آکورا

اولین نگاه به آکورا ILX مدل 2016

هوندا تلاش می‌کند تا فاصله بین دو خودروی سیویک و آکورا ILX با ارتقای این خودرو بیشتر کند. هرچند سیویک تبدیل به یک خودروی اسپرت شهری مقرون‌به‌صرفه شده، آکورا باید باشکوه و خانوادگی باشد.

 2016 Acura ILX

۲۰۱۶ Acura ILX
آکورا ILX فیس لیفت شده با چراغ‌های جدید LED با طراحی انحصاری و ویژگی‌های اسپرت ظاهری نظیر جلوپنجره تهاجمی و چرخ‌های آلیاژی ۱۷ اینچی اسپرت سود می‌برد. سپرها از نو طراحی شده‌اند و چراغ‌های عقب نیز مورد تجدیدنظر قرار گرفته‌اند.

 2016 Acura ILX

۲۰۱۶ Acura ILX
یک پکیج سفارشی جدید با نام A-SPEC نیز قابل انتخاب است که شامل چرخ‌های ۱۸ اینچی و چراغ‌های مه شکن و اسپویلر لبه صندوق عقب می‌گردد.

 2016 Acura ILX

۲۰۱۶ Acura ILX
در داخل کابین از استایل اروپایی بهره برده و فرمان، دسته ترمز و شیفتر تغییر کرده‌اند. همچنین کیفیت مواد مورد استفاده نیز بهبود یافته است. تریم داخلی نیز دو رنگ و از چرم و جیر برای روکش صندلی، پدال‌های آلومینیومی، دوخت قرمز یا خاکستری رنگ پوشش‌ها شکل گرفته است.

 2016 Acura ILX

۲۰۱۶ Acura ILX
تجهیزات جدیدی برای ILX به صورت استاندارد از جمله صندلی الکتریکی ۴ جهته جلو همراه با حافظه برای راننده، سیستم ریموت Homelink، سیستم Siri اپل، دو صفحه نمایشگر ۸ اینچی در بالا و ۷ اینچی در پایین (برای مدلهای پرمیوم)، منظور شده‌اند.

 2016 Acura ILX

۲۰۱۶ Acura ILX
 2016 Acura ILX

۲۰۱۶ Acura ILX
 2016 Acura ILX

۲۰۱۶ Acura ILX
عایق‌بندی بهتر به لطف مواد جدید و استفاده از شیشه‌های جانبی ضخیم‌تر و سیستم کنترل سروصدا، باعث شده تا میزان صدا درون کابین کاهش یافته و سواری ساکت‌تر و آرام‌تری را به ارمغان آورد. به گفته هوندا، سیستم تعلیق و فرمان خودرو نیز پاسخگویی سریع‌تر و بهتری دارند.

 2016 Acura ILX

۲۰۱۶ Acura ILX
 2016 Acura ILX

۲۰۱۶ Acura ILX
 2016 Acura ILX

۲۰۱۶ Acura ILX
 2016 Acura ILX

۲۰۱۶ Acura ILX
در زیر کاپوت دیگر نشانی از موتور ۲.۰ لیتری یا پیشرانه هیبریدی سابق نیست و موتور ۲.۴ لیتری چهار سیلندر i-VTEC برگرفته از سیویک، تنها گزینه موجود است. این پیشرانه ۲۰۱ اسب بخار نیرو در دور موتور ۶۸۰۰ و ۲۴۴ نیوتن متر گشتاور در دور موتور ۳۶۰۰ را در اختیار یک گیربکس جدید ۸ سرعته با کلاچ دوگانه می‌گذارد. شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر این مدل تنها ۶.۴ ثانیه است. تعویض دنده‌ها از طریق شیفترهای اسپرت نیز امکان‌پذیر است. ظاهراً انتقال نیرو توسط جعبه دنده دستی نیز در این خودرو منسوخ شده است.

 2016 Acura ILX
۲۰۱۶ Acura ILX
 2016 Acura ILX

۲۰۱۶ Acura ILX
 2016 Acura ILX

۲۰۱۶ Acura ILX
قیمت آکورا ILX 2016 از ۳۰۲۷۰ دلار شروع می شود که می تواند حتی باعث افزایش فروش این سدان جمع و جور نسبتا لوکس گردد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۱۸ دیدگاه‌ها

  1. اسی

    ۲ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (40 ديدگاه)

    جالبه روزگاری شاید نمی تونستیم متصور کارامدی این کلاس اتومبیل برای هوندا اکورد در مقابل لکسوس تویوتا باشیم ولی کارامدی ژاپنی ها در تفکیک سرمایه گذاری سود اور در بخش های کوچک و ویژه واقعا جای تحسین داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. MAFIA

      ۲ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (435 ديدگاه)

      من قبولش دارم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. saeed

    ۲ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (15 ديدگاه)

    Veri Nice

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. MAFIA

      ۲ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (435 ديدگاه)

      سعید Very نه Veri داداش

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. e36

    ۲ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (918 ديدگاه)

    فوق العادس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. sirus

    ۲ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (26 ديدگاه)

    با این ظاهر تهاجمی نیرو و گشتاور کمی داره.عقب خودرو هم شبیه خودرو های شرکت تویوتاس مثل تویوتا کمری

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سیدحمزه هاشمی

      ۲ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (6 ديدگاه)

      شتاب صفر تا 96 کیلومتر این مدل تنها 6.4 ثانیه است. کدوم ماشین هم قیمتش همچین شتابی داره دوست عزیز؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. 63sAMG

    ۲ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (74 ديدگاه)

    چراغ جلوش خیلی دوس داشتم!ولی تو ژاپن فقط لکسوس.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. سام سامی

    ۲ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (74 ديدگاه)

    گرچه هوندا به موفقیت تویوتا در تاسیس یک برند لوکس تا الان نرسیده،( چون واقعا لکسوس الان چند پله از آکورا جلوتره) اما واقعا بعضی وقت ها فکر میکنم که یکم هم از شانس بد آکورا روی خوش ندیده…بنظر من که این مدل هم خوشگل هست و ها با کیفیت و ها موتور خوبی داره، و اینا فکتور هایی که میتونه موفقش کنه…
    کاش آکورا در ایران اونم با یه قیمت رقابتی عرضه میشد. مطمئنم که در این صورا ( عرضه در ایران) نسبت به بقیه کشورها استقبال بهتری ازش میشه)
    درود بر عاشقان ماشین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. یاسین

    ۲ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (279 ديدگاه)

    خیلی خوشگله !

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. ali g35

    ۲ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (578 ديدگاه)

    من که عاشق { عاشق که چه عرض کنم دیوانه } ماشینهای آکورام .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. فریا

    ۲ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (684 ديدگاه)

    انصافا با اینکه هیچ تمایلی به محصولات آکورا نداشتم ولی نظرم نسبت به این

    برند با شنیدن این جمله تغییر کرد !

    صفرتاصد 6.4 ثانیه ای با 201 اسب بخار !

    عجب انتقال قدرتی !

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. فرید

    ۲ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (787 ديدگاه)

    یکی از برند های مورد علاقه من همین آکوراست…واقعا قبولش دارم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. h.s.7

    ۲ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (28 ديدگاه)

    یه چیزی میگم دیگه خودتون مقایسه کنید مهندسی دوتا شرکت رو :
    جنسیس کوپه با ۳۴۸ اسب بخار قدرت⇦ صفر تا صد ۵.۹ ثانیه
    آکورا ilx با ۲۰۱ اسب بخار قدرت⇦صفر تا صد ۶.۴ ثانیه
    تفاوت فقط 0.5 ثاینه!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. فرهاد

    ۳ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (378 ديدگاه)

    هوندا چی کار کرده
    صفر تا صد 6.4 از موتور 2.4
    لایک داری هوندا :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ASADI

      ۴ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (266 ديدگاه)

      بنز از ماشین 2000 سی سی 360 اسب میگره و صفر تا صد رو کمتر هفت ثانیه میره. این که چیزی نیست.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. amirreza

        ۱۳ آذر ۱۳۹۴
        سوابق: (11 ديدگاه)

        خب نیسانم تو مسابقات فرمول 1 از یه موتور 1.8 لیتری 400 اسب کشیده بیرون یعنی فکر میکنی ژاپن مثل آمریکا و کره کپی بردار و پلاستیکی تو کل دنیا بشتر ماشین بازا خارجی تنها ماشینای رو که با آلمان مقایسه میکنند بشترشون مال انگلیس وژاپنه خب توربو هم خیلی مهمه ولی اینکه کدوم توربو بادوام تره خیلی مهم تره نه مثل شورلت و ام جی که بعد از طی مسیر طولانی نباید ماشینو بلا فاصله خاموش کنی چون توربو بعد یه مدت میسوز ؛ خخخخخحح ولی توربو های لکسوس اصلانم اینطور نیست

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. فریا

      ۷ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (684 ديدگاه)

      البته حجم موتور زیاد ربطی نداره

      مهم اینه که با 200 اسب 0-100 6.4 ثانیه ای زده !

      وگرنه ماستنگ اکوبوست با موتور 2.3 لیتری صفر تاصدش 5 ثانیه س !

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا