پروتون

مشخصات مدلهای جدید پروتون

پروتون جنتو GEN2

این خودرو یک ماشین چهار در خانوادگی کوچک و زیباست که توسط مهندسین لوتوس مورد ارتقای فنی قرار گرفته است. این اتوموبیل شبیه سایر خودروهای خانوادگی کوچک نیست و طراحی آن اسپرت و جدید است. موتور ۱۶۰۰ سی سی Campro 110 اسب بخار نیرو ایجاد می کند که برای جثه کوچک آن مناسب است. طراحی صندوق عقب به دو صورت ناچ بک و لیفت بک است که در مدلهای لیفت بک ، شیشه عقب و درب صندوق یکپارچه اند. طراحی داخلی آن بسیار اسپرت و مدرن است و شکل فرمان از روی خودروهای مسابقه ای الهام گرفته شده و تجهیزات مناسبی نیز در آن به چشم می خورد. عیب عمده آن در این بخش استفاده بیش از حد از پلاستیک معمولی است که کیفیت مورد انتظار را ندارد. این خودرو توسط زاگرس خودرو مونتاژ و عرضه می گردد. ارزانترین مدل آن در بازارهای جهانی ۸۹۹۹ یورو و گرانترین آن ۱۱۷۹۵ یورو قیمت دارند. در بازار ایران، مدل دنده اتوماتیک آن ۲۴۵۰۰۰۰۰ تومان و مدل عادی ۲۲۸۰۰۰۰۰ تومان توسط نمایندگی فروخته می شوند.

Proton Gen2 پروتون جنتو

پروتون Gen2 یک مدل گاز سوز نیز دارد که با گاز مایع کار می کند و به نام اکولوژیک ecologic معروف است اما در ایران موجود نمی باشد.

مشخصات فنی:

تعداد سیلندرها و آرایش: چهار سیلندر خطی
قطر و کورس پیستون: ۸۸*۷۸
حجم موتور: ۱۵۹۸ سی سی
تعداد سوپاپ ها : ۱۶ سوپاپ
حداکثر قدرت موتور: ۱۱۰ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور
حداکثر گشتاور: ۱۴۸ نیوتون متر در ۴۰۰۰ دور
شتاب صفر تا صد: ۱۰.۵(دنده ای) ۱۳(اتوماتیک)
حداکثر سرعت: ۱۹۰ کیلومتر
ابعاد لاستیک ها:۱۹۵/۵۵R15
وزن خودرو: ۱۱۷۵ کیلوگرم
حجم مخزن سوخت: ۵۰ لیتر
ترمز ها: چهارچرخ دیسکی(ABS) (EBD)

Proton Gen-2 dashboard

امکانات:

امکانات آن شامل پنجره های برقی، آینه های برقی، چراغ مه شکن، کیسه هوای دوگانه، اسپویلر عقب، تهویه مطبوع با فیلتر گرده، پخش CD و …

پروتون Savvy

کمبود فضای پارک در شهرها و ترافیک روزافزون ، گرایش به خودروهای کوچکتر و مدلهای هاچ بک را افزایش داده است. پروتون سوی (savvy) بدین منظور وارد بازار رقابت گردیده است. طراحی آن نسبت به سایر خودروهای هاچ بک نوآورانه و متمایز و با وقار می باشد. موتور آن ۱.۲ لیتری و ۱۶ سوپاپه می باشد که ۷۵ اسب بخار قدرت و ۱۰۵ نیوتون متر گشتاور تولید می کند که برای این خودرو ۵ درب انتظار زیادی را ایجاد نمی کند! حداکثر سرعت آن ۱۵۸ کیلومتر بر ساعت و شتاب صفر تا صد آن ۱۳.۹ ثانیه برای مدلهای دنده دستی می باشد. مصرف سوخت ترکیبی آن ۵.۷ لیتر اعلام گردیده است.

Proton Savvy

امکانات آن شامل دو عدد ایربگ، سیستم پخش به همراه بلوتوث، تهویه مطبوع، قفل مرکزی، چرخهای آلیاژی، پنجره های برقی، ترمز ABS+EBD و … می باشند. قیمت آن نیز در بازارهای جهانی  ۶۸۰۰ تا ۷۴۰۰ پوند می باشد.

Proton Savvy پروتون

پروتون ساگا SAGA

پروتون ساگا پر فروشترین خودرو ساخت این کمپانی است که تاکنون بیش از ۱.۲ میلیون دستگاه از آن را صادر نموده است. نسل سوم این خودرو چهار در خانوادگی کوچک تغییرات عمده ای را بخود دیده است و بزودی در داخل ایران نیز جانشین مدلهای قدیمی پروتون ویرا خواهد شد. این خودرو دارای یک موتور ارتقا یافته چهار سیلندر Campro 16 سوپاپ آن به حجم ۱۳۰۰ سی سی بوده که ۹۴ اسب بخار قدرت و ۱۲۰ نیوتون متر گشتاور ایجاد می کند. گیربکس آن در دو نوع دستی و اتوماتیک خواهد بود. مصرف سوخت آن نیز ۶ لیتر تا ۶.۳ لیتر برای مدلهای مختلف دستی و اتوماتیک برای هر صد کیلومتر پیمایش ترکیبی اعلام گردیده است.

proton saga

این خودرو رقیب مستقیم اتوموبیلهایی نظیر تندر L90 و کیا ریو و ۲۰۶ آریان خواهد بود. زاگرس خودرو قیمت ۱۹ میلیون برای مدل دنده دستی و ۲۱ میلیون برای مدل اتوماتیک را درنظر گرفته است.

پروتون ساگا

از مزایای این خودرو فضای مناسب برای ۴ نفر، صندوق بار جادار و موتور جدید می باشند. معایب آن نیز کیفیت بسیار پایین قطعات داشبورد، ایمنی پایین و طراحی بدنه نه چندان جدید است.

پروتون saga se

حداکثر سرعت این خودرو در تیپ های مختلف متفاوت است به طوری که تیپ MT این خودرو در مدل های N-line، B-line و M-line حداکثر ۱۶۰ کیلومتر در ساعت است که برای رسیدن به شتاب صفر تا صد نیازمند ۱۳ ثانیه زمان است، اما تیپ AT این خودرو در مدل های B-Line و M-Line می توانند به سرعت ۱۵۰کیلومتر در ساعت برسد و برای رسیدن به شتاب صفر تا صد نیازمند ۱۴.۵ ثانیه زمان هستند. همچنین N-Line را می توان کم آپشن ترین مدل SAGA نامید که از آپشن های مانند ریموت درب، ایربگ راننده، کمربند ایمنی پیش کشنده، شیشه برقی جلو، آینه برقی، تنظیم ارتفاع صندلی، سنسور عقب و مه شکن جلو بی بهره است اما M-line در هر دو تیپ مختلف را می توان مدل فول این خودرو دانست به طوری که این دو مدل علاوه بر داشتن تمام آپشن های مذکور از تجهیزات ایمنی مانند ایربگ و ABS نیز بهره مند است.

توجه: این مقاله به صورت اختصاصی برای ‏سایت “پدال“‏ نوشته شده درج تمام یا قسمتی از ‏این ‏مطلب، ‏تنها با ذکر نام سایت و آدرس دقیق این صفحه مجاز است.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۷۹ دیدگاه‌ها

  1. علی

    ۲ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (45 ديدگاه)

    با سلام
    1-قطعات مصرفی پروتون به راحتی پیدا میشه و نیاز به اینکه مال یه ماشین دیگه رو بهش بخورونین ندارین.
    2-تمام قطعات بدنه و. اتاق به راحتی گیر میاد
    3- آدرس و شماره تلفن فروشندگان قطعات جن 2 موجود هست زنگ بزنید و بپرسید
    4-من که تا حالا لنگ قطعه نبودم . حتی ریز ترین قطعاتش هم بعه راحتی پیدا میشه . البته همونطور که خود شما میدونی و همچنین سایر دوستان میدونند جن 2 ماشین فوق العاده کم استهلاکی هست و به این راحتیا به خرج نمی افته.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. علی

    ۵ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    میخواستم ببینم صفرش هم تو بازار ، یا از طریق کارخانه به فروش میرسه ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. روح الله

    ۵ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    ایا مدل 2010تا 2012 تولید شوده اگه میدونید قیمت بدهید ویا ادرس بدهید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. علی

    ۵ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (45 ديدگاه)

    sait tiuning talk berin kolop poroton onja behtar atelaat daran

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. mehdi

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    صرفا در حد اتومبیلهای تا 15 میلیون قابل بحث کردن را داره

    موافقم 0
    مخالفم 1
  6. shayan

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (75 ديدگاه)

    این ماشین فنیش عالیه من از 2007 یدونشو دارم تا حالا موردی نداشته،شتاب و سرعتشم عالیه،قطعاتشم که فراوونه،صفرشم تو هر رنگی بخواید هست،هم اتومات هم دنده ایی بین 47 تا 50 تومن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mostafa

      ۲۷ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      سلام دوست عزیز اگه ممکن اطلاعات بیشتری در مورد GEN2 بنویس

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. امیر

      ۱ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (5 ديدگاه)

      سلام آقا شایان، من از طرفدارهای این خودرو هستم اما اون صفرهایی که تو بازار هستند مدلهای 2008 و 2009 میباشند که تا سال 2012 در پارکینگ بدون سقف زیر رطوبت بالا و گرمای شدید جنوب در چابهار نگهداری می شدند،جاییکه محل نگهداریشون بود کنار جاده محل تردد هر روز من بود!! الان دارند اون ماشینهای پوسیده رو به مرم 45 تا 50 میلیون قالب میکنند!!! پوسیدگیها در حدی بود که وقتی به دستگیره ها دست میزدی تو دست خورد میشدند و پایه برف پاک کنها که فلزی بودند کاملا زنگ زده بودند!! اینها مشاهدات عینی خود من میباشند و دلم میسوزه برای کسانی که گول زبون بازی نمایندگیهای فروش رو خوردند!! نمایندگی رشت که خودش میگفت بعد از تحویل گرفتن ماشین اول از همه 4حلقه لاستیک براش بخرید!!! چون همشون زیر آفتاب پوسیدند!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. soroush

      ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (1 ديدگاه)

      اقا صفرشو از کجا پیدا کنم؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. حمید

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    همه چیژش به وفور پیدا می شه ماشین عالی هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. رضا

    ۲۷ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به نظر من زیر 60 میلیون بهترین ماشین تو ایرانه. خیلی محکم و ترمزهای عالی داره بهخصوص دارای استاندارد یورو 4 و خیلی هم کم مصرفه با سرعت 130 در جاده فقط 5.5 لیتر در 100 مصرفشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. هادی الهی

    ۱۲ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام ادرس نمایندگی gen2برام بفرستید و مدل2013ان که16000کیلومتر راه رفته باشه و تمیز باشه چند قیمته؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. reza

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (145 ديدگاه)

    عقب تیبا مثل ساگا هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. هادی

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    باسلام من پارسال 1 ،2009ترخیص 2011خریدم .خیلیها درموردش بدمیگفتن.بعد2هفته ماشین خاموش شد ودیگم روشن نشد کلیه قطعاطشو چک کردیم وتنها ایرادی که پیدا شد خوردگی سیمهای برقش بود.همه سیمها رو عوض کردم وکلیه قطعات لاستیکیشو.دیگه این ماشین آخ نگفت درعرض 1سالی که دستم بود شمال وجنوب وشرق وغرب و…وهرجایی که بگید باهاش رفتم ودیگه سوارماشینای تواین رنج مثل زانتیاو…که میشدم حالت تهوع بهم دست میداد درمقابل جنتو لگن به تمام معنا بودند.خلاصه بخرید اصلا شک نکنید.اون دوستی که میگن آفتاب وشرایط شرجی منطقه داغونش کرده بدونن الان هرماشینی که میخریدچه داخلی چه خارجی حموم آفتابشونو تو بدترین شرایط گاها چند سال میگیرند بعد دست من وشما میدن پس نگران این نکته اش نباشید اونقدرکیفیت رنگش خوبه که تغییرآنچنانی نمیکنه وبایه پولیش عالی میشه.فقط قطعات لاستیکیشو چک کنید .مبارکتون باشه.بازاردست دومش هم مشتریه خودشو داره.مرسی.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حمید

      ۲۱ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      سلام من یه جن تو ۳۶هزار کار مدل ۲۰۰۹ ترخیص۲۰۱۳ رو تازه خریدم اطلاعات زیادی ندارم حدود ۴۱میلیون برام تمام شده بدون رنگ و زدگی خیلی تمیزه میخواستم بدونم خوب خریدم ؟

      موافقم 1
      مخالفم 0
    2. سپهر

      ۲۷ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (174 ديدگاه)

      پروتون هم ماشین خوبیه ها….

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. امیر

      ۱ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (5 ديدگاه)

      من از طرفدارهای این خودرو هستم اما اون صفرهایی که تو بازار هستند مدلهای 2008 و 2009 میباشند که تا سال 2012 در پارکینگ بدون سقف زیر رطوبت بالا و گرمای شدید جنوب در چابهار نگهداری می شدند،جاییکه محل نگهداریشون بود کنار جاده محل تردد هر روز من بود!! الان دارند اون ماشینهای پوسیده رو به مرم 45 تا 50 میلیون قالب میکنند!!! پوسیدگیها در حدی بود که وقتی به دستگیره ها دست میزدی تو دست خورد میشدند و پایه برف پاک کنها که فلزی بودند کاملا زنگ زده بودند!! اینها مشاهدات عینی خود من میباشند و دلم میسوزه برای کسانی که گول زبون بازی نمایندگیهای فروش رو خوردند!! نمایندگی رشت که خودش میگفت بعد از تحویل گرفتن ماشین اول از همه 4حلقه لاستیک براش بخرید!!! چون همشون زیر آفتاب پوسیدند!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. مهراد

    ۲۷ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    با درود

    من بیشتر محصولات ایران خودرو رو داشتم به غیر از ویتارا در حال حاضرم یه gen 2 مدل

    ۲۰۰۸ دنده ای دارم یه دوسالی هست این ماشینا دارم خدایی هیچ خرجی واسم نداشته جز تعویض

    روغن از همه جوانب از ۲۰۶ تیپ ۶ هم بهتره سواری شتاب و هندلینگ توپی داره مصرفش پ

    پایین تره قیافشم که رو سالش بی نظیره کیفیتشم خدایی یکه امکانات و اپشناشم بیشتره

    ماشین خوبیه از همه نظر اگه زاگرس خودرو ام سیاست سایپا و همساله اینارا داشت حالا

    روزش بهتر الان بود ملت ما عقلشون به چشمشونه بدونه تحقیق هر کاری میکنن جایگاه جهانی

    پروتون ا شما یه نگاهی بکنین دستون میاد که چی به کجا…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. REZA . JUST TOYOTA

    ۹ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1409 ديدگاه)

    طراحی های داخلش شباهت به الفارومو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. کیمیا

    ۱۱ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    درسته که قطعات پلاستیکی داخل Gen2 بعد از مدتی رنگشون رو از دست میدن؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. میثم

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من یه مدله 2007 دندهای دارم از صفر دستمه،قبل 405 زانتیا…داشتم این تنها ماشینیه که دلم نمیاد عوض کنم تو ریس همیشه پرچمش بالاست تنها ضعفش که اکثره مدلهایه میتسوبیشی هم دارن دیسکه صفحشه که زیاد باهاش بگازی داغ میکنه ولی در کل تو رنجه قیمتش شاخه تو ایران

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. محمد

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    می خواستم Gen2رو با207iمقایسه کنم کدام بهتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. دانیال

      ۵ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (2 ديدگاه)

      آقا!!! این ماشینو با مزدا 3 یا مگان باید مقایسه کنی نه با اسباب بازی پژو… از هر لحاظ این ماشین با اختلاف زیادی از 207 سر تره. من یه 207 داشتم فروختمش gen2 گرفتم. دیگه بعد از اون وقتی سوار 206 یا 207 میشدم حالم به هم میخورد. جنتو به شدت محکمه و جاداره مخصوصا صندلی عقبش . صندوقش که به اندازه یه وانت وسیله توش جا میشه. از همه مهم تر پایداری تو جاده که با هر سرعتی که بخوای میتونی باهاش بپیچی یا لایی کشی کنی . کاری که به هیچ وجه با 207 نمیتونی انجام بدی چون صد در صد چپ میکنی.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  17. علی

    ۲۴ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من مدل 2007 اتومات دارم ازش خوشم میاد، ولی دوتا ضعف بزرگ داره یکی اینه که صندلی هاش برخلاف زیبایی که دارند اصلا راحت نیستند دوم اینکه مصرف سوختش تو شهر بالای 13 و تو جاده 7.5 هست.فیلتر ها و شمع و وایر عوض شده، انژکتور را هم حسابی سرویس کردم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. پارسا

      ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (1 ديدگاه)

      شاید یه ایرادی داره، ماشین منکه میانگین ٨/۴ میسوزونه، تو ترافیک خیلی زیاد هم ماکسیمم میانگین ٩ میده، اولین بار هم که تو جاده رفتم بعد سرویس ماشین، ریست کردم ۵٠۵-۶ سوزوند. الانم هرازگاهی که برم ریست نمیکنم، اما میانگین میاره رو ٧-٧٠٢ ،

      موافقم 0
      مخالفم 0
  18. سینا

    ۵ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان
    “یه مشاوه ”
    خودرو جنتو تو قیمت ۳۳ میلیون بخرم؟
    سمند lx صفر بخرم ؟
    اگر با خرید جنتو موافق هستید(علامت موافق را بزنید)
    اگر با خرید سمند موافق هستید(علامت مخالف را بزنید)

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. همایون

      ۱۱ فروردین ۱۳۹۵
      سوابق: (4 ديدگاه)

      اقا خدایی داری با سمند مقایسه میکنی>؟شما با مزدا 3 …سراتو…اوانته مقایسه کن..بی نظیره این ماشین..من ماشین بازم…واقعا دلذت میبرم ازش..هندلینگ 20

      موافقم 0
      مخالفم 0
  19. امید

    ۳۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    از سال 92 تا الان یه 2009 ترخیص 2011 دست دو گرفتم الان 60 هزار تا کارکرده خدا رو شکر حتی یک بار هم چراغ چکش روشن نشده!
    الان محصولات ویران خودرو بود چند بار خراب شده بود و جلوبندی و تسمه تایم و دیسک و صفحه و پمپ بنزن و .. می خواست؟!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. رضا

    ۸ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان سلام
    لطف در مورد فضای صندلی های پشت راننده و همچنین فضای قسمت بار (صنوق) هم اطلاعاتی بفرمایید .آیا فضای سرنشین عقب راحت و جا دار هست یا اینکه مثل پژو 206 عذاب آو ر میباشد .؟ با تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. احسان(احسان سابق)

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    هنوز باید با سمند و پراید و 405 سر کنیم…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. حسین

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام، دوستان از نظراتتون خیلی استفاده کردم و به این نتیجه رسیدم که بسیار ماشین خوبی هست و تصمیم گرفتم بخرمش.
    به نظرتون با ۲۵-۲۷ میلیون میتونم یه سالمش رو بخرم؟ بعدش اینکه شنیدم اتومات هاش خیلی خوب نیستن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. همایون

    ۷ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (4 ديدگاه)

    این ماشین عالیه من قبلا یه2007 داشتم..خیلی کم استهلاک هستش…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. همایون

    ۷ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (4 ديدگاه)

    این ماشین دزیر سی تومن نخرید ….هیچ ارزونیی بیدلیل نیست.زیر سی خریدید باید 10بزارید روش خرجش کنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. morteza

      ۱ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (1 ديدگاه)

      این چ حرفیه . من خودم جن ۲ ۲۰۰۷ ترخیص ۲۰۰۹ گرفتم ۲۶.۵ . ۸ ماه فقط روغن عوض کردم .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  25. بهنام

    ۷ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    باسلام خدمت دوستان
    من جنتو دنده ای 2007 دارم خیلی ازش راضی هستم
    قبلا ماشین ایرانی داشتم ( پارس – سمند – 206 ) جنتو نسبت به قیمتش خییلی عالیه سواری یه ماشین 70 میلیونی رو داره – ترمزها عالی بسیاار کم خرج و کم مصرف – هندلینگ عالی – خییلی راحت میشه باهاش لایی کشید چون هم هندلینگ بالایی داره هم شتابو سرعتش عالیه – طراحی اسپورت فابریک خلاصه هرکسی که میخواد بخره با خیال قرص بخره که از این ماشین نمیتونه دل بکنه . ضمنا دوستان تمامی قطعات این ماشین موجوده و به قیمت قطعات 206 و حتی ارزونتر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. منصور غلامى

    ۷ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    من چهارسال قبل پروتون ایمپین اتوماتیک خریدم به خواست خدا تا کنون نزدیک هفتاد هزار کارکرده فقط اب وروغن ولنت ترمز عِوَض کردم وبسیار ممنون سازنده هستم اتومبیل شیک وراحت
    وراننده را خسته نمی کند البته بِنَا به پیشنهاد که می گویند تسمه تایم بهتراست شصت هزار کیلومتر تعویض شودباوجودی که نیاز نداشت انجام دادم الحمدالله ارضى هستم. بازهم إز
    سازندگان ممنون ومتشکرم
    غلامى

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. میلاد

    ۱۴ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام.مدل 2006 دارم سیلندر سوزانده 3 ملیون خرجشه .میخوام بفروشم .کابوت جلو صندوق عقب رنگ .شاسی سالمه .8 سال تخفیف بیمه داره …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. حمید

    ۱۸ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام میشه ادرسی از مکان هایی که قطعات پیدا میشه را بزارید یا شماره تلفنی چیزی برای ما شهرستانیا قطعاتش سخت گیر میاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. حمیدرضاعلی پناهی

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    باسلام من پروتون ویرا دارم مدل 2002از مالزی خریدم تا حالا دارم هیچ خرجی نکردم عالی است حتی تویه فکرهستم یکی دیگر مدل جدیدتربرم مالزی بخرم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. مهدی

    ۱۲ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام ، مهدی هستم . قصد دارم یه جنتو مدل 86 بخرم بیرنگ 90 تا کار و رنگش هم سفید و سند دست اول ، در خصوص مصرف سوخت و تامین قطعات یکم تردید دارم . از دوستانی که الان جنتو سوارند راهنمایی صادقانه میخوام . تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا