J5 محصول جدید کرمان موتور و شرکای چینی
J5 محصول جدید کرمان موتور و شرکای چینی

J5 محصول جدید کرمان موتور و شرکای چینی

دومین محصول از خانواده جی ای سی یا به اختصار جک (JAC) در ایران بزودی رونمایی می شود. کرمان موتور بعد از توجوی J3 اینک برادر بزرگتر آن را انتخاب کرده تا در مصاف با خودروهایی نظیر جیلی و بستورن، دست خالی نباشد.

جک J5
جی ای سی J5

موتور 1.5 لیتری VVT این خودرو موفق به دریافت جایزه بعنوان یکی از 10 موتور برتر چینی در سال 2011 شده است. نسخه عادی این موتور تنها 100 اسب بخار نیرو تولید می کند اما تکنولوژی زمانبندی سوپاپها در مدل VVT توان آن را تا 111 اسب بخار بالا برده و گشتاور را نیز به 146 نیوتن متر رسانده است. با این پیشرانه و گیربکس پنج سرعته دستی، J5 قادر خواهد بود تا نهایتا به سرعت 175 کیلومتر بر ساعت برسد. البته این شرکت حرفی از شتاب این خودرو نزده و تنها به مصرف سوخت 6.6 لیتر در صد کیلومتر با سرعت ثابت 90 کیلومتر بر ساعت اشاره کرده است. اما در منابع غیر رسمی، شتاب این خودرو با این پیشرانه 11.8 ثانیه و حداکثر سرعت دست یافته، 188 کیلومتر بر ساعت ذکر شده است.

jac j5
jac j5

این خودرو با موتور 1.8 لیتری میتسوبیشی با توان 140 اسب بخار و گیربکس اتوماتیک هم عرضه می شود.
طراحی J5 بصورت مشترک در استودیوهای این شرکت در ژاپن و ایتالیا و تحت نظارت پینین فارینا صورت گرفته و این شرکت ادعا می کند که زیباترین خودروی 10 سال اخیر این طراح ایتالیایی همین خودرو است!


وزن خالص این خودرو 1315 کیلوگرم و وزن آن با سرنشین 1690 کیلوگرم خواهد بود. ابعاد خودرو 4.59 طول، 1.76 عرض و 1.46 ارتفاع است. و فاصله بین دو محور 2.71 متر می باشد. گنجایش مخزن بنزین 55 لیتر و گنجایش صندوق بار 415 لیتر است که نشان از اندازه فشرده و جمع و جور خودرو دارد. ترمزهای J5 در هر چهر چرخ دیسکی و مجهز به سامانه ضد قفل است. چرخها نیز آلومینیومی 16 اینچی و تایرها نیز با اندازه 205/55 R16 می باشند.

jac j5 sedan
jac j5 sedan

جک J5 در خارج از ایران و مثلا در برزیل با ضمانتنامه شش ساله به فروش می رسد. روزنامه واشنگتن پست در مقاله ای با اشاره به تلاش JAC موتورز برای تغییر تصورات از محصولات چینی در برزیل، تلاش چینی ها را قابل توجه می داند. مخصوصا در بازاری که خودروهای اروپایی نسل قبل مثل فولکس GOL جولان می دهند.


[دانلود ویدئو]
ارزانترین مدل J5 در چین حدود 9,916 دلار قیمت دارد و گرانترین مدل آن با تجهیزاتی نظیر روکش چرم صندلیها، کیسه های هوای جلو و جانبی (چهار ایربگ)، هشدار دهنده فاصله، تهویه مطبوع اتوماتیک، 4 عدد اسپیکر، کنترل های روی فرمان، سانروف، پکیج اسپورت و تجهیزات رفاهی از این دست، 12,483 دلار قیمت دارد. که با توجه به عوارض گمرکی و نرخ دلار مبادلاتی، می توان قیمتی نزدیک 50 میلیون تومان را برای آن متصور شد!

مطالب مرتبط

11,296 دیدگاه

  1. احسان
    سوابق: (326 دیدگاه) ,

    سلام

    من مدت طولانی (حدود 3 سال) خودروی جی 5 اتو داشتم و 40 هزار کیلومتر در این مدت در جاده و شهر ازش استفاده کردم که اخیراً به دلیلی غیر از تعویض آن را فروختم. نکته ای که در هنگام فروش برایم بسیار آزار دهنده بود، افت قیمت شدید خودروهای چینی است که اصلا تصور آن را نداشتم. من حدود 3 میلیون روی آن آپشن های مختلفی بسته بودم و ماشین هم رنگ خاص داشت و هم هیچ زدگی و خط و خش نداشت و به جرات میتونم بگم عین روز اول بود. ویژگی های مثبت و منفی خودرو از نظر من در طی این دوران استفاده عبارت است از
    محاسن
    1- در محدوده قیمتی هیچ رقیب جدی ندارد. به خصوص اگر دست دوم تمیز آن را با افت قیمت زیاد بخرید حسابی برد کرده اید.
    2- ظاهر اسپرت و جذاب خودرو به خصوص در نمای جلو
    3- ایمنی بسیار بالای خودرو
    4- کابین زیبا و استفاده از متریال با کیفیت در قسمت های زیادی از آن مثل نمای فیبر کربن و فرمان خوش دست و زیبا و صفحه کیلومتر جوان پسند.
    5- کابین بزرگ با فضای زیاد برای پای سرنشین و خانواه های پرجمعیت
    6- سواری جاده و شهری در آسفالت های مناسب بسیار نرم
    7- پایداری رانندگی در جاده های پر پیچ و احساس لذت از رانندگی
    8- کشش بسیار خوب ماشین در دور موتورهای بالاتر از 3000
    9- دید خوب راننده به اطراف
    10- کیفیت عالی موتور و قطعات فنی خودرو. واقعاً دم شرکت جک گرم!!
    11- صدای کم موتور و عایق بندی خوب در رانندگی نرمال
    12- آپشن TPMS با نمایشگر میزان باد و سنسور اتولایت
    معایب
    1- افت قیمت بیش از حد انتظار در موقع فروش
    2- مشتری دست دو بسیار کم
    3- کیفیت رنگ بدنه متوسط رو به پایین
    4- برای رانندگی در شهری با پستی و بلندی تهران باید قلق رانندگی دستتان بیاید. وقتی دور موتور حدود 2200 تا 2500 است ماشین در تله گشتاور گیر میکند. به نوعی عدم تطبیق گیربکس یا برنامه آن با نمودار حرکتی موتور مشهود است.
    5- کیفیت نامطلوب برخی قطعات پلاستیکی کابین به گونه ای که در فصل سر صداهایی ناشی از خشکی قطعات سکوت کابین را میشکند.
    6- سیستم تعلیق اگرچه در جاده واکنش خوبی از خود نشان می دهد اما در عبور از دست اندازهای شهری ناامیدتان میکند.
    7- نمایشگر Trip-Computer ضعیف و فاقد اطلاعات مفید مثل مصرف سوخت است.
    8- کلیدهای شیشه بالابر فاقد نور است.
    9- نمایشگر سیستم تهویه در جای مناسبی نیست و در عین حال نوشته های آن ریز است.
    10- کیفیت نشیمن صندلی های متوسط است و خاصیت در برگیرندگی سرنشین را ندارد.
    11- مصرف سوخت بسیار زیاد در شهر
    12- کولر ساچمه ای که در فصل گرم و پارک خودرو در زیر آفتاب دیر خنک میکند

    پاسخ
    1. امانی
      سوابق: (4 دیدگاه) ,

      چرا فروختی؟ نکنه دنبال پژو های جدید یا دنا پلاس و این حرفا بودی!!

      پاسخ
      1. احسان
        سوابق: (326 دیدگاه) ,

        در متن نوشتم که به دلایلی غیر از تعویض فروختم. امیدوارم تخیل خودتونرا در زمینه های مثبت تری به کار بگیرید دوست تازه کار.

        پاسخ
  2. فرهاد
    سوابق: (38 دیدگاه) ,

    سلام به همه جک سواران
    امیدوارم که سالی خوب و پر برکت داشته باشید.
    کسی از دوستان از سیستم AMT که بر روی خودروهای دنده دستی بسته میشود.وآنرا اتومات و مقرون به صرفه میکنداستفاده کرده.

    پاسخ
    1. احسان
      سوابق: (326 دیدگاه) ,

      این کار در حال حاضر بعید میدانم روی جی 5 شدنی باشد و شاید تنها بتوانید کلاچ را برقی کنید و تعویض دنده دستی باشد. اما در سایت http://www.pekk.ir اطلاعاتی موجود است. توصیه من خرید خودروی اتومات کارکرده با کارکرد معقول است.

      پاسخ
  3. کاظمی
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    سلام این معایبهایی که شماازجک گفتیدمگه ماازیک خودروچی میخواهیم این کلا همش عیب بوداگراین ضعفهاروداشته باشه اصلابدردنمی خوره حیف ال90نیست بیخرج کم هزینه پرشتاب من 8ساله دارمش 120هزارتاباهاش رفتم ازجنوب کشورتاغرب شمال همه چیش عالی کم مصرف پرقدرت خیلی علیه

    پاسخ
  4. ali
    سوابق: (5 دیدگاه) ,

    سلام دوستان
    بنده اتومات این ماشین را سه سالی دارم و خدا را شاکرم که در این مدت هیچگونه مشکلی نداشته است. این ماشین با توجه به پولی که پرداخت می کنید، بسیار خوب و انتخاب شایسته ای می باشد .در این مدت ،کلیه نقاط ایران را با این ماشین مسافرت کرده ام و خوشبختانه ماشین هیچ جا کم نیاورده است. بنظر بنده کسانی که از این خودرو بد می گویند یا عوامل خودروسازهای وطنی هستند و یا اینکه ماشین قبلی شان پراید و … بوده است که رانندگی با اتومات را هنوز در حد استاندارد یاد نگرفته اند.

    پاسخ
  5. سبحان
    سوابق: (5 دیدگاه) ,

    سلام خدمت دوستان جک سوار بنده جک دنده ای مدل 95 دارم 14 هزارتا کار کرده بود که خریدم یه سوال برام پیش اومده وقتی ماشینو روشن میکنم یه صدای جیر جیر از داخل کاپوت میاد و بعد از مدتی قطع میشه میخواستم بدونم این واسه چیه و آیا مشکل ساز میتونه باشه؟

    پاسخ
    1. رضا
      سوابق: (44 دیدگاه) ,

      سلام دوست عزیز این صدای تسمه دینامه باید از بیرون یه جنس خوبشو بخری چون مال کرمان موتور هر چقدر هم بندازی روش ج نمیده مال من که اینطوری بود

      پاسخ
      1. سبحان
        سوابق: (5 دیدگاه) ,

        دمت گرم داداش ممنون از راهنمایی

        پاسخ
  6. جابر
    سوابق: (3 دیدگاه) ,

    سلام دوستان.
    ماشین من (جی 5 اتومات) وقتی رو حالت اتومات می خواد دنده عوض بشه(از یک به دو یا دو به سه و …)
    دو سه ثانیه بعد تعویض دنده صدای مثل خوردن قاشق چنگال بهم دیگه میده(فکر کنم بهش میگن ناک).
    راه حلی داره؟ ممنون

    پاسخ
  7. جابر
    سوابق: (3 دیدگاه) ,

    بنزین سوپر هم زدم. فایده نداشت.
    کولر هم که میگیرم این صدا بیشتر میشه.

    پاسخ
  8. جابر
    سوابق: (3 دیدگاه) ,

    یه چیزی شبیه صدای دنده مرده ولی خفیف و در حد دو سه ثانیه

    پاسخ
  9. نوروزی
    سوابق: (17 دیدگاه) ,

    اقایون از روزی که تلگرام بازارش گرفت دیگه به صفحه دیر به دیر سرمی زنید.راستی اوایل شروع پیج عزیزی یه کار ابتکاری بخرج داده بود و اون هم برقدار کردن چراغ خطر روی درب صندوق عقب جی 5 بوده که در حالت عادی فقط جنبه شبرنگ را صورت تابیدن نور دارد. اگر کسی انجام داده نشانی و آدرسش را توی پیج بگذاره تا ما هم انجام بدیم .

    پاسخ
  10. رامتین
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    سلام،کسی میدونه چگونه میشه ساعت جک جی پنج اتومات را تنظیم کرد؟

    پاسخ
  11. نوروزی
    سوابق: (17 دیدگاه) ,

    والله ما هم ساعتش را تونستیم ولی دقیقه را به نمایندگی سپردیم تنظیم کرد اما نمیدونم چرا اختلاف زمانش پس از تنظیم هم کلا بهم میخورد و دقیق کار نمیکند. شاید جنبه دکوری دارد. از کار این کمونیست های ماعویی چینی انتظار ابزار الکترونیکی دقیق نداشته باشید.

    پاسخ
    1. امانی
      سوابق: (4 دیدگاه) ,

      خودم تنظیم کردم مثل چی داره کار میکنه و اصلا اشتباه نیست. خودروی شما قطعا جک جی 5 نیست برادر من

      پاسخ
  12. Reza
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    سلام دوستان.من میخواستم بدونم اگه زیر ماشین لاستیکی با سایز215/55/16بندازم گیر میکنه؟؟؟

    پاسخ
  13. سبحان
    سوابق: (5 دیدگاه) ,

    سلام دوستان بنده سرویس 17 هزارتا میخوام ببرم لطفا بگین ممکنه چقد برام خرج بردار تقریبا. با تشکر

    پاسخ
  14. m
    سوابق: (126 دیدگاه) ,

    سلام دنبال خودروی اتومات هستم مدل 2016 باشه کسی میتونه راهنمای کنه دوستان ؟

    پاسخ
  15. حسن
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    سلام موقعی که ماشین راخاموش میکنم وسوییچ رادر می آورم قفل دربها باز می شود وچراغ سقف روشن نمی شود ماشین شما هم به این حالت است یا ماشین بنده مشکل دارد لطفا راهنمایی بفرمایید

    پاسخ
  16. Mpower
    سوابق: (6 دیدگاه) ,

    درود
    آقا مصرف سوخت وشتاب مدل دستیش چجوره؟
    قطعاتش گیر میاد؟
    میخوام بخرم

    پاسخ
  17. امیرخان
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    سلام دوستان . ماشین جک چه جور ماشینیه ؟ توی نظرات برخی اون را سمند مقایسه کردند .

    پاسخ
  18. بی ترمز
    سوابق: (31 دیدگاه) ,

    با درود خدمت همه دوستان
    به عنوان یه جک سوار قدیمی خدمتتون عرض میکنم که اگه دنبال یه خودرو نسبتا خوب چینی هستید این آشغالو نخرید که واقعا افتضاحه در عوض الان بسترن b30 که خودمم الان دارم گزینه خوبیه حداقل 100 تا آپشن بدرد بخور و واقعی ( نه مثل tpms ) بیشتر از جک داره و قیمتشم خیلی کمتره

    پاسخ
    1. امانی
      سوابق: (3 دیدگاه) ,

      جک جی 5 یا گاو شیرده کرمان موتور به قدری محبوبیت داره و خریدارانش ازش راضی هستن که نیازی به تبلیغ نداره و کسانی مثل شما با بزرگنمایی و حمایت از یک محصول خاص به چیزی نمیرسید.بسترن بی 30 با پیشرانه و گیربکس ضعیفش به جایی نمیرسه.

      پاسخ
      1. بی ترمز
        سوابق: (31 دیدگاه) ,

        امانی جان با 2 دیدگاه برو اول 25 تا دید گاه منو بخون بعد بیا نظر بده
        این که کسی بجایی وصل هست رو به مردم میسپاریم
        من جک جی 5 اتومات مدل 93 رو 8500 باهاش رفتم یکسال داشتمش ؛ 55 صفرش رو خریدم و54 فروختم غیر از اذیت هم چیزی ازش ندیدم .
        برو نظرات قبل و بعد تحویل این خودرو به من رو بخون که حدود 3 سال پیشه
        اگه این خودرو انقدر اذیتم نمیکرد نمیومدم اینجا بعد از 3 سال نظر بزارم
        انشاالله با جکت خوش باشی

        پاسخ
        1. امانی
          سوابق: (3 دیدگاه) ,

          پس تعداد دیدگاه برای شما شرط هست. دروغ و دروغ. دیگه حرفی نیست.

  19. امیر
    سوابق: (3 دیدگاه) ,

    سلام
    حدود سه ساله این ماشینو دارم اینم بگم چون ماشین شرکت هستش خواه ناخواه به عنوان ماشین اصلی استفاده میشه
    ماشین شخصی من الان یه ماشین کره ای هستش قبلشم یه ماشین چینی داشتم که کامل از چین وارد شده بود
    با این ماشین نزدیک صد تا رفتم
    کلا ازش راضی بودم به نظر من باید واقع گرا بود یه ماشین نمیتونه هم قیمت پراید با کیفیت لکسوس با شتاب لامبورگینی به راحتی مرسدس کلاس اس و جاداری لندکروز باشه و به راحتی ماتیزم پارک بشه
    حالا ماشین تو مملکت ما گرون درست
    ولی با مقایسه قیمت دبی عملا چیزی عوض نمیشه
    خلاصه دوستان جک دار و دوستانی که ناراحت این هستید که سر جک دارا کلاه رفته واقع گرا باشین و حداکثر لذت رو از ماشین ببرید

    پاسخ
  20. بی ترمز
    سوابق: (31 دیدگاه) ,

    آپشنهای اضافی جک جی 5 اتومات نسبت به بسترن b30 :
    1- سیتم تهویه اتوماتیک
    2- سیتم هشدار باد لاستیک TPMS
    3- دریچه هوای عقب
    4- صندلی تمام چرمی
    5- زاپاس بزرگ
    6- چراغ سقفی وسط
    7- چراغ خطر لادری

    آپشنهای اضافی بسترن نسبت به جک:
    1- گیربکس 6 سرعته
    2- حالت اسپرت و نرمال در گیربکس
    3- کروز کنترل
    4- سینی زیر موتور
    5- درب باک دکمه ای
    6- مانیتورلمسی و دوربین عقب
    7- سنسور وزن روی صندلی جهت تشخیص برای هشدار کمربند و ایربگ شاگرد
    8- ریموت تاشو و درب بازکن صندوق عقب بر روی ریموت.
    9- خط برخورد سپر جلو برای موانع نقطه کور
    10- کامپیوتر سفری چندگانه
    11- سیستم ایزو فیکس صندلی کودک
    12- سیستم پایداری الکترونیک ESP
    13- سیستم کنترل کشش TCS
    14- سیتم ترمز کمکی BA
    15- سیستم کنترل در سراشیبی (بالا و پایین) به مدت 2 ثانیه HHC
    16- دی لایت یا چراغ روز
    17- چراغ عقب نئون
    18- زنجیر تایم
    19- چراغ مشایعت راننده در 4 زمان.
    20- سیستم جلو گیری از آسیب فقط پنجره راننده.
    21- حالت گیره قفل کفی راننده جهت جلو گیری از سرخوردن کفی.
    22- خارج نشدن سویچ در مواقع خاموش کردن خودرو درحالت غیر از P .
    23- دریچه هوای عقب در زیر صندلیهای جلو تعبیه شده و هوای بیشتر با صدای کمتری به عقب بطور نرمال پرتاب میکند.
    24- فرمان D-cut یا D شکل
    25- بلوتوث

    پاسخ
  21. بی ترمز
    سوابق: (31 دیدگاه) ,

    معایب جک اتومات
    1- سیستم تعلیق خشک و تقه زن (اون اوایل همه دنبال یک نوع لاستیک بودن برای وسط فنر که کمتر تقه بزند)
    2- اتاق فوق العاده پر سرو صدا که در دست اندازها صدای دف زنجیر دار (داریه تمبک) میدهد
    3- صدای زوزه باد (حالت سوت کشیدن) در سرعتهای بالای 70 که معلوم نیست از آینه بقل است یا سانروف
    4- لرزش فرمان از سرعتهای بالا 90 تا 130 که ربطی به نوع لاستیک و تایم فرمان و بالانس چرخ (درجا یا روی دستکاه) ندارد.
    5- نداشتن چراغ در دکمه های شیشه بالابر که در شب مشکل زا است.
    6- صدا فوق العاده اذیت کننده گیربکس برای سرنشینان عقب بعلت دنده مرده رفتن گیربکس.
    7- نداشتن ترمز در یک دقیقه اول بعد از روشن کردن خودرو که بعد از 1 تا 2 دقیقه ترمز پر میشود.
    8- گیربکس فوق ضعیف که در سربالایی معکوس نمیکشد و باید با حالت منوال حرکت کرد.
    9- نداشتن پورت USB بر روی پخش (مینی USB)دارد.
    10- مصرف فوق العاده بالا در شهر که ماننده یک خودرو 2400 حدود 12 تا 13 با رانندگی نرمال.
    11- آپشن TPMS یک آپشن غیر عملی است و کار نمیکند و فقط جنبه ظاهری دارد که شاید همین آپشن علت لرزش فرمان در سرعتهای بالا میباشد.
    12- دریچه هوای عقب کوچک است و فقط جهت اذیت زانوی نفر وسط طراحی شده و در دمای کلی عقب (سرما یا گرما) تاثیری ندارد.
    13- سوییچ زشت و دراز که حالت تاشو ندارد وجاگیراست.
    14- نمایش گر دماسنج بد جایی تعبیه شده و بسیار ریز و ناخوانا میباشد.
    15- روشن بودن دائم فن رادیاتور.

    پاسخ
  22. بی ترمز
    سوابق: (31 دیدگاه) ,

    معایب بسترن B30:
    1- دمای یکسانی از تمامی دریچه ها هوا خارج نمیشود(چه سرما چه گرما)
    2- بخاری دستی که زیاد احتاج به تنظیم دارد.
    3- نداشتن چراغ سقفی عقب.
    4- زاپاس کوچک
    5- صدای مرکز فرمان برف پاک کن آزار دهنده است
    6- جنس پلاستیک خشک فراوان در تمامی اتاق و مخصوصا داشبورد
    7- کلید مجزا جهت خاموش کردن ایربگ شاگرد ندارد.
    8- کلاه صندلیها بدون خواباندن صندلی خارج نمیشود.
    9-
    مزایا جک اتومات:
    1- چراغ سقفی جلو برای دوطرف کلید مجزا دارد.
    2- دریچه هوای وسط و عقب امکان بستن دارد.
    3- فضای پای سر نشینان عقب بیشتر است.
    4- دنده به نرمی عوض میشود و درحالت حرکت نرمال تقه ندارد.
    5- درسرعتهای بالای 140 خودرهنوز قدرتمند است.
    6- بر روی برف با لاستیکهای خود شرکت به راحتی سر نمیخورد واصطکاک خوبی دارد.
    7- سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک (که تقریبا درست کار نمیکند زیر 26 هوای سرد و بالا 27 هوای خیلی گرم میدهد)

    پاسخ
  23. بی ترمز
    سوابق: (31 دیدگاه) ,

    معایب مشترک:
    کیفیت پایین مونتاژ ایرانی (بخصوص درجک)
    نداشتن زیر آرنجی وسط صندلی عقب
    صرو صدای زیاد فن بخاری یا کولر در دور بالای فن اتاق
    سیستم تهویه در هردو ضعیف است و دمای مناسبی به سرنشینان نمیدهد)بخصوص درجهتهای مختلف پرتاب باد در بسترن مشکل دارد)

    مقایسه مشترک:
    سنسور عقب بسترن بصورت مخفی ولی در جک بیرون زده است
    کیفیت صدای پخش جک بهتر از بسترن است
    مصرف سوخت بسترن حدود 3 لیتر در 100 کیلومتر در شهر کمتر از جک میباشد (در رانندگی نرمال).
    شتاب و قدرت بسترن خیلی بهتر از جک است (به اعداد و ارقام الکی توجه نکنید).
    گیربکس و تعویض دنده بسترن 10 برابر بهتر از جک میباشد مخصوصا در رانندگی چالشی و در ضمن دوحالت رانندگی نرمال و اسپرت دارد.
    سواری بسترن فوق العاده از جک بهتر و نرم تر برای تمامی سرنشینان است و هندلینگ بالاتر نسبت به جک دارد.
    دید بسیار خوب راننده برای بسترن با وجود ابعاد بزرگتر نسبت به جک.
    فرمان سفت شونده بهتر بسترن نسبت به جک در حال حرکت.
    شعاع گردش بسترن با وجود طول بیشتر کمتر از جک میباشد.
    داشبورد و تزئینات داخلی جک بهتر از بسترن است.
    چراغ عقب جک ال ای دی و در بسترن نئون است.
    ترمز بسترن بهتر عمل میکند همچنین در جاده های برفی و یخی (که البته لاستک خیلی موثر است).
    تعادل بسترن بر روی پیچ ها در سرعت خیلی بهتر از جک میباشد.
    تنظیمات صندلی در بسترن روانتر از جک است.
    محفظه پشت دسته دنده در جک درب دارد و در بسترن ندارد.
    سنسور نور جک قوی تراز بسترن است و سربعتر عمل میکند.

    نکته :
    چون بنده حدود 3 سال پیش جک را فروخته ام (طولانی شدن زمان و فراموشی) و با بسترن هنوز مسافرت نرفتم (حدود1100 داخل شهر) این امکان را برای خودم محفوظ می دارم که درصورت تجربیات جدید نوشته های بالا را تصحیح کنم.

    پاسخ
    1. امانی
      سوابق: (1 دیدگاه) ,

      از نظر این آقا جک کلید تاشو نداره!! همین موضوع ثابت میکنه که دروغ میگه. حرفای کذب و دروغ

      پاسخ
  24. Mohamaad
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    سلام خسته نباشید
    ضبط ماشین ما از این بدون مانیتور دارا هستش دوستان یه راهنمایی میکنید که من چطور میتونم گوشیمو به ضبط وصل کنم بدونه این که ضبط را عوض کنم

    پاسخ
  25. Zara
    سوابق: (2 دیدگاه) ,

    با عرض سلام و خسته نباشید
    ماشین من جک اس ۵ اتومات شاسی هست
    به مشکلی برخوردم ماشین پارک بود خاموش کردم بعد چن دقیقه روشن کردم.بعد که روشن کردم دنده عقب میزنم و دنده عِوَض میشع سنسور عقب هم فعال ولی هرچی گاز میدم عقب نمیره و همینطور جلو بعد خاموش کردم چند دقیقه درس شد تقریبا ۶٠٠ متر رفتم وسط راه گاز میدادم حرکت نمیکرد یه علامت ESP فعال شده رو صحفه فکر کنم برا این علامتس
    لطفا راهنمایی کنید.

    پاسخ
  26. ناهيد
    سوابق: (2 دیدگاه) ,

    با عرض سلام و خسته نباشید
    ماشین من جک اس ۵ اتومات شاسی هست
    به مشکلی برخوردم ماشین پارک بود خاموش کردم بعد چن دقیقه روشن کردم.بعد که روشن کردم دنده عقب میزنم و دنده عِوَض میشع سنسور عقب هم فعال ولی هرچی گاز میدم عقب نمیره و همینطور جلو بعد خاموش کردم چند دقیقه درس شد تقریبا ۶٠٠ متر رفتم وسط راه گاز میدادم حرکت نمیکرد یه علامتEPCفعال شده رو صحفه فکر کنم برا این علامتس
    لطفا راهنمایی کنید.

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.