خودروهای چینی

گریت وال C30

موج چینی همه جا را فرا گرفته و بازارهای خودرو نیز از این یورش در امان نمانده اند. گرچه هنوز بیشتر تولیدات خودروسازان چینی، کپی نامفهومی از خودروهای مشهور دنیاست، اما کم کم این محصولات نیز در حال جدا کردن این انگ از خود بوده و به سمت استقلال در طراحی پیش می روند. خودروسازان چینی زیادی وجود دارند که طیف وسیعی از محصولات با کیفیت نازل تا خوب را تولید می کنند و البته امیدواریم اگر محصولی از این خودروسازان وارد کشور ما می شود، از نوع با کیفیت خوب آن باشد.

gwm voleex c30 2012
gwm voleex c30 2012

شرکت گریت وال یکی از بزرگترین شرکتهای چینی تولید کننده خودرو است که از سال ۱۹۷۶ به  ساخت خودرو مشغول است. این شرکت در سال ۲۰۱۰ بزرگترین تولید کننده خودروهای شاسی بلند SUV در چین بود. اما با وجود تخصص بیشتر در تولیدات SUV سایر کلاسهای خودرو نیز در سبد تولیدات این شرکت قرار دارند. از جمله  ولکس C30 که یک سدان کوچک فامیلی است. این خودرو با موتور چهار سیلندر ۱.۵ لیتری مجهز به تکنولوژی VVT که زمانبندی هوشمند سوپاپ است، و توان ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۳۸ نیوتن متر را تولید می کند، به بازار ارائه می شود.

gwm voleex c30 interior
gwm voleex c30 interior

سیستم گیربکس آن بین دستی یا اتوماتیک CVT قابل انتخاب می باشد. ترمزها در هر چهار چرخ دیسکی و مجهز به سیستم ضد قفل و ضد لغزش  می باشد. مصرف سوخت C30 بطور متوسط ۶.۵ لیتر برای نمونه های دنده دستی و ۶.۸ لیتر برای انواع اتومات اعلام گردیده است. میزان آلایندگی آن نیز مطابق استانداردهای یورو ۴ می باشد.

Great Wall Voleex C30 2012
Great Wall Voleex C30

این خودرو با طول ۴۴۵ سانتی متر و عرض ۱۷۰ و ارتفاع ۱۴۸ و فاصله بین دو محور ۲۶۱ می تواند بعنوان یک سدان خانوادگی مورد استفاده قرار گیرد. گنجایش صندوق بار ۵۱۰ لیتر است که فضای مناسبی می باشد. وزن خودرو نیز ۱۱۲۵ کیلوگرم برای نمونه های منوآل و ۱۱۴۵ کیلو برای انواع اتومات می باشد.

Great Wall Voleex C30 2012
Great Wall Voleex C30

تجهیزات استاندارد برای مدل پایه شامل لامپهای هالوژن، پنجره های الکتریکی، ۴ اسپیکر، دو ایربگ جلو، ABS+EBD، سیستم ضد سرقت موتور، و ریموت و تجهیزاتی از این قبیل می باشد. در مدل لوکس علاوه بر گیربکس اتومات، تغییری در تجهیزات به چشم نمی آید. اما مدل Elite که بالاترین مدل C30 می باشد، به تجهیزاتی نظیر صندلیهای چرمی و اسپیکر های ۶ تایی و گرم کن صندلیها و  رادار مجهز است. سیستم GPS هم برای نقشه خوانی و راهیابی ماهواره ای جزو تجهیزات آپشن و قابل انتخاب می باشد.

Great Wall Voleex C30 seat
Great Wall Voleex C30

قرار است کرمان خودرو از اردیبهشت ۱۳۹۱ این مدل را جایگزین هیوندای ورنا نماید. قیمت این خودرو  در مدل پایه و با گیربکس دستی حدود ۱۰ هزار دلار و در مدل لوکس با گیربکس اتوماتیک ۱۲ هزار دلار و در گرانترین مدل با تمام امکانات آپشن ۱۳ هزار و ۲۰۰ دلار است.  بنابراین با احتساب عوارض ۶۰ درصدی واردات CKD و سود مثلا ۴۰ درصدی مونتاژ کننده داخلی، قیمت این خودرو در بازار داخلی حدود ۲۴ تا ۲۸ میلیون تومان برآورد می شود.

voleex c30 dashboard
voleex c30 dashboard

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۵ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۷,۲۹۹ دیدگاه‌ها

  1. tvdn

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (101 ديدگاه)

    جناب فراهانی اگه منظور شما اینه که بعضی مواقع که استارت میزنید خودرو روشن نمیشه باید بگم وقتی سوییچ را باز میکنید باید مقدار بیشتری نسبت به خودروهای دیگه منتظر بمانید تا صدای پاشش کاملا قطع بشه و بعد استارت بزنید
    معمولا وقتی هوا سرده اگه زود استارت بزنید روشن نمیشه و باید حتما سوییچ را ببندید و دوباره باز کنید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فراهانی

      ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (16 ديدگاه)

      سلام
      نه دوست عزیز ماشین روشن میشه بعد یک ثانیه خاموش میشه در حد یک گاز دادن … هنوز که معلوم نشده که مشکل از کجاست این نمایندگی اراک هم که اصلا دیاگ یا وسیله دیگه ای برای تشخیص عیب ماشین نداره فقط از طریق حدس و گمان اونم با راهنمایی آقای جعفری از تهران وگرنه خودش که تا الان به همه چیز ماشین شک کرده و امتحان کرده … آقای جعفری هم که پیگیرن ولی تا الان که کسی برای حل کردن مشکل من از تعمیرگاه مرکزی به اراک نیومده همچنان منتظرم و با این مشکل روبرو هستم تا اخر این هفته هم صبر میکنم امیدوارم ترتیب اثر بدن …

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. جعفرى

        ۱ اسفند ۱۳۹۳
        سوابق: (196 ديدگاه)

        سلام جناب آقاى فراهانى أنشااله تا چند روز آینده خودم جهت زیارت حضرتعالى خدمت خواهم رسید

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. علی غفاری

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (42 ديدگاه)

    آقای جعفری قطعه ما به نمایندگی رسید یا نه ؟
    لطفا زودتر ارسالش کنید
    ممنون

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جعفرى

      ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      سلام عرض میکنم قطعات امروز ارسال شده فردا همکارانم پیگیرى کرده و با شما تماس خواهند گرفت.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. علی غفاری

        ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (42 ديدگاه)

        سلام
        ممنون از شما

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. مصطفی

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (205 ديدگاه)

    جناب آقای جعفری
    با عرض سلام و خسته نباشید.بنده همچنان منتظر هماهنگی از سوی همکاران و یا خود جنابعالی با نمایندگی هستم تا مشکل خودروهای من حل شود ولی علیرغم گذشت حدود 2 هفته هنوز هیچ هماهنگی انجام شده نشده است.
    ظاهراً بایستی در مورد قولی که به من دادید دست بکار شوم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جعفرى

      ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      سلام قربان من روز دو شنبه صبح در نمایندگى هستم علت عدم هماهنگى رأ توضیح خواهم داد در هر صورت همکارانم فردا با حضرتعالى تماس خواهند داشت.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. جعفرى

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (196 ديدگاه)

    جناب آقاى علیرضاى عزیز با سلام مگر خود حضرتعالى در رسانه اعلام نفرمودید ” لاستیک کمک پیکان به ولکس میخوره من انداختم مشکلم حل شده” و من در پاسخ درخواست کرده بودم مصرف کنندگان محترم توجه به أینگونه نسخه ها نکنند چون عامل ابطال گارانتى خودرو مى شود. پس استدعا دارم اذهان عمومى رأ به بیراهه نکشید شما هم شماره تلفن هم آدرس شرکت رأ دارید و قطعا وارد به تمام امور هستید و بگذارید کسانى که مشکل دارند خودشان دنبال کارشان باشند و کارى نکنید که إز رصد کردن أین رسانه خوددارى کنم لذا مجددا استدعا دارم احترام أین دوستى رأ حفظ کنیم و به نمایندگى جهت حل مشکل خودتان مراجعه فرمائىد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. مهران

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (76 ديدگاه)

    با سلام و تجدید احترام مجددا لازم بذکر میدانم در راستای رسم کهن ایرانیان نیک سیرت و با صرف نظر از برخی مشکلات فرا رو در این صنعت مونوپل ، از آقای جعفری بی نهایت سپاسگذاری نموده و آرزومندم سایه ایشان همیشه بر روی سر ما مستدام باشد . آنگونه که خدا خواهد …

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رضا

      ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (64 ديدگاه)

      سلام آقا مهران
      اقا یه سوال
      تا حالا ماشین شما مشکلی داشته؟
      جالبه من پیامهای شما را در دو صفحه قبل خوندم شما مثل اینکه علاقه شدیدی به صرف نظر کردن از مشکلات و ایرادها دارین امیدوارم که این دید مثبت شما به زندگی و دنیای اطرافتان همیشه مستدام باد
      امیدوارم که ماشینتون هم هیچوقت خراب نشه و دوستان این لطفی را که میگین همیشه بهتون داشته باشن
      امیدوارم که مسایل براتون پیش نیاد که یاد این شعر فردوسی بیفتید
      زبان را چو با دل بود راستی
      ببندد ز هر سو در کاستی
      زگفتار نیکو و کردار زشت
      ستایش نیابی و خرّم بهشت

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مهران

        ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (76 ديدگاه)

        سلام بر شما آقا رضا:
        جالبه که اگر حضرتعالی کامنتهای مرا فقط در دو صفحه قبل ملاحظه کردید ! و اگر چنین بود بنده در صفحه قبل خدمت همه بزرگواران گفتم که از صفحات 50 تا 90 مصادف با ثبت نام خودروی بنده در تیر ماه 91 در مدیریت قبلی راین خودرو تا تیرماه سال جاری انتقادات تحویل و مشکلات فنی خود و مزیتهای مدیریت جدید و مدیریت محترم خدمات پس از فروش را نیزعنوان نموده ام و حداقل از شما دوست عزیز و دیگران چون آقا یونس در این زمینه پیشتازم .
        صرف نظر از اینکه قویا معتقدم در کشور ما متاسفانه خودروی تولید داخل و بدون هیگونه نقصی وجود نداشته و ندارد ولیکن با آمدن مدیریت جدید و شخص آقای جعفری در راین خودرو مشکلات بسیاری از دوستان مرتفع و با صعه صدر بنحو بسیار مطلوب برطرف گردیده و در آخر چون اهل ادب و هنر هستید حکایت خویش و بیان خود را با چند بیتی از حضرت مولانا وزین میبخشم:
        محرم این هوش جز بیهوش نیست
        مر زبان را مشتری جز گوش نیست
        در غم ما روزها بی گاه شد
        روزها با سوزها همراه شد
        هر که جز ماهی ز آبش سیر شد
        هر که بی روزی است روزش دیر شد
        در نیابد حال پخته هیچ خام
        پس سخن کوتاه باید والسلام

        موافقم 0
        مخالفم 0
  6. حمید رضا

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (53 ديدگاه)

    سلام یه ویلیکس 91فول بی رنگ فنی بشرط کل سرویس های دوره ای در نماینگی انجام شده و….تا 15 شهریور بیمه دارد زیر مجموعه شرکت کرمان موتور(راین خودرو )می باشدفول الیت صندلی چرم فرمان چرم کف کل ماشین چرم شیشه دودی آیینه تاشوی برقی مانیتور فابریک 7 اینچ با ریسیور tvدیجیتال و gps دوربین عقب dvd فلش مموری وsdکارت ودزدگیر تصویری با پاور ویندوز و صندوق پران وتمام شیشه ها دودی بعلت نیاز مالی فروشی دارم09385215997بقیمت 41میلیون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. جعفری

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (196 ديدگاه)

    جناب آقای رضا عزیز و محترم من اصلاً علاقمند به عنوان نمودن خیلی از مسائل در این رسانه نبودم و سعی بر این داشتم که عزیزانم را در این سایت شناسایی و بعنوان یک خدمتگزار در خدمت آنها باشم ولی متأسفانه ظاهراً نمی شود همیشه پایبند اصول بود. شعر بسیار زیبای شاعر گرانقدرمان را نوشته بودید البته هرکس از آن تفسیری در حد خودش دارد می دانم اهل اینترنت هستید و بسیار علاقمند به رصد کردن مسائل، حال مواردی را که عرض می کنم می توانید از طریق اینترنت استعلام فرمائید. پدر جد من به نام ملاعباس زنوزی، پدر بزرگم به نام میرزا حسین جعفری، پدرم با نام علی جعفری مرندی (کارگر) از شعرای ناچیز این عرصه می باشند و تا حدی این حقیر هم دستی به آتش دارم لذا باز ناچارم مواردی را مرقوم کنم که دلم به آن رضایت نمی دهد.
    قربان بحث گیربکس شما در تعمیرگاه مرکزی دقیقاً کنترل شده گزارش بدون نقص بودن را دریافت نمودیم و باز جهت اطمینان بیشتر یکی از کارشناسان خدمات پس از فروش را به تعمیرگاه اعزام وخودرو بازدید شد و نظریه تعمیرگاه مرکزی را تأیید نمودند، باز جهت احترام به حضرتعالی در کیلومتر 14000 (چهارده هزار) با کردار زشت از شما دعوت کردم تا به نمایندگی 2106 تشریف بیاورید و خودرو را کنترل کنیم و قول دادم اگر مشکل کلاچ هم در این کیلومتر داشته باشید بصورت گارانتی تعویض می نمائیم. آیا شما این کار را انجام دادید؟ اعلام آمادگی نمودید و من حقیر نیامدم؟
    و اما ادعای حضرتعالی از دریافت وجه اضافه توسط نمایندگی احتمالاً داستان را مثل شعر قید شده با تفسیری غلط در این رسانه اطلاع رسانی می فرمائید.
    شما خودرو را شرایطی خریداری نمودید و دوستانی که آشنائی به این نوع خرید دارند از پروسه های طولانی آن اطلاع دارند و هر وجهی که پرداخت می نمایند در قالب فرم و رسید و بنام شرکت مورد معامله انجام می پذیرد و دریافت هرگونه وجهی خارج از این قالب تخلف صددرصد نمایندگی تلقی و با آن برخورد شدید بعمل خواهد آمد.
    قربان قدری صادق باشیم و شخص یا اشخاص و یا شرکتی را مورد اتهام قرار ندهیم. نمایندگی ما دریافت وجهی را که شما عنوان نمودید کاملا رد نموده و براساس گزارش نمایندگی خودرو بنام همسر محترم حضرتعالی ثبت نام و خریداری شده و شما مستقیماً با کارگزار نمایندگی جهت انجام کلیه مراحل از ثبت نام تا تحویل خودرو مذاکره فرمودید و ایشان کار را بدون حضور فیزیکی خریدار انجام دادند و مبلغ پرداختی شما به ایشان حتی با پیشنهاد کارگزار نبوده و با میل و رضایت خودتان پرداخت نمودید و نمایندگی در همان گزارش، درخواست جلسه حضوری در دفتر مرکزی را با شما و همراهی کارگزارشان نموده اند و هنوز هم آمادگی رو در رو شدن با شما را دارند لذا استدعا دارم اگر مشکلی دارید حتماً به شرکت مراجعه فرمائید و یا بفرمائید من شخصاً در دفتر شما حاضر شده آماده دریافت مشکلات و حل آنها در فضای حقیقی بوده و خواهم بود ولی از ادامه آن در فضای مجازی معذورم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رضا

      ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (64 ديدگاه)

      من فردا در دفتر کارم منتظر شما هستم تماس بگیرید و تشریف بیاورید قدمتان روی چشم

      در خصوص حضور بنده هم در نمایندگی 2106 من هماهنگی کردم که اگر خاطرتان باشد برای آن روز شما از طریق دفترتان به بنده اطلاع دادید که امکان حضور ندارید و پس از آن هم بنده تهران نبودم در ضمن بنده اتومبیلی خریدم تا رفاه داشته باشم نه اینکه وقت و کارخود را فدا و صرف رفع ایرادات خودروی ساخت شرکت شما بکنم دوست عزیز اصلا من رانندگی بلد نیستم شما لطف فرموده و سرعتها و دور موتورهایی که باید دنده تعویض گردد را به بنده آموزش دهید

      به هر حال تشریق بیاورید بنده ماشین را در اختیارتان می گذارم
      درضمن بنده روز پنج شنبه نیز در تعمیرگاه خیابان نخل جهت انجام سرویس 15000 تا حضور خواهم داشت
      جناب آقای جعفری عزیز تا مشکلی نباشد مطمئن باشید کسی چیزی را مطرح نمیکند
      این بنده حقیر وقت داستان سرایی برای چیزی که وجود ندارد را ندارم

      در خصوص پول هم خدمتتان عرض می کنم که آیا میشود من بدون آشنایی با نمایندگی شما اقدام به واریز وجه از طریق بانک پاسارگاد و توسط دستگاه کارت خوان نمایندگی شما بنمایم و با فرض اینکه من خود پول را پرداخت کرده ام میشود بگویید بابت کدام خدمت باید این پرداخت انجام می شده و حال که شما می گویید با رضایت مشتری پرداخت شده است پس همکاران شما
      چرا با بنده تماس گرفته و در حضور نماینده تان موضوع را پیگیری کرده اند؟
      درضمن در نوشتارشما نقیضه ای وجود دارد که آن خود مهر تاییدی بر صداقت کارگزار شما است دوجمله شما را عنوان میکنم :
      1.نمایندگی ما دریافت وجهی را که شما عنوان نمودید کاملا رد نموده
      2.مبلغ پرداختی شما به ایشان حتی با پیشنهاد کارگزار نبوده و با میل و رضایت خودتان پرداخت نمودید
      آقا بالاخره من پول پرداخت کردم یا نکردم در جمله اول که پرداخت نکردم ولی در جمله دوم بارضایت پرداخت کردم خداوکیلی خواننده های عزیز قضاوت با شما
      در ضمن جناب جعفری من دروغگو هستم ولی پرینت حسابم جهت ارایه به هر مرجع حقوقی که شما بفرمایید آماده است نظرتان در مورد امضا ها و اثر انگشت ها چیست؟

      جناب آقای جعفری 1 میلیون تومان رقمی نیست که من دنبال دریافت آن از مجموعه شما باشم ولی برخورد دوگانه مجموعه ای که به دنبال احقاق حق بوده اند باعث ناراحتی بنده شده است و به یقین هر دوی ما واقعیت را می دانیم و لازم به علنی کردن این مساله درملا عام نیست
      آقای جعفری بیان برخی مسایل که نقل آنها در این رسانه کاری درست نخواهد بود را به فضای واقعی موکول میکنم

      درخصوص شرایطی و قسطی خریدن اتومبیل بایستی حضورتان عرض کنم در شرایطی غیر از شرایط پرداخت قسطی بنده هیچگاه حاضر به خرید این خودرو نخواهم شد و دلیل آن هم این است پولی که نقدا بایستی بابت خودور به شرکت راین پرداخت میکردم و دیگر آن پول را در اختیار نداشتم را سرمایه گذاری کرده و تمامی قسط های اتومبیل تولیدی شما را از طریق سود سرمایه گذاری پرداخت میکنم پس به این صورت اتومبیل شما در پایان پرداخت اقساط تنها به مبلغ پیش پرداخت واریزی برای بنده هزینه خواهد داشت و خواهش میکنم که آمار تعداد خریداران نقدی خود را بفرمایید ببینیم بیشتر مشتریان شما نقدی خریداری میکنند یا قسطی؟
      جناب آقای جعفری در ضمن شما اگر به دنبال پایان دادن به حاشیه سازی هستید بهتر است در همان مواجه اول با مشکل آن را حل کنید که گزک دست حاشیه ساز ها ندهید دوست عزیز مسیر راحت به هدف رسیدن را رها کرده و دارید با پیچ و خم دست و پنجه نرم میکنید؟
      خدا خیرتان بدهد
      انشا الله در راهی که در پیش گرفته اید موفق باشید
      بالاخره این دوران گارانتی هم تمام میشود و ما هم فکری به حال مشکلات خودروی خود خواهیم کرد خدا بزرگ است

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. علیرضا

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (96 ديدگاه)

    سلام به همه دوستان
    جناب اقای جعفری شما فراموش کردید که کلیه پرسنل فنی نمایندگیهای خدمات پس از فروش شما آموزش دیده شرکت شما هستند و بنده دوستان نقل کننده هستند ومن مطلبی که نوشتم عین گفته مکانیک نمایندگی می باشد نه کم ونه زیاد ۰
    جناب اقای جعفری شما بجای نوشتن مطالب غیر واقعی به رفع مشکلات بپردازید اقای جعفری کدام نمایندگی شما مجهز به دیاگ هست کدام نمایندگی به قطعات اصلی تجهیز شده ایا شما عملکرد نمایندگیهای خود را رصد می کنید شاید توان گفت با صحبتهای زیبا کاری انجام نمی شود فقط در عمل من خود به این نتیجه رسیدم که مشکلات فقط ازطریق نمایندگی باید پیگیری شود فقط و فقط و من از این رسانه ا ز جناب یوسفی نمایندگی رفسنجان کمال تشکر را دارم که با تمام توان پاسخگو می باشد با تشکر سندگل

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جعفری

      ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      سلام وصبح عالی بخیر واقعاً جای تاسف داره اگر خاطر حضرتعالی باشه من شما را که خیلی در ارتباط با نبود قطعات شایعه پراکنی می فرمودید و خیلی سنگ آقا رضای گلمان را به سینه می زدید را با هزینه شرکت دعوت به تهران نمودم (خوشبختانه سوابق در این رسانه موجود است) و همراه هم به انبار و پای قطعات و کانتیر قطعات رفتیم و توضیح دادم که 1960 قلم و از هر قلم به تعداد حداقل 150 عدد و حداکثر 8000 عدد آمده(دوستانی که در فضای حقیقی بنوعی در گیر این صنعت هستند متوجه عرض من می شوند ولی در فضای مجازی همه چیز را مجازی فرض می کنند) دوست من شما پس از رویت انبار اقدام به تحقیق و ثبت و اعلام نسخه قید شده را فرمودید این حقیر با دعوت از حضرتعالی و آقا رضا می خواستم حرکت جدیدی را در سیستم خدمات ایجاد کنم و اگر انشااله فراموش نکرده باشید قرار گذاشتیم کلوپ ولکس سواران را تشکیل و مراسمی را با هزینه شرکت برنامه ریزی کنیم و…. درسته؟؟؟؟ حال که شما چند نفر این فضای زیبا و دوستداشتنی را به میدان نبرد و شایعه پراکنی تبدیل نمودید نا چارم از این فضا خارج شده و دوستانی که مشکل دارند از طریق تماس تلفنی و یا ایمیل اطلاع رسانی نمایند خدمتگذارشان خواهم. خدا حافظ و نگهدار شما باشد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. رضا

        ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (64 ديدگاه)

        با سلام حضور شما جناب آقای جعفری
        بنده پاسخ نوشتار شما را دیشب عرض کردم ولی متاسفانه امروز در کمال ناباوری متوجه حذف پست خود شدم
        مهم نیست
        دوست عزیز این دومین بار است که باعث کدورت می شوید ولی خیالی نیست یاد گرفته ام که به بزرگان و مو سفیدان احترام بگذارم
        ولی اجازه دهید نکاتی را حضورتان عرض کنم
        در راستای کلوپ بنده تمام تلاش خود را برای بست وگسترش این موضوع کرده ام و تلفن شخصی خودرا جهت ارتباط با دارندگان این خودرو در سایت قرار دادم و نفرات بسیاری را عضو گروه وایبری که تشکلیل شده است نمودم
        درخصوص گردهمایی هم قرار شد خبر از شما باشد
        درخصوص قطعات هم بنده هر جا که نقلی بود سینه چاک و تمام قد از شما دفاع کردم
        همیشه هم گفته ام که رویه شما بسیار عالی و در جهت مشتری مداری است
        ولی شما تا کنون 2 مرتبه تهمت زده اید
        1. اتهام حاشیه سازی
        2. اتهام راه انداختن جو منفی و جنجال سازی
        جناب آقای جعفری، دوست عزیز وگرانقدر قدری مطالبی را که ارسال فرموده اید دوباره مطالعه کنید خود را در مقام قضاوت قرار دهید آیا بنده باید سکوت کنم؟
        درخصوص فرمایش جنابعالی در مورد حضور در دفتر بنده، اینجانب پذیرای شما هستم و دوست دارم که میزبان شما باشم
        در زمینه پول هم قربان دو جمله زیر عینا از پست شما کپی شده است
        1. نمایندگی ما دریافت وجهی را که شما عنوان نمودید کاملا رد نموده
        2. مبلغ پرداختی شما به ایشان حتی با پیشنهاد کارگزار نبوده و با میل و رضایت خودتان پرداخت نمودید
        لطفا این نتاقض را خود پاسخگو باشد و آیا اینکه شما حاضرید پولی را بدون درخواست کسی به او پرداخت کنید
        آیا رسید های بانکی مورد تایید جنابعالی می باشد؟
        چراهمکاران شما قضیه را پیگیر شدند و با اینجانب تماس گرفتند؟
        چرا نماینده خود را به جلسه دعوت نمودید و من هم تلفنی در آن جلسه شرکت کردم؟
        هر وقت شمارا از نزدیک زیارت کردم رسید و پرینت حساب را خدمتتان ارایه میکنم
        در زمینه خرید اقساطس خودرو هم ممکن است بفرمایید چند درصد فروش سالانه شما نقدی است؟
        عقل سلیم حکم میکند به جای اینکه خرید نقدی کنیم به سمت خرید قسطی برویم و از پول نقد خود کسب دارمد کنیم و از سود به دست آمده اقدام به خرید کالاهای مصرفی کنیم قربان شما که دنیا دیده اید نرمال زندگی در کشورهای توسعه یافته چنین است
        و قطعا بنده هیچگاه خودرویی را نقدا خریداری نمیکنم زیرا سرمایه در گردش برای من مهمتر و با اهمیت تر است
        درخصوص گیر بکس هم شما هر زمان خواستید تشریف بیاورید بنده در خدمتتان هستم که مشکل را با هم بررسی کنیم
        جناب آقای جعفری کسی کمر هممت برای بدنام کردن مجموعه شما نبسته است رابطه مشتری و مجموعه شما یک همزیستی است نه یک جدال دوست عزیز
        درجهت پایان دادن به حواشی که شما می فرمایید راه حل ساده ای دارد مشکلات را حل کنید خود به خود حاشیه تمام میشود وقتی باید به علت مشکلاتی اتوموبیلی عوض شود خب عوض کنید آقا که مشتری همه جا جارنزند که آی چنین است و چنان است وقتی شخصی قطعه می خواهد از طریق نمایندگی سریع ارسال فرمایید شما که به اندازه کافی قطعه دارید این مورد را که بنده خود شاهد بودم
        دوست عزیز اطلاع رسانی کنید ساده است بر روی برگه اعلام نیاز قطعات باکسی برای پیش بینی زمان تحویل ارایه کنید و به مشتری هم اعلام کنید تا لازم نباشد مشتری شما در این رسانه پیگیری کند
        شما که استاد این کار هستید چرا، استاد شما باید جهت دهی کنید این جریان را وقتی من سوالی در خصوص سیم کشی از شما می پرسم یکی را مامور کنید تا نقشه ها را بررسی کند با کارخانه مطرح کند و نتیجه بدهد هم مشکل من حل میشود و هم سوال هزاران نفر مثل من در این رسانه پاسخ داده میشود دوست عزیز این ساده ترین کاریست که میتوانید از مجموعه خود بخواهید می دانید سوال بنده 4 ماه است بی جواب است.
        آقا این همه بحث به جایی نمی رسد جز اینکه همه از هم دلخور میشوند
        سرور بزرگوارم من الله توفیق

        موافقم 0
        مخالفم 0
  9. جعفری

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (196 ديدگاه)

    سلام و صبح به خیر به کلیه سروران ارجمندی که افتخار خدمتگذاری به آنها را دارم همانگونه که در بالا اشاره نمودم از این پس دوستانی که بنوعی مشکل دارند از طریق تماس تلفنی و یا با ارسال ایمیل با این حقیر ارتباط بر قرار فرمایند و دوستانی که میخواهند از طریق این رسانه اطلاع رسانی نمایند حتماً جهت در یافت پاسخ شماره تماس یا آدرس ایمیل خود را قید فرمایند.
    صدای مشتری 8-88811760
    Email: aftersales@pac.ir

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. فراهانی

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (16 ديدگاه)

    سلام جناب اقای جعفری
    متاسفانه مشکل ماشین من هنوز حل نشده و من تلفنی به آقای شکوهی 3 روز پیش موضوع را مطرح کردم ایشون هم گفتن که به شما انتقال میدن و برای هفته جاری هماهنگ میکنن که به نماینگی بیام و شما هم از تهران تشریف میارین ولی متاسفانه ظاهرا هماهنگی اتفاق نیوفتاده …
    لطف بفرمایید ترتیب اثر بدهید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جعفری

      ۲۷ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      سلام جناب آقای فراهانی من ایمیل برای حضرتعالی ارسال نمودم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. مهران

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (76 ديدگاه)

    جناب آقای جعفری دامت توفیقاته :

    صرف نظر از ناراحتیهای پیش آمده و سوِء تفاهم موجود، صمیمانه از حضور موثر و مفید حضرتعالی در این مدت ، بی نهایت متشکریم و بسی امیدواریم که پس از رفع کدورتها بمانند گذشته در پاسخگویی مشتریانتان استوار باشید . ..و من التوفیق

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. مصطفی

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (205 ديدگاه)

    جناب آقای جعفری عزیز
    با سلام و احترام خدمت جنابعالی
    با تشکر از پیگیریهای مجدانه شما و انجام آزمایشات و تستهای زیاد بر روی ماشین بنده مشکل سیستم گیربکس و ABS را برطرف نمودید و باعث شدید تا اعتماد به ویژگیهای جدید مدیریتی شما در پیگیری و رفع مشکل دارندگان ولیکس بالاتر رود.البته بنده برای بالاتر رفتن این اعتماد یک پیشنهاد دارم که شاید بتواند مثمر ثمر قرارگرفته و درجه اعتماد پذیری دارندگان را نسبت به این ماشین بالا ببرد.
    بهتر است پیشنهاد ایجاد یک کلوپ اینترنتی را با راه اندازی یک وب سایت تخصصی بدین منطور و با دعوت از منتخبینی از دارندگان ولیکس در شرکت راه اندازی نمایید و بصورت دوره ای با قراردادن اطلاعات فنی حاصل از تجربیات تعمیراتی و برگزاری کلاسهای آشنایی با ایرادات چه برای دارندگان و در حالتی تخصصی تر برای تعمیرکاران نمایندگی ها این اعتماد و باروری را در بین مشتریان افزایش دهید.
    بنده آمادگی همکاری با شما را در این خصوص خواهم داشت تا شاید بتوانم کمک موثری در اعتلای دانش دوستان داشته باشم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهران

      ۲۲ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (76 ديدگاه)

      اقا مصطفی :
      ممنون از پیشنهادخوبتون . بنده بسیار موافقم و البته فکر کنم آقای جعفری نیز قبلا این تصمیم را داشته اند .

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. رضا

      ۲۲ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (64 ديدگاه)

      من الان در حیرتم از این همه دموکراسی که شما دارین
      خیلی باحالی
      دوستان به این جمله توجه کنید:
      بهتر است پیشنهاد ایجاد یک کلوپ اینترنتی را با راه اندازی یک وب سایت تخصصی بدین منطور و با دعوت از منتخبینی از دارندگان ولیکس در شرکت راه اندازی نمایید

      خیلی باحال بود
      آقا حتما منتخیبینی را انتخاب کنید
      آقا میشه خصوصیات این منتخبین رابفرمایید ببینیم ما هم جزو تایید صلاحیت ها هستیم یا نه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مصطفی

        ۲۴ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (205 ديدگاه)

        آقا رضای عزیز
        من فکر کنم سوتفاهم شده است منظور من از دعوت منتخبین اولا دعوت تعدادی از افراد از هر شهربوده است و دوماً به منظور برگزاری مراسم افتتاحیه کلوپ و نه چیز دیگری.امیدوارم منطورم را به درستی عنوان کرده باشم.
        در ضمن اگر این جملات من باعث بی احترامی به دوستان گردیده است بنده از همه دوستان عذرخواهی کرده و طلب بخشش می نمایم.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  13. hamifar

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (34 ديدگاه)

    با سلام و احترام خدمت کلیه دوستان
    با احترام ویژه خدمت جناب آقای جعفری
    علیرغم مشکلات زیادی که از هنگام ثبت، تحویل، گارانتی و تعمیرات اتومبیل خود داشتم ولی همین حضور شما در این سایت و احساس مسئولیت و پاسخگویی جزیی نظرات دوستان جای تقدیر دارد بویژه با توجه به سابقه بسیار بد همکارانتان در شرکت در پاسخگویی به مشتریان که در نظرات گذشته در این بلاگ منعکس شده است.
    ولی از طرفی خدمت حضرتعالی عرض نمایم بخش اعظمی از فرمایشات و ایرادات دوستان عزیزمان بویژه آقای علیرضا و رضا در خصوص مشکلات خودروشان صحیح است که برای بنده هم همین مسایل اتفاق افتاده و آخرین نمونه آن همین حالا است که اتومبیل بنده در یکی از نمایندگی های شما برای تعمیر گریبکس CVT است و همکارانتان از تعمیر آن سر باز زده و فقط به تعویض روغن گریبکس و تحمیل هزینه اضافه به بنده بسنده کرده و پذیرای مشکل خود و یا عدم تسلط به تعمیر گریبکس نیستند.
    ضمنا امیدورام کمی از دیدگاه مشتریان به مسئله نگاه کنید مخصوصا خریداران اولیه که سابقه و خدمت شما در ذهنشان کدر شده است و نیازی به به گفته حضرتعالی ((حاشیه سازی و جوسازی)) نیست چه بسا که مسایل سالهای اخیر این شرکت به خودی خود برای شما جو منفی و حاشیه (که البته متن است) ایجاد کرده است.
    بنده بنابر فرمایش شما از ذکر مشکلات گذشته خودرو در نمایندگی در این رسانه صرف نظر میکنم ولی امیدوارم در این بازار آشفته خودرو کشور همکاران شما و حضرتعالی بتوانید سر و سامانی به تولید و خدمات شرکت خود بدهید تا لااقل بازار خرید و فروش این خودرو بگونه ای بشود که بندگان خدا بتوانند اتومبیل خود را فروخته و از مسایل جانبی آن رهایی یابند!!!!!.
    در نهایت باز هم از پیگیری و رصد کردن مشکلات مشتریان از جنابعالی سپاسگزار و متشرکم که در نوع خود در صنعت خودروسازی منحصر بفرد است حتی اگر در نهایت در تک تک موارد حق را به شرکت و نمایندگیهای خود بدهید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. یونس

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (35 ديدگاه)

      با سلام خدمت تمامی دوستان
      و با تشکر از نظرجناب حامی فر عزیز
      جناب حامی فر عزیز همه کسانی که در اینجا پستی دارند یا گذاشتند دارای خودرو ولیکس هستند و فکر نمیکنم با داشتن این خودرو کسی بخواهدبرای سرمایه خودش جو سازی کند من حاضرم به اتفاق آقا رضا و آقا علیرضا به تمامی دوستانی که خدایی نکرده احساس میکنند حتی کوچکترین جو سازی و یا حاشیه سازی اگر انجام شده باشد در حضور تمام دوستان مدارک و مستندات معتبررا ارایه داده تا بعد دوستان قضاوت کنند که آیا واقعاجو سازی انجام شده یا نه اما اگرانجام نشده بود چه جوابی بزرگواری که اعلام جو سازی و حاشیه سازی را اعلام کرده میدهد???”

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. hamifar

        ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (34 ديدگاه)

        با سللم خدمات جناب آقای یونس
        جانا سخن از زبان ما میگویی
        فکر کنم شما کامنت بنده را بدرستی مطالعه نفرمودید منظور بنده هم دقیقاً تایید فرمایش جنابعالی و آقای رضا و علیرضا بود. چه اینکه همین امروز اتومبیل خود را بدون اینکه هیچ اقدامی جهت رفع نقص آن شده باشد به زور و با تحمیل هزینه نابجا به بنده تحویل دادند.
        مهمتر اینکه برخی از دوستان نمایندگی مشتریان را ناشی و … تصور کرده و سعی در تفهیم شما و رفع و رجوع کردن مسئله مینمایند

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. جعفری

      ۲۷ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      سلام عرض می کنم لطفا شماره تماس خودتان را به آدرس ذیل ارسال فرمائید.

      aftersales@pac.ir

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. جعفری

      ۲۷ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      سلام عرض می کنم لطفا اگر مشکل دارید حتما شماره تماس خودتان را به آدرس ذیل ارسال فرمائیدو یا با شماره های ذیل با من تماس بگیرید مشکل را حل خواهیم نمود من گزارشی مبنی بر اشکال گیربگس از نمیندگی ها نداشتم منتظر تماس شما هستم.

      aftersales@pac.ir
      88811760-9
      فکس:88832484

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. جعفری

      ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      جناب آقای hamifar عزیز سلام امروز بیش از شش بار با حضرتعالی تماس گرفتم جواب ندادید فردا مجدداً تماس خواهم گرفت.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. امیر

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    با سلام خدمت دوستان
    ولیکس من مدل 93 و تاحالا 7000 تا کارکرده . کمک فنر عقب سمت شاگرد به صدا افتاده و بعد از اینکه به جلوبندی ساز نشون دادم گفت باید کمک فنر عوض بشه . می خواستم بدونم شامل گارانتی میشه ؟ اگر نمیشه هزینه تعویضش چقدره ؟ و دوستان تهرانی کدوم نمایندگی رو پیشنهاد میدن ؟ ممنون میشم اگر پاسخ بدید .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. یونس

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (35 ديدگاه)

      دوست عزیز امیر آقا
      هنوز دوستان متاسفانه کسانی که اشکال صدای کمک عقب رو دارن حل نشده و بلکه نمایندگی هم جز اینکه ماشینو پذیرش کنه و یک پول خوبی از شما بگیره اونوقتم صدا هنوز هست و نمیتوانند زیاد رفع کنند البته جناب جعفری اعلام کردند که گویا تنظیمی نیاز دارد که صدا رفع میشود ولی با توجه به این نظر باز هم صدا هست .و شامل گارانتی هم میشود

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. جعفری

      ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      جناب آقای امیر عزیز خواهش می کنم شماره تماستان را به آدرس قید شده ارسال فرمائید بنده در خدمت شما خواهم بود.

      aftersales@pac.ir

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. جعفرى

      ۲ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      امیر خان عزیز سلام لطفا شماره تماس را برام إرسال کنید .متشکرم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  15. علی غفاری

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (42 ديدگاه)

    سلام
    جناب آقای جعفری این رسمش نیست ها
    هنوز نه کسی به ما زنگ زده نه کسی به ما گفته که قطعه ها حاظره ، خسته شدیم بخدا

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جعفری

      ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      جناب آقای غفاری عزیز قطعات بیش از دو هفته است که در نمایندگی می باشد . متاسفانه دفتر ما شماره تماس شما را نداشتند به نمایندگی اعلام شد تا با شما تماس بگیرند.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. علی غفاری

        ۱ اسفند ۱۳۹۳
        سوابق: (42 ديدگاه)

        قطعه تعویض شد و به دستمون رسید
        ممنون

        موافقم 0
        مخالفم 0
  16. REZA

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1409 ديدگاه)

    من یکیشو دیدم دقیقا مثل بی ام و کرده بودنش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. محمود

    ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام خدمت همه دوستان. یی راهنمایی این مشکل کمک عقب خودرو ولکس جه جوری رفع کنم. بردم نمایندکی یی اجار کشی کرد. باز صدا میده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جعفری

      ۲۷ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      سلام عرض می کنم لطفا شماره تماس خودتان را به آدرس ذیل ارسال فرمائید.

      aftersales@pac.ir

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. جعفری

      ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      آقای محمود عزیز من منتظر دریافت شماره تماس حضرتعالی هستم.

      aftersales@pac.ir

      موافقم 0
      مخالفم 0
  18. صادق

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    باسلام خدمت دوستان و جناب اقای جعفری عزیز
    بنده مشکل کمک عقب داشتم که پس از پیگیری اقای جعفری و همکار ایشان به نمایندگی رفتم و ظاهرا فعلا این مشکل مرتفع شده فقط نمیدونم تا کی اینطور میمونه اما مشکل مهمتر اینه که چرا گیربکس زوزه میکشه و وقتی گاز بیشتر میدی دیسک و صفحه کلاچ بو میکنه..اگه ممکنه راهنمایی کنید…درضمن قیمت خطر عقب اصلا منطقی نبود ۱۸۶۰۰۰هزار تومان

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جعفری

      ۲۷ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      سلام عرض می کنم لطفا شماره تماس خودتان را به آدرس ذیل ارسال فرمائید.

      aftersales@pac.ir

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. جعفری

      ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      جناب آقای صادق عزیز لطفاً شماره تمستان را برام ارسال فرمائید.

      متشکرم

      aftersales@pac.ir

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. جعفری

      ۲ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      آقای صادق عزیز من همچنان منتظر شماره تماس شما هستم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. جعفری

      ۲ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      آقای صادق عزیز همچنان منتظر هستم تا انشااله مشکل را بتوانیم حل کنیم خواهش می کنم زودتر اقدام فرمائید در غیر این صورت احتمال آسیب دیدن دیسک و صفحه کلاج و گیربگس وجود خواهد داشت.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  19. رضا

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (64 ديدگاه)

    خدا را شکر که دیگران هم مشکل گیربکس دارن و من تنها نیستم که انگ حاشیه سازی بهم زده بشه
    دوست عزیز من حاشیه سازی میکنم، جواب بقیه چی اونام حاشیه سازن دیگه
    اولین قدم رفع عیب وایراد، قبول اون عیب هستش
    حالا هی بگین این اینجوریه اون اونجوریه
    آقایان فنی در شرکت فروشنده ولیکس دوستان گرانقدر
    وقتی که همه مشکل صدای کمک دارن و بعد از به قول شما تنظیم دوباره همین مشکل پیش میاد یعنی اینکه این ایراد ساختاری هستش
    آی آقای معارفی و آقای محمدی همکاراتون که ما را بدنام و حاشیه ساز معرفی کردن ولی این راه برگشتن به دنیای سابقتون نیست اگر قبلا آوانته خوب می فروخت دلیلش کیفیتش بود بابا از دیروز خارج شین بیاین توی امروز با هم قدم بزنیم دوستان عزیز این را از روی دلسوزی میگم واقعا یه فکری به حال سازمانتون بکنید سالهاست که استاندارد مدیریت کیفیت تدوین شده شما زحمت بکشین فقط از دستور العمل هاش پیروی کنید همین
    من برم تا نیومدن این دفعه با مسلسل ترورم کنن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جعفری

      ۲۷ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      سلام من واقعا متاسفم این همه وقت میگذارید حداقل یه اقدام منطقی و غیر حاشه ای داشته باش باز هم متاسفم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. رضا

        ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (64 ديدگاه)

        جناب آقای مهندس جعفری عزیز

        تاسف شما بسیار قابل تقدیر است

        آنان که خاک را به نظر کیمیاکنند
        آیا شود که گوشه چشمی به ما کنند

        آقا من به رسم ادب و کوچکتر بودن همین جا از شما معذرت خواهی میکنم و کدورت ها را کنار میذارم ولی از شما انتظار دارم که وقتی سطری را مرقوم میفرمایید به اینکه طرف مقابل شما چه کسی است توجه بیشتری نمایید
        و از شما درخواست می کنم که در جهت تنویر افکار عمومی ملاقاتی با یکدیگر داشته باشیم و مشکلات حاشیه ای(به استناد نوشتار های جنابعالی) مطرح شده را در گفتمانی با یکدیگر حل کرده و با راهنمایی های پیر فرزانه ای چون شما به راهکار های اساسی دست پیدا کنیم بدین سان یک بار برای همیشه مسایل حل خواهند شد من باز هم مثل همیشه که خدمتتان عرض کردم آمادگی خود را برای همکاری با شما اعلام میکنم
        و از دوستان خواننده خواهش میکنم که دیدگاه خود را در مورد این راهکار و پیشنهاد با رای دادن به این مطلب اعلام بفرمایند
        و در صورت تمایل نظر خود را بفرمایند

        خداوند خیر و توفیق به شما عطا کند (انشاالله)

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. جعفری

      ۳ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      سلام آقا رضای عزیز چرا آقا صادق گلما ن شماره تماس ارسال نکرد تا شادمانه شما کامل شود
      اگه میشه شما ازش بخواه شاید حرف شما را گوش کنه …!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  20. خدارشکر

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (10 ديدگاه)

    باسلام واحترام به همگی دوستان امیدوارم مشکل همگی حل شود من 2ماه پیش ولکس 91 داشتم فروختم . یه سری زدم ببینم چه خبره. بادیدن این کامنتا فقط میگم.. خداروشکر که فروختم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جعفری

      ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      جناب آقای خدارشکر عزیز خودت با خودروت چه مشکلی داشتید ؟ صادقانه عنوان کن بنظر من حتما خودرو دیگری را انتخاب فرمائید ولی جداً بعنوان یه دوست میگم سعی کن تو زندگیت برای کاری اینطوری تصمیم گیری نکنی انشااله همیشه موفق پیروز باشی.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  21. علیرضا

    ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (96 ديدگاه)

    سلام به دوستان عزیز خودم
    جناب اقای جعفری سلام و عرض ادب
    بخدا کسی دنبال جوسازی نیست چون اولین نفری که ضرر میکنه مصرف کننده و دارنده این خودرو می باشد اقای جعفری عزیز شکی نیست که شما انسان پیگیری هستید ولی مشکل جایی دیگری هست به نظر شما صدا دادن کمک عقب این ماشین و اکثرا هم کمک سمت سرنشین امری طبیعی می باشد بعضی از دوستان شاید دو مرتبه هم کمک های خودروی خود را تنظیم کردند ولی این صدا برطرف نشد شاید کمپانی مادر برای این درد چاره ای داشته باشد یا واقعا ما خیلی حساس شدیم درهر ماشینی امکان اینکه مشکل فنی وجود داشته باشد هست ولی مشکل با صبر و دقت بر طرف خواهد شد اگر گفته من صحیح نیست بفرمایید تا اصلاح کنم جناب اقای جعفری عزیز به نظر این بنده حقیر شما در گام نخست چاره ای برای رفع صدای کمک این خودرو نمایید شاید با تغییر طراحی کمک و کمی بلند تر نمودن این کمک این مشکل برطرف شود چون زمانی که ماشین من با ظرفیت کامل و سنگین تر از حد معمول حرکت میکنداین صدا قطع میشودشاید کمک کوتاه میباشد این نظر شخصی من می باشد و نظر کارشناسی نیست موضوع دوم که باز روی صحبت من با جناب اقای جعفری میباشد
    من به اتفاق اقا رضا از کلیه انبارها و کانتینر های قطعات بازدید کردیم و این حسن نیت شما و مدیران این شرکت رو می رساند چون لزومی به این کار نبود ولی شما و مدیران ارشد محبت کردیدو به ما اجازه بازدید دادید ولی مطلبی که من در چند یادادشت قبل خود نوشتم کتمان وجود قطعات نبود و نخواهد هم بود چون وجدان دارم و سعی کردم و دارم امانت دار باشم سوال من این بود که ایا نمایندگیهای شما طبق قول جنابعالی به این قطعات تجهیز شدند چون طبق گفته حضرتعالی و دستور اکید جناب اقای محمدی (طبق گفته های شما)قرار شد قطعات پر مصرف بین تمام نمایندگیها تقسیم شود و بعد از ارسال برای نمایندگیها و در زمان تحویل به مشتری عین پول به حساب شرکت واریز شودولی نمایندگیها اذعان دارند که تا پول واریز نشود قطعه ای ارسال نمی شود (نقل قول از نمایندگیهای شما)و در نمایندگی قطعاتی موجود میباشد که پول به حساب شرکت واریز شده ونمایندگی با شرکت تسویه نموده است جناب اقای جعفری شاید روال صحیح این باشد ولی من گفته شما را نوشتم که فرمودید ما قطعات پر مصرف را در اختیار نمایندگی بدون پرداخت پول قرار خواهیم داد و نمایندگیها موظف به پرداخت عین پول به شرکت بعد از تحویل به مشتری هستند که این امر یک نوع قدرت مانور به نمایندگی میدهد و سوال دیگر من از شما این بود ایا نمایندگیهای شما به دستگاه دیاگ مجهز شدند یا خیر چون در دنیایی جدید سیستم همه ماشینها الکترونیکی میباشد و رفع عیب بصورت نرم افزاری انجام می گرددمجدد عرض کنم من و دوستانی که در این رسانه مطالبی می نویسند دلسوز هستند نه حاشیه پردازودنبال حاشیه جناب اقای جعفری مثل همیشه منصف باشید و اگر امکان داشت پاسخ بنده حقیر را بدهید و اگر جایی من خلاف واقع مطلبی نوشتم تذکر بدهید -با تشکر علیرضا سندگل

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. tvdn

    ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (101 ديدگاه)

    جالبه که این دو نفری که جدیدا مشکل کمک عقب رو پیدا کردن فقط 1 دیدگاه دارن!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. علیرضا

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (96 ديدگاه)

    سلام به همه دوستان
    دوست گرامی tvdnمشکل کمک عقب در تولیدات سال 93 ولیکس قابل لمس میباشد و فقط دونفر نیستند که این مشکل را دارند تعداد زیادی هستند که با این مشکل مواجه هستند حداقل تو شهر مابیشتر از دونفر این مشکل را دارند اگر به یاداداشتهای قبل نظری بیاندازید روشن خواهد شد که تعداد از دونفر بیشتر می باشد ولی من قبلا هم عرض کردم مشکل با پیگیری بر طرف خواهد شد با تشکر از شما دوست گرامی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. محمد

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (7 ديدگاه)

    با سلام بنده یک ولکس مدل92/05دارم و 14000 تا کار کرده یه مشکلی داره و اونم اینکه دنده 1 به 2 و 2به 1 خیلی سخت جا میره و گیر میکنه و یه وقتهایی اصلا جا نمیره یکبارم بردم نمایندگی مرکزی کیلومتر 18 مخصوص مشکل رو گفتم ولی بعد از تحویل خودرو هیچ فرقی نکرده بود حالااز دوستان محترم و یا اقای جعفری کسی میتونه من رو راهنمایی کنه که من این مشکل رو چجوری رفع کنم ضمنا من ساکن تهران هستم با تشکر.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جعفری

      ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      سرور ارجمندم سلام لطفاً شماره تماس خودتان را برام ایمیل فرمائید تا با شما تماس بگیرم.

      aftersales@pac.ir

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. جعفری

      ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      آقای محمد عزیز لطفاً شماره تماس خودتان را برام ارسال کن حتماً مشکل را بررسی و حل خواهیم نمود.

      aftersales@pac.ir

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. جعفری

      ۱ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      سلام آقای محمد من منتظر ایمیل شما هستم اگه مشکل دارید حتماً شمارهتان را برام بفرست.

      aftersales@pac.ir

      موافقم 0
      مخالفم 0
  25. علي

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (29 ديدگاه)

    دوستان از من به شما نصیحت من از سری اولیا هستم اصلا هیچ مشکلی رو به نمایندگی نگین چون از لحاظ اونا همه چیز طبیعیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. جعفری

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (196 ديدگاه)

    علی آقای عزیز سلام من که نمایندگی نیستم مطمئن باش بنده کارمند شما هستم شماره برام بفرست تا خدمتگذاری من را هم امتحان کرده باشی. با تشکر از توجه شما:جعفری

    aftersales@pac.ir

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. رضا

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (64 ديدگاه)

    سلام به دوستان عزیزم
    آقای جعفری ظاهرا واسه تاسف خوردن خوب پست های من را میخونی و جواب میدی ولی وقتی که راهکار منتطقی بهت پیشنهاد میکنم نمی بینی و جواب نمی دی
    راستی دیدی چقد حاشیه ساز زیاد شده
    اون دوستون هم گیربکسش مثل ماشین من حاشیه داره حواست باشه
    چند نفری هم کمک عقب ماشینشون بر حسب تصادف مثل مال ماشین من صدا میده
    شما خودت را ناراحت نکن همه حاشیه سازن که اینا را میگن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. یونس

    ۱ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (35 ديدگاه)

    دوست عزیز و محترم آقای جعفری
    بخدا دوستان والا دوست ندارند‌ نه خدمتگزار نه کارمند باشید شما بزرگواری کنید برادریتان را اثبات و نشان دهید تا دوستان به قول حضرتعالی ( از حاشیه سازی) همه دست برداشته و ایجادیک محیط دوستانه‌ را فراهم آورده .شما ببینید بعضی از دوستان مشکل اساسی دارند مثل خود من ولی شما متاسفانه هیچ جواب منطقی را نمیدهید

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جعفری

      ۱ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (196 ديدگاه)

      جناب آقای جوان سلام من کارگر شما هستم ولی کارگر قانونمند.
      بنده و شرکتم در مقابل قانون سر تعظیم فرود می آوریم اگر شما هم قدری به حق حقوق قانونی اعتقاد داشتید همان روز اول با علم به اینکه می دانستید خودرو مشکل داره تحویل نمی گرفتید و این همه جوسازی نمی فرمودید.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. یونس

        ۱ اسفند ۱۳۹۳
        سوابق: (35 ديدگاه)

        جناب جعفری
        بسیار حرف زشت و ناپسندی میزنید و توهینی که میفرمایید باز هم صلاح بر این است که چیزی نگم .مگر بنده کارشناس رنگ بودم که بدونم خودرو شما دارای ایراد رنگ است ?
        مگر در تاریخ 25/6 به شما ایمیل نزدند که خودرو دارای ایراد است .اصلا گیرم که اینجوری بوده است.مگر در کارت گارانتی رنگ خودرو را گارانتی نکردید?
        چرا اقای جعفری ایراد کار کارخانه و خط رنگ را پای مشتری میزارین.چرا کارخانه راین نباید خودش خط رنگ داشته باشه.برادر من یک کم منطق داشته باشید انصاف و معرفت هم خوب چیزی است.کجای دنیا میگن ایراد کارخانه خسارتش پای مشتری است.من هنوز صدام در نیامده هنوز چیزی نگفتم که دوستان بدانند در سال 93 چه خودروهایی تماما ایراد رنگی دار به آنها تحویل دادید .اونوقت میگید جو سازی مطمئن باشید قول میدهم همه دوستان را روزی جلوی شرکت دعوت کرده تا هم خودرو را ببینند هم مدارکهای قانونی را.و بدانند که کی جوساز است و کی ……..? خیلی جای تاسف داره افسوس.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  29. جعفری

    ۱ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (196 ديدگاه)

    سلام:
    دوستانی که مشکل صدای غیر عادی کمک فنر را دارند و خواهش کرده بودم شماره تماس را برام ارسال فرمایند.
    اگر ارتباط بر قرار فرمائید قطعاً مشکل قابل حل خواهد بود.

    aftersales@pac.ir

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. علي

    ۱ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (29 ديدگاه)

    000747 چند شماره اخر شاسی

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا