پلتفرم E-Flex کارما با ویژگی‌هایی قابل‌توجه

یک‌شنبه 28 اردیبهشت 1399 - 06:30
مطالعه 2 دقیقه
Karma-extended-range-AWD-E-Flex-platform-3
کارما از پلتفرم جدید خود با نام E-Flex رونمایی کرد. این معماری جدید و چهار چرخ محرک را می‌توان در پیکاپ ها و شاسی بلندها بکار برد.
تبلیغات

کارما از پلتفرم جدید خود به عنوان پنجمین و آخرین پروژه از پنج برنامه نمایشی قبلی نام برده است. این ساختار می‌تواند پیشرانه‌های الکتریکی که با باتری 80 کیلووات ساعتی هماهنگ شده‌اند را در اکسل‌های جلو و عقب جای دهد. کارما می‌گوید باتری پنهان شده در کف خودرو شعاع حرکتی تا 386 کیلومتر را فراهم خواهد کرد.

البته این پلتفرم یک پیشرانه با ویژگی افزایش دهنده برد را نیز در خود جای خواهد داد و به این ترتیب برد کلی خودرو به رقم ادعایی 797 کیلومتر خواهد رسید. البته جزئیات این پیشرانه منتشر نشده است.

اگرچه کارما از اشاره به جزئیات بیشتر خودداری کرده اما گفته شده پلتفرم‌های E-Flex از برخی قطعات متعلق به رورو GT استفاده خواهد کرد که یکی از آن‌ها پیشرانه‌های الکتریکی با مشخصات متنوع می‌باشد.

متأسفانه افرادی که به دنبال یک پیکاپ الکتریکی شده دیگر بودند با خبر ناگواری مواجه خواهند شد زیرا کارما هیچ برنامه‌ای برای تولید چنین خودرویی ندارد و می‌خواهد پلتفرم خود را بفروشد زیرا شرکت‌های دیگر با استفاده از این معماری می‌توانند هزینه‌های توسعه، مهندسی، تست و تائید یا ساخت خودروهای الکتریکی را مدیریت کنند و محصولاتی با راندمان بالا و قیمت مناسب داشته باشند.

مدیر کارما می‌گوید:

پلتفرم چهار چرخ محرک ما بالاترین شعاع حرکتی و گسترده‌ترین پیکربندی بین تمامی پلتفرم‌های E-Flex گذشته را داشته و بنابراین راندمان بالایی برای نیازهای متنوع وجود خواهد داشت.

مدیر این شرکت همچنین گفته پیکاپ های شکل گرفته بر پایه این پلتفرم می‌توانند پرفورمنس بهتری را ارائه کنند و این موضوع در زمان کشیدن تریلرها یا حمل بارهای سنگین مزیت‌های زیادی خواهد داشت.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.