آکورا

ویژگی‌های آکورا RDX 2019 جدید

آکورا می‌گوید شاسی‌بلند RDX 2019 وسیع‌ترین و احتمالاً گران‌ترین بازطراحی این شرکت در دهه میلادی گذشته را تجربه کرده و بهبودهای فراوانی در این خودرو دیده می‌شود. این امر به لطف استفاده از پلتفرم جدیدی که در واقع معماری نوین این خودروساز ژاپنی می‌باشد حاصل شده است.

آکورا RDX
رئیس آکورا آقای Jon Ikeda در خلال مصاحبه با موتور ترند گفته که معماری این خودرو ارتباطی با هوندا CR-V ندارد. البته این موضوع را قبلاً و در نمایشگاه دیترویت نیز شنیده بودیم. مدیر ارشد این برند گفته است:

این پلتفرم ماست. ما همیشه با راندمان بالا فکر می‌کنیم اما در نهایت باید محصول درستی را ارائه کنیم. این پلتفرم به CR-V مربوط نمی‌شود. اولین بار است که از این معماری استفاده می‌کنیم.

آکورا RDX
پلتفرم جدید به این برند اجازه می‌دهد فضا و جاسازی بهتری در خودرو وجود داشته باشد که بدین ترتیب RDX 2019 دارای فاصله بین محوری و فضای کابین بیشتری خواهد بود. برای مثال، زمانی که صندلی‌های عقب تا شوند کف کابین کاملاً مسطح خواهد شد.


این معماری جدید همچنین مزیت‌هایی از نظر استحکام دارد زیرا در بیش از نیمی از پلتفرم RDX جدید فولاد با کشش بالا بکار رفته است. همچنین سیستم تعلیق بازنگری شده با طراحی ۵ اتصالی مستقل در عقب، فرمان برقی و دامپرهای تطبیقی نیز در این خودرو دیده خواهند شد.

آکورا RDX
نهایتاً اینکه این خودرو دارای سیستم هدایت گشتاور SH-AWD آکورا است که در نسل قبلی دیده نمی‌شد. این سیستم می‌تواند تا ۷۰ درصد نیرو را به اکسل عقب منتقل کند و همچنین تمامی نیرو نیز می‌توان به منظور بهبود هندلینگ و کشش به یک طرف خودرو منتقل شود.


نسل جدید RDX اولین نسل از محصولات آکورا است که مأموریت ذاتی این برند یعنی پرفورمنس دقیق را ارائه خواهد کرد. پلتفرم این خودرو در محصولات آینده نیز بکار خواهند رفت و امید است مردم زیادی از ظاهر و سواری خودروهای این شرکت لذت ببرند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. hadi

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (38 ديدگاه)

    شاید دوستان باهام مخالف باشن ولی من حس میکنم آکورا یه برند خنثی هستش ، یعنی ادم نه میتونه ازش متنفر باشه نه میتونه عاشقش باشه !!مثل رنگ خاکستری که با هر لباسی میتونه سِت بشه و شیک در بیاد اما رنگی نیست ک بتونه قلب ادمو تسخیر کنه!!!آیا شمام همین نظرو دارین دوستان ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. یانکی

      ۱۵ فروردین ۱۳۹۷
      سوابق: (186 ديدگاه)

      یه جور سر اگزوز گذاشته هرکی ندونه فکر میکنه 8 سیلندره آخه با 4 سیلندر و این اگزوز فرار کن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. T.H.M

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (571 ديدگاه)

    کشته مرده ی طراحی داخلیشم :) . جلو پنجره ی جدید آکورا هم خیلی زیباست که اولین بار تو کانسپت فوق العاده زیبای Precision در سال 2016 به نمایش گذاشته شد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. KING 918

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    چه کابینی خیلی خوشم اومد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. F۲۲RAPTOR

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (2598 ديدگاه)

    این ماشین از هر لحاظ و نمایه بغل جلو و عقب کاملا متوازنه خیلی خوب طراحی شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Abadan

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (308 ديدگاه)

    زیبا و دیگر هیچ

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا