آکورا اینتگرا جدید راهی نمایشگاه سما در لاس وگاس میشود
آکورا اینتگرا اوایل سال جاری میلادی دوباره بازگشت. این خودروساز ژاپنی با سه تیونر همکاری کرده است تا سدان اسپرت و تازهنفس خود را راهی نمایشگاه سما کند. کار ارتقای این سه خودرو را دایجیرو دای یوشیهارا، سارا چوی و کوکو زوریتا انجام دادهاند. اینتگرا تیون شده توسط یوشیهارا از مسابقات موتور اسپرت الهام گرفته و با قوس چرخ های گیرا، بال عقب بزرگ و کیت بدنه متفاوت خودنمایی میکند. این سدان ژاپنی از رینگهای 22 اینچی و لاستیکهای یوکوهاما A005 سود میبرد. ترمزهای جلوی آکورا اینتگرا نیز ارتقا یافتهاند. در کابین این خودرو میتوانیم تجربه مسابقات یوشیهارا را ببینیم جایی که رول کیج شش نقطهای، صندلیهای مسابقهای کولار، داشبورد مسابقهای و شیفتر کوتاه قابل تنظیم دیده میشوند. از جمله بهبودهای پرفورمنس نیز میتوان به فیلتر هوای جدید، سیستم اگزوز اسپرت و اینترکولر جلوی CSF و خروجی شارژ اشاره کرد.
اما آکورا اینتگرای سارا چوی برای خیابانها تدارک دیده شده است. این سدان سفید رنگ از رینگهای 19 اینچی سود میبرد. کیت بدنه سفارشی نیز باعث میشوند سپرهای جلو و عقب، بال عقب، قوس چرخ ها و رکابهای جانبی جدید به این خودرو افزوده شوند. در بخش فنی نیز اینترکولر پرفورمنس GReddy، خنککننده روغن GReddy و سیستم اگزوز اسپرت تورینگ نصب شدهاند.
کوکو زوریتا نیز بر ارائه طراحی گیراتر با پوشش خاکستری 3M بدنه تأکید میکند. آینههای کربنی و رینگهای 18 اینچی مشکی کنزی KNP نیز جزو دیگر تغییرات ظاهری این سدان هستند. در بخش شاسی هم بهبودهایی دیده میشود. ترمزهای جلوی شش پیستونه ویلوود وظیفه توقف اینتگرا را بر عهده دارند و اگزوز جدید، ورودی هوای سرد و اینترکولر بهتر نیز جزو بهبودهای فنی خواهند بود. داخل کابین این آکورا اینتگرا صندلیهای مومو، کمربند ایمنی شش نقطهای و غربیلک فرمان مسابقهای مومو وجود دارند.
آکورا اینتگرا با پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری توربو معرفی شده است. این پیشرانه قدرت 200 اسب بخاری و گشتاور 260 نیوتون متری تولید میکند. مدل A-Spec با گیربکس 6 سرعته دستی و دیفرانسیل لغزش محدود عرضه میشود. قیمت این محصول از 31895 دلار شروع میشود اما با سفارش آپشن های مختلف میتواند قیمتی بالاتر از 45 هزار دلار نیز داشته باشد.