هیوندای

جزئیاتی جدید از هیوندای آزرا 2015

فیس‌لیفت هیوندای آزرا برای سال ۲۰۱۵ شامل تغییراتی جزئی در طراحی ظاهری و چند ارتقای داخلی می‌شود. نسل پنجم آزرا از سال ۲۰۱۱ وارد بازار شده و خودروی نسبتاً جوانی می‌باشد. این خودرو همچنان از زبان طراحی جدید هیوندای که در سوناتا و جنسیس جدید شاهدیم، فاصله دارد. در عوض شاید همین طراحی جسورانه‌تر آن، باعث تمایز و اقبال آن باشد.

2015 Hyundai Azera
۲۰۱۵ Hyundai Azera
سپر جدید جلو با هواکش عریض‌تر در پایین که چراغ‌های LED مه شکن را نیز دربر گرفته اولین تغییری است که جلب توجه می‌کند. با دقت بیشتر، مشاهده می‌کنید که میله‌های افقی جلوپنجره هم فرم سه‌بعدی همانند نیزه پیدا کرده‌اند. تغییرات در پشت خودرو هم با تغییر کامل سپر مخصوصاً در قسمت زیرین آن و تغییر فرم خروجی‌های اگزوز قابل مشاهده است. چرخ‌های آلیاژی خودرو هم از طراحی جدیدی سود می‌برند.

2015 Hyundai Azera
۲۰۱۵ Hyundai Azera
2015 Hyundai Azera
۲۰۱۵ Hyundai Azera
2015 Hyundai Azera
۲۰۱۵ Hyundai Azera
2015 Hyundai Azera
۲۰۱۵ Hyundai Azera
2015 Hyundai Azera
۲۰۱۵ Hyundai Azera
تقریباً در درون کابین، تغییری قابل تشخیص نیست. اما یک رکاب پادری با نور داخلی، سیستم سرگرمی بروز شده با صفحه نمایشگر لمسی ۸ اینچی با قابلیت‌هایی نظیر پاندورا و جستجوگر گوگل از تغییرات انجام شده می‌باشند.

2015 Hyundai Azera Interior
۲۰۱۵ Hyundai Azera Interior
2015 Hyundai Azera Interior
۲۰۱۵ Hyundai Azera Interior
2015 Hyundai Azera Interior
۲۰۱۵ Hyundai Azera Interior
این خودرو میزبان تجهیزات استاندارد مناسبی از قبیل روکش چرمی، تهویه مطبوع اتوماتیک دو ناحیه ای، صندلی‌های جلو و عقب گرم شونده و نسل جدید سیستم ارتباطی Blue Link می‌باشد. در بخش فن‌آوری‌های پیشرفته هم یک سیستم تشخیص نقاط کور، هشدار ترافیک متقابل، چراغ نوربالای خودکار، هشدار خطر برخورد و تصادف و هشدار خروج از خط جاده برای آزرا در نظر گرفته شده‌اند.
پیشرانه اصلی آزرای جدید یک موتور V6 با حجم ۳.۳ لیتر است که ۲۹۳ اسب بخار نیرو و ۳۴۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این نیرو توسط یک گیربکس شش سرعته خودکار به چرخ‌ها منتقل می‌شود. مصرف سوخت این سدان نیمه لوکس در شهر ۱۲.۳۸ لیتر و در بزرگراه ۸.۱۱ لیتر و به صورت ترکیبی ۱۰.۲۳ لیتر اعلام شده است.
مدل جدید آزرا به فاصله کوتاهی برای فروش روانه شبکه جهانی هیوندای خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۶۶ دیدگاه‌ها

  1. علي

    ۲۵ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (969 ديدگاه)

    به غیر از سر دندش و ی مقداری طراحی داشبورد داخلیش تغریبا در موارد دیگر ماشین قابل تحسین و راضی کننده ای هستش.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. AliZeus

    ۲۵ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (420 ديدگاه)

    زیبا…پر قدرت…با امکانات خیلی خوب …قیمت نسبتا خوب…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. احمد

      ۲۵ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (381 ديدگاه)

      در برابر رقباش چه از نظر قدرت و چه از نظر قیمت حرفی وتسه گفتن نداره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. AliZeus

        ۲۵ آذر ۱۳۹۳
        سوابق: (420 ديدگاه)

        دوتا مثال بزن!؟!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. خاوری

          ۲۶ آذر ۱۳۹۳
          سوابق: (1103 ديدگاه)

          تویوتا آوالون… کیا کادنزا… کریسلر 300 و …

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. AliZeus

          ۲۶ آذر ۱۳۹۳
          سوابق: (420 ديدگاه)

          کادنزا: از لحاظ قدرت موتور و قیمت مساوین..امکاناتش کمتره و کیفیت ساخت داخلی پایین تر از آزرا…
          آوالون: هر چند تویوتاست ولی، قدرت موتور کمتر (248)..گرانتر…امکانات هم به نسبت کمتر…

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. احمد

          ۲۶ آذر ۱۳۹۳
          سوابق: (381 ديدگاه)

          من میخواستم مثال بزنم خود جناب خاوری عزیز زحمت کشیدند
          ازرا توی بازار های بین المللی عملا یک خودروی شکست خوردست

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. احمد

          ۲۶ آذر ۱۳۹۳
          سوابق: (381 ديدگاه)

          دوست عزیز همه چیز اعداد و ارقام روی کاغذ نیست
          در عمل چه از نظر قدرت و شتاب کادنزا و اوالون ازرا رو قورت میدن

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. AliZeus

          ۲۶ آذر ۱۳۹۳
          سوابق: (420 ديدگاه)

          باشه دوست عزیز!
          رو کاغذ مهم نیست…روی هوا مهمه!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. آرش

      ۲۶ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (193 ديدگاه)

      شما یا سوار ازرا نشدی یا احتمالا نمیدونی قدرت یعنی چی.با وجود اینکه طرفدار 2 آتیشه هیوندای هستم آزرا اصلا ماشین قلدری نیست.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. رسول

      ۲۷ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (66 ديدگاه)

      صحیح.ولی هرچی باشه با خودروهای ژاپنی نمیشه مقایسه کرد

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. behdad

    ۲۵ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (44 ديدگاه)

    خوبه
    بدک نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. مجتبی(ساروی)

    ۲۵ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (551 ديدگاه)

    تو کشور ما مزدا که دیگه نمیاد تویوتا که حدمات پس از فروشش به اندازه ی هیوندا زیاد نیست تازه اگرم باشه تو شهرستانا خیلی کمه واسه ی شهرستانیا به دلیل نمایندگی های فراوان بهترین گزینه هیونداست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. 4MATIC

    ۲۵ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (1054 ديدگاه)

    نظر سنجی
    کیا کادنزا=دیس لایک
    هیوندای ازرا گرنجور=لایک

    موافقم 1
    مخالفم 0
  6. 4MATIC

    ۲۵ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (1054 ديدگاه)

    گرنجور واقعا از نظر امکانات وظاهر وقدرت موتور عالیه البته بین کادنزا ولکسوسES250
    هرچند که از لکسوس کم می اره ولی قیمتش از لکسوس کمتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. amir

      ۲۵ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (522 ديدگاه)

      اصلا با لکسوس قابل قیاس نیست!ES فقط با جنسیس مقایسه میشه وبس.خودروهایی مثل آزرا و کادنزا و …تعریف خودروهای لوکسی مثل بنز ای کلاس یا ائودی A6یا حتی لکسوس ای اس را ندارن.در واقع اونها یک کلاس پایینتر هستند.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. سپهر

    ۲۵ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (69 ديدگاه)

    ماشین واقعا عالییه باور کنین من تاحالا باهاش رانندگی نکردم ولی از چند نفر خوبیشو شنیدم به خصوص در مورد شتاب و موتورش مهمترین عیبش اینه که فرمونش بعد از یه سال پوست پوست میشه که اونم قابل ترمیمه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. محمد ب

    ۲۵ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (212 ديدگاه)

    تو خودرو بانک تست شد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. hamid reza

    ۲۵ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    باسلام خدمت همه ی دوستان عزیز من همین امروز با این سایت آشنا شدم از کامپیوتر چیز زیادی بلد نیستم میشه لطف کنین بگید چه طوری میتونم عکسی رو به عنوان آواتور تنظیم کنم خیلی ممنون از شما.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمدرضا ♥BMW♥

      ۲۵ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (290 ديدگاه)

      فهمیدی به منم بگو لطفا :)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مک میسل

        ۲۶ آذر ۱۳۹۳
        سوابق: (2707 ديدگاه)

        برید عضو شید تو سایت بعدا روی صفحه اسم بالاتون کلیک کنید بعدا برید تو حالت نمایه و بعدش یه عکس برای خودتون انتخاب کنید و انوقت اواتار دارید و فقط باید از طریق ورود به ضفحه کاربری میتونید اواتار بارگذاری کنید.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. امیر محمد

          ۲۸ آذر ۱۳۹۳
          سوابق: (279 ديدگاه)

          ممنون

          موافقم 0
          مخالفم 0
  10. محمدرضا ♥BMW♥

    ۲۵ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (290 ديدگاه)

    توی ماشین های هیوندای گرنجور رو از همه بیشتر قبول دارم :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. HaMiDrEzA

    ۲۵ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (53 ديدگاه)

    واقعا پیشرفت هیوندای و کیا قابل تحسین هست. توی همین سایت هم میبینید که دوستان دارن با بی ام و و لکسوس هیوندای رو مقایسه میکنن. این برای هیوندای یه برد هست.
    ای ماشین هم خوشبختانه تغییر قابل توجهی نداشته از نظر ظاهری. سوناتای نسل جدید هم به نظر من طراحیه پخته تری نسبت به نسل قبل داشت. شاید هیوندای هم داره توی راهی قدم میذاره که بتونه برای خودش اصالت ایجاد کنه و مدام طراحیه ماشیناش رو عوض نکنه.
    ولی خب هنوز هم نمیشه منکر فاصله هیوندای و کیا با برندهایی نظیر لکسوس و مرسدس بنز و بی ام و . … شد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. احمدرضا

      ۲۵ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (394 ديدگاه)

      آوالون
      یکمی پول بیشتر بدی با امکانات بیش تر es بگیری

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. www.aparat.com/rashtcars.

    ۲۵ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (86 ديدگاه)

    من 6 تا از فول ترین نمونشو وارد کردم ، یدونشو الان دارم و باید بگم از بنز سی 200 مدل 2013 بهتره و من رضایت بالایی دارم
    امکانات بالا،موتور پر قدرت و پر شتاب ، زیبایی اتاق بویژه نور مخفی هاش هیچی کم نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. kamran

    ۲۵ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (18 ديدگاه)

    به نظر میرسه شرکت هیوندایی ب ام دبلیو رو الگو قرار داده و این کارو داره عالی انجام میده و واقعا داره پیشرفت میکنه و در اینده رقیبی برای خودرو ساز های المانی میشه حالا ایران خودرو بعد از ده سال مونتاژ کاری پژو پارس نتونسته حتی تو ظاهر این ماشین یه تغییری کوچولو ایجاد کنه حالا بقیه اپشنها پیشکش…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مجتبی(ساروی)

      ۲۵ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (551 ديدگاه)

      کامران خدا پدرت بیامرزه خودشونو جر دادن سمند سورن اشغالو یه فیسلیفت کردن قیمت دادن 51میلیون گفتن تازه اگه48تومن بفروشیم سودمون صفره این همه اهن و تولوپ تازه 114اسب از توش دراوردن برادر من که درس مکانیک و مدیریت نخوندم و رشتم کامپیوتره بزارن رییس ایران خودرو و سایپا(به فرض محال )میدونی چیکار میکنم

      اول میرم با یه شرکت طراحی ماشین قرارداد میبندم مثل پنین فرارا که اقا 4تا ماشین ابرومند واسم طراحی کنین بعدشم میرفتم با یه کارخونه ی ابرومند ماشین سازی که ماشین های با قیمت متوسط تولید میکنه مثله خیلی ها فولکس واگن تویوتا مزدا اشکوا جی ام و……(20تا میشه اسم برد )قرارداد انتقال تکنولوژی امضا میکردم 200تا مهندس و تکنیسین میفرستادم 3تا 4 سال اموزش ببینن بعدشم به جای دزدی و کلاه برداری از مردم بدبخت که تو این انحصاری جهنمی گیر کردن بعد سه 4چهار سال 4تا ماشین ابرومند با قیمت مناسب و همچنین مناسب با تکنولوژی روز دنیا (به طور واقعی )به مردم ارایه میدادم تا این ملت فلک زده افتخار کنند نه اینکه ننگ ملی باشم .باور کنید به همین راحتیه ولی افسوس و صد افسوس که چاپیدن جیب این ملت بیچاره که دستشون به هیج جا بند نیست از زیر تا راس شده کار این بی پدر و مادر ها.میدونم الان همه میگن ای کاش به همین اسونی بود ولی باور کنید اگه اقایون بخوان از اون چیزی که فکر میکنین ساده تره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. Archi KHAN

    ۲۵ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (2167 ديدگاه)

    با سلام
    در مورد 2 محصول آزرا و سوناتا شرکت هیوندا
    حس اصالت و وقار که در مدلهای قبلی (2010-2006) هست یه چیزه دیگه اس
    آزرا با اون فرم زیبای صندوق عقب و نمای جانبی عالی…
    و سوناتا…

    نظر سنجی :
    آزرا و سوناتا قدیمی (2010-2006) : +
    آزرا و سوناتا فعلی : –

    ((صرفا از نظر استایل و فرم طراحی))

    موافقم 0
    مخالفم 1
  15. محمدMOHAMMAD

    ۲۵ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (232 ديدگاه)

    به قیمت خودش خیلی هم خوب هست هیچی هم کم نداره هرکسی هم میگه بده تا حالا سوار نشده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. محمدMOHAMMAD

    ۲۵ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (232 ديدگاه)

    فقط اگر جای پلاک عقبش را یکم کوچک می کردند خیلی عالی می شد فقط همین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. نیما

    ۲۶ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (19 ديدگاه)

    من این ماشینو از سال ۲۰۱۲ که گرنجور یا همون آزرای اطاق جدیده دارم ماشین فوق العاده عالیه هستش شتاب خیلی خوب امکانات بالا سیستم رادار خیلی عالی ، سرد کن صندلی ، سیستم صوتی خوب و …. از هر نظر تصور کنین عالیه فقط دو ایراد داره یکی سیستم ترمزش هست که هنگام ترمز در دست اندازهای شدید آزاد میشه و دیگری کف ماشینه که پایینه .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. ارمان

    ۲۶ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (27 ديدگاه)

    بسیار سواری خشکی داره صدای زیاد هنگام رانندگی سر نشینهای عقب تکانهای نسبتا زیادی رو حس میکنن , و از گیربوکسهای هیوندای گیج تر ندیدم
    ضمن اینکه ایم مصرف سوخت پذیرفته نیست و قابل قیاس با هوندا مزدا و نیسان نیست با audi که دیگه اصلا
    ممنون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. 4MATIC

    ۲۶ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (1054 ديدگاه)

    گرنجور ماشین خوبیه ولی:
    1دید ماشین خوب نیست
    2وزن زیاد
    3اتاق زود به صدا می افته

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ارمان

      ۲۷ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (27 ديدگاه)

      کاملا درست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  20. وحید

    ۲۶ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (399 ديدگاه)

    من نزدیک یکسال گرنجور داشتم از لحاظ طراحی و آپشن و وقار فوق العادست تعلیق خوبی داشت فرمون عالی رادارش خوب کار میکرد اما چندتا ایراد داره:

    اولیش زاویه دیدشه کلا به هیچ کجای ماشین تسلط نداشتم توشهر سر درد میگرفتم اما یه حسنی که داشت هم جلو هم عقب سنسور داشت

    دومی اینکه گیربکس گیجی داشت جایی که نباید معکوس بده معکوس میداد و …

    سومی ترمز ضعیفش بود که تمام محصولات هیوندای ترمزشون در حد نیسان آبیه الانم سانتافه دارم ترمز در حد لواشک سازیه

    یه ایراد دیگه اینکه سرپیچ ها تو سرعتای بالا مثل ماکسیما پشت ماشین گیج میرفت البته نه به اندازه ماکسیما

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. bse7en

    ۲۶ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (41 ديدگاه)

    کره ای صفر کیلومتر = لایک
    آلمانی و ژاپنی دست دوم = دیس لایک

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. مک میسل

      ۲۶ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (2707 ديدگاه)

      معلومه بچه2ساله هم میگه المانی دست2 ولی ژاپنی رو…نمیدونم!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  22. 4MATIC

    ۲۶ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (1054 ديدگاه)

    ماشین المانی 10سال کارکرده می ارزه به صدتاکره ای
    ولی ماشین المانی اگه توخرج بیافته ادم روبیچاره می کنه
    این جاست که شاعر می گه :هیچ چیز گرون تر از یک بنز ارزون نیست
    واقعا جمله ی سنگینی بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. 4MATIC

    ۲۶ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (1054 ديدگاه)

    اقا وحید کی گفته ترمز ماشین های هیوندا مثل نیسان ابیه اخه ای ن چه حرفیه شما می گی
    من 3ماهه النترا2014 دارم بایه نیش ترمز ماشین میخ کوب می شه درکل ترمزاش عالیه بعد اونوقت شما می گی……………

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. وحید

      ۲۶ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (399 ديدگاه)

      سلام برادر چهار ماتیک
      من تجربه رانندگی با الانترا رو ندارم اما تجربه رانندگی با سوناتا و گرنجور الانم با سانتافه دارم بزرگترین ضعفشون ترمزشون بود. راستی یه سر به سایت خودرو بانک بزن “تست و بررسی گرنجور” در تهران تو سایت آپارات هم هست. اونجا ایرادای زیادی از گرنجور نگفته فقط به ترمز ضعیفش اشاره کرده جوری که گفته اگه برای اولین بار سوار گرنجور میشید خیلی مراقب باشید!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  24. محمد

    ۲۶ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (512 ديدگاه)

    منکه باهیوندایی اصلا حال نمیکنم مزخرفن
    امروز ماشین میسازه میادتوبازار همه یباره توپ حال میکنن بعدیه مدت اگه کنارخیابون ببینی کاملابی تفاوت ازکنارش ردمیشیم
    طراحی ازلحاظ ماندگاری عیب وایراد داره توکیفیتم چندان موفق نیست البته نسبت به خودروهای داخلی واقعا عالی هستن+
    من اصلا با هیوندایی حال نمیکنم فقط این گرانجورش توپه مخصوصاعقیش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. کامرانی

    ۲۶ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اقایون محترم ارش. خاوری و….. اخه با عرض معذرت خدمت دوستان دیگه مگه شما چن سال با این ماشین رانندگی کردن یا نه اصلا چن بار باهاش سفر رفتین من 2 سال پیش گرنجور داشتم فول کامل ماشین به حدی فوقالعاده و زیرپایی نرمی داشت که اضلا دلت نمیخواس از ماشین پیاده شی من الان که 528iدارم بازم میگم گرنجور ماشین خاصیه توی هیوندای تنها بدی که داره مصرف سوختشه که یکم بالاس اونم طبیعیه به خاظر موتور 3000 شما باید با انصاف ماشینی رو که مورد بحث هستش نقد کنید نه اینکه ریشه ماشین رو خشک کنید لطفا تا ماشینی رو سوار و رانندگی کامل باهاش نکردین اظهار نظر نکنید ممنون ببخشید اگه یکم تند کردم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. وحید

      ۲۷ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (399 ديدگاه)

      آقا کامرانی من زیاد از محاسن گرنجور حرفی نزدم ولی به تعلیق خوبش و فرمون پذیری عالیش اشاره کردم. شما این چیزایی که من در مورد گرنجور نوشتمو قبول نداری؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  26. 4MATIC

    ۲۷ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (1054 ديدگاه)

    اقا وحید فیلم بررسی گرنجور رو اولین بار توسایتcar.irگذاشتن ومنم اولین نفردیدم شاید ترمز بعضی از هیوندا ها ضعیف باشه ولی نه همه مدلا

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. وحید

      ۲۷ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (399 ديدگاه)

      حتما همین جوره که شما میگی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  27. 4MATIC

    ۲۷ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (1054 ديدگاه)

    اقا کامرانی چرابنزE250 مدل2014 نگرفتی هم خوشگل تره وهم قوی تر ودرکل ازهمه نظر بهتر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. sunmartin

    ۲۹ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (1919 ديدگاه)

    یک هفته در کیش بودم امشب برگشتم فرصتی بدست آمد تا خودروهای رنگ وارنگ و برند های مطرح مثل فورد کامارو دوج فیات هوندا هیوندا کیا فولکس تویوتا و مزدا و نیسان از نزدبک ببینم و در مواردی سوار شدم (تویوتا کمری نیوفیس 2014 تویونا کرولا 2014 فورد اکیپلورر فورد تاواروس مزدا 6 ) یک مطلب که تازه متوجه سدم سواری اکثر خودروها مثل هم است تویوتا کلا طراحی خشک و بی روحی داره برخلاف تصور خیلی ها کیفیت آنچنان برتری نسبت به کره ای ها نداره
    یک جمع بندی از نظر شخصی نشان میده هیوندا و کیا د اکثر مدل ها به جرات در طراحی از سایر شرکت ها بسیار بهتر دیزین شده اند بخصوص از محصولات آمریکایی طراحی بسبار جدیدتری دارند در مرد آزرا گرنجور جدید فقز در یک کلام زیبا و با وقار همانند کیا کادنزا قابل اطمینان ،خودروهای کره ای بسیار خوش درخشیده اند حتی هز بسیاری از خودروهای اروپایی جذالیت بیشتری دارند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. hero

    ۲۹ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (593 ديدگاه)

    نسل به نسل زشت تر!
    بزن دیسلایکو!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. خسرو

    ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    آقایون داداشام.. آزرا گرنجور بهترین ماشین چه از لحاظ قیمت و چه از لحاظ قدرت است.. هر کی میگه بده.. سوار نشده…. ممنونم.. همیشه دوست داشتم سوارش شم که سوار هم شدم..

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا