تبدیل آئودی Q8 به لوما دیزاین CLR 8S
هماکنون این تیونر آلمانی خودروی خود را با نام CLR 8S معرفی کرده و همانگونه که مشاهده میکنید ظاهر گیرایی دارد. آئودی Q8 پروژهی آسانی برای تیونرها نبوده و لوما دیزاین هم اصلاحات فراوانی در بدنهی این شاسیبلند انجام داده است.
از مهمترین ویژگیهای این خودرو میتوان به قوسهای چرخ بزرگتر اشاره کرد که جا را برای قرار گرفتن رینگهای 22 تا 24 اینچی در جای خود فراهم میکنند.
رینگهای پایهی لوما CLR 22 LX از پرههای V شکل بهره برده و با لاستیکهای 40/285 در جلو و 35/325 در عقب همراه میشود.
اما رینگهای سطح بالای CLR 24 RS از طراحی قفل در مرکز سود برده و ظاهر مشکی مات دارند. این رینگها هم در جلو و عقب با لاستیکهای 30/295 و 25/355 همراه میشوند.
جدای از کیت بدنهی پهن، این خودرو دارای سپرها، رکابها و کاپوت سفارشی میباشد. البته کاپوت لوما دیزاین را میتوان بهصورت جداگانه هم برای Q8 سفارش داد. سپر جلو از اسپویلری متفاوت استفاده کرده و در بخش عقب هم یک دیفیوزر گیرا با چهار خروجی اگزوز را مشاهده میکنیم.
از دیگر ویژگیهای کیت لوما دیزاین میتوان به اسپویلر روی سقف و اسپویلر لبهای عقب سهتکهای اشاره کرد که هر دو بهصورت جداگانه هم در دسترس هستند. لوما دیزاین میگوید قطعات آئرودینامیکی این شاسیبلند از متریال باکیفیت آلمانی ساخته شده و میتوان آنها را با ظاهر فیبر کربن سفارش داد.
این تیونر همچنین طیف وسیعی از آپشن های داخل کابین و پرفورمنس را ارائه میکند که جزئیات مربوط به آن در آینده مشخص خواهد شد.