بررسی کادیلاک ATS-V سدان مدل ۲۰۱۶

اولین چیزی که در مورد یک کادیلاک ATS-V جلب‌توجه می‌کند، مهندسی به کار رفته در شاسی آن است که در سطح بسیار بالایی قرار دارد. در این خودرو سیستم فرمان، ترمزها، تعلیق و تایرها هارمونی عجیبی با یکدیگر دارند و هیچ‌گونه عدم هماهنگی در هنگام حرکت ATS-V در جاده احساس نمی‌شود. تنظیمات هر یک از ابزارها بسیار کامل و متعادل انجام شده است. این خودرو که در میشیگان مهندسی و ساخته شده است، چابکی بسیار خوبی دارد، به راحتی می‌توان با آن شتاب گرفت و رانندگی با آن به‌مراتب هیجان‌انگیزتر از مدل‌هایی مانند ب‌ام‌و M3 و مرسدس‌-ای‌ام‌جی C63 است. به نظر می‌رسد که مهندسی شاسی آلمانی رقیب خود را پیدا کرده است.

2016 Cadillac ATS-V sedan
2016 Cadillac ATS-V sedan

تعادل شاسی و لذت رانندگی که ایجاد می‌کند، غیرقابل‌انکار است. این موضوع وقتی بیشتر اهمیت پیدا می‌کند که بخواهید از یک مسیر کوهستانی عبور کنید، به یک پیست اتومبیلرانی سر بزنید و یا یک بزرگراه یکنواخت را با محدودیت سرعت طی کنید. با وجود این سطح رضایت از عملکرد شاسی، وقتی در یک مسیر شلوغ و خسته‌کننده قرار می‌گیرید، ناهماهنگی‌های موجود در کابین کادیلاک ممکن است شما را تحت تأثیر قرار دهد. ترکیبی ناهمگون از مواد، بافت‌ها و پرداخت سطوح، تمام ویژگی‌های یک فضای خسته‌کننده را در خود دارد. البته آپشن صندلی‌های ریکارو به ارزش ۲۳۰۰ دلار تکیه‌گاه و ظاهر بسیار خوبی دارند. ولی بهتر است با این صندلی‌ها با ملایمت رفتار کنید، چراکه اگر بیش از حد بخواهید آن‌ها را تست کنید، ممکن است چرم آن‌ها برداشته شود! پکیج «عملکرد در پیست» به ارزش ۶۱۹۵ دلار از دیگر آپشن‌هایی است که در خودروی تست‌شده مورد استفاده قرار گرفته است. همچنین توصیه می‌شود که حتماً از پوشش چرم جیر برای غربیلک فرمان با هزینه اضافی ۳۰۰ دلار استفاده کنید؛ در غیر این صورت یک پوشش چرمی خواهید داشت که کیفیتش در حد وینیل است. در پشت غربیلک فرمان، عقربه‌هایی به کار برده شده که بیشتر برای یک شورولت کروز مناسب هستند. این در حالی است که لکسس در ۲۵ سال قبل نمونه‌هایی بهتر از این استفاده کرده است. با این وجود، نمایشگر بزرگ اطلاعات مستطیلی شکل، تعادلی مناسب‌تر درزمینهٔ فرم و عملکرد دارد.

2016 Cadillac ATS-V sedan
2016 Cadillac ATS-V sedan

البته این موضوع در مورد صفحه‌نمایش بزرگ لمسی سیستم اطلاعات و سرگرمی با عنوان CUE چندان صادق نیست. از طریق صفحه لمسی می‌توان کارهای پیچیده‌ای را مانند مشخص کردن مقصد برای سیستم راهبری (به‌صورت آپشن) انجام داد. ولی استفاده از این سیستم در سرعت‌های بالا بسیار مشکل است و واکنش ضعیفی دارد. چیزی که بیشتر می‌تواند شما را دچار دردسر کند، زمانی است که می‌خواهید کاری را به‌صورت لحظه‌ای انجام دهید؛ مثلاً بخواهید صدای سیستم صوتی را با لمس صفحه کم کنید، کانال رادیو را عوض کنید و یا از یک آهنگ موسیقی عبور کنید. کارهایی که معمولاً با یک لمس دست باید انجام شوند، درنهایت نیاز به دو، سه و یا چیزی بیشتر از یک لمس ساده خواهند داشت.

2016 Cadillac ATS-V sedan
2016 Cadillac ATS-V sedan

در همین حال، از شنیدن شکایت سرنشینان عقب نیز ناگزیر خواهید بود؛ چراکه هم فضای پاهای کوچکی در اختیار دارند و هم به خاطر ورودی کوچک درها، ورود و خروجشان به داخل کابین ATS-V مشکل است.


همچنین در صندلی راننده، طراحی خودرو به شکلی منفی، دید از داخل کابین را تحت تأثیر قرار داده است. به نظر می‌رسد که کادیلاک در این قسمت از طراحی، اندکی زیبایی را به کاربردی‌بودن ترجیح داده است.

2016 Cadillac ATS-V sedan
2016 Cadillac ATS-V sedan

این در حالی است که مرسدس C63 و ب‌ام‌و M3 به اندازه کادیلاک کارایی طراحی خود را به خطر نینداخته‌اند. در هر حال، آلمانی‌ها کانسپت‌های آماده برای حضور جاده نمی‌سازند و کادیلاک این کار را انجام می‌دهد. می‌توان گفت که زیبایی ATS-V تحت تأثیر ناهماهنگی‌ها و دردسرهایش قرار گرفته است.

2016 Cadillac ATS-V sedan
2016 Cadillac ATS-V sedan

در مورد موتور ۴۶۴ اسب‌بخاری دو توربوشارژر V-6 که در زیر کاپوت ATS-V خوابیده، هیچ نکته منفی عمده‌ای نمی‌توان گفت. این پیشرانه ATS-V شباهت‌های زیادی به موتور ۴۲۰ اسب‌بخاری موجود در CTS V اسپورت دارد، ولی در همین حال از توربین‌های توربوشارژر سبک‌تر برخوردار است؛ موضوعی که باعث می‌شود سرعت واکنش آن بهبود یابد. تمام گشتاور ۶۰۳ نیوتن‌متری موتور ۳/۶ لیتری در یک حالت پایدار و خطی در دسترس قرار می‌گیرد و رفتار موتور شبیه به یک موتور با حجم بالا و تنفس طبیعی است. ATS-V سدان همراه با گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک خود، در مدت ۳/۹ ثانیه، سرعت ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت را ثبت می‌کند؛ زمانی که ۰/۳ ثانیه سریع‌تر از ATS-V کوپه با گیربکس دستی است.

2016 Cadillac ATS-V sedan
2016 Cadillac ATS-V sedan

در مجموع باید گفت که مهندسان طراحی کادیلاک، باید زمان بیشتری را صرف توسعه این مدل کنند. شاید اگر اندکی ارتباطشان را با مهندسان شاسی کادیلاک بیشتر کنند، بهتر بتوانند تصمیم‌گیری کنند.


مشخصات:

  • نوع خودرو: موتور جلو، دیفرانسیل عقب، ۵ سرنشین، ۴ در سدان.
  • قیمت مدل تست: ۷۴۲۴۵ دلار (قیمت مدل پایه: ۶۱۴۶۰ دلار).
  • نوع موتور: DOHC ۲۴ سوپاپ V-6، دو توربوشارژر و خنک‌کننده داخلی، بلوک و رویه آلومینیومی، انژکتور سوخت مستقیم.
  • گنجایش: ۳۵۶۴ سی‌سی.
  • قدرت: ۴۶۴ اسب‌بخار در ۵۸۵۰ دور در دقیقه.
  • گشتاور: ۶۰۳/۳۴ نیوتن‌متر در ۳۵۰۰ دور در دقیقه.
  • گیربکس: ۸ سرعته اتوماتیک با حالت شیفت دستی.

2016 Cadillac ATS-V sedan
2016 Cadillac ATS-V sedan

ابعاد:

  • فاصله محوری: ۲/۷۷۶ متر.
  • طول ماشین: ۴/۶۷۴ متر.
  • عرض: ۱/۸۱۱ متر.
  • ارتفاع: ۱/۴۱۵ متر.
  • وزن کلی: ۱۷۲۴ کیلوگرم.

تست‌های سرعت:

  • صفر تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۳/۹ ثانیه.
  • صفر تا ۱۶۰/۹ کیلومتر بر ساعت: ۸/۴ ثانیه.
  • صفر تا ۲۰۹/۲ کیلومتر بر ساعت: ۱۳/۹ ثانیه.
  • صفر تا ۲۴۱/۴ کیلومتر بر ساعت: ۱۹/۸ ثانیه.
  • استارت در حال حرکت بین ۸ تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۴/۷ ثانیه.
  • عبور از یک‌چهارم مایل: ۱۲/۱ ثانیه با سرعت نهایی ۱۹۶/۳۴ کیلومتر بر ساعت.
  • سرعت نهایی (با محدودیت دراگ، آمار خودروساز): ۲۹۷/۷ کیلومتر بر ساعت.
  • مسافت ترمز از سرعت ۱۱۲/۶ کیلومتر بر ساعت: ۴۶/۹۳۹ متر.
  • چسبندگی در پیچی به قطر ۳۰۰ فوت: 02g.

مصرف سوخت:

  • تخمین سازمان حفاظت محیط زیست امریکا: ۱۴/۷ لیتر در شهر و ۹/۸ لیتر در بزرگراه در هر ۱۰۰ کیلومتر.
  • مصرف سوخت در تست: ۱۳/۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر.

درباره نویسنده

تصویر پروفایل مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

61 دیدگاه

  1. ويكي
    سوابق: (135 دیدگاه) ,

    همه چیش خوبه.. فقط قیمتش یکم زیاده و اگر مصرف سوختشم کمتر بود بهتر میشد

    پاسخ
    1. Mostafa&S
      سوابق: (318 دیدگاه) ,

      عاشقشم چون علاوه بر اینکه خیلی خوشگله از لحاظ فنی هم عالیه

      پاسخ
      1. تصویر پروفایل huayra
        huayra
        سوابق: (76 دیدگاه) ,

        ماشینای منطقی آمریکایی
        فورد
        کامارو 68
        کوروت 6 و 7
        CTSV وATSV

        پاسخ
    2. jimi carter
      سوابق: (21 دیدگاه) ,

      هرچقدر جلوش قشنگه ، پشتش زشته ، عقبش مثل ال 90 میمونه

      پاسخ
  2. فورد
    سوابق: (288 دیدگاه) ,

    شتابش منو کشته رقیب بی ام و اومد

    پاسخ
    1. احسان آرسنالی
      سوابق: (1108 دیدگاه) ,

      این حرفت جدی بود یا شوخی!!!!!؟ رقیب!! اونم واسه بی ام و ؟؟؟ تازه واسه بهترین مدل بی ام و M3!! هنوز 10 15 سال کار داره رقیب بی ام و بشه

      پاسخ
      1. تصویر پروفایل Lord Cezar
        Lord Cezar
        سوابق: (305 دیدگاه) ,

        تا کی میخواین با تعصب نظر بدین . خسته شدیم دیگه از این نوع اظهار نظر ها .

        پاسخ
      2. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
        سوابق: (811 دیدگاه) ,

        من نمیدونم چرا بنده خدا جناب فورد این قدر دیسلایک گرفته ATS رقیب سری 3 شناخته میشه و شما برا خودت فقط میخوای یه حرفی زده باشی.
        مگه بچه 5 سالس که بذار ده پانزده دیگه آماده بشه؟
        یکی ندونه فکر میکنه مقصود شما مقایسه وانت کارا با M3 هست با این حرفت!برادر من راجع به کادیلاک داری صحبت میکنی هااااااااااا!!!!!!!!!!!
        برخی در مورد یک برند چنان صحبت میکنن که آدم گمان میکنه برا اولین بار اسم اون برند رو شنیدن.
        بنده نظرم اینه که این خودرو ها باید در پیست تست بشن یعنی مقایسه ی پهلو به پهلو چرا که قبل از مقایسه چیزی نمیشه گفت.

        پاسخ
        1. تصویر پروفایل احمدرضا خواجه زاده
          احمدرضا خواجه زاده
          سوابق: (1029 دیدگاه) ,

          بچه ها من طرفدار ب ام و هستم ولی کادیلاک هم ماشین های عالی و رقیب خوبی میزنه
          1.ب ام و
          2.آوودی و تویوتا
          3.جنرال موتورز و جگوار لندرور

        2. شلبى
          سوابق: (563 دیدگاه) ,

          باربد جان مگه شما نمیدونى در این دنیا و جهان هیچ چیز نباید حتى با ماشیناى المانى مقایسه بشه،اصلا کل جهان و کائنات یه طرف ماشیناى المانى یه طرف دیگه!!!!
          دوستمون فورد کاملا درست گفت ،این ماشین رقیب مستقیم بى ام و M3 هستش چه یه سرى این اجازه رو بدن چه ندن

        3. ماسل کار
          سوابق: (180 دیدگاه) ,

          شلبی جان
          خدایی حرف راست و زدی
          Biiiiiiiiiiiiiiiiiiggg Likeeee

        4. احسان آرسنالی
          سوابق: (1108 دیدگاه) ,

          من اصلا رو بی ام و تعصب ندارم ماشینهای رویاهام هم فورد فیستا یا فولکس گلف هستش. ولی حاجی باربد از شما بعیده. M3 تو کلاس و رنج قیمتی خودش یه سرو گردن از همه بالاتره تاکید میکنم از همه حالا این کادیلاک ممکنه طراحی داخلیش ضعیف باشه یا بنز صلابت طراحی بی ام و رو نداره با آیودی تو بحث انتقال قدرت از بی ام و عقب تره و ….
          دیگه رو این شک نکنین که تو بحث انتقال قدرت به کف جاده هیچ کارخونه و سازنده ای مثل بی ام و نتونسته عمل بکنه

      3. محمد
        سوابق: (68 دیدگاه) ,

        شرکت کادیلاک قبل از این که بی ام و شروع به ساخت خودرو کنه خودرو می ساخته از لحاظ ساختاری شاید اون هماهنگی بی ام و رو نداشته باشه اما مطمعنا جزو سرسخت ترین رقبای بی ام و هست

        پاسخ
  3. امیر
    سوابق: (56 دیدگاه) ,

    من بین کادیلاک و بی ام دبلیو M3 و مرسدس بنزC63 کادیلاک انتخاب میکنم.
    واقعا ماشین خوشگل و خوش تراشیه….در ضمن قیمتشم از بنز و بی ام و کمتره…
    کادیلاک=لایک
    بنز و بی ام و=دیسلایک

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل Carbonado Aventador
      Carbonado Aventador
      سوابق: (3638 دیدگاه) ,

      نمیدونم چرا استقبالی که از بی ام و و بنز میشه بیشتر از کادیلاکه…
      الان درحال حاضر جایگاه کادیلاک باید خیلی رفیع تر از این حرفا باشه!!!!
      من به شخصه اگر پولشو داشتم میرفتم کادیلاک میخردیم…
      خود اسم کادیلاک لامصب خودش دنیاییه…
      صنعت خودروی جهان مدیون کادیلاک و اختراعاتیه که به دنیای خودروسازی معرفی کرده!!!!

      پاسخ
      1. احسان آرسنالی
        سوابق: (1108 دیدگاه) ,

        فکر نکنم مدیون کادیلاک باشه چون هرکی سهم خودش رو داده ولی صنعت خودرو باید از کادیلاک متشکر باشه به خاطر خدمات بی نطیرش به جهان

        پاسخ
        1. تصویر پروفایل Carbonado Aventador
          Carbonado Aventador
          سوابق: (3638 دیدگاه) ,

          اولین خودرو سازی کهاز سقف فلزی به جای چوبی استفاده کرد…
          اولین موتور V12
          اولین موتور V16
          اولین ایربگ جهان
          اولین استارت الکترونیکی
          اولین گیریبکس اتوماتیک…
          بازم هست ولی من یادم نمیاد…!

        2. تصویر پروفایل Carbonado Aventador
          Carbonado Aventador
          سوابق: (3638 دیدگاه) ,

          اینم اضافه کنم که تنها شرکتی که از کادیلاک قدیمی تره دوج هست و بنز و BMW به ترتیب 20 و 30 سال بعد از کادیلاک تاسیس شدن…!

        3. تصویر پروفایل فریا
          فریا
          سوابق: (687 دیدگاه) ,

          نه دیگه کربونادو جان پیاز داغشو زیاد نکنین . بنز قدیمی تر از کادلاک ـه .

        4. تصویر پروفایل Carbonado Aventador
          Carbonado Aventador
          سوابق: (3638 دیدگاه) ,

          فریا جون داداش تو خود ویکی پدیا زده کادیلاک 1902 و بنز 1920 و خورده ای…

      2. تصویر پروفایل Carbonado Aventador
        Carbonado Aventador
        سوابق: (3638 دیدگاه) ,

        1 کادیلاک اولین تولید کننده‌ای بود که اتومبیل‌هایی با اتاق کاملاً بسته تولید نمود(سال ۱۹۱۰ میلادی).
        2 در سال ۱۹۱۲ میلادی کادیلاک اولین تولید کننده‌ای بود که سیستم الکتریکی شامل راه اندازی، روشنایی و استارت را به خدمت گرفت.
        3 در سال ۱۹۱۵ میلادی آنها اولین خودروسازی بودند که خنک سازی موتور را به کمک ابزارهای دما سنجی انجام دادند
        4 در سال ۱۹۲۲ میلادی اولینی بودند که کنترل حرارتی کاربراتور موتور را معرفی نمودند.
        5 کادیلاک همچنین اولین خودروسازی بود که موتورهای هشت سیلندر بالانس را ساخت(۱۹۲۳ میلادی).
        6 در سال ۱۹۱۲ میلادی کادیلاک اولین خودروسازی بود که سیستم راه اندازی الکتریکی (استارت) را به صورت استاندارد ارایه می‌نمود. این سیستم توسط چارلز کترینگ توسعه داده شد و به عنوان ابزار راحتی برای بانوان راننده به بازار عرضه شد.
        7 در سال ۱۹۱۰ کادیلاک اولین کمپانی بود که موفق به تولید اتومبیلی شد که اتاقک آن کاملاً متصل به شاسی اش بود.
        8 در سال ۱۹۲۷ کادیلاک نخستین شرکت در جهان شد که طراحان صنعتی اش را به طراحی بدنه خودرو تشویق کرد.
        9 در سال ۱۹۲۸ کادیلاک نخستین سیستم تعویض دنده با استفاده از چرخ دنده را تولید کرد که تحول عظیمی در صنعت خودرو به حساب می‌آمد.
        10 کادیلاک نخستین شرکتی بود که اتومبیلی با سقف تمام فلزی تولید کرد که بسیار امن تر و بی صداتر از سایر سقف‌های آن زمان که از چوب و چرم ساخته می‌شد بود.
        11 در سال ۱۹۴۱ کادیلاک نخستین خودروی لوکس جهان با دندهٔ اتوماتیک را تولید کرد.
        12 در بین سال‌های ۱۹۳۰ تا ۱۹۴۰ کادیلاک با سرمایه گذاری که کرد توانست نخستین موتور ۱۶سیلندر جهان را طراحی کند
        13 همچنین در بین همین سالها کادیلاک اولین موتور ۱۲سیلندر جهان را نیز تولید کرده بود.
        14 از دیگر ابداعاتی که که کادیلاک وارد صنعت اتومبیل سازی جهان کرد سیستم تهویهٔ هوای داخل اتومبیل بود، این سیستم که به صورت خودکار قادر بود خود را با شرایط محیط وفق دهد در سال ۱۹۶۴ بر روی اتومبیل‌های کادیلاک به کار گرفته شد.
        15 اتومبیل‌هایی که کادیلاک در سال‌های ۱۹۷۴ تا ۱۹۷۷ تولید کرد نخستین اتومبیل‌های جهان بودند که در آنها برای ایمنی سرنشینان از کیسه هوا استفاده شده بود.
        16 در سال ۱۹۳۴ کادیلاک انقلاب بزرگی را در خط تولید اتومبیل ایجاد کرده بود، در این سال مخترعی به نام هنری اف. فیلیپس دستگاهی را به بازار عرضه کرد که به صورت خودکار می‌توانست پیچ و مهره‌ها را محکم نماید. کادیلاک اولین خودرو ساز جهان بود که از تکنولوژی فیلیپس استفاده کرد.

        پاسخ
      3. احسان آرسنالی
        سوابق: (1108 دیدگاه) ,

        اولین سیستم ترمز متناوب جهان بنز
        اولین خودروی تمام الکتریک یا برقی پورشه
        اولین تولید خالص یا بدون انبار داری مرحوم تویودا
        اولین خط تولید فورد
        فعلا اینا یادم ه

        پاسخ
  4. تصویر پروفایل Danial
    Danial
    سوابق: (221 دیدگاه) ,

    وای پسر عالیع من عاشق اسم کادیلاکم البته بعد از فرارری خیلی خوبه اسن کسی هست بتونه بگه این ماشین بده امکان نداره همه چیش عالیه 🙂 :*

    پاسخ
  5. دکتر داریوش
    سوابق: (86 دیدگاه) ,

    کادیلاک با همه پیشرفت و خوبیهاش، اگه بازار خوبش تو چین نبود ورشکسته میشد!ولی خوب شانسش اونجا خوب بوده و داره بهتر وبهتر میشه

    پاسخ
  6. mazaher
    سوابق: (45 دیدگاه) ,

    سلام دوستان تمام ماشینهای امریکایی چه قدیمیها و چه جدیدها از لحاظ شاسی و زیربندی بسیار محکم و مقاوم ساخته شده اند البته لازم بذکر است این خود در بر گیرندی قدرت تکنولوژی بالا می باشد.

    پاسخ
  7. Alk
    سوابق: (8 دیدگاه) ,

    جدا این کادیلاک ها و برادرانشون استیلی شبیه به ال ٩٠ ندارن ؟ واقعا یکم شبیهن..

    پاسخ
    1. شروین
      سوابق: (517 دیدگاه) ,

      آخه این چه حرفیه برادر! شما از نزدیک ببین، خطوط طراحی رو ببین، پهنای زیاد و ارتفاع کم ماشین رو ببین، بعد اینو بگو. مثل اینه بگی بی ام و شبیه پیکان جوانانه به خاطر چراغای جلوش!!! شایدم میگی هست؟!؟!؟! 😉

      پاسخ
      1. شروین
        سوابق: (517 دیدگاه) ,

        پدال جان شتاب جانبی (چسبندگی در پیچی به قطر ۳۰۰ فوت) به نظرم 0.92g هست که اشتباه تایپی شده.
        اگه از نتایج مسابقات نسکار هم مطلب بذارین فکر میکنم طرفدارای خاص خودش رو داشته باشه.

        پاسخ
      2. Alk
        سوابق: (8 دیدگاه) ,

        بابا میدونم … خیلی بهتر و خفن تره تو طراحی ( بدیهیه ) … ولی جدا استیل اصلیشون خیلی شبیه …

        پاسخ
        1. تصویر پروفایل Reza :: Deutschland :: Mercedes
          Reza :: Deutschland :: Mercedes
          سوابق: (2174 دیدگاه) ,

          منم حدود 2-3 سال پیش بود که با دوستان در خیابون راه میرفتیم یه ال90 دیدیم…منم گفتم خدایی استایل این ال90 خیلی تو مایه های کادیلاکه.همه هم تایید کردند
          اینو فقط گفتم که بدونی تنها نیستی و این کامنت از طرف بنده هیچ ارزش قانونی دیگری ندارد 🙂

    2. شلبى
      سوابق: (563 دیدگاه) ,

      ALKجان اول که کامنتتو خوندم میخاستم سرمو بکوبم به شوفاژ،اخه داداش من کجاش شبیه ال نوده

      پاسخ
  8. بنتلی
    سوابق: (1058 دیدگاه) ,

    طراحی بیرونی عالی،شتاب عالی،شاسی و هندلینگ عالی،مصرف یکم زیاد،قیمت یکم زیاد،طراحی داخلی بد(صندلی پشت نیمکت گونه بافضای پای کم)

    پاسخ
  9. milad
    سوابق: (209 دیدگاه) ,

    دنیایی کادیلاک…یه سر و گردن از بقیه امریکایی ها بالاتره..

    پاسخ
  10. مهرداد
    سوابق: (10 دیدگاه) ,

    فقط کادیلاک مثل کادیلاکه ……بقیه برندها فقط ماشینن!!!!!!

    پاسخ
  11. ارمان
    سوابق: (1000 دیدگاه) ,

    دوستان ناراحت نشید اما خیلی پرستیژ و وقار داره و مثل bmw همه جا نمیتونی ببینیش همین هست که خاصش .میکنه ایراده عمده ای هم بهش وارد نیست

    پاسخ
    1. رهگذر
      سوابق: (343 دیدگاه) ,

      نسبت به بی ام و نمیتونی همه جل ببینی چون اصلا از نظر فروش قابل مقایسه نیستند! اون ور اب هم کجا بود فقط یه دستگاه فروخته بود 😀 اخه این چه نگرش و دلیل برای پرستیژ هستش؟

      پاسخ
      1. شلبى
        سوابق: (563 دیدگاه) ,

        رهگذر جان خواهشا اطلاعات ناقص و نصفه و نیمه در سایت ول ندید و مطالب هم با هم قاطى نکنید،اون اونور ابى که شما میگى کانادا بود و اصلا مربوط به این مدل کادیلاک نبود،مربوط به کادیلاک ELRبود

        پاسخ
      2. ارمان
        سوابق: (1000 دیدگاه) ,

        نگفتم از bmw با پرستیژ تره که! گفتم با پرستیژه نظر منه دیگه این رو بیشتر میپسندم . شما هم bmw رو نگرش نیست که سلیقست دیگه برادر من 🙂

        پاسخ
  12. تصویر پروفایل سروش
    سروش
    سوابق: (65 دیدگاه) ,

    کادیلاک انقدر جدیدا خواستنی شده که واقعا حد نداره . هم از لحاظ فنی هم طراحی داخلی و خارجی . کلا خودروهای آمریکایی خیلی نزدیک به ذائقه ایرانیا نزدیکن .
    کسایی که میگن این ماشین با ب ام و سری ۳ قابل مقایسه نیست قطعا کادیلاکو نمیشناسن . این برند جدید نیست که کسب تجربه کنه . تعصباتو بزاریم کنار . تو هر ضمینه ای .

    پاسخ
  13. تصویر پروفایل فریا
    فریا
    سوابق: (687 دیدگاه) ,

    نمیدونم منظور کارشناس CarAndDriver از اینکه لکسس 25 سال پیش کیلومتر شمارای بهتر میذاشت چیه ؟ ماشین سدانِ سپرته ! پس کیلومتر باید آنالوگ باشه .
    اگه ایشون کیلومتر دیجیتال دوست دارن میتونن برن کادلاک الدورادو 34 سال پیش سوار بشن ! ( Cadillac Eldorado 1986 برای مثال )

    پاسخ
  14. corvette
    سوابق: (251 دیدگاه) ,

    ماشین خیلی خوبیه واقعا ولی هنوز نتونسته به خوبی ب ام و و مرسدس باشه چون کادیلاک هنوز یکم باید رو فنیش کار کنه و مطمئنا جای پیشرفت داره و پیشرفتم میکنه.ولی رانندگی ب ام و واقعا خالص و فوق العاده است از این نظر نه تنها از کادیلاک بلکه از همه خودروسازیا تو سطح بالاتریه و صد البته c63 که واقعا غوغا کردو ماشین بینظیریه و به راحتی نمیشه باهاش رقابت کرد.فقط باید تستاشو ببینید تا بفهمید چه ماشین کامل و معرکه ایه.

    پاسخ
  15. رهگذر
    سوابق: (343 دیدگاه) ,

    این که چهار تا تعریف کرد صد تا ایراد واسش گذاشت چرمش واقعا اینقدر چرته؟ چطور میخواد با آلمان ها در بیفته؟؟ من کادیلاک که میشنوم یاد همون کادیلاکی میافتم که برادرم داشت سقف چرم قهوه ای و کیفیت متوسط به بالا که برای زمان خودش خیلی خوبه شیشه برقی صندلی برقی و دنده اتوماتیک و.. ولی خرج بالاست یعنی همون استهلاک یا اصطهلاک!(نفهمیدیم کدومشو قبول دارید شما) زیادی داره یعنی داشت

    پاسخ
    1. P.G
      سوابق: (485 دیدگاه) ,

      شما برو ماشیناى آلمانى هم مدل همون کادلاک سویل رو ببین تا معنى واقعى استهلاک،اصطهلاک ،اصطحلاک یا هر چى که اسمشو میذارى بفهمى!
      کادلاک سویل هاى مدل پایین در مقابل ماشیناى آلمانى اون دوره اصلاً خرجى نداشتن،حالا من نمى دونم برادر شما چطورى سوار ماشین شده یا شاید با ماشین کشتى میگرفته که شما میگى استهلاکش خیلى بالاست اما ماشین آمریکایى مدل پایین بسیار کم خرج،محکم و بدون دردسره،البته تاکید مى کنم اگه دست اهلش باشه!

      پاسخ
      1. رهگذر
        سوابق: (343 دیدگاه) ,

        والا بلالله برادر من مرسدس هم داشت اگه با کادلاک کشتی میگرفت که اصلا اینکارو نمیکرد ده برابر بلا سر مرسدس میآورد چرا اون برای من شد نماد کیفیت و کادیلاک نشد؟ کادلاک سویل رو با چی داری مقایسه میکنی حالت خوبه؟ خوبه داری میخونی امریکاییها دارن سعی میکنند به کیفیت المان ها نزدیک شن و تو اینجا از روی کاغذ خوندی و میگی اله بله؟ کیه که بتونه منکر خرج بالای کادیلاک شه؟؟ که تو بهت بر خورده اخه چرا حرف الکی میزنی؟ ماشین باز نیست برادرم اما باید ببینی چقدر مرتب و منظم به ماشین رسیدگی میکنه این عادت رو من هم دارم کشتی با ماشین واسه چی مگه پول مفت داریم؟؟ اصلا کادیلاک سوسول تر از این حرفاست که باهاش بشه کشتی گرفت همین الانشم که با صندلیش کشتی بگیری چرمش از بین میره وای به حال اواخر دهه 50 خودمون(که البته صندلیش اصلا چرم نبود)

        پاسخ
        1. P.G
          سوابق: (485 دیدگاه) ,

          والا بلله ما هم هم ماشین آمریکایى داشتیم،هم بنز داشتیم
          تو ده سالى که ماشین آمریکایى داشتیم سر هم دوبار هم تعمیرگاه نرفتیم،مرگ نداشت،اما حداقل دوبار بنزمون موتور سوزوند و بیشتر از اینکه راه بره سرش تو تعمیرگاه بود!در ضمن به قدرى لوازمش گرون قیمت بود که کمر آدمو مى شکوند و اینو همه میدونن که لوازم ماشیناى آلمانى خصوصاً بنز و بى ام چقدر گرونه،در حالى که استهلاک و نگهدارى ماشیناى آمریکایى خیلى کمتر از ماشیناى آلمانیه و لوازمشون هم خیلى ارزون تره،اینو از هرکى دوست دارى برو بپرس
          تازه بنزى که ما داشتیم 230E بود که ساده تر و کم قدرت تره و اگه بخوایم با مدلایى مثل بنز شکارى که همون 450 هست یا 280S مقایسه کنیم که دیگه خرجاى اونا خیلى بالاست!
          شما برو اول یکم تحقیق کن،ماشیناى آلمانى تا دهه ى هشتاد از نظر امکانات و لوکس بودن و تکنولوژى و میزان فروش از آمریکایى ها عقب بودن،پس یه جورى حرف نزن که انگار کادلاک از اول هیچى نبوده و بنز از اول همه چى بوده!کادلاک سال هایى جزء پرفروش ترین ماشین ها بود که بنز چند بار تا پاى ورشکستگى رفته بود!
          بعد سوال من ازت اینه که چطورى برادرت ده برابر کادلاک به بنز فشار میاورده،مگه برادرت یه نفر نیست؟!پس قاعدتاً باید سبک رانندگیش هم یکى باشه دیگه!
          البته باید اینو گفت که بستگى به ماشین و اینکه صاحباى قبلیش چطور سوارش شده باشن هم داره و شاید کادلاک شما زیاد تمیز نبوده!

        2. تصویر پروفایل فریا
          فریا
          سوابق: (687 دیدگاه) ,

          فقط یه کلمــه میگم انقد نگی آلمانی ، آمریکایی !
          یاتاقان ! 😀 😀 😀 😀
          خودت منظورمو فهمیدی . بزار بقیه بویی نبرن .

  16. شایان
    سوابق: (1312 دیدگاه) ,

    از ماشینهایه آمریکائی خوشم میاد یه فرهنگ متفات از خودروهارو دارن این ماشین عالیه قیمتشم خوبه با این مشخصات فنی و سرعت و شتاب خیلی خوبه مرسی کادیلاک

    پاسخ
  17. amir
    سوابق: (244 دیدگاه) ,

    طراحی داخلی و خارجی محصولات کادیلایک باهم نمیخونه خارجش خیلی بهتر از داخلش

    پاسخ
  18. فرشید
    سوابق: (38 دیدگاه) ,

    نویسنده یه جور میگه که عقربه هاش مثل بیست و پنج سال پیش لکسوس هستش…یکی نیست بگه کل عمر لکسوس بیست و پنج سال میشه…اون موقع که کادیلاک حرف اول رو تو خودرو های لوکس می زد لکسوس کجا بود.

    پاسخ
  19. enzooo
    سوابق: (95 دیدگاه) ,

    همونطور که به عقیده بیشتر کارشناسا cts-v برتر از m5 هست ats-v هم میتونه بهتر از m3 باشه. اون زمان که کادیلاک تو صنعت خودرو سالاری میکرد خودروسازی بی او و وجود خارجی نداشت پس خواهشا کسایی که اطلاعات ندارن رو هوا حرف نزنن

    پاسخ
  20. Archi KHAN
    سوابق: (1658 دیدگاه) ,

    کادیلاک عالیه
    مخصوصا ، مخصوصا کادیلاک اسکالید……………
    یعنی واقعا هم لوکس و اشرافیه و هم خووف

    پاسخ
  21. تصویر پروفایل علی
    علی
    سوابق: (105 دیدگاه) ,

    مصرفش فوق العاده زیاده.کاشکی این آمریکایی ها یه کاری واسه مصرف ماشیناشون بکنن

    پاسخ
  22. خسروی
    سوابق: (6 دیدگاه) ,

    سلام
    خدای طراحی….
    فوق العاده ترین طراحیها، موتور ها و …
    بی نظیره…

    پاسخ
  23. Saeed
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    ماشینای المانی هزینه فوق العاده بالایی دارن و سبک المانی ها با امریکایی ها قابل مقایسه نیست.

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.