سایر خودروهای داخلی

رونمایی از لیفان X60

دومین شاسی بلند چینی بازار ایران هم رونمایی شد. در پی موفقیت و استقبال گسترده از ام وی ام X33 اینبار کرمان خودرو محصولی از دومین خودروساز بزرگ چین را برای رقابت به بازار می فرستد. لیفان X60 گرچه پخته تر از ام وی ام (چری تیگو) به نظر می آید اما باید بهای بیشتری نیز برای آن پرداخت کنید.

لیفان X60
لیفان X60
سبد محصولان لیفان با این خودرو تکمیل تر خواهد شد. گرچه پیش از این قرار بود لیفان X60 در مهر ماه به تولید انبوه برسد اما طبق روال معمول، این تاریخ تا دی ماه به تاخیر افتاده و اگر وعده ها اینبار خلف نشود، قرار است ۳۵۰۰ دستگاه از آن در دو ماه پایانی سال مونتاژ شود.
طبق گفته مدیرعامل کرمان خودرو، قرار است با داخلی سازی این ماشین ظرف ۶ تا ۷ ماه آینده، زمینه صادرات به کشورهای دیگر نیز فراهم شود. هدفی که مطلوب اما رویایی به نظر می رسد!

قیمت لیفان X60 هنوز بطور قطعی تعیین نشده و این امر موکول به نرخ ارز شده است. بنابراین خریداران با وجود پرداخت دو مرحله ای حدود ۶۰ میلیون تومان، ممکن است باز هم مجبور به پرداخت مبالغی بیشتر شوند. با چنین قیمتی، رقیب آن یعنی ام وی ام X33 می تواند باقیمت ۴۲ میلیونی خود نفس راحت بکشد!

مشخصات موتور
نوع موتور
LFB479Q چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ
حجم موتور
۱۷۹۴cc VVT-i
قدرت موتور
۱۳۱ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه
گشتاور
۱۶۸ نیوتن متر در ۴۲۰۰ دور در دقیقه
سیستم انتقال نیرو
دستی گیربکس دستی ۵ سرعته
اندازه ها و ابعاد
طول خودرو
۴.۳۲ متر
عرض خودرو
۱.۷۹ متر
ارتفاع خودرو
۱.۶۹ متر
فاصله بین دو محور
۲.۶۰ متر
حجم صندوق عقب
۴۰۵ لیتر
وزن خالص
۱۳۳۰ کیلوگرم
وزن با بار
۱۷۰۵ کیلوگرم
ظرفیت باک سوخت
۵۵ لیتر
قابلیتهای فنی
حداکثر سرعت
۱۷۰ کیلومتر بر ساعت
شتاب صفر تا صد کیلومتر
مصرف سوخت
۸.۲ لیتر در ترکیب شهر و جاده

* مشخصات ذکر شده، بر اساس اعلام سازنده بوده و ممکن است در مدلهای تحویلی با تغییراتی همراه باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۲,۲۵۷ دیدگاه‌ها

  1. شهرام

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (22 ديدگاه)

    آقا رضا باسواد تمام ماشینهای وارداتی بدون اسثنا دنده اتوماتیک تیپوترونیک هستن .یعنی هم اتوماتیک است ودر همان زمان دنده ای میشود بدون کلاج. پژو206-تندر90-مزدا……….تپپوترونیک است که محصول داخلی است دیگر جز آبشن نمیبا شد .مثل اینکه بگوئیدشیشه اتوماتیک جز آبشن است.حتی هیوندا I20 -مزدا 2-تویوتایاریس که قیمت آنها زیر80 میلیون است اتوماتیک است.من با مدرک برایت گفتم.میتوانی جواب من را بدهی.درچهاراه پارک وی تهران نمایندگی هیوندا است.16شهریورماه به نمایندگی رفتم چند خودرو برای ثبت نام بود. چشمم به هیوندا سراتو افتاد .قیمت آن 96 میلیون بود.وقتی پرسیدم آیا دنده آن تیپوترونیک است گفت قدیمی شده الان دنده روی فرمان است.ده ها آبشن عجیب غریب داشت که من مات ماندم باقیمت زیر100 میلیون تحویل یک ماه .هدف من خراب کردن خودروی نیست ما نباید دام چینیهارابخوریم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رضا بوقچی

      ۲۰ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (11 ديدگاه)

      به به شهرام خان باز افاضه فضل نمودی داداش که.
      داداش گلم شما مشکلت اینه که معنی آپشن رو با مزیت اشتباهی گرفتی. خوب معلومه که برای 99 درصد استفاده ها شیشه برقی بهتر از دستی هست. اینو میشه یک مزیت دونست. آپشن نیست. اما حالا بشین تا واست از گیربکس بگم. من و شما بهتر می فهمیم یا مهندسین شرکتهای غول خودرو سازی مثل کادیلاک، جبپ، بی ام و و …
      اگه گیربکس دستی منسوخ شده پس چرا هنوز اکثر شرکتهای خودروسازی آمریکا، اروپا و ژاپن هنوز بسیاری از محصولاتشون را با هر دو آپشن دستی و اتومات ارایه میدن؟ نکنه مثلن میگی تو هر محصول 1000 دلار ارزونتر در میاد و به فکر قشر زیر خط فقر جامعه هستند؟
      دیگه الان همه میدونن که گیربکس دستی شتاب خیلی بهتری رو فراهم میکنه، مصرف کمتری داره، ارزونتر هست و تعمیراتش راحت تر هست. از همه مهمتر کنترل رانندگی دست خودته .به نظر خیلی از راننده ها هم لذت رانندگی با گیربکس دستی چیز دیگه ای هست.

      شما به من بگو چرا با وجود اینهمه پیشرفت در طراحی گیربکسهای اتومات (مثلن با داشتن قابلیتهایی مثل کنترل کشش و داشتن حالت sport) هنوز تمام ماشینهای فرمول 1 گیربکس دستی هستند.

      پس بیخود وقتی چیزی نمیدونی خزعبلات نباف به هم. نگو رفتم نمایشگاه یک ماشین دیدم دندش از پشت فرمون بود و …
      زت زیاد

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. قدرت

      ۲۰ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (7 ديدگاه)

      دوست عزیز
      به یه نکته مهم توجه نکردی … و اون بحث قیمت ماشین هست….شاید من هم اگه 90 یا 100 میلیون پول داشتم و میخواستم ماشینی توی این رنج قیمت بخرم اصلا بدنبال ماشین چینی نبودم….
      هر کسی به اندازه توانش خرید میکنه…لیفان حدود 60 میلیون در میاد که توی این رنج قیمتی هیچ ماشین کره ای یا ژاپنی وجود نداره….
      پس نتیجه اینکه توی این محدوده قیمت ماشین خوبیه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. وحید

      ۲۱ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (24 ديدگاه)

      با سلام خدمت آقای شهرام
      من نمی خوام به شما جسارت کنم ولی ای کاش اول اطلاعات خودتو یه زره بالا ببری و بعد اظهار نظار کنی ، از که تا کالا هیوندا سراتو می زنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      اونی که می فرمایین کیا سراتو امشه و قیمتش حدوده 110 تومنه !!!!!!!!!!!!!!!!
      please upgrade!!!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. شهرام

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (5 ديدگاه)

    آقا رضا جواب من را ندادی درمورد دنده تیپوترونیک.تازه چرا انقدر اعصبانی می شی .من با تو یک گفتگو سالم میکنم.دعوای با توندارم.شرکت مدیران خودرو هم ارث پدری من و تو نیست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. شهرام

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (5 ديدگاه)

    می بخشید شرکت کرمان خودرو.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رضا بوقچی

      ۲۰ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (11 ديدگاه)

      شهرام جون پسرم نمی دونم چند سالته عزیزم. حدس خود من اینه که 15 یا 16 سالت بیشتر نیست.

      پسر گلم، من دارم برات از گیربکسهای ماشینهای اسپرت صحبت میکنم که هنوزم با تمام پیشرفتهاشون گیربکسهای دستی در برخی موارد بر اونها برتری داره اونوقت قند عسلم تو هنوز توی تیپ ترونیک (به قول تلفظ غلط خودت تیپوترونیک) موندی؟

      برو پسرم. درکت میکنم. اگه عاشق دنده اتوماتی برات یک پیشنهاد خوب دارم. به بابات بگو واست یک ام وی ام اتومات بخره. یک چیزی حدود 22 تومن هم بیشتر نمی شه.(البته اگه گواهی نامه داری)

      برو شهرام جون درستو بخون کنکور قبول شی واسه خودت کسی بشی عزیزم.
      زت زیاد

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. شهرام

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (5 ديدگاه)

    من فکر کنم رشته تحصیلی ات روانشناسی باشد. در مورد سن ام حدست درست است.حال که شما اطلاعات خوب است درمورد تیپ ترونیک توضیح بده . و مزایای آن را بگوئید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. omid

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (74 ديدگاه)

    اساس جدیدترین آمارهای رسمی تولید خودرو در برخی از شرکت‌های خودروسازی متوقف شده است.

    به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، براساس آمار وزارت صنعت، معدن و تجارت، در مرداد ماه امسال در سه شرکت خودروسازی راین، خودروسازی مدیران و کرمان موتور تولید خودرو به صفر رسیده است.

    خودروسازی راین محصولاتی چون وولیکس C30، خودروسازی مدیران انواع محصولات ام‌وی‌ام و کرمان موتور انواع محصولات لیفان و جک را تولید می‌کند.

    همچنین در پنج ماهه نخست امسال نیز تولید انواع خودرو در خودروسازی راین با کاهش 92.6 درصدی از 501 دستگاه به 37 دستگاه کاهش یافته است.

    در خودروسازی مدیران نیز در پنج ماهه نخست امسال تولید انواع خودرو با کاهش 70.1 درصدی از 17 هزار و 272 دستگاه به 5159 دستگاه کاهش یافته است.

    در شرکت کرمان موتور نیز تولید پنج ماهه این شرکت صد درصد کاهش یافته است به‌گونه‌ای که از 1788 دستگاه به صفر رسیده است.

    مرداد ماه امسال تولید در دیگر شرکت‌های خودروسازی از جمله گروه بهمن 75.3 درصد، سایپا 25.2 درصد، پارس خودرو 71.9 درصد و ایران خودرو 22.2 درصد کاهش یافته است.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. omid

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (74 ديدگاه)

    یعنی x60 تولید نمیشه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. بیژن

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (5 ديدگاه)

    سلام خدمت دوستان عزیز امیدوارم این کامنتی رو که می نویسم باعث ناراحتی کسی نشود.آقا شهرام عزیز فرمودند که نباید در دام چینی ها بیفتیم چون ماشین های خوبی ندارند ولی همین دوست بزرگوار در یکی از مقاله ها به شدت از اتومبیل های جیلی و جی 5 که هر دو چینی اند تعریف و تمجید شدیدی کردند برای اثبات حرفم لطفا در قسمت « جست و جو کنید » این سایت کلمه ی «jac» را search کنید و سپس از بین مقاله هایی که برای شما می آید مقاله «j5محصول جدید کرمان موتور و شرکای چینی» را انتخاب کنید و نظرهای صفحه ی پنج این مقاله را بخوانید !!!!!! خود من هم به شدت متعجب شدم راست حقیقتش من خیلی سعی کردم که این موضوع را مطرح نکنم چون در کل نمی خواستم به کسی توهینی شود ولی متاسفانه نتواستم جلوی خودمو بگیرم و مجبور شدم این کار رو انجام دهم دوستان عزیز بیایید همون طور که واقعا هستیم خدمون رو نشون بدیم و به سلایق هم دیگر احترام بگذاریم .آقا شهرام عزیز اگر به شما جسارتی کردم از شما عذر می خواهم و حتی اگر رفتار من شما را ناراحت کرده می توانید از حرف های من انتقاد کنید ، من ناراحت نمی شوم هدف من از مطرح کردن این موضوع این بود که سلایق دیگران هم مهم است و هم اینکه آدم همانطور که هست خود را باید نشان دهد. با تشکر.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. بیژن

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (5 ديدگاه)

    تصحیح می کنم صفحه ی 6

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. قدرت

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (7 ديدگاه)

    ممنون از دقت بالات بیژن جان

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. بیژن

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (5 ديدگاه)

    از شما متشکرم قدرت جان نظر لطف شماست ولی من همانطور که در کامنت قبلی گفته بودم دوباره هم می گم هدف من توهین به کسی نبوده و فقط میخواستم آقا شهرام رو متوجه رفتارشان کرده باشم و باز هم می گم هر کسی که از کار من ناراحته می تونه از من انتقاد کنه من ناراحت نمی شم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. بهروز

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (25 ديدگاه)

    دوستان من تحویل مهرم. به نظرتون خودرو رو کی تحویل میدن بهم؟
    دوستانی که تحویل ماهای پیش بودن به موقع گرفتند؟
    ممنون.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. مهرداد

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (29 ديدگاه)

    اقا بهروز بستگی به تکمیل وجه تون داره
    من خودم تحویل مرداد بودم وتکمیل وجه هم 7/5 بود تا الان که خبری نیست اداره تحویل میگه تا اخر شهریور فعلا داریم تحویلهای تیر ماه رو میدیم وبه نوبت مرداد میشه البته با پیگیری های مستمر ی که از اواخر مرداد ماه داشتم دیروز گفتن ماشین شما تهران اومده و سند خورده و تا یکشنبه خودروی شما تحویل میدیم حالا باید منتظر باشم ببینم ماست یا دوغ برای شما هم بعد از تکمیل وجه حدوا 50 روز زمان لازم دارد موفق باشید

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد

      ۲۷ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (4 ديدگاه)

      دوستان من تحویل مهر هستم 25 شهریور تکمیل وجه کردم کل مبلغ پرداختی 60/900/000 ونمایندگی قول داده تا آخر مهرماه تحویل میده (نمایندگی خودکار تبریز)

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. مهرداد

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (29 ديدگاه)

    در مهر ماه نوبت تحویل مرداد ماه ست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. siavash

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (101 ديدگاه)

    اگر کسی ال 90 مدل 88 به پایین داره و تمیز مونده که کیفیتشو اصلا با این مقایسه نکنه که اون ماشین فرانسوی 1 چیز دیگس خودم هم یه تمیزشو دارم که میترسم بفروشم از دستم بره که حتی صفرشم دیگه اون کیفیتو نداشته باشه ولی به نظر من الان که کیفیته ماشینای ایران خودرو و سایپا با این تحریم افت شدیدی داشته اگه این ماشینو بخری اگه کیفیتو نداری ولی تنوع که داری بهتر از خرید از ایرانخودرو که هم کیفیت نداره هم تنوع!پس هر کی خریده مبارکش باشه درضمن کیفیت ماشین که دیگه ربطی به شاسی بلندو کوتاه نداره که میگید این دوتا ماشین قابل مقایسه نیستند!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. وحید

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (24 ديدگاه)

    با سلام خدمت آقای شهرام
    من نمی خوام به شما جسارت کنم ولی ای کاش اول اطلاعات خودتو یه زره بالا ببری و بعد اظهار نظار کنی ، از که تا کالا هیوندا سراتو می زنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    اونی که می فرمایین کیا سراتو اسمشه و قیمتش حدوده 110 تومنه !!!!!!!!!!!!!!!!
    please upgrade your self!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. ممد

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    به نظر میاد ماشین خوبی باشه. ما یه 206 تیپ6 داریم میخوایم بفروشیم و اینو بخریم. دوستان راهنمایی کنن چی کار کنیم خواهش میکنــــــــــــــــــــم. تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. بیژن

      ۲۲ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (5 ديدگاه)

      ممد جان اینکه راهنمایی نداره بروید ایکس 60 رو بخرید که تو این رنج قیمت واقعا ماشین خوبیه و از شما خواهشمندم توی انتخابتان تردید نکنید چون چیز خوبی رو انتخاب کرده اید البته بازم انتخاب با خود شماست دوست عزیز.با تشکر.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. محمد رضا

        ۲۴ شهریور ۱۳۹۲
        سوابق: (27 ديدگاه)

        آقا ممد
        کلاس ماشینها با هم متفاوته قبل از تصمیم گیری اگه شد یه دوری با ماشین جدیدی که می خوای بخری بزن

        موافقم 0
        مخالفم 0
  17. ممد

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    اگه قیمتش کمتر از 50 تومن بود واقعا میرزید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. sadi

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (5 ديدگاه)

    دوستان میخواستم بدونم کسی ازشما ها تحویل مرداد ماه هست چراکه من 30/4/92 تکمیل وجه نموده ام ولی هنوز تماسی نگرفتند ه اتد می خواستم بدونم ببینم با کسی تماس گرفته اند .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. شهرام

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (22 ديدگاه)

    آقا بیژن در صفحه 5و6 اصلا اسم من نوشته نشده. چون شما گفتین من در این صفحات از ماشینهای چینی تعریف کردم.میتوانید ببینید.در ضمن آقا وحید شما درست گفتین شرکت کیا میباشد. قیمتش رادرست گفتم همان 96 میلیون است ولی موتور آن 1600 است ولی از نظر آپشن به گفته خود نمایندگی کیا با 2000 هیچ تفاوتی ندارد .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد رضا

      ۲۴ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (27 ديدگاه)

      آقا شهرام عزیز
      لازمه هر بحث توجه به نتیجه است نه پا فشاری بر مواضع
      قسمت انحرافی این سلسله مباحث مقایسه مواردی است که با هم سنخیت نداره. مثل اینکه من کامیون رو با مینی بوس مقایسه کنم و بگم چون مینی بوس بار مسافر بیشتری می بره بنابر این بهتره.
      در مبحث مقایسه باید ماشینها در یک کلاس باشه و بعلاوه قیمت اون هم تغریبا مشابه باشه در غیر اینصورت مقایسه درستی نیست.
      راه حل دیگه که کارشناس ها معمولا” استفاده میکنن اینه که هر ماشینی آیا ارزش پولی که پرداخت میشه رو داره یا نه. که البته این هم بشدت سلیقه ای است.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. بیژن

      ۲۵ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (5 ديدگاه)

      سلام خدمت شما دوست عزیز آقا شهرام در جواب فرمایش شما باید عرض کنم که من خودم اسم شما رو تو صفحه 5 و 6 و جدیدا در صفحه ی هفت مشاهده کردم شما گفتید که اسم من وجود ندارد ولی باید عرض کنم که شما از واقعیت هراس دارید خود شما تو صفحه ی پنج مقاله ی «j5محصول جدید کرمان موتور و شرکای چینی» در جواب شخصی به نام شاهین فرمودید که :«با سلام دوست عزیز بنده اینو میتونم با جرات بگم که جی5با کیفیت ترین خودرو بین خودروهای داخلی و چینی است و کسی نیز شما را مجبور به خرید نمیکند باید قبول کرد که این خودرو از هر لحاظ کامل و بی نظیر است بنده 180کیلومتر باهاش رانندگی کردم که واقعا حرف نداشت» یا در جواب آقا امیر از اصفهان فرمدید که :«سلام جانم اخه امکانات جیلی به چه درد من میخوره وقتی که مهمترین قستهای ماشین سیستم تعلیق و هندلینگ و فرمان پذیریش و حتی تعویض دنده هاش با مشکل اساسی روبروست اما در جی5 قضیه کاملا برعکس است و بنده کوچکترین ایرادی در جی 5 ندیدم. موفق باشید» یعنی واقعا شما اینارو نگفتید؟؟؟ !!!!! حالا اگر از جیلی به اندازه ی جی 5 تعریف نکردید ولی گفتید که جی 5 معرکه است و… بعدش چطور حالا می فرمایید که من اشتباه میکنم و اسم شما وجود نداره !!؟؟؟؟
      اگر از لحاظ تعداد دیدگاه می فرمایید که اون یکی شهرام 20 دیدگاه داره و اینجا 19 دیدگاه برای من ثبت شده برای این هم دلیل دارم شما در یکی از کامنتاتون که با آقا رضا بوقچی بحث می کردید برای شما ثبت شده بود 4 دیدگاه !!!!!!!!ولی در صورتی که یک کامنت قبل از اون که شما برای آقای بوقچی نوشه بودید برای شما 19 دیدگاه ثبت شده بود حالا باز هم من اشتباه می گم ؟! حالا اگر هم می خواهید بپرسید چه طور هم چنین چیزی امکان داره من هم میگم روشش خیلی ساده است ، تعویض ایمیل !!!!!! شما هم برای اینکه ثابت کنید که اون شهرام من نیستم ایمیلتونو عوض کردید و اون موقع بود که شد 20 دیدگاه وگرنه چند وقت قبل که دیدگاه ها مساوی بود !!!!!! در ضمن یادآوری می کنم که من قصد جسارت و توهین به شما رو نداشتم اگر حرفم اشتباهه منتظر انتقادتون هستم دوست عزیز باتشکر.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  20. بهروز

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان بعضیا بر چه اساسی میگید تولید متوقف شده و دیر تحویل میدن و….
    من زنگ زدم نمایندگی گفت شاید چند روز تاخیر داشته باشه ولی نه بیشتر یک ماه.
    توی خود سایت کرمان موتور هم الان نوشته رکورد تولید توی شهریور زده شده!
    در مورد تحویل رنگ سفید هم گفت با رنگ های دیگه فرقی نداره.
    ممنون.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. امید

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (11 ديدگاه)

    دوستان به نظرتون رنگ سفیدش شیک تره یا مشکی ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. مسعود

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (51 ديدگاه)

    با سلام
    X60 مشکی تحویل 12/91
    DVD GPS
    دوربین عقب دوربین جلو
    باند پایونیر
    روکش فابریک
    کارکرد 13
    قیمت 64 مقطوع
    09124884480

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. مجید

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (51 ديدگاه)

    دوستان اگه ال 90 به این زیبایی و شیکی بود که کمتر از 100 ت نبود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. حامد

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام من 92/5/1 تکمیل وجه کردم تحویلی مردادم امروز با اداره تحویل تماس گرفتم گفتند اواسط مهرماه شماره شاسی می دن بعد از اونم بروکراسی اداری شماره گذاری و سند تحویلم اواخر مهرماه یا شایدم اینطوری که بوش میاد ابان واقعا شورش در اوردن ملت مسخره کردن ما هم که دسته مون به جایی بند نیست جای تاسف داره اینه که ما جهان سومی هستیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. امین

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (5 ديدگاه)

    سلام.کسی هست که رنگی بجز مشکی یا سفید داشته باشه میگن نوک مدادی نقره ای و… داره ما که ندیدیم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. omid

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (74 ديدگاه)

    سلام تحویل مهر بودم امروز دعوت نامش اومد نوشته 1 ماهه میدن تاخیر نداره بچه ها

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. بهروز

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (25 ديدگاه)

    سلام.
    من میخوام یک سری مطالب مهم رو گوش زد کنم.
    اول از همه من ١٨ سالمه و تخصص زیادی ندارم و اصلا ماشین باز نیستم. و روی هیچ برندی هم تعصب ندارم.
    من این ماشین رو هدیه گرفتم و تحویل مهر هستم. و دیروز دعوت نامه اومد. پدرم دوست های زیادی داره که با ماشین سر و کار دارن. من ازش خواستم تا در مورد این ماشین برام تحقیق کنه.
    خب نتیجه این که همه گفتند ماشین جالبی نیست ولی نه این که اصلا بدرد نمیخوره و اینکه فقط قیافه داره. و خیلی ها که داشتند چندان راضی نبودند ولی کی میگه ماست من ترشه؟ اشکالاتش رو برام گفتند که اگه بخواهید براتون میگم.
    من هم تصمیم گرفتم بعد از تحویل این ماشین اونو بفروشم و همه گفتند مگان ٢٠٠٠ اتومات خیلی بهتره در حد خودش.
    خب من هم گفتم که بدونید دارید چکار میکنید. من که با این سن و سالم حال ندارم همش ماشین رو ببرم تعمیر گاه شما رو نمیدونم.
    توصیه ای که به من کردند رو بهتون میگم. گفتند اگه عشقه شاسی بلندی ( که من نیستم ) و پولت به شاسی بلندای خوب نمیرسه که همین رو وردار. اگه نه که توی این رنچ ماشین سواری زیاد هستش. حالا اگه شما هم عشقه اینید که شاسی بلند داشته باشید امیدوارم از ماشین لذت ببرید. اگر هم پولتون در همین حده که بازم خوبه. اما اگر دارید تا ١۵-٢٠ میلیون دیگه خرج کنید بهتره ی مشورت با ی اشنای وارد بکنید.
    ببخشید طولانی شد و فقط خواستم کمک کنم همونطور که دیگران به من کمک کردند که انتخاب بهتری داشته باشم.
    ممنون :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. فرهاد

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (5 ديدگاه)

    سلام
    من تا حالا 40 میلیون ریختم به حساب و قراره تحویل ابان باشم. الان پول لازم شدم و میخوام بفروشم.
    09125372155

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. نوید

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (24 ديدگاه)

    سلام دوستان

    من امروز رفتم نمایندگی واسه تکمیل وجه رنگ های زیر باز بود.
    سفید, مشکی, نقره ای, قرمز و نوک مدادی

    به غیر از سفید و مشکی بقیه رنگ ها رو با تاخیر زیادی میدن. چون متقاضی کمتره براشون

    دوستان 2-3 ساعت تو نمایندگی بودم. با توجه به صحبت هایی که شد گویا زودتر از آذر تحویل نمیدن. گفتن کلا 6 ماهه دوم تاخیر بیشتره…
    اما تحویل مرداد رو مشهد کامل دادن.

    اما از شهریور به بعد میگن اصلا ماشین نیست. خدایی دارن ظلم می کنن
    بعضی از دوستان با پیگیری از طریق تعزیرات به نتیجه رسیدن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. سعدی

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (5 ديدگاه)

    من 30 تیر تکمیل وجه کرده ام هنوز تحویل ندادن چطور شما می فرمایید یک ماهه می دن.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا