چشم اندازکیا

کیا اپتیما K5 وارداتی؛ مشخصات و قیمت مدل 2024 در ایران

شرکت کوشا خودرو، مدل جدید کیا اپتیما را وارد کشورمان خواهد کرد. این محصول، یکی از معدود مدل‌های سدان هماهنگ با استاندارد جهانی برای بازار ایران محسوب می‌شود.

با واردات گسترده‌ی انواع محصولات چینی به ایران، خودروهای کره‌ای و ژاپنی بیش از پیش محبوب شده‌اند. حالا اگر خودرویی با برند کیا و هیوندای، ساخت چین یا هند هم وارد ایران شود؛ مشتریان پرشمار خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

رنوکولئوس جدید؛ مشخصات و قیمت سامسونگ QM6 وارداتی
تویوتا کرولا ۲۰۲۳ در ایران؛ مشخصات و قیمت سدان وارداتی
↵هیوندای توسان وارداتی؛ مشخصات و قیمت مدل ۲۰۲۴
↵میتسوبیشی اکلیپس کراس وارداتی؛ مشخصات و قیمت شاسی بلند ژاپنی
↵کیا سلتوس ۲۰۲۳؛ مشخصات و قیمت شاسی بلند کره‌ای در ایران

کیا موتورز کره جنوبی، در ایران با خودروی پراید معرفی شد؛ اما امروزه با محصولاتی متنوع در کلاس بدنه‌های متفاوت، برندی مشهور برای خریداری داخلی محسوب می‌شود. این مجموعه، در سال ۱۹۴۴ حدود ۸۰ سال پیش بنیان نهاده شد؛ اما در بیست سال اول، بر تولید کامیون و موتورسیکلت با تکیه بر محصولات ژاپنی تمرکز داشت. اولین خودروی تولید انبوه کیا، بر اساس مدلی از مزدا در سال ۱۹۷۳ شکل گرفتو حالا با کارخانه‌های متعدد در سراسر دینا، مستقل از برندهای خارجی فعالیت می‌کند. بیش از ۴۵ درصد از سهام کیا، در اختیار هیوندای است تا عضو مهم یکی از بزرگ‌ترین گروه‌های خودروسازی دنیا، محسوب شود. مجموع تولیدات کیاموتورز ۳/۵ تا ۴ میلیون دستگاه برآورد می‌شود.

کیا اپتیما وارداتی نمای ترکیبی

اولین اپتیما (kia K5) سال ۲۰۰۰ تولید شد. این خودرو از ابتدا، مشابهت فنی بسیار زیاد با هیوندای سوناتا داشت و همین شرایط را تا امروز ادامه داد. نسل دوم با چهره‌ی مدل ۲۰۰۹ به بازار ایران رسید؛ اما همراه نسل سوم و چهارم بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۸ بیشترین محبوبیت را کسب کرد.  دسترسی محدود مردم ما به سدان‌های ژاپنی، مثل تویوتا کمری و هوندا آکورد، هم‌زمان با واردات پرشمار با خدمات پس از فروش قابل قبول محصولات ساخت کره‌، اپتیما را به گزینه‌ای جذاب برای بازار ایران تبدیل کرد. با این شرایط، شکی نیست نسخه‌ی ۲۰۲۴ از نسل پنجم هم، مشتریان پرتعداد با قیمت نجومی داشته باشد.

کوشا خودرو، به عنوان واردکننده‌ی اپتیما در ایران معرفی شده است و به احتمال فراوان، نسخه‌ی مونتاژ چین را برای مردم ما عرضه خواهد کرد.

طراحی ظاهری و نمای بیرونی کیا اپتیما وارداتی

به‌تازگی نسخه‌ی ۲۰۲۵ اپتیما برای بازار جهانی معرفی شده است اما این مدل، هنوز به تولید انبوه نرسیده و فعلا وارد ایران نخواهد شد. مدل جدیدتر، دی‌لایت سه‌تکه دارد اما مدل ۲۰۲۴ با LED پیوسته و یک‌خطی ارایه می‌شود.

کیا اپتیما وارداتی نمای اصلی

نسل جدید اپتیما که از سال ۲۰۲۰ تولید می‌شود، کاملا اسپرت و جوان‌پسند طراحی شده است. روشنایی روز (Daylight) حالت صاعقه را تداعی می‌کند و مدرن به نظر می‌رسد. چراغ‌های اصلی، مشابه سبک دیده شده در خودروهای امریکایی، داخل تورفتگی بین کاپوت جلو و سپر هستند تا حس تهاجمی خودرو تقویت شود. این موضوع با حجم‌دهی جذاب بدنه، تاکید شده است. همچنین، جلوپنجره‌ی سنتی کیا موسوم به دماغ ببر (Tiger nose) در اپتیما ۲۰۲۴ دیده می‌شود.

کیا اپتیما وارداتی نمای جانبی

در نمای جانبی، زیاده‌روی برای خطوط حجم‌دهنده وجود ندارد. حالت ساده با خمیدگی ملایم درها، به خوبی اپیتما را متمایز از هیوندای النترا نشان می‌دهد. فرم بدنه، حس یک سدان کوپه یا فست بک را تداعی می‌کند. دیگر نکته‌ی جالب برای اپتیما ۲۰۲۴، رینگ‌های ۱۸ و نوار کروم کشیده شده از شیشه‌ی جلو تا انتهای بدنه هستند که خلاقیت در طراحی این خودرو را تایید می‌کنند.

کیا اپتیما وارداتی نمای پشت

از پشت، چراغ‌ها پیوسته و کم هیجان هستند؛ اما حجم‌دهی بدنه برای گلگیر و سپر، جذاب دیده می‌شوند. برای پلاک و اگزوزها، جایگاه ویژه وجود دارد تا حس اسپرت اپتیما کاملا متفاوت از نسل‌های قبل باشد. درپوش صندوق به نسبت دیگر اجزای بدنه، کوچک است و همراه شیشه‌ی بزرگ در عقب، باز نمی‌شود.

کیا اپتیما وارداتی با طول ۴,۹۰۵  و عرض ۱,۸۶۰  و ارتفاع ۱,۴۴۵  میلی‌متر، همراه فاصله محوری ۲,۸۵۰  میلی‌متر تولید شده است تا بزرگ‌تر از مدل ۲۰۱۷ موجود در ایران باشد.

طراحی داخلی و نمای کابین کیا اپتیما وارداتی

پنل پشت فرمان عقربه‌ای همراه ساختار پیوسته با نمایشگر لمسی بزرگ، مهم‌ترین تفاوت فضای داخلی اپتیما جدید با نسل‌های قبل است اما ادوات قدیمی و خارج از عرف خودروهای مدرن نیز برای نمونه‌ی وارداتی کوشا خودرو وجود دارد.

کیا اپتیما وارداتی نمای داخلی

دسته‌ دنده‌ی بزرگ و سنتی، بین صندلی‌ها جلو، کاملا توی ذوق می‌زند. این مورد برای غالب نسخه‌های موجود در بازار جهانی، حالت جوی استیک و کلیدگردان کوچک دارد. پنل دیجیتال پشت فرمان برای مدل وارداتی نیز دیده نمی‌شود. همچنین نمایشگر کوچک ۸ اینچ با کلیدهای گردان طرفین مانیتور، در نسخه‌ی وارداتی کوشا خودرو ارایه شده اما مدل‌های سفارشی خارج ایران، نمایشگر ۱۰/۲۵ اینچ فراهم می‌کنند.

کیا اپتیما وارداتی نمای دسته دنده

در مدل‌ وارداتی، صندلی‌های چرم با تم روشن، هم‌رنگ بخش پایین داشبورد هستند. این مورد برای تودری‌ها نیز ارایه شده است. اپتیما ارایه شده توسط کوشا خودرو فاقد چرم مرغوب و باکیفیت به نظر می‌رسد و مشابه خودروهای چینی بازار ایران نیست. البته مدل موجود، صندلی‌های راحت مناسب ۴ سرنشین بلند قد را فراهم می‌کند.

برای صندوق عقب، ۴۵۳ لیتر فضای حمل بار وجود دارد. قابلیت جمع‌شدن صندلی‌های عقب نیز در اپتیما ۲۰۲۴ طراحی شده است.

پیشرانه و تجهیزات فنی کیا اپتیما وارداتی

کوشا خودرو، موتور ۲ لیتر تنفس طبیعی با قدرت ۱۵۰ اسب بخار و گشتاور ۱۹۶ نیوتن‌متر برای اپتیما ۲۰۲۴ معرفی کرده است. گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک، سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر برساعت ۱۰/۵ ثانیه فراهم می‌کند و میانگین مصرف سوخت، حدود ۸ لیتر در صد کیلومتر خواهد بود.

کیا اپتیما وارداتی نمای سقف

پرفروش‌ترین کیا اپتیما در بازار جهانی، موتور ۱/۶ لیتر توربو با گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته دارد. قدرت ۱۸۰ اسب بخار، گشتاور ۲۶۵ نیوتن‌متر، سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر برساعت ۷ ثانیه و میانگین مصرف سوخت ۸ لیتر در صد کیلومتر، مشخصات این نمونه از اپتیما ۲۰۲۴ هستند.

کیا اپتیما وارداتی نمای سانروف

اپتیما سدان محرک جلو است اما نسخه‌های سفارشی با سیستم دو دیفرانسیل نیز دارد. همچنین مدل ۲/۵ لیتر توربوشارژ GT لاین با قدرت ۲۹۰ اسب بخار، گشتاور ۴۲۲ نیوتن‌متر و سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر برساعت ۶ ثانیه، در امریکا، اروپا و کره جنوبی عرضه می‌شود.

قیمت کیا اپتیما ۲۰۲۴ بازار جهانی و نسخه وارداتی

مدل رونمایی شده توسط کوشا خودرو، کم‌امکانات (Low Option) محسوب می‌شود. اپتیما ۱۵۰ اسب بخار، در نسخه‌ی مونتاژ چین، ۲۳ تا ۲۵ هزار دلار قیمت دارد که با احتساب عوارض گمرکی و دیگر اضافه پرداخت‌‌های مخصوص خودروهای وارداتی، ۲/۵ میلیارد تومان ارزش‌گذاری شده است.

اندک افرادی که موفق به دریافت اپتیما ۲۰۲۴ با قیمت مصوب شوند، احتمالا رقمی بسیار بالاتر برای فروش خودرو پیشنهاد خواهند داد. هم‌اکنون کیا اپتیما ۲۰۱۷ کم‌کار در بازار آزاد، ۴/۵ میلیارد تومان قیمت دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶۶ رای

مطالب مشابه

‫۳۷ دیدگاه‌ها

  1. Taha Ayoobi

    ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (1251 ديدگاه)

    خوشگله

    موافقم 50
    مخالفم 13
    1. net

      ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (3149 ديدگاه)

      زه سفید بالای شیشه دربها رفته سمت زیر شیشه عقب خیلی بد و مسخره هست و تعجبه چرا زه را به پایین شیشه دربها نیاورده . صندوق عقب کشیده نیست بد هست ماشین سدان باید صندوق عقبش کشیده تر باشه . چرا غ جلو و چراغ متصل عقب و رینگ بد هست . اگزوز مربعی بد هست . آرم جدید کیا بد هست . در دو سال گذشته کیا در طراحی بیرونی به بن بست خورده

      موافقم 20
      مخالفم 52
    2. net

      ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (3149 ديدگاه)

      سقف ماشین مشکی هست خوبه

      موافقم 24
      مخالفم 8
    3. net

      ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (3149 ديدگاه)

      از بغل که نگاه میکنی قوس سقف خوبه ولی چون صندوق عقب کشیده نشده و زه سفید بالای شیشه دربها ناشیانه و مسخره رفته زیر شیشه عقب بد شده اگر صندوق عقب کشیده بود و زه سفید فقط اطراف شیشه دربها بود و به سمت شیشه عقب نرفته بود قشنگتر میشد

      موافقم 12
      مخالفم 25
    4. B

      ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (358 ديدگاه)

      بنظرم پشتش در مقابل نمتی جلوش حرفی برای گفتن نداره

      موافقم 6
      مخالفم 11
  2. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

    ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (2348 ديدگاه)

    یعنی واقعا نشد با این همه جزئیات قشنگ در نمای بدنه، اون دسته دنده مسخره برای مدل پایه حذف بشه؟
    اپتیما با گیربکس ۸ سرعته، جوی استیک گردان داره ولی برای گیربکس ۶ سرعته، کله قند گذاشته

    موافقم 68
    مخالفم 6
    1. پیام

      ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (1584 ديدگاه)

      آقای اشتری خداییش این حرفتون رو قبول دارم. انگار از ماشین دیگه‌ای کندنش و گذاشتنش اینجا 😂😂

      موافقم 20
      مخالفم 10
      1. amir

        ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (2333 ديدگاه)

        پیام جان نمیخوای یدونه از این جیگر کره ای خوشگل برا خودت بخری؟

        موافقم 9
        مخالفم 16
        1. amir

          ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
          سوابق: (2333 ديدگاه)

          فقط ماشینم سانروف نداره اونو میخوای چیکارش کنی؟

          موافقم 5
          مخالفم 4
        2. پیام

          ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
          سوابق: (1584 ديدگاه)

          امیر اگه بخوام چنین ایراداتی رو توی ماشینای ژاپنی بگیرم که دیگه هیچی! کیلومترشمار یاریس قدیمی رو تو ذهنت بیار! 😂😂😂

          موافقم 4
          مخالفم 5
        3. ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
          سوابق: (3271 ديدگاه)

          پیام جان عزیزم واسه من یه اپتیما یا النترا ثبت نام می‌کنی ؟ 🥺

          موافقم 3
          مخالفم 2
    2. NAVID۰۰۹۸

      ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (10232 ديدگاه)

      جناب اشتری
      بخدا راضی هستیم جا دسته دنده گوشت‌کوب مسی بذارن ولی فقط بذارن بیاد 😂🤦‍♂️!
      بیاد ، اصلاً چرخم نداشته باشه!
      بیاد ، فقط بیاد ، اصلاً فرمونم نمیخواد ، اینجا پرایدی میخورونیم روش ، فقط بیاد ، اصلاً چپ شدش بیاد ، اینجا میدیم صافکاریا بی‌رنگ درش بیارن ، فقط بیاد 😂 !
      بخدا خاک‌تو‌سریم ، فقط بیاد ، ۲۲ بهمن من با شما مبارک ، فقط بیاد !
      اصلاً فقط سندش بیاد ، اینجا خودمون راستو ریستش میکنیم ، فقط بیا ، بیاد بیاد فقط بیاد …!

      موافقم 33
      مخالفم 11
      1. کـــــــــادیلاک

        ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (8 ديدگاه)

        چه چیرو بیاد 😐
        مردم ما لایق بهترینان حاکما از قصد این کارو میکنن تا ما راضی به چنین وضعی بشیم و از وارد شدن یک خودرو که واقعا کمترین آپشن داره ذوق زده بشیم اونم با قیمت دوبل دیگه 25هزار دلار شد 50 برا مصرف کننده آخه مگه چقد این وسط میگیرن😬

        موافقم 6
        مخالفم 3
  3. Kyle

    ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    آرم کیا به روز نشده تو این مدل ؟
    تو یه سری عکسا جدیده تو یه سری نیست .
    اولین کاری که میکنن خریداران ، اون آرم رو میکنن جدیدشو میچسبونن :)

    موافقم 10
    مخالفم 7
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (2348 ديدگاه)

      با لوگو جدید وارد خواهد شد
      نگران نباشید 🙂

      موافقم 22
      مخالفم 4
      1. NAVID۰۰۹۸

        ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (10232 ديدگاه)

        این خوب بود 😂
        طرفو تو دِه راه نمیدن / آدرس خونه کدخدارو میگیره !
        داداش ، فقط بیاد ، اصلاً با لوگو سایپا بیاد!

        موافقم 19
        مخالفم 4
      2. parhamiof

        ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (692 ديدگاه)

        خب این مشکلمونم حل شد.
        مرسی از اقای اشتری بابت اطلاع رسانی.
        با اجازه من برم یه 4 5 کیلو شیرینی پخش کنم بیام،قودافز.

        موافقم 17
        مخالفم 1
    2. ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (3271 ديدگاه)

      خوب به روز نشده باشه میریم از بازار می‌خریم ما ایرانی ها بیدی نیستیم که از این باد ها بلرزیم ما ایرانیا رو کیا ریو مدل ۸۹ با ۱۹۰ هزار کارکرد دور رنگ سفید آرم جدید کیا رو میزنیم دیگه این لگن پیشکش😐

      موافقم 11
      مخالفم 5
  4. ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (3271 ديدگاه)

    https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2024/02/kia-optima-koosha-khodro-8.jpg
    آقای اشتری مطمینی مانیتورشو برنمیدارن؟

    موافقم 1
    مخالفم 12
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (2348 ديدگاه)

      اگر دنده دستی بدون مانیتور تولید شده بود، وارد می‌کردن
      جداکردن نمایشگر از روی داشبورد، بعد از تحویل به مشتری توسط دله‌دزدهای محل انجام می‌شه

      موافقم 23
      مخالفم 7
      1. ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (3271 ديدگاه)

        من فکر کنم خود شرکت وارد کننده مانیتور رو برداره و خودش ضبط معمولی براش تولید کنه یا به یه شرکت چینی سفارش ساخت ضبط معمولی برای اپتیما بدن

        موافقم 3
        مخالفم 6
      2. مهدی

        ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (1 ديدگاه)

        هدف دولت از واردات ماشین‌های کره‌ای و ژاپنی لو آپشن با متریال ضعیف و موتورهای ضعیف خیلی هم برای کم کردن قیمت نیست بیشتر برای اینه که هی با آشغالهای چینی که دست بازی برای استفاده از متریال بهتر و آپشنهای بیشتر دارن مقایسه کنیم و به این نتیجه برسیم که چینی‌ها بهترن و با توجه به قیمت‌ سازی های فضایی که خود دولت عامل اصلیش هست خودبه‌خود بریم به سمت خرید زباله‌های چینی و خدمتی دیگر به دولت چین … ای بدبخت مردم ایران که هنوز ننیخوان بیدار بشن

        موافقم 4
        مخالفم 0
  5. OM.01

    ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (404 ديدگاه)

    تو نمایشگاه که دور بر این ماشین خیلی شلوغ بود اما اونموقع تونستم پشتش هم در ردیف جلو و هم عقب بشینم. در اول باید بگم لو آپشن ترین تریم ورژن رو آورده بودن و حتی سانروف نداشت.

    در جلو متریال داشبورد خوب بود و در حد آریزو 6 GT بود صندلی نسبتا خوبی داشت و کل بدن رو می‌گرفت.

    اما ردیف عقب واقعا مضخرف بود. رودری 2 رنگ بود اما پلاستیک خشک 2 رنگ بود و پلاستیک نرم نبود! خیلی بد بود. کیفیت آریزو 6 gt راحت 2 پله بالاتر بود بدون شک. البته فضای سر کمی تو آریزو 6 gt کمتر بود

    البته فکر کنم باید با آریزو 8 مقایسه کنم از لحاظ ابعادی. که اون اصلا قابل مقایسه با K5 نیست. K5 از لحاظ امکانات و کیفیت متریالی خیلی عقب هست

    تو وارداتی های فعلی فقط تویوتا کرولا هوندا وزل کیفیت کابین و متریال بالاتری نسبت به چینی درجه 2 (چری) دارن وگرنه نیسان هیوندای کیا واقعا تعطیل بودن از لحاظ متریالی و کیفیت

    چینی های درجه 1 هم کاملا پا به پای برندهای معتبر میان از لحاظ متریال کیفیت و امکانات.
    به طور مثال جیلی که بودش در نمایشگاه، حرف های زیادی برای گفتن داشت اللخصوص وقتی قیمت دلاری رو نگاه میکردی👍

    موافقم 16
    مخالفم 9
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (2348 ديدگاه)

      من واقعا یک مورد کاملا برام ثابت شده
      کیفیت دوخت، نوع چرم و راحتی صندلی ماشین‌های چینی ۱۰ – ۱۵ هزار دلاری مثل آریزو ۵ و x55 و جک j7 ، واقعا فراتر از ماشین های برندهای معروف دنیا در حدود قیمت ۲۵ تا ۳۵ هزار دلار هست.
      حالا بماند که مانیتور بزرگ و چند آپشن جالب هم در ماشین اقتصادی ساخت چین داریم

      موافقم 23
      مخالفم 14
      1. Dark Knight

        ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (451 ديدگاه)

        آقای اشتری واقعا چطوری میگید کیفیت متریال زباله های چینی در حد برند های معروف دنیا هست !! من تا حالا هر چی ماشین چینی بالا دو سال کارکرد دیدم ، کیفیت چرم صندلی ها افتضاح بود و بعد از کمتر از ۵۰ هزار کار کرد قشنگ یک لول افت میکنه در صورتی که حتی ماشین های کره ای ۶ سال پیش هم هنوز بعد از این مدت همچین شکسته نشدن ! ( دیگه امثال تویوتا و لکسوس که بعد از ۲۰ سال هم چیزیشون نمیشه بماند ) ، این دوست ما فکر کرده معیار کیفیت کابین یک ماشین فقط استفاده از متریال نرم هست در صورتی که نمیدونه همون متریال نرم هم درجه بندی داره و بین چرم بنز حتی تو ارزون ترین مدل با فوم زباله های چینی زمین تا آسمون فرق وجود داره و همانطور که گفتم این فرقه میشه تو بلند مدت کاملا احساس کرد ، در یک قانون کلی : هیچکس یا هیچ چیزی الکی معروف و گرون نمیشه و قطعا یک حکمتی پشتش هست

        موافقم 10
        مخالفم 17
        1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

          ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
          سوابق: (2348 ديدگاه)

          مقایسه من فقط برای ماشین صفر هست
          می‌تونید در نمایندگی‌ها از نزدیک صندلی x55 یا جک j7 و آریزو ۶ بررسی کنید
          کارکرد فلان هزار کیلومتر ممکنه در معرض آفتاب شدید باشه یا آب و هوای متنوع، برعکس واکس مخصوص داشبورد و نگه‌داری درست هم تاثیر گذاره
          ماشین کر‌ه‌ای و ژاپنی ۲۵ هزار دلاری، معمولا Low Option هست و صندلی پارچه‌ای ارزان قیمت داره
          همین الان نزدیکان من، سانتافه و تیگو ۷ کارکرده دارن با کیلومتر مشابه حدود ۱۵۰ هزار. حالا داشبورد و صندلی‌های تیگو ۷ خیلی خوب مونده، ولی اتاق سانتافه عملا کهنه و زباله شده

          موافقم 22
          مخالفم 9
  6. Aref

    ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (251 ديدگاه)

    کو ماشین؟ بخدا همه سرکاریم این کامنت ام بمونه تا ۸ ماه دیگه بیاید بهم بگید ماشین وارد شده کو کجا؟ همش الکیه. زمانی که ماشین اینقدر آوردن که قسطی دادن اون موقع میشه گفت واردات نه این نمایش های مسخره و گول زننده

    موافقم 11
    مخالفم 4
  7. Siyavash

    ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (662 ديدگاه)

    به نظرم بهترین انجین ممکن رو برا اپتیما انتخاب کردن..درست قدرت کمی دار۱۵۰ اسب ولی تنفس طبیعی هست و با بنزین فوق اشغال ما تا حدودی سازگار هست ولی اگه نسخه های توربو وارد کنن شتاب بهتری و قدرت بهتری دارن ولی ریسک داغون شدن موتور توربو رو باید به جون بخری که ارزش نداره اصلا کاشکی از همین موتور ۲ لیتری میتونستن ۱۸۰ اسب میگرفتن تا ماشین یکم جون دارتر میشد….ولی یه چیز دیگم بگم راجب این موتور که ۱۵۰ اسب قدرت داره و تا حدودی راندمان خوبی داره و عمر مفید بهتری داره بخاطر این که زیاد بهش فشار نیاوردن برایه گرفتن قدرت بیشتر……کلا موتور ۲ لیتری برایه سراتو به نظرم بهتره تا اپتیما….راجب قیمتشم اینو بگم مگر به خواب ببینید بیان این مدل رو دو و نیم میلیارد بدن عمرن..در بهترین حالت بین سه و دویست تا سه و پانصد قیمت گذاری میشه تویه بازار که اینم یه بدبختی برایه کسی که به این ماشین علاقه داره محسوب میشه…..😐😐😐

    موافقم 7
    مخالفم 1
  8. محمد لطفیان

    ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام دوستان نظر همه قابل احترام هست فقط دعا کنیم درخصوص خودروهای غیر چینی سرکار نباشیم امسالم واردات خودرو طبق صبحتهای که کردند انجام نشد سال دیگه اگه همین خودرو های چینی هم بدن هنر کردند

    موافقم 4
    مخالفم 0
  9. safa

    ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (9 ديدگاه)

    بنده طوری میگه زباله چینی که انگار پشت بنز نشسته کیفیت خودروها باید بر اساس قیمت سنجیدهونگچی H5خودرو چینی وارداتی از خیلی هیوندا وارداتی که با قیمت یکسان وارد شده از نظر آپش متریال ساخت بهتر است

    موافقم 7
    مخالفم 2
    1. کـــــــــادیلاک

      ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (8 ديدگاه)

      تعصب دیگه😁

      موافقم 1
      مخالفم 0
  10. علی

    ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (88 ديدگاه)

    احتمالا با لاستیکهای گلدستون بده دست مشتری

    موافقم 6
    مخالفم 0
  11. Anti Tesla

    ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (618 ديدگاه)

    یک بنده خدایی تو خبر اینکه کیا این اپتیما جدید رو رونمایی کرد گفته بود عمرا وارد ایران بشه.
    بعد من گفتم وارد میشه،الکی کلی دیس خوردم.

    موافقم 2
    مخالفم 1
  12. Dariush saadat

    ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (88 ديدگاه)

    چراغ جلو ماشین هالوژن؟!!!! پنج شیش میلیارد پول بدی ماشین صفر بگیری با چراغ هالوژن!!!!!!!!
    اینا علنی مارو سوراخ فرض کردن
    بخدا ارزش بایک بی جی شصت بیشتره

    موافقم 1
    مخالفم 1
  13. kamal

    ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (9 ديدگاه)

    موتور 2 لیتری تنفس طبیعی برای این ابعاد و وزن کمه توی مسافرت برای سبقت و سربالایی کند نشون میشه و باعث سرخوردگی و پشیمونی از خرید میشه

    موافقم 2
    مخالفم 0
  14. ایرانی

    ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اینا هم مثل بهمن موتور وشرکتهای دیگه بعد اینکه خیالشون راحت شد مشتری دارن ومجبوره بخره قیمت رو دو برابر میکنن توپاچه مشتری
    بهمن موتر هم که شاه دزده،،مسئولان فاسد،فقط دنبال چاپیدن مردم هستند

    موافقم 2
    مخالفم 0
  15. سیاوش

    ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    همون پلت‌فرم 2011 است. فرم عقب و چراغ‌های عقب هنوز جمع‌وجور و کوچیک به‌نظر میاد،، که باید مثل جلو پهن و عریض باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا