خودروهای چینی

گریت وال C30

موج چینی همه جا را فرا گرفته و بازارهای خودرو نیز از این یورش در امان نمانده اند. گرچه هنوز بیشتر تولیدات خودروسازان چینی، کپی نامفهومی از خودروهای مشهور دنیاست، اما کم کم این محصولات نیز در حال جدا کردن این انگ از خود بوده و به سمت استقلال در طراحی پیش می روند. خودروسازان چینی زیادی وجود دارند که طیف وسیعی از محصولات با کیفیت نازل تا خوب را تولید می کنند و البته امیدواریم اگر محصولی از این خودروسازان وارد کشور ما می شود، از نوع با کیفیت خوب آن باشد.

gwm voleex c30 2012
gwm voleex c30 2012

شرکت گریت وال یکی از بزرگترین شرکتهای چینی تولید کننده خودرو است که از سال ۱۹۷۶ به  ساخت خودرو مشغول است. این شرکت در سال ۲۰۱۰ بزرگترین تولید کننده خودروهای شاسی بلند SUV در چین بود. اما با وجود تخصص بیشتر در تولیدات SUV سایر کلاسهای خودرو نیز در سبد تولیدات این شرکت قرار دارند. از جمله  ولکس C30 که یک سدان کوچک فامیلی است. این خودرو با موتور چهار سیلندر ۱.۵ لیتری مجهز به تکنولوژی VVT که زمانبندی هوشمند سوپاپ است، و توان ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۳۸ نیوتن متر را تولید می کند، به بازار ارائه می شود.

gwm voleex c30 interior
gwm voleex c30 interior

سیستم گیربکس آن بین دستی یا اتوماتیک CVT قابل انتخاب می باشد. ترمزها در هر چهار چرخ دیسکی و مجهز به سیستم ضد قفل و ضد لغزش  می باشد. مصرف سوخت C30 بطور متوسط ۶.۵ لیتر برای نمونه های دنده دستی و ۶.۸ لیتر برای انواع اتومات اعلام گردیده است. میزان آلایندگی آن نیز مطابق استانداردهای یورو ۴ می باشد.

Great Wall Voleex C30 2012
Great Wall Voleex C30

این خودرو با طول ۴۴۵ سانتی متر و عرض ۱۷۰ و ارتفاع ۱۴۸ و فاصله بین دو محور ۲۶۱ می تواند بعنوان یک سدان خانوادگی مورد استفاده قرار گیرد. گنجایش صندوق بار ۵۱۰ لیتر است که فضای مناسبی می باشد. وزن خودرو نیز ۱۱۲۵ کیلوگرم برای نمونه های منوآل و ۱۱۴۵ کیلو برای انواع اتومات می باشد.

Great Wall Voleex C30 2012
Great Wall Voleex C30

تجهیزات استاندارد برای مدل پایه شامل لامپهای هالوژن، پنجره های الکتریکی، ۴ اسپیکر، دو ایربگ جلو، ABS+EBD، سیستم ضد سرقت موتور، و ریموت و تجهیزاتی از این قبیل می باشد. در مدل لوکس علاوه بر گیربکس اتومات، تغییری در تجهیزات به چشم نمی آید. اما مدل Elite که بالاترین مدل C30 می باشد، به تجهیزاتی نظیر صندلیهای چرمی و اسپیکر های ۶ تایی و گرم کن صندلیها و  رادار مجهز است. سیستم GPS هم برای نقشه خوانی و راهیابی ماهواره ای جزو تجهیزات آپشن و قابل انتخاب می باشد.

Great Wall Voleex C30 seat
Great Wall Voleex C30

قرار است کرمان خودرو از اردیبهشت ۱۳۹۱ این مدل را جایگزین هیوندای ورنا نماید. قیمت این خودرو  در مدل پایه و با گیربکس دستی حدود ۱۰ هزار دلار و در مدل لوکس با گیربکس اتوماتیک ۱۲ هزار دلار و در گرانترین مدل با تمام امکانات آپشن ۱۳ هزار و ۲۰۰ دلار است.  بنابراین با احتساب عوارض ۶۰ درصدی واردات CKD و سود مثلا ۴۰ درصدی مونتاژ کننده داخلی، قیمت این خودرو در بازار داخلی حدود ۲۴ تا ۲۸ میلیون تومان برآورد می شود.

voleex c30 dashboard
voleex c30 dashboard

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۵ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۷,۲۹۹ دیدگاه‌ها

  1. یونس

    ۱۶ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (35 ديدگاه)

    با سلام خدمت جناب جعفری
    و با عرض تبریک سال نو خدمت حضرتعالی
    بفرمایید با توجه به اینکه خودروی اینجانب هنوز در حد سرویس اولیه از لحاظ کیلومتر نرسیده ولی زمان 6 ماهه ان در حال انقضآء است ولی دارای ایراداتی با همان کیلومتر پایین است تکلیف گارانتی چه خواهد بود ایا باید انجام شود یا خیر کیلومتر مهم است ؟ آیآ نماینده جدید شما در مشهد این آموزش لازم را در زمینه کمک و داشبورد را دارد تا مراجعه کنم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جعفری

      ۱۶ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (196 ديدگاه)

      جناب آقای جوان
      ضمن عرض سلام و تبریک و شادباش به مناسبت ورود به سال نو و آرزوی موفقیت برای حضرتعالی و خانواده محترم استدعا دارم قبل از انقضای شش ماه به نمایندگی مراجعه و سرویس اولیه را انجام دهید همکاران من هماهنگی لازم را بعمل آورده با حضرتعالی امروز تماس خواهند داشت.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. یونس

        ۱۸ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (35 ديدگاه)

        با سلام و عرض خسته نباشید خدمت جناب جعفری
        با تشکر از اقدامات انجام شده جهت گارانتی خودرو اینجانب نهایت تشکر را دارم.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. علیرضا

    ۱۶ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام خدمت همه
    امروز بلخره خودم رو از شر بوقش راحت کردم و یک بوق قشنگ برا ماشین گذاشتم.
    کسی نمیدونه کجا می توانم کفپوش های اصلی رو پیدا کنم.چه در کرمان چه در تهران ممنون میشم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. رضا

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (64 ديدگاه)

    سلام جناب مهندس جعفری عزیز
    سال نو مبارک
    امیدوارم که امسال را به خوبی آغاز کرده باشید
    استاد عزیز و گرانقدر ، من هنوز پاسخی از سوی کارشناسان شما در خصوص چگونگی نصب پاور ویندوز دریافت نکردم
    خواهشمندم بزرگواری کرده و با بهره گیری از امکاناتی و قدرتی که دارید از کارشناسان و مهندسان خود بخواهید که پاسخ این بنده حقیر را بدهند تا بتوانم یک آپشن دیگر به ماشین خود اضافه کنم
    خداوکیلی وقتی این ماشین های درجه چندم چینی را می بینم که این سیستم را دارن و ماشین من که جزو باکیفیت های چین هست این را نداره خیلی ناراحت میشم
    با تشکر از شما
    رضا

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جعفری

      ۱۸ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (196 ديدگاه)

      آقای رضا عزیز سلام و سال نو بر حضرتعالی و خانواده محترمتان مبارک و با سلامتی و دلخوشی همراه باشد.
      قربان من فردا خودرو مربوط به واحد خدمات را تحویل خواهم گرفت و سعی می کنم برای هفته آینده حتماً کار را انجام و نتیجه را اطلاع رسانی کنم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. رضا

        ۱۸ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (64 ديدگاه)

        متشکرم قربان
        لطف میکنید

        موافقم 0
        مخالفم 0
  4. احمد

    ۱۸ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (4 ديدگاه)

    سلام
    من برای سرویس55000 در 9 فروردین به تعمیرگاه مرکزی مراجعه کردم. درخواست بازدید لنت و تعویض در صورت نیاز داشتم.
    متاسفانه لنت موجود نبود.عدم موجودی لمنت در فاکتور شماره 51819 با شماره پذیرش 211551848 نیز قید شده.
    واقعا اگر لنت ماشین تمام بشه دیگه نمیشه ازش استفاده کرد؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جعفری

      ۱۸ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (196 ديدگاه)

      جناب آقای احمد عزیز من از حضرتعالی عذر خواهی نموده و بسیار متاسفم باور بفرمائید در حال حاضر بیش از 2000 دست لنت جلو موجودی داریم .
      من خودم شخصاً فردا صبح جهت رسیدگی به این موضوع به نمایندگی 2115 (آنجا تعمیرگاه مرکزی ما نیست) رفته و قطعاً صبح همکارانم با حضرتعالی تماس گرفته و خودم هم از نمایندگی با شما در این ارتباط تماس خواهم گرفت.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. احمد

      ۲۲ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (4 ديدگاه)

      جناب جعفری عزیز سلام
      بر خودم لازم می دونم از پیگیری جنابعالی و همکاران محترمتون صمیمانه تشکر کنم.
      بر اساس پیگیری های مذکور لنت های خودرو در محل و بدون دریافت هزینه ایاب و ذهاب و اجرت تعویض شد.
      از این رفتار مشتری مدارانه آن مجموعه بسیار خرسند شدم و بر خودم لازم میدونم این مورد را به اطلاع دیگر خوانندگان سایت برسانم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. محمد ع - تهران

      ۲۶ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (841 ديدگاه)

      دوست عزیز لنت خودروی تویوتا یاریس 2007 می خوره بهش من خودم عوض کردم نگران نباشید

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. علیرضا

    ۲۰ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (96 ديدگاه)

    سال نو بر همه ایرانیان بخصوص جامعه ولیکس سوار تبریک و شاد باش
    جناب اقای علیرضا از کرمان در حال حاضر بعضی از اپشنهای این خودرو در نمایندگیها موجود می باشد یا سفارش داده میشود مانند مونیتور -کفی ماشین و روکش صندلی لطفا به نمایندگی شهر خود مراجعه فرمایید تمام این موارد در نمایندگی رفسنجان(یوسفی )موجود میباشد
    جناب اقای جعفری سال خوبی داشته باشی بابت ارسال کوپل کمکهای جلوتشکر ولی یک سوال داشتم اکثر ماشینها کوپل کمک جلو به همراه بلبرینگ میباشد مثل ال 90-206-405ولی کوپل های ارسالی برای ماشین من بدون بلبرینگ هست ایا بصورت فابریک به این طریق هست ضمنا من در ایمیل ارسالی به شما از کمک ماشین عکس ارسال کردم حتما مشاهده نمودید صدای کمک جلو میتونه از کوپل باشه یا خیر لطفا راهنمایی کنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جعفری

      ۲۲ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (196 ديدگاه)

      جناب آقای علیرضا
      با سلام
      به استحضار می رساند که ساختار تعلیق هر خودرو خاص طراحی بعمل آمده توسط شرکت مربوطه می باشد و همراه با به روزرسانی خودرو کلیه بخش ها بر اساس نیاز به روزرسانی می شوند و قطعا سیستم موجود روی c30 از خودروهایی که قید فرمودید بهتر است زیرا سواری خودرو نرم تر است. لطفا نگران این مطلب نباشید

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. مجید رحیمی

    ۲۰ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (43 ديدگاه)

    سلام خدمت دوستان و مخصوصا خدمت آقای جعفری و عرض شادباش سال جدید.
    امروز یه بنده خدا زد به آیینه سمت راننده و قاب روی اون در اومد و متاسفانه چون ماشین در حال حرکت بود رفت زیر چرخ و تکه تکه شد. سوالم اینه که انبار مرکزی قاب روی آیینه ها رو مجزا دارند یا باید کل آیینه رو بخرم چون آیینه همه قسمتهاش سالمه. ممنون

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جعفری

      ۲۲ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (196 ديدگاه)

      جناب آقای رحیمی عزیز سلام و صبح عالی بخیر در مورد سئوالی که فرمودید متاسفانه آئینه بصورت کامل می باشد و قاب آن شماره فنی جداگانه ندارد ولی در حال مکاتبه با شرکت مادر هستیم تا مشکلات مشابه را نیز حل کنیم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. محمد ع - تهران

      ۲۶ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (841 ديدگاه)

      سلام دوست عزیز من موتور آیینه ام مشکل پیدا کرده اگر خواستید آیینه را کامل عوض کنید و آیینه قبلی دیگه به دردتان نخورد به من اطلاع بدید ازتون با قیمت توافقی بخرم . ممنون
      09364656446

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. شمال

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (99 ديدگاه)

    من مدل 94 ولیکس C30 خریدم (51 تومن) و قبلا L90 و 206 SD V8 و ریو و سمند EF7 و 405 و … داشتم ولی این C30 فوق العاده هست ! مصرف کم چه جاده و چه شهری و ایمنی بالای 5 ستاره ی تست تصادف و بدنه ی محکم و موتور بروز و عالی سری تویوتا 1NZ-FE و سواری نرم و بی صدا (من لاستیکش رو همون اول با سایلون که 4 سال گارانتی داره عوض کردم) و ظاهر زیبا و امکانات زیاد مثل سانروف و آینه تاشو برقی و تنظیم برقی و سنسور دنده عقب و چراغ جلوی تنظیمی و سیستم audio یک پارچه و … گریبوکس قوی و نرم و موتور تیز که سربالا و سرپایین حالیش نیست و ترمز های فوق عالی که تا حالا این ترمز به این خوبی بجز تو تویوتا 100 تومنی ندیده بودم که این ماشین هم 4 چرخ دیسک ABS EBD هست و سیستم خنک کننده ترمز داره که و کلی برتری های دیگه که دیگه حوصله نوشتنش رو ندارم . ماشین فوق العاده ایه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. شمال

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (99 ديدگاه)

    دوستان 2تا سوال داشتم :
    وضعیت لوازم یدکی این ماشین چطوریه ؟ لوازمش تولید میشه ؟ خود ماشین تو راین تولید میشه ؟ گارانتی راین تو شهر ها با گارانتی کرمان موتور فرق داره ؟ آخه عید نوروز امسال تو رودسر از ماشین امداد کرمان موتور یک سوال کردیم , گفت ولیکس به ما ربط نداره ! ولی مگه راین همون کرمان موتور نیست ؟ گرگان که نمایندگیشون یک جا هست . این ماشین تو استان گلستان مخصوصا گنبد و گرگان خیلی زیاد شده (بابل هم زیاد دیدم)

    از این کف پا یکسره های ضد آب که کل کف ماشین میندازند براش گیر میاد ؟
    روکش صندلی مخصوص خودش چطور ؟ من هنوز پلاستیکش رو نکندم

    درسته ماشینش عالیه ولی یک چیزی که همش ته دلم رو اذیت میکنه و ذهنم رو مشغول کرده دغدغه ی تولید خود ماشین و همچنین تامین لوازم یدکیشه
    البته نمایندگی گرگان راین گفت تا 20 روز دیگه لوازم یدکیش رو میاریم ولی تا الان که لوازمش خیلی کمه تو نمایندگی گرگان
    مرسی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جعفری

      ۲۲ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (196 ديدگاه)

      دوست و سرور عزیزم سلام و صبح عالی بخیر باشه ضمن تشکر از شما به استحضار می رسانم که اولاً نگران ادامه تولید خودرو و مواجه با کمبود قطعات نباشید در حال حاضر قطعات بیش از استاندارد بر مبنای تیراژ خودرو را در انبار داریم و در نیمه دوم اسفند ماه سال گذشته مجدداً سفارش بزرگی را نیز تهیه و به واحد بازرگانی ارائه نمودیم .
      در مورد نمایندگی شهر گرگان ایشان اقدام نمودند ولی بعلت انبار گردانی و رفع مغایرت ها حدود یک ماه ارسال قطعات متوقف بود مگر در حالات اضطراری انشااله امروز همکارانم موضوع را پیگیری و مشکل را حل خواهند نمود.
      استدعا دارم در مورد سایر موارد با واحد خدمات پس از فروش تماس حاصل و یا شماره تماس ارسال نمائید.
      aftersales@pac.ir

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. شهریار

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام خدمت جناب جعفری
    با توجه به مطالبی که در اینترنت در سایت های مختلف خوندم و با دوستانی که خودرو ولیکس دارند صحبت کردم همه از مشکل عدم دید آمپر آب و بنزین در روزهای آفتابی خصوصا زمانی که آفتاب از سمت چپ هست عاجز هستند حدود یک سال پیش از کارشناسان نمایندگی مرکزی سوال کردم گفتند راهی ندارد . آیا راه حلی برای این مشکل پیدا شده است یا خیر چون خصوصا در تابستان آمپر آب بسیار حیاتی میباشد .

    با تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جعفری

      ۲۴ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (196 ديدگاه)

      جناب آقای شهریار عزیز سلام عرض می کنم و عرض پوزش دارم در تاخیر یجاد شده در پاسخ به حضرتعالی.
      قربان در تائید فرمایش حضرتعالی در ارتباط با عدم سهولت در کنترل آمپر آب و بنزین هنگام تابش نور خورشید ودر کل هنگام روز. باید عرض کنم در صفحه کیلو مترهای جدید آمپر آب حذف و چراغ اخطار دهنده جایگزین گردیده و این اتفاق در مورد دیگر خودرو ها هم نیز خواهد افتاد دلایل زیادی برای این کار وجود دارد که بحث آنرا می توانیم در فرصت مناسب اگر سعادت یاری کند و در یکی از نمایندگی ها در خدمتان باشم توضیحات تکمیلی را عرض خواهم نمود.
      اگر دقت فرموده باشید با روشن کردن چراغ های کوچک صفحه قابل رویت می شود و می توان از این حالت با طراحی مدار و اضافه کردن چند قلم جزئی کارهائی را انجام داد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. هوشیار

        ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (1 ديدگاه)

        با سلام
        جناب آقای جعفری من هم دقیقا مشکل عدم دید گیج بنزین را در روز های آفتابی دارم و این مسئله باعث شد در مسافرت عید در مسیر اصفهان زمانی متوجه روشن شدن چراغ بنزین شدم که چند کیلومتر از پمپ بنزین گذشته بودم و تا پمپ بنزین بعدی استرس بسیار بالایی داشتم مسئله گیج بنزین خیلی مهمتر از آب هست به نظر من چون تقریبا هر روز با آن سرکار داریم .
        در صورتی که جایی جهت رفع این نقص سراغ دارید بفرمایید تا به آنجا مراجعه شود .

        با تشکر

        موافقم 0
        مخالفم 0
  10. حسین

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوست عزیزی که اسمتان شمال هست من الان حدود یک سال هست این ماشین را دارم و هیچ مشکلی نداشتم در خصوص لوازم یدکی ظاهرا سیاست شرکت راین این هست که فقط لوازم از طریق نمایندگی های اصلی تامین شود و شما در لوازم یدکی های داخل شهر مثل بقیه ماشین ها لوازمش را پیدا نمیکنید البته لوازم موتور و بدنه منظورم هست ولی فیلتر روغن و هوا و فیلتر اتاق لوازم ماشین های دیگه مثل تویوتا و … با لوازم ولیکس مطابقت داره و ظاهرا مشکلی پیش نمیاره .
    البته نا گفته نماند که نمایندگی اکثر شهر ها مانند آقای جعفری خوش برخورد بوده و اکثر قطعات موجود هست و شاید این یک حسن باشد که جنس تقلبی در بازار نیست و همه اورجینال خود شرکت هست .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شمال

      ۲۲ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (99 ديدگاه)

      سلام حسین جان . راستش این لطف جناب مهندس جعفری از شرکت این خودرو هست که اینجا هم پاسخ دوستان را میدهند و راهنمایی میکنند . بله نمایندگی گرگان (اقای جلالی) هم تمام پرسنل بسیار خوش برخورد و کار راه انداز و عالی هستند و بابل هم نمایندگی اقای قریشی مثل گرگان عالی بودند .
      جالبه تمام گریت وال های ایران تولید دیار خودرو هست بجز ولیکس ! والله من فکر میکردم کرمان موتوره و قبل خرید اسم راین رو نشنیده بودم و بعد فهمیدم هیوندای ورنا و اونته هم راین تولید میکرده و چون تو نمایندگی این ماشین من رو گرفت و خوشم اومد و فنیش هم دیدم خوبه خریدیم, اصلا تو سایت ها و سایت کرمان موتور و راین و … رو ندیدم قبل خرید و یکدفعه ای شد چون شرایطی پیش اومد که ماشین قبلیم فروخته شد و حتما برای عید ماشین میخواستم
      کارکد ماشین هم کمتر از حدود 2000 تا شده . شما برای آب بندی چکار کردید ؟ من تا این 1700 تا بیشتر از دورموتور 3000-3500 بجز چند مورد نرفته بودم ولی گفتند این ماشین دور موتور بالاتر میخواد و گازش بده که تنبل در نیاد . البته احساس میکنم یک کم تو شتاب اولیه از 206 و L90 و لیفان 620 و … تنبلتره و مصرفش هم فعلا که کم کار کرده ولی توی جاده گیلان (از گرگان) رفتنی که هیچی کار نکرده بود و صفر بود و دوروز قبل عید مدارکش اومد و پلاک شد صدی 7 شد و برگشتنی صدی 6 شد و تو شهر که دوروز پیش بنزین زدم صدی 8 شد . بنزین سوپر هم نبود و معمولیه . راستی این مکمل بنزین خوبه ؟
      درسته من هرکسی که دارتش رو دیدم همه از این ماشین راضی بودند . عزیزان ترکمن تو استان گلستان مخصوصا تو گنبد هم خیلی زیاد خریدند

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. علیرضا

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (96 ديدگاه)

    سلام به همه دوستداران ولیکس
    دوست گرامی که از استان گلستان هستید ابتدا به شما بخاطر حسن سلیقه و انتخاب تون تبریک گفته و ورود شما رو به جرگه ولیکس سواران خوش امد
    دوست گرامی تو استان گستان در حال حاضر تا این مورخه فقط اقای جلالی خدمات پس از فروش دارند و نمایندگی گنبد فقط فروش انجام میدهد
    بعضی از اپشنهای این خودرو مانند مونیتور و دوربین عقب و روکش صندلی وکفی این ماشین در بازار به فروش میرسد که میتوانید بصورت ازاد خریداری کنید یا از طریق نمایندگی اقدام نمایید
    قطعات پر مصرف این ماشین توسط شرکت راین اورده شده و در انبارهای شرکت موجود می باشد در صورت درخواست نمایندگی ارسال خواهد شد
    دوست گرامی من خودم بچه استان گلستان هستم ولی بخاطر شرایط شغلی در استان کرمان ساکن هستم من برای ماشینم کفی چرم رو دادم دوختند که خیلی هم عالی شد با قیمت مناسب 100000تومان این کفی رو در سفری که در شهریور سال گذشته به استان گلستان داشتم در شهرستان ازادشهر دادم برام دوختن و انداختن و راضی هم هستم اگر تمایل داشتی بیشتر در تماس باشیم با من از طریق ایمیل در ارتباط باش در ضمن شما دوست عزیزساکن کدوم شهر گلستان هستید
    alit_sanadgol@yahoo.com

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. علیرضا

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (96 ديدگاه)

    جناب اقای جعفری بابت توضیحات ورفع ابهام کمال تشکر را دارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. شمال

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (99 ديدگاه)

    سلام خدمت عزیزان . اول از همه از دوست عزیز مهندس جعفری و دوستان خوبمون جناب حسین و جناب علیرضا بابت راهنماییتون کمال تشکر رو دارم . راستش وقتی بهمن ماه خبر صفر شدن تولید ولیکس رو خوندم و دیدم نه تنها در سطح شهر گرگان که هیچ چیزی ازش پیدا نمیشه , نمایندگی گرگان هم لوازمش رو ندارند , حتی صحبت کردم که با JAC J5 یا لیفان 620 یا MVM 550 عوضش کنم و 2 تومن افت و ضررش رو بی خیال بشم و یکی از اون ها رو بخرم که خبر مشکل تولید ندارند و لوازمشون حداق تو نمایندگی موجوده . ولی وقتی بابل نمایندگی جناب قریشی رفتم تا سینی موتورش رو خریدم دیدم اونجا وضعیت بهتره و ایشان هم گفتند ماشین خوبیه و در کرمان تاسیسات بزرگی داره و لوازمش هست . اقای جلالی گرگان هم گفتند تا آخر فروردین لوازمش رو میاریم . حالا هم که جناب مهندس جعفری فرمودند مشکل تولید نداره و لوازم داره خیالم راحتتر شد چون خود ماشین که خیلی خوبه ولی ای کاش اتوماتش هم میبود و ان شاالله لوازمش در نمایندگی ها زیاد بشه.

    یک مشکل : ما ماشین رو گرفتیم بوق نمیزد و گفتند شاید سوکتش قعطه و وقتی مدارک و مجوز پلاک و … بیاد کارهای اولیش رو میکنیم ولی بعد روز پلاک زدن و مراجعه برای بوق نزدن و صدای چرخ جلو و بویی که ماشین میداد, دیدند اصلا ماشین روش بوق سوار نیست ! مسئول انبار گرگان گفتند که ما پوکه نداریم و برای سفارش باید پوکه باشه ولی قرار شد صورت جلسه کنند که خوب این ماشین روش اصلا بوق نبوده و بوق بفرستند . اجبارا هم همون روز بوق لیفان داشتند روش سوار کردند چون بدون بوق خطرناکه و ما هم مسافرت نوروز گیلان رفتیم و نیاز داشتیم . تا الان که 22 فروردین 94 هست هم خبری از بوقش نیست . ما اینقدر بد شانسیم که اگر بنز هم بخریم خرابش یا داستان دارش به ما می افته
    خیلی ممنون

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جعفری

      ۲۳ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (196 ديدگاه)

      دوست عزیزم جناب آقای شمال سلام و صبح بخیر قربان همکاران من هماهنگی لازم را جهت رفع مشکل بوق خودرو بعمل خواهند آورد نیازی به داغی نیست کلام حضرتعالی حجت است وبس.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شمال

        ۲۳ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (99 ديدگاه)

        اختیار دارید قربان . خیلی سپاسگذارم

        موافقم 0
        مخالفم 0
  14. علیرضا

    ۲۳ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (96 ديدگاه)

    سلام به همه دوستان بخصوص اقای شمال
    من اولین سفرم پس از تحویل گرفتن ولیکس به استان گلستان بود شهریور که اومدم سمت ازادشهر و گنبدوگرگان حتی یک ولیکس هم تو اون منطقه نبود وخیلی ها براشون جای سوال داشت که این چه ماشینی هست هر دوستی که سوال میکرد میگفتم چینی هست باور نمی کرد چون خیلی به ماشینهای ژاپنی و کره ای شباهت داره و حتی بعضی فکر می کردند از برند تویوتا می باشد ولی الان که شما فرمودید تو منطقه دوستان خریداری کردند من خیلی خوشحال شدم سلام من رو به همه ولیکس سواران گلستان برسونید و بگید از سواریش لذت ببرید
    جناب شمال موتور این ماشین پس از کارکردی بالای 5000تا خیلی بهتر شده و شتاب اون هم افزایش خواهد یافت مصرف سوخت این ماشین بطور میانگین با سرعت 110تو جاده 6.2وتو شهر هم حدود 8تا 9می باشد که مصرف مناسبی با توجه به وزن خودرو می باشد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شمال (شاهی)

      ۲۵ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (99 ديدگاه)

      سلام اقا علیرضا , ممنون. عملکرد دیسک و صفحه کلاچ این ماشین طی زمان چطوره ؟ آخه زیاد شنیدم که مثلا دیسک و صفحه کلاچ mvm 315 یا لیفان 620 و … خوب نیست و زود تموم میکنه و…
      دیسک و صفحه C30 خوبه ؟ با توجه به اینکه شما مشتری قدیمیتر C30 هستید

      موافقم 0
      مخالفم 0
  15. علی

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (8 ديدگاه)

    حضور جناب اقای جعفری سلام وخسته نباشید می خواستم از محضر جنابعالی بپرسم ایا کاشان هم خدمات پس از فروش ولکس دارد یا نه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جعفری

      ۲۵ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (196 ديدگاه)

      جناب آقای علی عزیز سلام و عرض ادب دارم.
      متاسفانه در حال حاضر نمایندگی خدمات پس از فروش در کاشان نداریم ولی در آینده نزدیک نمایندگی به یکی از متقاضیان اعطا خواهد شد نگران نباشید.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  16. ایمانی

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    با سلام
    خودروی من مدل 94 مشکل صدای کمک سمت شاگرد دارد لطفا راهنمایی کنین.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جعفری

      ۲۵ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (196 ديدگاه)

      جناب آقای ایمان عزیز با سلام لطفاً به نمایندگی مراجعه تا مشکل را رفع نمایند نگران نباشید به احتمال قوی با تنظیم کمک صدا بر طرف میشه اگر هم خواستی با ما در بخش خدمات پس از فروش تماس بگیرید همکارانم شما را راهنمائی خواهند نمود.

      aftersales@pac.ir
      021-88811760-9

      موافقم 0
      مخالفم 0
  17. علیرضا

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (96 ديدگاه)

    اقای ایمانی سلام
    به جرگه ولیکس سواران خوش امدیدبرای رفع این مورد در بازدید دوره ای حتما به نمایندگی اطلاع بدهید مشکل با تنظیم کمک برطرف خواهد شد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جعفری

      ۲۶ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (196 ديدگاه)

      جناب آقای علیرضا با سلام و عرض ادب انشااله این روحیه دوستی و همدلی روز بروز قوی تر و دوستانه تر در جمع مصرف کنندگان عزیزمان بشه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  18. شمال (شاهی)

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (99 ديدگاه)

    با سلام خدمت جناب اقای مهندس جعفری و تشکر بابت پیگیریتون . امروز 25 ام فروردین طی مراجعه به نمایندگی گرگان (اقای جلالی) جهت پیگیری بوق ولیکس خودم که از اول روش بوق سوار نبود , اقای جلالی گفتند که از شرکت تماس گرفتند و من موضوع بوق ماشین رو مطرح کردم و اقای جلالی کد پیگیری سفارش 130400013 رو به من دادند (به تاریخ ثبت سفارش 1393/12/20) و من هم جهت اطلاع رسانی خدمتتون اینجا نوشتم .
    با تشکر فراوان از زحماتتون .
    شاهی از گرگان

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. رحیمی

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام خدمت جناب اقای جعفری
    بنده ولکس مدل 93 دارم و حدود 8000 تا کار کرده ام..مدتی است که دور باطری ماشین در حا ل ذوب شدن میباشدبا مراجعه به نمایندگی سمنان کارشناس فنی اعلام کرد که باطری باید تعویض شود عکس گرفت و گفت جواب نهایی باید شرکت بدهد بعد چند روز اعلام کرده اند که ما کلا دیگه به این ماشین خدمات نمیدیم چون شرکت اصلا در مورد قطعات همکاری نمیکند…و گفتن شما مستقیما مراجعه کنید تهران….تکلیف ما های که خودرو توی سمنان و از نمایندگی عبدالشاه خریدیم چیه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جعفری

      ۲۶ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (196 ديدگاه)

      جناب آقای رحیمی عزیز سلام و عرض ادب و پوزش دارم قربان من دیروز توسط یکی از دوستان شماره تلفن شما را با نام حجت دریافت کردم و اگر گوشیتان را کنترل فرمائید خواهید دید چند تا میس کال با شماره ………888 را دیروز و امروز داشتید تا دوستان من توانستند با حضرتعالی تماس بر قرار نمایند فقط مطمئن باشید همکارانم پیگیر رفع مشکل هستند.
      مجدداً از شما عذر خواهی میکنم و هماهنگی با آقای اربعه خواهد شد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  20. جعفری

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (196 ديدگاه)

    جناب آقای شاهی با سلام و تشکر از صبر و بردباری حضرتعالی بر اساس گزارش دریافتی قطعه دو روز قبل از انبار خارج و ارسال گردیده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شمال (شاهی)

      ۲۶ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (99 ديدگاه)

      خیلی ممنون و سپاسگزارم از لطف و پیگیری و محبت شما

      موافقم 0
      مخالفم 0
  21. علیرضا

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (96 ديدگاه)

    جناب اقای شاهی سلام
    با توجه به تجربه من دیسک و صفحه این ماشین مشکلی نداره مگر موارد نادری که پیش اومده که شاید در هر ماشینی اتفاق بیوفته شما ناراحت این موارد نباش فقط از سواریت لذت ببر ضمنا اگر تمایل داری تو گروه ولیکس سواران جوان تو وایبر عضو بشه با من تماس بگیر 09380222667
    جناب اقای جعفری سلام و عرض ادب و تشکر از حسن نیت شما

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (شاهی)

      ۲۶ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (99 ديدگاه)

      سلام اقا علیرضا.خیلی هم خوب که همچین گروهی هست. ان شا الله غروب تو وایبر مزاحمتون میشم که من رو اگر افتخار بدید add کنید چون الان 5.30 رسیدم خونه گوشیم رو به شارژ زدم.ولی ظهر عکس پروفایلتون که ولیکس سفید رنگه رو دیدم :) برای ما نقره ایه :)
      اتفاقا الان تو راه که میومدم یک موردی پیش اومد که ترمز شدید با فرمون دادن گرفتم که واقعا عالی ایستاد و هیچ حرکت نابجا نداشت . ترمز هاش و تعادلش خیلی خوبه بنظرم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  22. (شاهی)

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (99 ديدگاه)

    خیلی ممنونم جناب مهندس جعفری . بوق دستمون رسید. مممنون بابت لطف و پیگیریتون
    فقط ان شاالله مشکل خدمات و موجودی قطعات در سطح کشور (حداقل مراکز استان) حل بشه . حیفه ماشین به این خوبی بخاطر خدمات و قطعات یدکیش فروشش کم باشه چون یک سری دوستانم که ماشین من رو دیدند وسوار شدن میخواستند برند بخرند بخاطر همین مسائل و ترس از لوازم و خدمات رای شون زده شد و چیز دیگه خریدند

    این لینک سایت راین که گفته از 94 مدل اتومات ولیکس C30 و مدل های دیگه هم تولید میشه صحت داره ؟ فعلا راین فقط همین ولیکس دستی رو تولید میکنه یا اینطوری که شنیدم یا احتمالا شایعه میکنند, همین ولیکس معمولی هم تولیدش به مشکل خورده ؟
    http://rvmco.ir/fa/news/%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D8%A2%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%B3%D8%A8%D8%AF-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D9%BE%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D9%85%DB%8C%D8%B4%D9%88%D8%AF

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جعفری

      ۳۱ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (196 ديدگاه)

      جناب آقای شاهی عزیز اولاً سلام بعداً من فقط و فقط انجام وظیفه کردم و شرمنده و گناهکار امیدوارم ما را عف بفرمائید.
      قربان بحث قطعه را باید عرض کنم بیشتر از حد استاندارد در این صنعت را در انبارمان داریم مجدداً داریم قطعه میاریم انشااله اگر تهران تشریف آوردید و سعادت زیارت حضرتعالی داشتم عرضم را اثبات خواهم نمود و در مورد اتومات این خودرو همانگونه که قبلاً عرض کردم AMT را هم تولید و ارائه خواهیم نمود و انشااله امسال خبرهای خوبی را به اطلاع عزیزانمان خواهیم رساند لطفاً توجه به شایعات نداشته باشید تولیدات راین همیشه خوب بوده و این اعتباری را که کسب کردیم مدیون مصرف کنندگان عزیزمان هستیم و به هیچ قیمت آنرا از دست نخواهیم داد.
      با آرزوی موفقیت برای حضرتعالی : جعفری

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. (شاهی)

        ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
        سوابق: (99 ديدگاه)

        از پیگیری و دلسوزی و لطف شما در امور مشتریان شرکت کمال تشکر را دارم . .خیلی خیلی ممنون و سپاسگزارم

        موافقم 0
        مخالفم 0
  23. علی

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    آقای مهندس جعفری – با سلام و عرض ارادت
    من میخواستم خودرو ولکس را خریداری کنم ولی بعضی از دوستان از رنگ و نحوه رنگ آمیزی خیلی شاکی هستند. لطفا شما به من این اطمینان را بدهید که اگر ماشین را ثبت نام کنم , آیا اگر مشکلی از لحاظ زدگی یا کمی ضخامت داشته باشد , شرکت جوابگو خواهد بود ؟ ویا اصلا این اشکال وجود دارد ؟ ویا بصورت اتفاقی در بعضی از خودرو ها بوده .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جعفری

      ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (196 ديدگاه)

      جناب علی آقای عزیز سلام و عرض ادب دارم و از لطف حضرتعالی نسبت به خودم نهایت تشکر را داشته و باید عرض کنم فلسفه گارانتی و الزام به اجراء تعهدات تولید کننده در دوران ضمانت هم برای تولید کننده پرشه و هم برای منه راین خودروئی تدوین شده و اگر سوابق ما از شرکت بازرسی استعلام فرمائید سابقه خیلی خوبی را داریم(انشاله که تحقیق می فرمائید و عرض بنده را حمل بر گزافه گوئی نخواهید گذاشت) در مورد رنگ گارانتی رنگ سه سال می باشد و بحث ضخامت رنگ واقعاً تا به امروز مشکلات حادی را نداشیم فقط یک مورد را گزارش شده.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. hamifar

      ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (34 ديدگاه)

      با سلام
      متاسفانه این اشکال وجود دارد و هیچ پاسخگویی نخواهد بود.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. وحید

      ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (1 ديدگاه)

      دوست عزیز خودرو بنده هم در چند مورد مشکل رنگ امیزی داره . اما در مورد ضخامت آن چون تخصصش رو ندارم نمیتونم بگم. اما اونجور که شنیدم یک سری از ماشین ها همین ایراد رو دارند

      موافقم 0
      مخالفم 0
  24. کربلائی زاده

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام و عرض ادب ، نمیدانم چی شد که به اینجا اومدم و پیگیر خرید گریت وال ویلکس شدم . اما پاسخگویی آقای جعفری نسبت به سوالات ، واقعاً تحریکم کرد که برای صحبت کردن با آقای جعفری هم شده با هر قرض و قوله ای ، یه گریت وال بخرم .
    آقای جعفری ندیده و نشنیده از انرژی مثبتی که دارید ممنونم و امیدوارم مجموعه تجاری شما قدرتان را بداند . با آروزی موفقیت و سودی سرشار برای شما ……

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. جعفری

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (196 ديدگاه)

    جناب آقای کربلایی زاذه عزیز
    با سلام
    ضمن تشکر بسیار امیدوارم لایق این همه محبت و لطف شما باشم
    این انرژی مثبت را مدیون محبت شما عزیزان هسنم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. علیرضا

    ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (96 ديدگاه)

    دوستان سلام
    اگر کسانی که ولیکس دارند و تمایل دارند عضو گروه ولیکس سواران جوان تو وایبر و تلگرام بشن اعلام امادگی کنند تو گروه در مورد این مواردمطرح شده بالا بحث و تبادل نظرشده و خواهد شد ضمنا این گروه ها فقط جهت تبادل اطلاعات فنی میباشد و فقط کسانی عضو خواهند شد که ولیکس سوار باشند
    با تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. ناصر

    ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    با سلام من هم این خودرو رو دو ماهه که تحویل گرفتم وتا بحال خیلی ازش راضی هستم از شهرستان تربت حیدریه وضمنا کلیه ابشن های این خودرو را نصب کرده ام به جز پاور ویندوز

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جعفری

      ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (196 ديدگاه)

      جناب آقای ناصر عزیز در ارتباط با پاور من هفته پیش یک سری روی مدار برقی بررسی داشتم و بایستی تغیراتی را در آن اعمال کنیم و قطعاً پس از گرفتن نتیجه اطلاع رسانی خواهیم نمود ولی واجب و وظیفه خودم میدانم دلایل مهم ایمنی نصب نکردن پاور را به عرض برسانم.
      بعلت بروز حوادث ناگوار در اثر قدرت موتور شیشه بالا بر که بعضاً در اثر بی مبالاتی پدر و مادر باعث نقص عضو و حتی مرگ کودکان خورد سال شده در خودروهای روز بالا رفتن شیشه بطور اتومات نمی باشد و یا درمدار کنترل آن سنسور نصب تا با برخورد به کوچکترین مانع به طرف پائین برگردد . متاسفانه ما در کار خودمان گزراشاتی را نیز داشتیم لذا سعی میکنم راه کار را ردیابی کنیم ولی مجوز نصب در نمایندگی ها را نخواهیم داد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  28. امیر

    ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (48 ديدگاه)

    سلام خدمت جناب جعفری عزیز
    قربان من ماشین رو از نمایندگی کاظمی مشهد گرفتم و دیروز برای سرویس 10000 تا به نمایندگی مراجعه کردم که اعلام کردند کلا فروش و خدمات ولکس رو انجام نمی دن! لطفا بفرمایید مرکز خدمات این خودرو در مشهد کجاست؟ و سوال دوم اینکه آیا مانیتور فابریک خودرو در نمایندگی ها موجوده؟ اگر هست لطفا مدل و قیمتش رو بفرمایید.
    باتشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. یونس

      ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (35 ديدگاه)

      آقآ امیر لطفا با بنده در مشهد هستم تماس بگیرید تا عرض کنم کجا بروید 09155108183

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. جعفری

      ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (196 ديدگاه)

      جناب آقای امیر عزیز با سلام
      نمایندگی شرکت در مشهد در حال حاضر آقای واحدیان هستند به آدرس جاده سنتو (آزادی)- بین آزادی 97 و 99- مجتمع سایپا- و شماره تماس 38914041-051 که می توانید در آنجا به آقای غفوریان جم مراجعه نمایید.
      در مورد مانیتور در حال حاضر در بعضی از نمایندگی ها موجود است که در صورت تمایل می توانید با دفتر مرکزی شرکت با شماره 88811768-021 تماس تا اطلاعات در اختیار شما قرار بگیرد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  29. حامد

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (85 ديدگاه)

    با سلام خدمت ولیکس سواران عزیز،جناب جعفری و بقیه دوستان.بنده هم سه روزه خریدم و هنوز پلاک ندارم. در کل ماشین بازم البته بی طرف از پراید و 206 و207 داشتم تا ال90 و هیوندای i20 و این اواخر یه مگان الانم خواهرم i20 داره، پدرم ال90 و همسرم یه تیبای صفر،یادم نره یه جی5 اوتوماتیک هم مهر 93 گرفتم که صفر ردش کردم و زیاد باهاش نبودم که رفیقم داره و ازش راضیه به جز ایرادی ریز از مونتاژ و رنگش.خلاصه اینا رو گفتم اینم اضافه کنم واسه خرید تماستون کلی تحقیق کردم به جز داخلی ها در مورد ایراد رنگ مگان و جی5 هم دارند ولی هر کدام به نوعی اما i20 با اینکه مونتاژ هند است( تمام اونایی که تو ایرانه و از آسان موتور خریدن مال سایت هند هستند) بسیار با کیفیت رنگ شده.در مورد ضخامت رنگ ولیکس باید بگم در نمایندگی کرمانشاه 4 تا بود که همه به طرز شگفت انگیزی خوب مونتاژ شده بودند و همه رو تست کردم از لحاظ رنگ بسیار ضخامت کم و البته یکنواختی داشتند حتی در نقاط سقف و انحنای ستونها،همین یکنواختی من رو به شک انداخت که بعید کار دست باشه و اصلا ضخامت رنگ پایین یه ایراده یا نه؟؟؟ اگه کسی اطلاعات فنی در زمینه رنگ داره راهنمایی کنه.
    اما دو دلیلی که باعث خرید من از این مجموعه و این ماشین شد اول تحقیق کامل درباره خود خودرو و دومین دلیلم که از اولیش مهمتر بود و هست پاسخگوی جالب جناب جعفری و البته خود مدیریت مجموعه که اگه وقت بشه بعدا میگم چی گفتم و چی شنیدم.
    به هر حال نمایندگی کرمانشاه قول داده خدمات فنی رو از اول اردیبهشت ارائه بده که انشاءالله درست باشه و امیدوارم حضور و پاسخ‌گویی جناب جعفری مستدام باشه.
    با تشکر و عذر از زیاده گویی.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شاهی

      ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (99 ديدگاه)

      سلام آقا حامد , مبارکتون باشه , ماشین خیلی خوبی هستش از هر نظر .من اسفند ماه نقدی 51 تومن خریدم و با کلی پیگیری 3 هفته بعد پلاکش اومد و 4 شنبه ی قبل عید (شنبه عید بود)پلاک شد.(البته میگن به عید خورده بود خیلی طول کشید نمیدونم الان چند وقته میاد).
      راستی چند نکته رو عرض کنم تا خیالتون راحت باشه : من موقع خرید شتابش دلم رو زده بود ولی بعد 2000 تا کارکرد (الان 2100 تا کار کرده) شتابش خیلی خوب شده و راحت L90 و 206 و J5 دستی و … رو میگیره و روان هم شده و همه دوستان میگن تا 5000 تا باید کار کنه تا شتابش و حرکتش باز بهتر و روان بشه (ماشین ولیکس دوستی رو نشستیم که 14000 تا کار کرده بود واقعا تیز و قرقی بود) . اوایل کمی کند هست نگران نباشید .
      یک بوی خاصی هم مثل بوی سوخته و نویی و … تا 1500 تای اول و بیشتر و کمتر میاد که طبیعیه و بعدا رفع میشه .
      مصرفش هم همینطور که کار کنه پایینتر میاد . بنزین سوپر بزنید هم تو مصرف و شتاب موثره .
      البته اگر وقت بفرمائید دلیل دومتون هم بفرمائید که چه مواردی شنیدید ممنون میشیم . جناب اقای جعفری عزیز که خیال ما رو بابت قطعات و تولید راحت کردند و البته زحمتشون هم دادیم و مزاحمشون شدیم .
      ان شاءالله به سلامتی کار بزنید

      موافقم 0
      مخالفم 0
  30. حامد

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (85 ديدگاه)

    سلام من نتونستم بلوتوث موبایل رو با سیستم ارتباط بدم ممنون میشم کسی بلده بگه چطوری میشه انجامش داد ممنون

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شاهی

      ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (99 ديدگاه)

      سلام. ضبط ماشین رو روشن کنید و بلوتوث گوشی رو روشن کنید و سرچ کنید تا بلوتوث ماشین رو پیدا کنه و بهش متصل شوید و pair کنید و با این کار متصل میشه . خیلی قابلیت خوبیه و هم کیفیت خوبی داره و هم صدای بلند و واضحی داره . کلا سیستم audio و کیفیت باند های ولیکس خیلی خوبه

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا