لکسس آی اس با قیمت جدید

مدلهای 2014 لکسس IS متفاوت با مدلهای پیش از آن خواهند بود. چه در ظاهر و چه در مشخصات ولی تنها اندکی در قیمت با نسل قبلی خود فرق خواهند داشت. قیمت پایه لکسس IS 250 دیفرانسیل عقب تنها 36,845 دلار خواهد بود و در یک رنج بالاتر با انتقال نیروی به هر چهار چرخ در مدل 350 F Sport به 45,775 دلار ختم می شود.

2014 lexus is 250
2014 lexus is 250

تفاوت قیمت مدلهای تک و دو دیفرانسیل اکنون نسبت به سال گذشته 33 درصد کاهش را نشان می دهد. در واقع مدل 350 با وجود طراحی بهتر و بروزرسانی در مشخصات و تجهیزات بهتر و بیشتر، 2.1 درصد ارزانتر از مدلهای پیشین خود فروخته خواهد شد. این در حالیست که به گفته لکسس، در حال حاضر 1400 دلار از تجهیزات استاندارد که سابقاً به صورت اختیاری و آپشن ارائه می شد روی این ماشین قرار می گیرد.


پکیج های مختلفی نیز قابل انتخاب و نصب روی IS جدید می باشند که از آن جمله پکیج لوکس با قیمت حدود 3200 دلار و پکیج F Sport با قیمت تقریبی 3000 دلار را می توان بر شمرد. تجهیزات آپشنالی چون سیستم ناوبری مارک لوینسون (Mark Levinson) با قیمت 3225 دلار، چرخهای 18 اینچی با تایرهای چهار فصل به قیمت 935 دلار، سیستم کمک پارک با قیمت 500 دلار، پرده های سایه‌بان عقب به قیمت 210 دلار و … را نیز به صورت مجزا می توان سفارش داد.

28 دیدگاه

  1. مجید
    سوابق: (114 دیدگاه) ,

    خیلی هم عالی . اگه دلار هزار بود حتما یه دونش رو میخریدم خخخخخخخخخخخخخخخ

    پاسخ
    1. LAMBORGHINI DIAM
      سوابق: (3637 دیدگاه) ,

      خدایی شرف داره به کل ماشین های کیا هیوندا!!!!

      پاسخ
  2. mojtaba..designer
    سوابق: (221 دیدگاه) ,

    شیکه…
    در کل از المان های طراحی مدل کانسپت LF-LC خیلی خوب استفاده شده…
    و نسبت به قیمتش واقعا عالیه البته نه در بازار ایران !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخ
  3. یه پسل باهوش
    سوابق: (1125 دیدگاه) ,

    امکانات و اپشن های بیشتر قیمت کمتر

    🙂 ادم نمی دونه بخنده یا گریه کنه

    پاسخ
    1. LAMBORGHINI DIAM
      سوابق: (3637 دیدگاه) ,

      ولی برعکس ماشین های ایرانی . کیفیت آشغال تر قیمت بیشتر!!!!

      پاسخ
  4. km
    سوابق: (681 دیدگاه) ,

    طراحیش خشن و جذابه حالا باز بعضیا بیان و از ژاپنی ها بد بگن!!

    پاسخ
    1. LAMBORGHINI DIAM
      سوابق: (3637 دیدگاه) ,

      اونی که بد می گه خودشم قبول داره ماشین های ژاپنی یه چیز دیگست ولی برای این که کم نیاره بازم حرف خودشو می زنه!!!!!!

      پاسخ
  5. ali97
    سوابق: (101 دیدگاه) ,

    زیگما
    بیا بچه ها کارت دارن
    ههههه

    پاسخ
  6. zondar
    سوابق: (1591 دیدگاه) ,

    رویه طراحی لکسوس بهبود پیدا کرده و جوون پسند شده.این جادوی رقابته که باعث میشه حتی بهترینها هم احساس امنیت نکنن و سعی کنن بهتر باشن

    پاسخ
  7. jalal
    سوابق: (246 دیدگاه) ,

    ماشین خیلی خوبیه همینو فقط میتونم بگم .

    پاسخ
  8. VAHID JINPACHI
    سوابق: (860 دیدگاه) ,

    زنده باد لکسس..
    زنده باد تویوتا ..
    زنده باد ژاپن…

    پاسخ
  9. میلاد. فقط المان.فقط بنز.
    سوابق: (6524 دیدگاه) ,

    درود.
    ماشین های لکسوس واقعا حرف نداره.ولی طراحیشون داره بیش از حد شکسته میشهدر عین زیبایی.

    ((( ایران و المان )))

    پاسخ
  10. hero
    سوابق: (593 دیدگاه) ,

    عجب پشتکاری دارن این سامورایی ها !
    دارن فاصلشون رو با ژرمن ها کم میکنن

    پاسخ
  11. سام*
    سوابق: (219 دیدگاه) ,

    طراحیش هم جذاب هم شیکه و هم جوان پسند.

    پاسخ
  12. yashiroo
    سوابق: (51 دیدگاه) ,

    درد و بلاشون بخوره تو سر بعضیاااااااااااا

    پاسخ
  13. فردید
    سوابق: (30 دیدگاه) ,

    وزیر صنعت و معدن و کشک ایران فرموده اند در حمایت از ارابه سازان مرگ وطنی، قیمت خودور هم چنان بالا می رود تا بترکد، ان شاء ا…….
    مدیران نالایقِ لکسوس در صدد کاهشِ قیمت های شان هستند….

    پاسخ
  14. محسن.د
    سوابق: (1422 دیدگاه) ,

    واقعا لکسوس قابل مقایسه با تویوتا نیست،شاید بشه گفت تو خیلی از موارد، یه سرو گردن از همه ی ژاپنی ها و کره ای ها بالاتره.

    پاسخ
    1. مهران
      سوابق: (64 دیدگاه) ,

      برادر من لکسوس زیرمجموعه ی تویوتاست.

      پاسخ
      1. محسن.د
        سوابق: (1422 دیدگاه) ,

        داداش من! منم دقیقا به هین دلیل با محصولات خود تویوتا مقایسه کردم!

        پاسخ
        1. عینک
          سوابق: (68 دیدگاه) ,

          اقا نباید مقایسه کنی.

          لکسوس تحت مالکیت تویوتا وظیفه داره خودروهای لوکس تر و مجلل تر تولید کنه.شما میتونی بگی لکسوس همون تویوتاست.

        2. محسن.د
          سوابق: (1422 دیدگاه) ,

          نمیدونم چرا همه میخوان چیز یاد بدن! کم مونده یکی بیاد بگه:”داداش، تویوتا ژاپنیه” 🙂
          عزیزمن! این دلیل نمیشه، هرشرکتی که زیرمجموعه یه شرکت دیگه باشه،محصولاتشونو نباید مقایسه کنیم! اگه اینطور باشه پس هیچ کدوم از محصولات فولکس واگن و آئودی و پورشه و لامبورگینی و بوگاتی و بنتلی و سوزوکی و … رو نباید مقایسه کنیم چون همشون به نوعی زیرمجموعه ی فولکس واگن هستن!

  15. javid
    سوابق: (92 دیدگاه) ,

    واقعا ماشین شیک و خشنی اما در کل می خواد از بی ام و تقلید کنه داخلشو اگه خوب تماشا کنید متوجه میشید

    پاسخ
    1. rasool
      سوابق: (4 دیدگاه) ,

      چرخ لكسوس را با bmw٧٦٠عوض نميكنم.همينا دارم بگم.چون من خودم نمايندگي تويوتا كار ميكنم.پشتlx570بشين ببينم ميتوني بياي پايين

      پاسخ
  16. رضا
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    LX570 یک هیولاى تو دل بروست. قویترین ماشینى که به ایران اومده. فاصله تکنولوژى ژاپن و کره رو باید از همین ماشین تشخیص داد. ارزش برند تویوتا در سال ٢٠١۴ حدود ٣٠ میلیارد دلار بوده (بارزشترین برند خودرویى دنیا) و هیوندایى حدود ۴ میلیارد (نهمین برند). کرولا بیشترین خودروى تولید شده در دنیاست (بیش از ۴٠ میلیون تا چند سال قبل) در گینس هم به ثبت رسیده. از قطعه فروشان تویوتا بپرسید ، براى کرولا فقط قطعه یدکى مصرفى میارن چون خیلى بندرت خراب میشه (معمولا در اثر بى احتیاطى راننده یا تصادف).

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.