بی ام و
- فوتون M4 سایپا دیزل باکیفیت ترین کامیونت بازار شد!
- معرفی برابوس ۹۰۰ سوپربلک، کوپه بنتلی زیر دستان تیونر مرسدس
- سیستم جرقه زنی موتور سیکلت؛ انواع، اجزا، تنظیم و عیب یابی
- پیشرانهٔ هیبریدی دانگفنگ با بازدهی ۴۸ درصدی، رکورد تویوتا را شکست
- معرفی پولاریس اسلینگشات ۲۰۲۶ با نسخه لوکستر و گرانتر از موستانگ!
- معرفی چری جتور X90 پرو ۲۰۲۶، برادر بزرگتر فیدلیتی با امکانات لوکس
- معرفی اوپل آسترا مدل ۲۰۲۶، فیسلیفتی برای بقا در عصر شاسیبلندها
- معرفی نسخه ویژه محصولات شورلت برای جشن ۲۵۰ سالگی آمریکا
- جذابترین کی کارهای ژاپنی، راز موفقیت این خودروهای کوچک چیست؟
- اسمارت 3# برابوس در ایران؛ مشخصات و قیمت وارداتی برقی
رنگ افسانهای نارنجی آتشین بامو بازگشته، اما نه برای همه. تنها پنج دستگاه M5 با این رنگ تولید میشود و ماجرای جالبی پشت آن است.
مالکان خودروهای چهارچرخ محرک بامو به خاطر نقص فنی سیستم xDrive که هزینهای 13 هزار دلاری روی دستشان گذاشته شکایت دستهجمعی کردهاند.
بامو با توقف تولید Z4 به یک فصل مهم در تاریخ خود پایان میدهد. در ادامه نگاهی به داستان تولد این رودستر محبوب و دلایل موفقیت نسل اول آن میاندازیم.
منهارت با معرفی MHX6 700 WB، بامو X6 M را به یک هیولای ۷۳۰ اسب بخاری با کیت بدنهٔ عریض و تهاجمی فیبر کربنی تبدیل کرده است.
بامو با معرفی نسخهای ویژه با Z4 وداع میکند اما G پاور با یک تیونینگ ۵۰۰ اسب بخاری، خداحافظی شایستهتری برای این رودستر تدارک دیده است.
در مسابقهٔ درگ، شورلت کوروت E-Ray هیبریدی چهارچرخ محرک سریعتر خواهد بود یا بامو M4 کامپتیشن میتواند رقیب آمریکایی را مغلوب کند؟
بامو با معرفی نسخهٔ ویژهٔ فاینال ادیشن، خبر از پایان تولید Z4 داده است. این رودستر اسپرت اوایل سال ۲۰۲۶ از روی خط تولید کنار خواهد رفت.
شرکتهای مختلفی از مورگان و اینیوس گرفته تا بزرگانی مثل لندروور، در خودروهای خود از پیشرانههای بامو استفاده کردهاند اما دلیل این انتخاب چیست؟
پورشه برای مخفی کردن اولین خودروی موتور جلوی خود و فریفتن عکاسان جاسوس، یک بامو ۲۰۰۲ خرید تا شاسی و قوای محرکه جدید خود را در کالبد آن پنهان کند!
بامو برای جشن پنجاهسالگی سری ۳، نسخه ویژهای از M340i را با طراحی الهامگرفته از تاریخ و پیشرانهای قدرتمند معرفی کرد.
بامو از طریق همکاری استراتژیک با شرکتهای سامسونگ و سالیدپاور، گامی بزرگ برای تولید باتریهای حالت جامد برداشته است.
مقایسه کامل بامو M5 و پورشه پانامرا توربو S ای-هیبرید؛ دو سوپرسدان هیبریدی با بیش از ۷۰۰ اسب بخار قدرت و شخصیتهایی کاملاً متفاوت.
شرکت تیونینگ آلمانی G پاور با کیت GP-800 برای بامو X6 M، قدرت این شاسیبلند کوپه را به مرز ۸۰۰ اسب بخار رسانده است.
بخش M بامو با رشد ۷.۹ درصدی فروش، رکوردی تازه ثبت کرد. راز این موفقیت، ترکیبی هوشمندانه از موتورهای بنزینی قدرتمند و نوآوریهای برقی است.
طی یک پروژهٔ عجیب، چهرهٔ بامو Z4 به تویوتا سوپرا پیوند زده شده و یک Z4 کوپه خلق شده است یعنی خودرویی که بامو سالها است تولید نکرده است.
بامو با معرفی i4 مدل ۲۰۲۶، مدل قویتر M60 را جایگزین M50 کرده است که با ۶۰۰ اسب بخار قدرت، نیم ثانیه شتاب سریعتر از M3 دارد.
بامو سرانجام از نسخهٔ تولیدی موتورسیکلت ادونچر F 450 GS رونمایی کرد؛ مدلی که با هدف پر کردن خلأ در سبد محصولات این شرکت طراحی شده است.
بامو با کسب مجوز رانندگی بدون دخالت دست از سازمان ملل برای شاسیبلند iX3، مرسدس را در رقابت فناوری خودران پشت سر گذاشت.
در عصری پرآشوب، غولهای خودروسازی آلمان برای طراحی آینده به گذشته پناه بردهاند اما این یک بازگشت ساده نیست بلکه یک استراتژی برای بقا است.
یک استودیو طراحی خودرو در چین، جلوپنجره جنجالی بیامو M3 را اصلاح کرده است اما طرفداران معتقدند طرح اصلی بهتر بود.


