فورد

شلبی فورد F-150 رپتور سوپر اسنیک با 825 اسب بخار قدرت!

بر اساس جدیدترین اخبار منتشر شده، شلبی فورد F-150 رپتور سوپر اسنیک مدل ۲۰۲۵ احتمالاً با ۸۲۵ اسب بخار قدرت عرضه خواهد شد.

یکی از مهم‌ترین اخبار نمایشگاه خودروی آمریکای شمالی امسال به معرفی فورد F-150 مدل ۲۰۲۴ مربوط می‌شود که هوشمندتر و قدرتمندتر از هر زمان دیگری شده است. این وانت فیس لیفت که از چند ماه دیگر راهی بازار خواهد شد بهبودهای ملایمی را تجربه کرده است. برای مثال پیشرانه جدید ۲.۷ لیتری این خودرو در نسخه‌های پایه قدرت و گشتاور بیشتری دارد و پیشرانه‌های ۶ و ۸ سیلندر نیز بهینه شده‌اند.

حتی مدل‌های رپتور نیز به‌روز شده‌اند اما این به معنی بهتر بودن پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۲ لیتری سوپرشارژردار رپتور R از نیروگاه ۷۰۲ اسب بخار رم ۱۵۰۰ TRX نیست. البته اگر خواهان قدرت بیشتری باشید می‌توانید منتظر محصول جدید کارول شلبی باشید که قرار است در آینده نزدیک F-150 رپتور سوپر اسنیک ۲۰۲۵ را معرفی کند. ظاهراً این هیولا حداقل قدرت ۸۰۰ اسب بخار را به خریداران اعطا خواهد کرد.

به مناسبت ورود قریب‌الوقوع این خودرو به بازار طراحان دنیای خودرو دست به کار شده‌اند تا وانت شلبی را تجسم کنند. طبیعتاً طراحان کار سختی در طراحی شلبی فورد F-150 رپتور سوپر اسنیک نخواهند داشت زیرا مدل استاندارد و فیس لیفت F-150 قبلاً معرفی شده است. با در نظر گرفتن این موارد می‌توان انتظار وانتی گیراتر را داشت و از آنجایی که رپتور R استوک قدرت بالایی دارد بنابراین انتظار می‌رود نسخه پرچم‌دار شلبی با خروجی حدود ۸۲۵ اسب بخار خودنمایی کند.

نظر شما دراین‌باره چیست؟ آیا چنین قدرتی برای رقابت با محصولی همچون رم ۱۵۰۰ TRX و خود فورد F-150 رپتور R کافی خواهد بود؟ باید منتظر ماند و دید شلبی چه دست‌پختی برای طرفداران خواهد داشت هرچند از یاد نبرید تمامی موارد یاد شده در حد گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای هستند و شاید با اندکی اغراق در جزئیات منتشر شده باشند. پس تا انتشار اخبار رسمی در این زمینه منتظر باشید…

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴۵ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. arash

    ۸ آبان ۱۴۰۲
    سوابق: (46 ديدگاه)

    با عرض سلام و احترام. با دیدن این خودروها انسان فارغ از همه چیز به یاد سبک زندگی خاص مردمان آمریکایی می افتد که بسیار فرد گرا و بسیار مستقل عمل میکنند همه چیز در ابعاد بزرگ و … قضاوت نمیکنم که خوب است یا بد ولی با مطالعه حداقل تاریخ 100 ساله به نکات جالبی در رابطه با این سبک از زندگی مردمان آمریکا می رسیم …

    موافقم 33
    مخالفم 6
  2. Mr. gt c

    ۸ آبان ۱۴۰۲
    سوابق: (334 ديدگاه)

    درک حس خوب داشتن یدونه ازینا برام قابل تصور نیست، هعیییی

    موافقم 30
    مخالفم 1
  3. فرشاد

    ۸ آبان ۱۴۰۲
    سوابق: (932 ديدگاه)

    سایبرتراک و واسه عصرونه با چایی میزنه

    موافقم 30
    مخالفم 3
  4. 𝐀𝐥𝐢

    ۸ آبان ۱۴۰۲
    سوابق: (1024 ديدگاه)

    چقدر غول شده

    موافقم 15
    مخالفم 0
  5. مهدی

    ۸ آبان ۱۴۰۲
    سوابق: (21 ديدگاه)

    کامل ترین کلاس خودرویی دنیا پیکاپ تراک و گل سرسبد این کلاس اف ۱۵۰ رپتور
    کامل ترین خودرویی که میتونید داشته باشید

    موافقم 18
    مخالفم 0
  6. کولجنوی زیبا

    ۱۰ آبان ۱۴۰۲
    سوابق: (14 ديدگاه)

    نفت وانرژی ما خاورمیانه مسلمان بی گناه رو می‌برند متکی وخودمو می‌سازند غولکی وخود ماهم نمی‌دهند پولکی.چپ و راست افزایش قدرت میزنن حماقتهای بشر تمامی نیس خودرو برقیم برا صرفه انرژی میسازن باتریش زارت میترکه.امان از ما مسلمانان مظلوم ولی خیلیم بی فکر.ژذپن امروز چگونه ژاپن شد.میتونستیم برتر باشیم از ژاپن و آفتاب مدرنیته رو دفع کنیم اما افسوس با پراید سالی۲۰هزار نفر باید ملکوتی بشن

    موافقم 3
    مخالفم 4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا