تبدیل جنسیس به برند لوکس هیوندای، جنسیس در مسیر لکسس

جنسیس به یک برند مجزا تبدیل خواهد شد. شنیدن این خبر کم و بیش قابل انتظار و از مدتها قبل پیش‌بینی شده بود. هیوندای قصد دارد برند جدیدی با عنوان جنسیس که تاکنون جزو محصولات رده بالای هیوندای بوده ایجاد کند و تحت عنوان جنسیس چندین محصول لوکس و تمام عیار را به بازارهای جهانی عرضه کند.

Hyundai Genesis
Hyundai Genesis

از 5سال گذشته که هیوندای تازه مدل جنسیس را به بازارهای جهانی عرضه کرده بود خبرهای متعددی در خصوص نیت هیوندای برای جدانمودن جنسیس از چرخه محصولاتش و تولید مستقل آن مخابره کرده بودند که سرانجام و با حرکات جدید هیوندای، این امر در شرف وقوع است. هیوندای خودروساز کره‌ای گفته قصدش از تولید محصولاتی با عنوان جنسیس، تولید خودروهایی در بالاترین رده از تجهیزات، عملکرد، طراحی و استانداردهای ایمنی است. مسئولان هیوندای انتظار دارند با استفاده از شبکه گسترده فروش و نمایندگی‌های مجاز هیوندا، به فروش بالای جنسیس بپردازند.

2015-hyundai-genesis-50-steering-wheel-badge
قرار است جنسیس تا پایان دهه دوم قرن بیست و یکم در یک حرکت آرام و متوازن با کمک هیوندای پدرخوانده جاه‌طلبش به تولید محصولات لوکس بپردازد و از شش محصول جدید که با استفاده از یک ساختار الفبایی متداول نامهای از قبیل G70 ,G80 و G90 خواهند داشت رونمایی کند. جزئیات دقیقی در مورد محصولات جنسیس و زمان رونمایی و عرضه آنها از جانب این شرکت اعلام نشده است اما قطعا محصولاتی در قامت جنسیس سدان‌‌، جنسیس کوپه و اکئوس جزو پرچمداران جنسیس خواهند بود. احتمالا یک اس‌یو‌وی یا کراس‌اووری اندازه متوسط که بر روی پلاتفورم هیوندای جنسیس تولید خواهد شد و یک سدان کوچک در سبد محصولات آتی این برند قرار خواهد گرفت و هیوندای بازار را با بسته‌ای کامل از خودروهای کره‌ای لوکس و جالب تحت عنوان جنسیس شوکه خواهد کرد. گفته ‌می شود اس‌یو‌وی ساخت جنسیس تا سال 2019 به بازار عرضه خواهد شد.

2016 Hyundai Genesis
احتمالا از میانه سال 2016 لوک دانکرولوک طراح مشهور محصولات گروه فولکس‌واگن حاصل کارش در هیوندای را نمایان خواهد کرد و با تزریق المان‌های حیاتی شرکت‌های بزرگ به محصولات برند تازه تاسیس جنسیس گامی تازه در مسیر توسعه هیوندای برمیدارد. برمبنای اخبار موثق دانکرولوک قرار است سرطراح برند جنسیس و پیتر شریر در سمت مدیر طراحی برند هیوندای به فعالیت خود ادامه دهند و هیوندای می‌خواهد در ادامه مسیر علاوه بر تاکید بر خواص ورزشی و اسپرت، نظم و توازن در طراحی را به محصولاتش از جمله برند جنسیس بیش از پیش تزریق نماید.


منبع: leftlanenews

درباره نویسنده

تصویر پروفایل محمدحسین شاوردی

دانش آموخته و خبرنگار حوزه اقتصاد و علاقه مند به صنعت خودرو

49 دیدگاه

  1. احمد
    سوابق: (35 دیدگاه) ,

    به نظر من میتونه موفق باشه
    کسایی که ماشین های کره ای رو اشغال خطاب میکنن، کسانی هستن که از دنیای ماشین خیلی دورن
    نکته ایکه که هست اینه که کره داره از تجربیات بزرگان استفاده میکنه نه کپی محض مثل بعضی شرکتا
    یعنی استخدام و به کارگیری طراح های بزرگ و مطرح مثل شرایرر
    مطمینا تجربیات اونا نتیجه خیلی بهتری از کپی کردن داره

    پاسخ
    1. كاپيتاليسم
      سوابق: (1 دیدگاه) ,

      درسته ، صنعت ژاپن یک روز همون کاری رو میکرد که کره ای ها امروزمیکنن (الگو برداری از امریکا در کنار تقویت صنعت بومی) حالا ببینید ژاپن کجاست، مطمعن باشید کره یک روز به اون جایگاه میرسه ، چرا نرسه؟ مدیریت خوب ، مردم کوشا ، سیستم اداری سالم
      و هیوندای داره با برند سازی از جنسیس همون کاری رو میکنه که تویوتا با لکسوس کرد ممکنه طول بکشه تا جا بیوفته اما قطعی هست
      بعضی ها میگن کره ای ها اصلا قابل مقایسه با ژاپنی ها نیستن که بنظرم حرف درستی نیست ، شاید ژاپنی ها ( به استثنا لوکس های ژاپن که قیمتشون هم با کره ای ها یکی نیست و قطعا خیلی سر تر از هیوندای و کیا هستن) در طولانی مدت بهتر جواب بدن ، اما سال به سال کره این فاصله رو کمتر میکنه

      پاسخ
    2. تصویر پروفایل سعید
      سعید
      سوابق: (477 دیدگاه) ,

      دوستان یکی که از هیوندای میدونه بگه بالاخره برند لوکس هیوندا چی شد؟
      سنتنیال یا جنسیس؟

      پاسخ
      1. sina
        سوابق: (309 دیدگاه) ,

        اصن قرار نبوده سنتنیال بشه که از او جنسیس بوده

        پاسخ
    3. Zippo
      سوابق: (239 دیدگاه) ,

      با این کار لرزه بر اندام لکسس و مرسدس و بی ام و خواهد افتاد
      جنسیس یعنی با قیمت بسیار کمتر کیفیت و لوکس بوده واقعی رو تجربه کنید
      یهنی نیازی نیست خدا تومن پول برند رو بدید
      هیوندا و کیا فاتحان اینده دنیای اتومبیل رانیند

      پاسخ
      1. محمد
        سوابق: (79 دیدگاه) ,

        شاید با قیمت کمتری که پرداخت میشه بشه کیفیت داشت!(توی جنسیس)
        ولی کیفیت بنز و ب ام و….فک نکنم!

        پاسخ
      2. Erfan
        سوابق: (31 دیدگاه) ,

        لرزه؟؟؟
        بر اندام بنزو و بی ام و؟
        هیوندای؟؟؟؟
        خیلی دست بالا گرفتی دوست گلم….
        شما بنز و بی ام و راکه اصیل ترین و لوکس ترین و راحت ترینو ایمن ترین برندای جهان هستنو با هیوندای مقایسه میکنی؟؟؟؟؟
        بخدا خنده داره نکن این کارو….

        پاسخ
    4. ali a.j
      سوابق: (236 دیدگاه) ,

      آقا احمد { یا جناب آقای مهندس کیارش }
      برخی خودروهای بقول شما – نه کپی محض مثل بعضی شرکتا – توسط طراحان غربی طراحی شده
      مثل subaru svx که طراحش جناب آقای giorgio giugiaro طراحی شده
      یا خودرویی مثل مزدا luce که طراحش جناب آقای giorgio giugiaro هستند

      https://www.google.com/?gws_rd=ssl#q=giorgio%20giugiaro

      یا نسل اول lexus gs که توسط ایشان طراحی شده

      به غیر از خودروهای نامبرده تعدادی خودرو دیگه هم توسط غربیها طراحی شده { مثل یکی از نسلهای اولیه پرینس اسکایلاین و … }

      پاسخ
      1. ali a.j
        سوابق: (236 دیدگاه) ,

        احمد آقا به غیر از خودروهای نامبرده طراحی نسل اول honda nsx طبق گفته هایی توسط جناب آقای nicholas zander و برخی طراحان ژاپنی صورت گرفته
        ایشان فراری را ۳۲۸ پایه طراحی هوندا nsx قرار دادند

        https://www.google.com/?gws_rd=ssl#q=nicholas+zander

        https://www.google.com/?gws_rd=ssl#q=nicholas+zander+designer

        …………………………………………………………………………………………………
        حرفم رو اصلاح میکنم طراح سوبارو svx جناب آقای giorgio giugiaro هستند

        پاسخ
        1. ali a.j
          سوابق: (236 دیدگاه) ,

          دیدگاهم کجاست ؟؟
          بله فهمیدم پروسه تایید شدن رو طی میکنه

    5. کیان
      سوابق: (155 دیدگاه) ,

      دوستان من یه سوال دارم ؟!! به دور از تعصب
      اولا آیا ژاپن تو رده بندی کلی یکی مونده به آخری هست و کره بعد از اون ؟!
      یعنی اصلا کیفیت خودروهای کره در حدی هست که بخواد با ژاپن مقایسه بشه ؟
      یا شاید با محصولاتی در حد محصولا فرانسه ، فیات یا برندهایی در این رده قیاس شه ؟!!

      سوال مهمتر ؟ آمریکا ابر قدرت دنیا(در کل) ، چقدر داره تلاش میشه بهش برسن و …
      فرض کنیم که کشورهای پشت سر آمریکا نهایت تلاش و میکنن آیا آمریکا بیکار نشسته ؟!
      از بین بردن فاصله ها به این سادگی ها نیس واقعا که بعضی ها میگن
      لکسوس بی نهایت عالی ، فرض کنیم (فرض دور از ذهن و باطلی نیس ) ماشینهاش بهتر از بنز و بی ام و باشه
      آیا قدرت نامی برندش اون زور و داره ؟!
      احیای نام و اعتبار کسب کردنش به همین سادگیا نیس
      لطفا اینقدر ساده اندیشی نکنید

      پاسخ
  2. مهدی 911
    سوابق: (266 دیدگاه) ,

    کلا هیوندا رو بیشتر از کیا دوست دارم

    پاسخ
  3. علیرضا
    سوابق: (102 دیدگاه) ,

    کلا (کیـــــا) رو بیشتر از (هیوندای) دوست دارم.
    مگه هیوندای طراحی خوبی مثل اپتیما و اسپورتیج و سورنتو داره؟

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل AliZeus
      AliZeus
      سوابق: (418 دیدگاه) ,

      دعوا نکنین…این دو تا اصن یکی هستن…داداشن 🙂
      جفنتشونم دوست داریم…

      پاسخ
    2. امیر سابق
      سوابق: (134 دیدگاه) ,

      داداش هیوندا کیا رو خرید تموم شد رفت عزیز من.
      دیگه الآن هیوندا صاحب 50 درصدی کیا هست . ولی خودمونیم شما اسپورتیج جدید رو به توسان 2016 ترجیح میدی خدایی؟

      پاسخ
      1. بهزاد
        سوابق: (760 دیدگاه) ,

        هیوندای صاحب 34 درصد از سهام کیا هست.

        پاسخ
  4. حميد
    سوابق: (868 دیدگاه) ,

    شرکتی که مدیریت استراتژیک داره همینه
    أصلا کشور و برند و کره ای بودن و ژاپنی بودن مهم نیست مهم لذت رانندگی و مشتری مداری و کار سخت هست که موجبات شکوفایی یک شرکت هست
    قابل توجه ایران خودرو و سایپا پس از این همه حمایت.
    دوباره رفتند سراغ پژو

    پاسخ
  5. فرزاد
    سوابق: (202 دیدگاه) ,

    یه زمونی گفتیم کره می یاد میشه جزو ده کشور جهان تو صنعت خودرو سازی همه دیس دادن .ما ایرانی ها کلا حسودیم……..

    پاسخ
    1. سلــطان مکلارن
      سوابق: (398 دیدگاه) ,

      حسودی نیست دوست من من بار ها گفتم فقراطلاعات هست…و انقدر ادعا داریم که خیلی بارمون هست که حرفای منطقی کسی رو قبول نداریم و فقط از روی تعصب و بی اطلاعاتی نظر میدیم و همه ی دنیا آشغال تولید میکنن (از نظر خیلی از ماها) و برند محبوبمون بهترین .که واقعا مسخره هست کافیه یک نفر بگه هیوندای یا کیا دارن پیشرفت میکنن 110 تا دیسلایک 40 تا فحش 30 تا کامنت جنگ و دعوا راه میوفته.(جنگ آلمانی و ایتالیایی و انگلیس و ژاپنی و کره ای آمریکایی) خلاصه هرکس یه چیز میگه و حرف منطقی ارزشی نداره…من نام کاربریم مکلارن هست اما هیچوقت به هیچ برندی نگفتم آشغال چون در جایگاهی نیستم که به این شرکت ها بگم آشغال ولی دشمنی رو میتونین ببینین و … بگذریم خوش باشن 😀

      پاسخ
  6. احمد
    سوابق: (35 دیدگاه) ,

    داشتم مقالات سایت رو میگشتم، یه پست بود راجع به تعداد اختراعات و اینا
    کاربرا نظرات خیلی جالبی داشتن
    منبع خاصی هم برای اون مقاله ذکر نشده بود
    بد نیست نگاهی واقع گرایانه به مسیله داشته باشیمhttp://www.auto-institute.com/ranking_inno.htm
    به جایگاه مهد خودرو سازی دنیا دقت کنید

    پاسخ
  7. ماهان گاز قبلی
    سوابق: (40 دیدگاه) ,

    بله دیگه هیوندا درحال پیشرفته!!!!!!!!!
    فردا ویران خودرو هم دنا رو جزءخودرو های لوکس اعلام کنه وکلا یه شرکت مخصوص دنا تولید کنه!!!!!!!!!!!!!
    اونا کجا سیر میکنند وویران خودرو کجا؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ
  8. matin
    سوابق: (14 دیدگاه) ,

    یه الگو برداری از فورد موندئو ۲۰۱۵ ، جلوش که خیلی شبیه

    پاسخ
  9. امیرحسین
    سوابق: (326 دیدگاه) ,

    بر اساس رتبه بندی “jd power” و غیره اعتماد به کیاموتورز بیشتر از هیوندای بوده.اینکه کیا موتورز زیر مجموعه هیوندای شده ولی این موضوع ربطی به عملکرد کمپانی کیا نداره.برادران با عینک مدیریت و تفکر جهان سومی خودتون به دنیای امروز نگاه نکنید
    با اینکه از کره ای ها بیزارم ولی در رده ماشین های میان قیمت کره ای ها همیشه نقدهای خوبی گرفتن و کیفیت قابل قبولی دارند و اکثر دارندگان از آنها رضایت داشتن،ماشین هایی مثل جنسیس و سنتنیال و آزرا
    در مورد ماشین های ارزان قیمت کره ای مثل سوناتا،النترا یا سراتو و…اسباب بازی های جذابی هستن که برای یکی دو سالی کاربرد دارن

    پاسخ
    1. mds
      سوابق: (266 دیدگاه) ,

      سوناتا و اپتیما و سانتافه و… اسباب بازی هستن.. 😯

      مطمئنی… 😀

      پاسخ
    2. سینا5445
      سوابق: (13 دیدگاه) ,

      داداش مطمئنم اگه همین ماشینا رو بخوای سوار شی کلی ازشون تعریف میکنی
      یا اگه از نزدیک ببینی غش میکنی چون مطمئنم نه سوارشون شدی نه هیچکدومو از نزدیک هم ندیدی

      پاسخ
  10. بهزاد
    سوابق: (760 دیدگاه) ,

    شاید بسیاری از کارشناسان و کاربران این حرکت را با کاری که در اواخر دهه ی 80 ژاپنی ها انجام دادند مقایسه کنند و اون الگو را باعث موفقیت فردای برند جنسیس بدانند اما شرایط اون زمان با زمان کنونی بسیار متفاوت شده و تقریبا سهم کوچکی از این بازار بعد از مثلث آلمانی ها و تا حدودی لکسوس در اختیار رقبا باقی مونده به خصوص اینکه در این کلاس خودرویی اهمیت برند بسیار مهمتر از کلاس متوسط بوده و برندهای جدید و حتی برخی قدیمی ها هم نمیتونند رشد چندانی داشته باشند و احتمال موفقیت جنسیس در کلاس لوکس سازان با شرایط فعلی بعید به نظر میرسه.

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل متوهم
      متوهم
      سوابق: (7 دیدگاه) ,

      باهات موافقم دوست عزیز.کار سختی پیش رو دارند.برند لوکس چیزیه که بیشتر از کیفیت به اعتبار نیاز داره.افرادی که برند لوکس سوار میشن براشون اصالت خیلی مهم تره .یه مایباخ رو در نظر بگیرید.خودرویی هست که از همه نظر کامله.در خیلی از موارد از بنتلی و رولزرویس پیشی میگیره.اما رولز و بنتلی طالب خودشو داره..حالا تصور کن در بازاری که بقول شما مثلث ژرمن ها و لکسس هست..تا هیوندای بیاد اعتبار جذب کنه طول میکشه.اما قطعا موفق خواهند شد.کره ای ها در مدت ده سال کاری انجام دادند که آرزوی نیم قرنی ما بوده.اونا خواستند و توانستند.ما هنوز در حال صرف صیغه های خواستن درجا میزنیم.
      جوانتر که بودم اخبار شبانگاهی کانال دو که میاد با مدیران کشور صحبت میکنه مسئولی از ایران خودرو رو بعنوان مهمان دعوت کرد..آقای مهمان گفت ما روندی مانند کشور کره در پیش گرفتیم.جنس رو به هم میهنانمون گران میفروشیم و صادرات را ارزان میکنیم.وقتی که از نظر صادرات قوی شدیم اون موقع اجناسمون رو در کشور ارزان و صادرات را گران خواهیم کرد.ملت ما ده سال ما رو تحمل کنند وضع درست میشه..حیف که جزای دروغ اعدام نیست وگرنه سر خیلیا به باد میرفت بخاطر وعده های سر خرمنشون.

      پاسخ
      1. پارسی
        سوابق: (22 دیدگاه) ,

        در مورد مایباخ دارین اشتباه میکنین مایباخ خودش سوپر لوکس سازه اصالتا ولی به خاطره اشتباهاتی که داشت و داره(به نظرم جای بحث نیست در اینجا) به این روز افتاده والا اگر به قدمت و اصالت باشه ا از اون دو برند انگلیسی در زمینه اتومبیل به نظرم بالاتره و خاص تر گرچه از بین رفته

        پاسخ
        1. تصویر پروفایل متوهم
          متوهم
          سوابق: (7 دیدگاه) ,

          رفیق من اصلا نگفتم مایباخ بده.گفتم مایباخ با این همه امکاناتی که داره و در خیلی از موارد از رولز و بنتلی بالاتره اما بازم برخی افراد رولز رو ترجیح میدن .برای اون سری افراد پول مهم نیست .خاص بودن مهمه (باز میگم مایباخ هم خیلی خاصه و درش شکی نیست.من هم جیره خور استعمار بزرگ نیستم 🙂 و از طرفداران هر خودرویی که روح استریت داشته باشه هستم مثلا جی تی آر- آر34 ) . تو همین ایران خودمون چند دستگاه سنتنیال فروخته شد؟؟چند تا بنز و بی ام و؟ بحث من سر این موضوع هست که کار دشواری پیش رو دارن کره ایها.اصلا هم نمیگم نمیتونن.چون خواستن توانستن است.با ارادشون نشون دادن که میتونن..اهل بحث های بیهوده هم نیستم که ژاپنی بهتره یا آلمانی یا آمریکایی یا کره ای.بجای این بحثا باید چاره ای به حال خودمون بیاندیشیم. با لعن و نفرین و حسادت کار به جایی پیش نمیبریم(البته منظورم شما نیستید..دوستانی که طرفدار دو آتیشه و بی جیره مواجب برخی برندها هستند)

    2. احمد
      سوابق: (35 دیدگاه) ,

      اصلا اینطور نیست
      یادمه خیلی وقت پیشا، هرکس میخواست گوشی بخره دو.گزینه داشت نوکیا و سونی اریکسون
      هیچ کس سراغ سامسونگ نمیرفت، همه میگفتن اشغاله و …
      ولی همون موقع یکی از دوستان من که دکتری برق مخابرات داشت میگفت سامسونگ اگه بهتر نباشه بدتر نیست
      دیدید که طی یک دهه چه جوری ورق برگشت و سامسونگ داره با اپل مقایسه میشه
      سونی اریکسون کجاست ؟؟ مگه اسوه کیفیت نبود ؟؟
      لپتاپای وایو کجان ؟؟ مگه بهترین نبودن ؟
      پاناسونیک کجاست ؟؟ اها چون کیفیت کره بده مردم تلویزیون سامسونگ رو ترجیح میدن اره ؟
      همین الانش از دید کارشناسا نه کارشناس نماها، سوناتا و اپتیما از تویوتاکمری بهترن
      بریدرنکینگ کار اند درایور رو نگاه کنید
      مثلا لکسوس موقعی که معرفی شد خیلی برند با اصالتی بود ؟؟ همین الانش اصالت نداره چه برسه اون موقع

      پاسخ
      1. بهزاد
        سوابق: (760 دیدگاه) ,

        دوست گرامی اسم جدید مبارک باشه.
        مشکل از جایی ناشی میشه که شما و برخی دوستان محصولات کره ای را فقط رو در روی ژاپنی ها قرار می دهید و انگار نه انگار سایرین مثل پژو و رنو و vw و اوپل و فورد و… هم وجود دارند!
        ***
        مثالی میزنید از سونی اریکسون ولی از نوکیا و موتورولا و زیمنس و… اسمی نمیارید!
        حالا که ذوق جنسیس در شما دمیده شده و آینده را در دستانش میبینید به نظرتون فقط رقیب لکسوسه یا وارد عرصه های آلمانی ها هم خواهد شد؟
        ***
        ***

        پاسخ
        1. احمد
          سوابق: (35 دیدگاه) ,

          راستی ظاهرا این قضیه که من مشغول تحصیل در کانادا هستم واسه بعضیا گرون تموم شده
          اقا بهزاد، اگر لطف کنید یه ایمیل بدید من خیلی راحت با عکس میتونم ثابت کنم که ساکن کانادا هستم

        2. ali a.j
          سوابق: (236 دیدگاه) ,

          احمد آقا { یا مهندس کیارش }
          این حرف شما که میفرمایید [ کپی محض مثل بعضی شرکتا ] منظورتون کشور ژاپن هست ؟؟
          اگر منظورتون ژاپن نیست پس چه کشوری هست ؟

        3. احمد
          سوابق: (35 دیدگاه) ,

          لازم میدونم جهت ثابت کردن اینکه خیلی از دوستان از دنیای ماشین بسیار دور هستن،یک سند دیگه هم رو کنم
          برید لیست رقیبای بهترین اس یو وی سال تو موتور ترند رو ببینید
          یک نماینده از کیا و یک نماینده از هیوندای
          بعد خیلی از کارشناس نماها سعی میکنن حقیقت رو انکار کنن

  11. تصویر پروفایل ali ayat
    ali ayat
    سوابق: (719 دیدگاه) ,

    خببب پس شرکت تویوتا داره یه رقیب سر سخت پیدا میکنه

    پاسخ
  12. صادق
    سوابق: (2130 دیدگاه) ,

    وقتی که با یه برند اختصاصی داشت تولید میشد، یه همچین حرکتی قابل پیشبینی بود
    اما
    اما
    این برند لوکس اگه خودروهاش قیمتایی نزدیک به مثلث آلمانی ها یا کادیلاک و لکسس داشته باشن، سخت میشه موفق شدنشو باور کرد
    مگر اینکه از لحاظ قیمتی برای خریدار توجیه اقتصادی داشته باشه

    پاسخ
  13. احمد باقری
    سوابق: (4358 دیدگاه) ,

    هر شرکتی در جهت درست تلاش کنه و هر روز خودش رو به روز کنه، بالاخره موفقیتهای زیادی کسب میکنه.

    پاسخ
  14. سعید
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    ماباهم بحث مسخره رو میکنیم که کره بهتره یا المان یا ژاپن . بما چه که اونا رشد میکنن و ما پسرقت.

    پاسخ
  15. رافال
    سوابق: (103 دیدگاه) ,

    هیوندایی پیشتر مدل Equus رو از بقیه مدل ها جدا کرده بود و شده بود یک برند لوکس
    آخر سر برند لوکسش چی هست؟!

    پاسخ
  16. امیرحسین
    سوابق: (326 دیدگاه) ,

    دوستان کره ای سوار چقدر زودرنج هستن؟؟نمیشه گفت بالای چشم کره ای ها ابرو!!!
    دوستان عزیز،تویوتا در دوره ای وارد بازار خودروسازی شد که کیفیت اصل اول بازار بود بنابراین وضعیت تویوتا و ژاپنی ها از اساس با کره ای ها متفاوت هست
    ضمناً چه کسی گفته کمری کیفیتی پایین تر از سوناتا و اپتیما داره؟؟لینک مطلب لطفا؟؟بررسی سطحی کمری های سال های قبل با سوناتا و اپتیما گویای کیفیت برتر تویوتا هست

    پاسخ
  17. luis
    سوابق: (590 دیدگاه) ,

    خوب کاری کرد هیوندا ولی کلا برندیه که یکم عجوله یکم با صبر و متانت بیشتر جلو بره بهتره فاصله بین شکست و پیروزی این روزها یک گام اشتباهه.

    پاسخ
  18. تصویر پروفایل سروش
    سروش
    سوابق: (47 دیدگاه) ,

    قابل توجه بعضی ها که میگن اپتیما از کمری بهتره
    پارسال تو کره تویوتا کمری به عنوان خودروی سال انتخاب شد
    از نظر مصرف کننده ها

    پاسخ
    1. احمد
      سوابق: (35 دیدگاه) ,

      حرف های عامیانه رو بذاریدکنار
      حرفه ای و منطقی بحث کنید
      تو رنکینگ کار اند درایور اپتیما از کمری رتبه بهتری دارهhttp://m.motortrend.com/roadtests/sedans/1405_2014_2015_midsize_sedans_the_big_test/
      این رو هم نگاه کن میبینی که اپتیما دوم شده

      پاسخ
  19. تصویر پروفایل شاسی
    شاسی
    سوابق: (105 دیدگاه) ,

    همیشه برند لوکس برای یه خودروساز باعث اقتدار بیشترش میشه.
    وقتی از بنز لذت میبری پس برای میباخ غش میری
    واقعا جای تحسین و تبریک داره به هیوندای

    پاسخ
  20. حامد
    سوابق: (13 دیدگاه) ,

    حرکت کاملاً حرفه ای و درستی زده کمپانی هیوندای
    برند جنسیس با سابقه خوبی که مردم از محصولات با این نام جنسیس کوپه و سدان دارند باعث ثبت و پذیرش این برند خواهد شد

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.