کشته. 🙁 🙁 🙁
          یکی رسیدگی کنه، هیچ کسی نیست؟؟؟

  3. شاهین
    سوابق: (3142 دیدگاه) ,

    جناب انیس حسینی ممنون

    لکسوس خوبه اما BMW بهتره!

    خوشم میاد که BMW شده سنگ محک! 😉

    هنو مونده تا برسی…
    اصلا هیچ موقع نمیرسی…
    بدووووو تا برسی! 😆

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل فرید
      فرید
      سوابق: (788 دیدگاه) ,

      یکم دیگه صبر کنی میبینی کی میرسه کی نمیرسه…فعلا تو قیمت خیلی مونده برسین به ما فعلا…بقیه اش پیشکش…پس شما بدویین که عمرن برسین…بدویین بدویین شما میتونین 😀

      پاسخ
        1. تصویر پروفایل فرید
          فرید
          سوابق: (788 دیدگاه) ,

          بله جلوتر هستین ولی نه به اندازه سن تون موفق تر از ما…ما نصف شما سابقه نداریم ولی اندازه ۲ برابر سن کارخونتون از شما جلوتریم …اینه موفقیت…سابقه به چه درد میخوره آخه.۲۰۰ سال سابقه هم داشته باشین باز جلوتر نباشیم هم رده شماییم ولی یکم بهتر.

        2. تصویر پروفایل Carbonado Aventador
          Carbonado Aventador
          سوابق: (3638 دیدگاه) ,

          درود
          مصطفی زبون جدید اختراع کردی؟؟؟؟؟
          به فارسی بگو تا ما هم بفهمیم!!!!
          اگر منظورت اینه که خوش اومدی , هر بار میام پشیمون می شم!!!!!!
          کجاست اون پدال 91-92 ؟؟؟؟؟؟

        3. فرهاد
          سوابق: (359 دیدگاه) ,

          ایران خودرو هم اندازه هیوندا سابقه داره
          اینم شد حرف آخه!!!!

      1. شاهین
        سوابق: (3142 دیدگاه) ,

        فرید جان جدا از بحث قیمت و طراحی و فنی و… یه سوال میپرسم انصافا خودت بگو:
        توی اکثر مقالات BMW رو بیشتر به عنوان یه معیار و در واقع بنچمارک در نظر میگیرن یا لکسوس رو؟!

        پاسخ
        1. تصویر پروفایل Carbonado Aventador
          Carbonado Aventador
          سوابق: (3638 دیدگاه) ,

          شاهین خوشحالم که آخر عمری یه بار دیگه تو پدال دیدمتًًًً!
          از نزدیک زیاد دیدمت ولی پدال یه چیز دیگست!!!!

        2. تصویر پروفایل فرید
          فرید
          سوابق: (788 دیدگاه) ,

          صد در صد بی ام دبلیو رو…ولی کم کم داره عوض میشه نجنبین بقیه میگیرن این رو نه فقط لکسس…بنز و بی ام دبلیو قضیه شون فرق میکنه…طرفدار زیاد داره.
          لکسس رقیب جدیه هردوتونه مواظب باشین.

        3. شاهین
          سوابق: (3142 دیدگاه) ,

          محمدحسین جان مخلصم داداش
          ان شاالله عمری باشه بیشتر در خدمتت باشیم 😉

          فرید جان،داداش لکسوس و تویوتا هم در قلب من جای دارن! مخصوصا با همکاری BMW و تویوتا که دیگه خیلی خوب شده!
          😉

        4. تصویر پروفایل فرید
          فرید
          سوابق: (788 دیدگاه) ,

          بله شاهین جان همکاری خیلی خوبی هست…امیدوارم تویوتا بتونه چیزها با ارزشی از بی ام دبلیو بدست بیاره و استفاده کنه و مطمئنن میتونه تویوتا همینجوری با کسی شراکت نمیکنه…لامصب سیاستی که تویوتا داره در نوع خودش تکه.

  4. ali
    سوابق: (11 دیدگاه) ,

    ته ماشین هست ولی از نظر من نیسان جی تی ار تند تر میره و از هر دو تاشان یعنی لکسوس و بی ام و تند تر میره و شاخ تره این وسط ی پیام هم بدم به کسانی که میگن هیوندا بهتر از تویوتا هست لکسوس که واسه تویوتا هست ببین چی زده هیوندا هم جنسیس میزنه. در آخر فدای هر کسی که طرفدار تویوتا و کلا ژاپنه

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل datsun
      datsun
      سوابق: (595 دیدگاه) ,

      مقایسه gtrبا این خودرو کاملا اشتباه هم قیمت هم قدرت هم شتاب اولیه جی تی ار بیشتره، این تقریبا هم قد و قواره نیسان 370z

      پاسخ
    1. مهدی 911
      سوابق: (266 دیدگاه) ,

      m4 هم عملکرد فنی بالاتری داره هم طراحی زیباتری داره لکسوس فقط فانتزی تره

      پاسخ
  5. رامتین
    سوابق: (735 دیدگاه) ,

    از نظر من M4 از دید زیبایی و شتاب و فنی بالاتر از RCF است.
    دوستان نظرتون چیه در مقایسه این دو کوپه؟
    بی ام و + ، لکسوس –

    پاسخ
    1. شاهین
      سوابق: (3142 دیدگاه) ,

      دوستان عزیزی که لکسوس رو برتر میدونن میشه موارد برتریش رو بگن؟! از نظر طراحی همه متفق القول هستن که ماندگاری طراحی لکسوس خیلی پایینه و برعکس طراحی BMW و کلا آلمانی ها اصالت و ماندگاری بالایی داره.
      از نظر فنی هم نیازی به گفتن نیست که BMW با دو سیلندر کمتر و اسب بخار کمتر، شتاب و گشتاور بالاتری داره!
      البته من خودم لکسوس رو میپسندم! 🙂

      پاسخ
      1. امید
        سوابق: (1324 دیدگاه) ,

        درود
        اره شاهین جان کلا طراحی و اصالت بنز و bmw و دیگر المانیا یه کلاس طراحی خاص خودشو داره و باید گفت شگفت انگیزه

        پاسخ
        1. شاهین
          سوابق: (3142 دیدگاه) ,

          تسلا جان چرا اینجوری به قضیه نگاه نمیکنی که چرا لکسوس با دو سیلندر و حجم موتور و اسب بخار اضافه(!)،شتاب و گشتاور کمتری رو داره؟! 😉
          ارادتمندم

      2. Zonda R
        سوابق: (1591 دیدگاه) ,

        @.F
        شاهین جان
        زیبایی شناسی که سلیقه ایه
        ولی باید اعتراف کرد
        Rc f خیلی بهتر و جلوتر از isf نسل قدیم هستش
        و باید هر دو رو دید که انتخاب کرد
        M4 به قدری زیبا و اصولیه که انتخاب rc f
        رو سخت میکنه
        من به لکسوس احسنت میگم
        وزن بالاش و گشتاور پایینش قدری جای کار داره
        ولی باز هم عالیه
        Rc f=m4 اسیایی

        پاسخ
      3. Vahid
        سوابق: (84 دیدگاه) ,

        پسر خوب ، تو دیگه چرا؟ چرا جوش کردی ؟ بابا دارن سر به سرت میزارن.از هر آدمی که میخوای برو سوال کن، همه میدونن که BMW علاوه بر اینکه تاریخچه بیشتری داره ، ماشینهای بهتر و زیباتر و با امنیت بیشتری میسازه.چرخ صنعت دنیا در آلمان میچرخه.تمام ابزارآلات و ماشین آلات و سیستمهای صنعتی که در کارخانجات مورد استفاده است در آلمانه(حتی در شهر ما کارخونه رینگ اسپرت زدن و داره زیر نظر آلمان تولید میشه و بعضی از اونها هم صادر میشه).حالا تو میای الکی بحث میکنی که چی بشه؟ اینا همش رو لج و لج بازیه بچه گانست. نظرسنجی BMW ولکسوس یعنی چی؟ اگه من باشم میام با لپتاپ خودم و داداشام و آبجیم و PC خونه و موبایل هر 6 تامون یه منفی میدم به BMW اونوقت میشه 12 تا فقط مال من.!نباید آدم بیخود جوش کنه. هر ماشینی واسه خودش خوبه.

        پاسخ
      4. مهدی 911
        سوابق: (266 دیدگاه) ,

        خوش م میاد زاپنیها هر وقت یه ماشین جدید رو میکنند و میخان بدونن درجه حدیه اونو با المانیا مقایسه میکنند بنظر شما این یعنی چی ولی المانیا محصولات جدید رو با خودشون مقایسه میکنند

        پاسخ
      5. فرهاد
        سوابق: (359 دیدگاه) ,

        آقا شاهین طراحی که سلیقست
        اون دوسیلندر کمترم که با توربو جبران شده(مهم مصرف سوخته که مثل همن)
        حالا صدای انجین v8 کجا و v6 کجا!! 🙂

        به نظر انتخاب بین این دو فقط سلیقست یعنی هر کس هر برندیو دوست داره میره طرف همون.

        پاسخ
    2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
      سوابق: (6524 دیدگاه) ,

      درود .

      بچه ها بحث و بزارید کنار . از نظر من لکسس عالی کار کرده . زیبایی

      یک مساله ی سلیقه ایی است . باید ببینیم در پیست چه حرفهایی برای هم

      دارند !!!!!!!!!

      پاسخ
  6. ROLLS R R ROYCE
    سوابق: (190 دیدگاه) ,

    این بیشتر به درد مسابقات درون شهری می خوره تا پیســـــــــــــت!!!!!!!!

    پاسخ
  7. Ghost
    سوابق: (139 دیدگاه) ,

    چه عجب اومدم و تا الان ندیدم کسی بنویسه :
    مصرف سوختش بالاس بدرد نمیخوره !
    😀
    ///LEXUS\\\

    پاسخ
  8. احسان(احسان سابق)
    سوابق: (2213 دیدگاه) ,

    انجینش خیلی مرتب و تمیزه.بیرونش هم با ال ای دی نایک شکل جذاب و خشنه.میمونه داخلش که با چرم قرمز رنگ حس اسپرت بودن رو به ادم میده اما داشبوردش در مقایسه با کروت که اصلیترین رقیبش هست کم میاره.فکر کنم 12 اسب بخار از کروت بیشتره اما کروت شتاب خیلی بهتری داره و البته قیمت کروت خیلی پایینتره و ظاهرش هم چه در بیرون و چه در داخل جذابتره.شاید لکسوس کمی قویتر باشه اما الان کروت برنده کامله

    پاسخ
  9. تصویر پروفایل M Power///
    M Power///
    سوابق: (416 دیدگاه) ,

    لکسس واقعا ماشین زیبایی طراحی کرده و روی کاغذ هم بنظر انجین و عملکرد فوق العاده ای داره.

    الان انتخاب سخته چون عقل سلیم آدم می گه BMW ولی عقل عاشق قدرت و قیافه می گه لکسوس.

    پاسخ
  10. ReZa
    سوابق: (65 دیدگاه) ,

    رنگ نارنجی بهش خیلی میاد خیلی خوشگله از داشبوردش خوشم اومد دم ژاپنی ها گرم.لکسوس کارت حرف نداره بی نظیره عالییییییییییییییییییی!

    پاسخ
  11. تصویر پروفایل فرید
    فرید
    سوابق: (788 دیدگاه) ,

    مثل همیشه حرف نداری…لکسس عاااااااااااشقتم.
    انیس جان ممنون عزیز…ولی یه سری از تکنولوژی های جدیدش رو نام نبردی ولی بازم ممنون.

    پاسخ
  12. ReZa
    سوابق: (65 دیدگاه) ,

    حالا که فرید جان عاشق لکسس که هستی بهت تبریک میگم

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل فرید
      فرید
      سوابق: (788 دیدگاه) ,

      قربوووووووووووونت رضا جوووووووووووون…ممنونم ازت دوست خوب.

      پاسخ
      1. ReZa
        سوابق: (65 دیدگاه) ,

        خواهش می کنم فریییییییید جوووووووووووون.

        پاسخ
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
          سوابق: (6524 دیدگاه) ,

          درود . فرید هم به شما و هم به بقیه ژاپنی بازها و

          ژاپنی دوستان تبریک میگم .

  13. hrf
    سوابق: (375 دیدگاه) ,

    به به چه عجب یک خبر از لکسس گذاشتین بعد مدتها. خیلی خوبه ک لکسس داره رقیب میتراشه برا بنز و ب ام و . رقابت چیز خوبیه ک ما در کشورمون از بالا ترین سطح اون برخورداریم :D. امیدوارم مثل بقیه محصولات لکسس ثابت کنه لکسس یا کاریو نمیکنه یا اگه بکنه شاهکار میشه(اشاره به LFA)

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل فرید
      فرید
      سوابق: (788 دیدگاه) ,

      لکسس همیشه بهترین هارو میزنه و چیزی رو هم تولید کنه بهترینش رو میزنه.لکسس ادعا نداره ولی عمل میکنه.به شعار نیست که به عمله.

      پاسخ
        1. تصویر پروفایل فرید
          فرید
          سوابق: (788 دیدگاه) ,

          فدات آحمد جان ممنونم ازت…آره انصافا خیلی زیبا شده…میبینمش خیلی حال میکنم.

      1. ReZa
        سوابق: (65 دیدگاه) ,

        سلام فرییییییید جون.معلومه فرید جووووون لکسس همیشه بهترین هارو میزنه پس چی؟!

        پاسخ
        1. تصویر پروفایل فرید
          فرید
          سوابق: (788 دیدگاه) ,

          عزییییییییزمی رضا جوووون….ها ها ها ها…بر منکرش لععععععععععععععععععنت…بشماااااااااااااااااااااااااار… 😀

  14. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
    سوابق: (811 دیدگاه) ,

    وزنش به قیافش نمیخوره.
    منکر مشخصات عالی لکسوس نمیشم ولی زیاد باحاش حال نمیکنم.

    پاسخ
  15. Nima.j
    سوابق: (11 دیدگاه) ,

    پدال قبلا نمایشگاه ها رو هم پوشش می دادی چرا الان پوشش نمی دی؟

    پاسخ
      1. Vahid
        سوابق: (84 دیدگاه) ,

        huayra یه سؤالی که واسه من پیش اومده اینه که چرا همیشه تعداد dislike هات از تعداد like هات بیشتره. من فکر میکنم دلیلش اینه که […] زیاد مینویسی.

        پاسخ
    1. تصویر پروفایل فرید
      فرید
      سوابق: (788 دیدگاه) ,

      ببین دوست عزیز کلمه lexus رو برات باز میکنم از لحاظ تلفظ درست.
      بخش اولش میشه lek که واضحه….و بخش دومش از همه مهمتره که ۱۰ نو میخوننش…
      ما در انگلیسی کلمه BUS به معنی اتوبوس رو چطور میخونیم؟؟؟؟(باس) میخونیم.و بخش دومش باید اینجوری خونده شه (لکساس) ولی اگه تند این رو تلفظ کنی میشه لکسس.بقیه رو ولشون کن که هزار جور تلفظ میکنن.درستش اینه که بهت گفتم.لکسوس هم میگن که این بهتر از لکسزوز و لکسوزه و…هستش.

      پاسخ
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
        سوابق: (6524 دیدگاه) ,

        درود .

        فرید چه فایده ؟؟؟

        هنوز مردم نمیتونن بخوننش . واقعا چه اسمی انتخاب کرده .

        🙂 🙂

        پاسخ
        1. تصویر پروفایل فرید
          فرید
          سوابق: (788 دیدگاه) ,

          مردم سواد ندارن دلیلی بر بد بودن نیستش که…وقتی طرف توی جایزه های سان استار اسم های ماشین هارو اشتباه میگه و تبلیغ این ماشین ها با اون اشتباه واضح و بزرگش کل ایران هست دیگه چه انتظاری دار مردم بیان اسمش رو درست بگن.مردم عامیانه میگن لکسوس…حالا ما تخصصیش رو میگیم این جداست…همین مرسدس هم دو نوع میخوننش…مرسیدس هم میگن…ولی قبول دارم تلفظ لکسس سخته و من بدجوری اعصابم خورد میشه وقتی چرت و پرت تلفظ میکنن…مثل لگزوز…ک هم نمیگه ها گ میگه…آخه لامصب تورو چه به این ماشین آخه اول اسمش رو درست بگو بعد بیا کل کل هم بکن با آدم…خدا شاهده کل کل هم میکنه و ادعا هم داره…از دست این چند میلیون که باهاشون شدیم چند میلیونن. 😀

      2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
        سوابق: (6524 دیدگاه) ,

        درود . اما بچه ها هرکسی در مورد لکسس سوالی داره از فرید بپرسه .

        یک عاشق به تمام معنا . مثل خودمون .

        پاسخ
        1. تصویر پروفایل فرید
          فرید
          سوابق: (788 دیدگاه) ,

          میلاد جون عزیز دل منی…ما کوچیک شما و بقیه بچه ها هستیم…ما بیشتر از تجربیات شما استفاده میکنیم عزیز…ما فقط علاقمون یکم به لکسس زیاده…وگرنه اونجریا هم که میگی نیستیم بابا…
          بازم ممنونم از لطف و محبتت.

      3. تصویر پروفایل فرید
        فرید
        سوابق: (788 دیدگاه) ,

        الان من موندم این دیسلایکه چیه…اگه تلفظ بهتری بلدی(با اون شخص مشکل دارم) بیا بگو ما هم یاد بگیریم اگه مشکل روانی داری برو خودترو نشون بده به یه دکتری چیزی…واقعا واست متاسفم.بابا خدا شفات بده….که نمیده میدونم.

        پاسخ
  16. تصویر پروفایل Mostafa Vp
    Mostafa Vp
    سوابق: (350 دیدگاه) ,

    با عقبش خیلی حال می کنم مخصوصا با اون اگزوزاش.سرعت سنجشم که شکل lfa هستش که خیلی بهتره.

    پاسخ
  17. امین
    سوابق: (6 دیدگاه) ,

    سلام بچه ها.اقا به نظرتون میصرفه ماشین پلاک اروند(خوزستان) بخرم یا همون لگنای پلاک ملی بگیرم؟چهل تومن میخام هزینه کنم لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
      سوابق: (6524 دیدگاه) ,

      درود . بیشتر توضیح بده امین جان .

      پاسخ
  18. keyvan
    سوابق: (2 دیدگاه) ,

    چیزی از ماشینای اروپایی کم نداره مثل همیشه زیبا

    پاسخ
  19. محمدرضا
    سوابق: (291 دیدگاه) ,

    از عکساش معلومه پشت فرمونش فوق العادس:)

    پاسخ
  20. امین
    سوابق: (6 دیدگاه) ,

    روزی چند بار سر میزنم به این سایت .خیلی حال میکردم باهاتون .ولی کامنت منو نمیذاری انوقت همه صفحه پر شده از کامنتای دو تا بچه دبستانی

    پاسخ
  21. یونس
    سوابق: (101 دیدگاه) ,

    خیلی قشنگه.
    عملکردش هم اگه مثل قیافش باشه که دیگه همه چی تمومه.

    پاسخ
  22. حسین فقط ژاپن فقط لکسس
    سوابق: (33 دیدگاه) ,

    به نظر من که لکسس بهترین خودرو ساز اسیاست

    بزارینlf-lc(اگه اشتباه ننوشته باشم) بیاد اونوقت خودتون میبینید چه شاخیه

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل فرید
      فرید
      سوابق: (788 دیدگاه) ,

      نیومده هم مشخصه و نیازی به دیدن نیست…همه مدل های لکسس بینظیر هستن و تو تکنولوژی نرمی و خیلی چیزهای دیگه مثل خودش تک هستش.
      چه خوشحال شدم یه طرفدار لکسس تو این سایت هست 😀

      پاسخ
    2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
      سوابق: (6524 دیدگاه) ,

      درود .

      بله بهترین خودروساز اسیاست .

      فرید داری تند میری . کاشکی لکسس در همه چیز تک بود . 🙂 🙂

      پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.