مازراتی
- جک زدن زیر ماشین؛ روشهای کاربردی برای رانندگان
- معرفی فورد موستانگ مکوان ۱۹۶۹ با پیشرانه مدرن و ۸۰۰ اسب بخار
- تبدیل کامارو ۱۹۶۹ به ابرخودرو با پیشرانه هیبرید و ۱۶۰۰ اسب بخار!
- بازگشت تویوتا سایون؛ هیولای آفرود با پیشرانه هیبرید
- پایان انتظار: تعرفه جدید واردات خودرو رسماً ابلاغ شد

- آتش سوزی خودرو؛ نشانههای نگران کننده، اقدامات ضروری و هر آنچه باید دانست

- سوپراسپرت گک هایپرتک SSR رکورد سریعترین دریفت جهان را شکست
- معرفی بی ام و F 450 GS، موتورسیکلت ادونچر جدید با پیشرانه ۴۲۰ سیسی
- فروش کشنده پیلسان 440 با شرایط اقساطی - آبان ماه 1404
- رانندگی بدون نگاه به جاده با سیستم خودران جنرال موتورز تا سال ۲۰۲۸
پلیس ایتالیا یک مازراتی ۶۳۰ اسب بخاری را برای مأموریتی حیاتی حمل فوری اعضای بدن و خون برای نجات جان بیماران به خدمت گرفته است.
مازراتی با یک ترفند مهندسی هوشمندانه، برد شاسیبلند برقی گریکاله فولگوره را بدون تغییر باتری، ۸۰ کیلومتر افزایش داده است.
مازراتی در تلاشی برای احیای فروش شاسیبلند گریکاله، نسخهای خاص با الهام از یک شراب مشهور ایتالیایی و رنگی منحصربهفرد رونمایی کرده است.
مازراتی با همکاری آلفارومئو، یک سوپر GT تولید محدود با موتور V6 نتونو و گیربکس دستی تولید میکند تا صدسالگی میراث اسپرت و لوکس خود را گرامی بدارد.
یکی از ۵۰ دستگاه مازراتی MC12 بهزودی به حراج گذاشته خواهد شد و ارزش فوقالعادهٔ ۴.۸ تا ۵ میلیون دلار برای آن تخمین زده شده است.
مازراتی MC پورا نسخهٔ بروز شدهٔ MC محسوب میشود که با همان پیشرانهٔ 630 اسب بخاری قبلی ولی با بهبودهایی در آیرودینامیک و کابین عرضه خواهد شد.
پورشه 911 GT3 RS با موتور تنفس طبیعی در برابر مازراتی MC20 با موتور توئین توربو در یک دوئل درگ نفسگیر! کدامیک در 400 متر پیروز میشود؟
آلفارومئو و مازراتی برای نجات از بحران فروش، همکاری نزدیکتری آغاز میکنند. استلانتیس برنامهای برای توسعه مشترک خودروها تدوین کرده اما ادغام این...
MC12 ورسیونه کورسا، کمیابترین سوپرکار مازراتی با تولید تنها ۱۲ دستگاه، قلب تپندهای ۷۵۵ اسب بخاری و طراحی متمرکز بر پیست دارد.
مازراتی گرن کابریو فولگوری، از نظر فنی، نخستین خودروی کانورتیبل الکتریکی لوکس در جهان به شمار میرود. البته خودروهای روباز دیگری نیز با نیروی برق...
آنچه میبینید یک خودروی تک ساخت، موتور میانی، دستساز و گُوِهشکل با بدنهای است که تماماً از آلومینیوم آینهای ساخته شده. طراحی فلز عریان و بدون...
V8 در برابر V6، موتور جلو در برابر موتور وسط، چهارچرخ محرک در برابر محرک عقب، مرسدس AMG GT63 در برابر مازراتی MC20.
یک دستگاه مازراتی MC20 کوپه که از سیستم خودران بدون راننده بهره میبرد با رسیدن به سرعت 318 کیلومتر در ساعت رکورد سرعت جدیدی ثبت کرد.
حرکت تازه این شرکت بزرگ باعث به خطر افتادن آینده مدلهای برقی مازراتی میشود.
نسخۀ پایۀ جدید گرنکابریو به همان پیشرانۀ V6 توئین توربو ولی با قدرت کمتر مجهز است و قیمت پایۀ 170 هزار یورویی دارد.
سوپراسپرت مازراتی MC20 وزن کم کرده و به داونفورس افزوده ولی آیا اینها برای رقابت با بهترین سوپرکارهای بازار کافی است؟
در مسابقهٔ درگ رفت و برگشتی یا U-Drag، کوروت Z06 با پیشرانهٔ V8 تنفس طبیعی سریعتر است یا مازراتی MC20 با موتور V6 توئین توربو؟
مازراتی بایتوربو که در سال 1981 معرفی شد، اولین خودروی تولیدی جهان بود که از پیشرانهای با دو توربوشارژر استفاده میکرد.
از بین این سه شاسیبلند اسپرت لوکس با پیشرانههای شش سیلندر و قدرتی بین 340 تا 430 اسب بخار، در 400 متر کدامیک سریعتر خواهد بود؟
این نسخه ویژه که 110 Anniversario نام دارد و بر اساس گرنتوریسموی الکتریکی ساخته شده، در دو رنگ مختلف و در تعداد 110 دستگاه تولید خواهد شد.