شورلت

خریداران شورولت کوروت C8 پولدارتر از خریداران نسل هفتم هستند!

اگر شما فردی هستید که به دنبال خرید یک خودروی اسپورت دو نفره هستید که به سختی می‌تواند مواد غذایی مورد استفاده در یک ماه را حمل کند، احتمالاً فرد ثروتمندی خواهید بود. احتمالاً شما یک خودروی دیگری هم در گاراژ خود دارید و با آن به خرید می‌روید.

اما خریداران شورولت کوروت C8 پولدارتر از افرادی هستند که نسل هفتم این خودرو را خریده‌اند. استیو هیل معاون رئیس جنرال موتورز آمریکای شمالی در یک مصاحبه به این موضوع اشاره کرده است.

اما می‌پرسید چقدر پولدارتر؟ هیل می‌گوید درآمد خریدار کوروت پیشرانه وسط ۷۶ هزار دلار بیشتر از افرادی بوده که نسل پیشین را خریده‌اند. نه این یک خطای محاسباتی نیست و عدد یاد شده نشان می‌دهد که کوروت جدید به سطح کاملاً جدیدی از خریداران خودروهای اسپورت معرفی شده است.

این موضوع از داده‌های پیشین حمایت می‌کند، چیزی که شورولت سال پیش اظهار کرده بود. آمارهای قبلی این خودروساز نشان داده بود خریداران کوروت C8 با گشاده‌دستی اقدام به خرید این خودرو کرده و آپشن های گران‌تر ۲LT و ۳LT را بجای مدل پایه ۱LT با قیمت زیر ۶۰ هزار دلار سفارش داده‌اند.

ظاهراً پولدارتر بودن خریداران کاملاً به نفع شورولت بوده و سال قبل تعداد ۲۱۶۲۶ دستگاه از این خودرو فروخته شده است. این آمار ۲۰ درصد بیشتر از فروش ۱۷۹۸۸ دستگاهی در سال ۲۰۱۹ بوده است. اگرچه انتظار می‌رفت که کوروت پیشرانه وسط توجه زیادی را به خود جلب کند اما این استقبال می‌توانست بیشتر هم باشد زیرا که سال پیش به خاطر همه‌گیری کرونا سال خوبی برای خودروسازان نبوده است.

هم‌اکنون توپ در زمین شورولت است. با وجود مشتریان ثروتمندتر و افزایش تقاضا، شورولت باید تقاضاها را به سرعت پوشش دهد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲۳ دیدگاه‌ها

  1. NAVID۰۰۹۸

    ۲۹ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (10282 ديدگاه)

    این خودرو در اَمر فروش همیشه برنده هست اما دو نسل قبلیش را بیشتر دوست دارم .

    موافقم 9
    مخالفم 1
    1. MR.JD

      ۲۹ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (326 ديدگاه)

      برای من کروت یعنی C7 ( آن هم Z06)
      نمیدانم چرا ولی در حالی که اصلا علاقه ای به ماستنگ یا کامارو ندارم (و حتی متنفرم) عاشق کروتم آن هم از 9 سالگی ام تا الان
      شاید هم دلیلش فیلم The Last Stand باشد که ماجرای فرار با یک کروت C6 است
      نمیدانم ولی به هر حال کروت حیف شد موتور جلو ؟! آنهم در کروت یکی از بدترین کابوس ها

      موافقم 11
      مخالفم 0
    2. زیزیگولو

      ۲۹ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (5281 ديدگاه)

      اگه بزارن کوروت C8 به ایران وارد بشه من فوری یه قرمزشو میخرم

      موافقم 4
      مخالفم 1
      1. Ramin

        ۲۹ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (2380 ديدگاه)

        اقای زیزیگولو دمت گرم کلی خندیدم

        ?????

        کوروت c8 بیاد ایران…

        ?????
        اگه وارد بشه اقای زیزیگولو باید حدود فقط 2 میلیارد رشوه بدی تا بهت پلاک بدن

        قیمتشم زیر 10میلیارد نخواهد بود !!!!!!

        کلا به کجا خواهیم رفت ….. خدا داند… ( شاید هم خدا این بار نداند !! )

        ?????

        پدال بزار کامنتم منتشر بشه… با سپاس…

        موافقم 5
        مخالفم 0
        1. زیزیگولو

          ۲۹ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (5281 ديدگاه)

          رامین جان شما اگر به کامنت من دقت کنی گفتم که : ((اگه بزارن وارد بشه)) ….. ولی مطمئناً نمیزارن وارد بشه

          موافقم 2
          مخالفم 0
      2. ehsan fa

        ۲۹ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (1902 ديدگاه)

        مطمئنی کسی که توانایی خرید کوروت رو داره , داره تو نت میچرخه

        موافقم 2
        مخالفم 0
        1. زیزیگولو

          ۳۰ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (5281 ديدگاه)

          احسان چه ربطی داره!! حالا من خودمو میزارم کنارو در مورد خودم هیچ حرفی نمیزنم ….. ولی این همه آدم تو این دنیا هستن که وضع مالیشون خوبه، یعنی نمیان تو نت و فضای مجازیو شبکه های اجتماعی؟؟؟؟

          موافقم 2
          مخالفم 0
        2. Amir

          ۴ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (237 ديدگاه)

          قصدم توهین به دوستان عزیز نیست ، اما ایشون تا حدودی (تا حدودی ) درست میگن
          کسی که پولدار تره ، مطمئنا وقت بیشتری برای کارش میذاره و زحمت بیشتری میکشه ، و برای کارش ارزش قائل هست و کاری که درآمد بالا داره ، تمرکز زیاد لازم داره
          و خب کسایی که بیشتر در نت میچرخن و بیشتر به تفریحات و سرگرمی خودشون وقت اختصاص میدن ، صد درصد پول کمتری هم تو جیب میاد ( همونطور که اول اشاره کردم تا حدودی ، استثناهایی هم هست )

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. احمد

    ۲۹ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (39 ديدگاه)

    شورولت سالی ۲۰ هزار کوروت میفروشه ولی به پای عدد ۱ میلیونی F-150 نمیرسه،پس چرا برنده بهترین خودروی سال میشه ؟اما اینجا F-150 برنده نیست؟ همین کافیه تا بفهمین فروش هیچ ربطی به بهتر یا بدتر بودن ماشین نداره
    اینو در جواب کسانی میگم که دیروز میگفتن کمری و آکورد بهتر از سوناتاس

    موافقم 4
    مخالفم 0
    1. حسن

      ۲۹ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (188 ديدگاه)

      من نمیدونم این حرفت پاسخ به چه چیزی هست، ولی اگر دو تا ماشین در یه کلاس باشن مقدار فروش تا حد بسیار زیادی نشون دهنده بهتر بودن یا نبودن اون خودرو میشه!

      موافقم 4
      مخالفم 1
      1. RoadRunner

        ۲۹ دی ۱۳۹۹
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        پس فلسفه ی تمام این نقد و بررسی ها و وجود مجلاتی مثل car and driver و انتخاب خودروی سال و Jd power و consumer reports و … زیر سوال میره چون هر ماشینی فروشش بیشتر باشه بهتره :)

        موافقم 4
        مخالفم 0
        1. Ãbţìň

          ۳۰ دی ۱۳۹۹
          سوابق: (4617 ديدگاه)

          دقیقا آقای رودرانر،بزارید من مثال بهتری بزنم هم برای شما و هم متعصبان(چه ژاپنی چه کره‌ای):
          دوج رم جدید که امسال تمام مجلات رو با عکس خودش مزین کرده بود امسال دقیقا یادم نیست اما بین ۵۰۰تا۶۰۰هزار دستگاه فروش داشت،و امسال برترین پیکاپ در همه‌ی مجلات بود که حتی برای سوپر اسپرت ها هم شاخ و شونه میکشید…
          در سمت مقابل،فورد F-150 رو داریم که حدود ۸۰۰هزار دستگاه فروش داشته،یعنی دستکم ۲۰۰هزار تا فروش بیشتر،اما امسال اصلا خبری ازش توی برنده مجلات نبوده…
          حالا….
          بدون تعصب قضاوت کنید…..
          دوج رمی که فروشش کمتر بوده اما کلی جایزه گرفته و یکی از بهترین های امسال شده،برنده ست یا فوردی که اسمی ازش تو مجلات آورده نشد و فقط آمار فروش بالایی داشت؟؟
          .
          .
          .
          پشت تعصب جز ناراحت کردن خودتون هیچی نیست،پس با منطق و بدون جبهه گیری حرف بزنید….
          با تشکر از پدال 🙏
          فقط ببخشید لاگین نکردم…

          موافقم 3
          مخالفم 0
      2. Amir

        ۴ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (237 ديدگاه)

        کاملا درسته
        مقایسه میزان فروش برای سنجیدن برتری در دو کلاسی از زمین تا آسمون تفاوت دارن ، اشتباهه ،
        ولی وقتی کلاس یکی هست و در واقع کاربرد یکی ، میزان فروش بیشتر نشونه برتری هست ?

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. NAVID۰۰۹۸

      ۲۹ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (10282 ديدگاه)

      احمد جان
      چندین بار کامنت خودت را بخون و تکرار کن ببین جائیش عیبی ایرادی نداره یه موقع !!!

      موافقم 2
      مخالفم 4
    3. Ahmedreza2002

      ۲۹ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (1465 ديدگاه)

      واقعا انتظار داری یه کوپه اسپورت اندازه یه ماشین کاربردی با نصف قیمت پایه اون بفروشه؟

      موافقم 5
      مخالفم 0
  3. MR.JD

    ۲۹ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (326 ديدگاه)

    ((( اما می‌پرسید چقدر پولدارتر؟ هیل می‌گوید درآمد خریدار کوروت پیشرانه وسط ۷۶ هزار دلار بیشتر از افرادی بوده که نسل پیشین را خریده‌اند. نه این یک خطای محاسباتی نیست و عدد یاد شده نشان می‌دهد که کوروت جدید به سطح کاملاً جدیدی از خریداران خودروهای اسپورت معرفی شده است )))
    خب این که چیزی نیست در ایران خودمان هم خریداران پرشیا پولدار تر از خریداران 405 GLX هستند
    اما میپرسید چه قدر ماهی بیش از 76000 هزار تومن ! نه این خطای محاسباتی نیست و یک شوخی کاملا مزخرف است که نیم ساعتو همتونو سرکار گذاشتم

    موافقم 7
    مخالفم 2
  4. آرین

    ۲۹ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (444 ديدگاه)

    منم میخواستم بخرم 76000 تا کم داشتم
    ایشالا c9

    موافقم 5
    مخالفم 0
  5. RoadRunner

    ۲۹ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    خبر خوبی نیست، کوروت ویژگی دوست داشتنیش همین مردمی بودنش بود و ماشین اسپرت کرانه ی بالای قشر متوسط برای تجربه ی ناب لذت ماشین سوپر اسپرت اصیل،
    کوروت C6 با همون پلاستیک بی کیفیت داخلش و قسمت های فایبرگلاسی بدنه ش صد شرف داشت به اسباب بازی های چند صد هزار دلاری

    موافقم 7
    مخالفم 2
  6. MOHAMMAD.DEMON

    ۲۹ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (420 ديدگاه)

    این کاملا نشون میده کوروت پتانسیل فوق العاده ای برای تبدیل شدن به یک برند مستقل لوکس عملکردی رو داره
    امید وارم جنرال موتورز این فرصت رو ازش استفاده کنه و بتونه طیف وسیعی از محصولات رو با این برند عرضه بکنه
    مثل دو شاسی بلند یک سدان چهار در کوپه عملکردی یک کوپه ارزون تر از کوروت

    که میتونه کامارو رو در نسل بعد به عنوان یک محصول جدید با برند کوروت عرضه بکنه
    تا هم جای کوروت موتور جلو پوشش داده بشه و هم یک ماسل کار از بین نره

    موافقم 5
    مخالفم 1
    1. MOHAMMAD.DEMON

      ۲۹ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (420 ديدگاه)

      اون خانوم عکس اول هم خانوم امیلیا هستن ms.emelia که کوروت باز ها خیلی خوب میشناسنش

      موافقم 6
      مخالفم 0
  7. محمد رستمی نژاد

    ۲۹ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (69 ديدگاه)

    از عملکرد شورلت کاملا معلوم هست که این همه برقی میشه
    امیدی نیست به بازگشت به روز های اوج

    موافقم 6
    مخالفم 0
  8. Ali_x76

    ۲۹ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (1207 ديدگاه)

    با در نظر گرفتن این موضوع، شورولت باید نسخه های رده بالای کوروت رو زودتر بیاره که پول پارو کنه.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  9. [—{*AMIN_MC20*}—]

    ۳۰ دی ۱۳۹۹
    سوابق: (2098 ديدگاه)

    کوروت c8 ترکوند
    از نظر طراحی که…هی بد نیست
    ولی مدل پایه شتاب ۲.۹ با زیر ۶۰ هزار دلار
    570s شتاب ۲.۹ با ۲۰۰ هزار دلار
    نشونه یه جهش بزرگ در پرفورمنسه

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا