آئودی

پکیج TTS فقط ۵۰۰ دستگاه

تولید ۵۰۰ هزارمین دستگاه از اسپرت محبوب TT بهانه خوبی دست آئودی داد تا پکیج جدید TTS Competition را به بازار بفرستد؛ پکیجی که فقط ۵۰۰ نسخه آن از اوایل مهرماه ۹۲ بدست مشتریان می رسد . . .

2014 Audi TTS Competition
۲۰۱۴ Audi TTS Competition

TTS Competition که فقط در دو رنگ خاکستری (Nimbus) و زرد (Imola) عرضه شده، ویژگی هایی نظیر رینگ های ۱۹ اینچی با تایرهای ۲۲۵/۳۵، چراغ های زنون، صفحات فولادی پولیش شده درون کابین، روکش چرمی داشبورد و فرمان با دوخت های زرد رنگ و تریم آلومینیومی درب ها دارد.

قدرت مدل های کوپه و رودستر TTS Competition همانند مدل های استاندارد TTS از یک موتور ۲.۰ لیتری TFSI ناشی شده که ۲۷۲ اسب بخار و ۳۷۰ نیوتن متر گشتاور دارد. صرفنظر از نوع خودرو، حداکثر سرعت TTS Competition در تمامی مدل ها در ۲۵۰ کیلومتر برساعت محدود شده است. سایر جزییات آن به قرار زیر خواهند بود:

  • کوپه: شتاب ۵.۳ ثانیه با گیربکس شش سرعته S-tronic و ۵.۵ ثانیه با گیربکس دستی.
  • کوپه: مصرف ترکیبی ۷.۷ لیتری برای گیربکس S-tronic و ۷.۹ لیتری برای گیربکس دستی.
  • رودستر: شتاب ۵.۵ ثانیه با گیربکس شش سرعته S-tronic و ۵.۷ ثانیه با گیربکس دستی.
  • رودستر: مصرف ترکیبی ۷.۹ لیتری با گیربکس S-tronic و ۸.۱ لیتری با گیربکس دستی.

مطالب مشابه

‫۱۹ دیدگاه‌ها

  1. ذوالفقاری

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (90 ديدگاه)

    خیلی شیک و پیکه. زرد قناری که میگن همینه؟
    من اینو با «تو» داشته باشم عاشقانه هام تکمیله…

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. M3 E92

      ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (325 ديدگاه)

      چه زرد قناری چه خاکستری فرقی نداره
      رنگ آسمان هر جا که باشی همینه…

      هـ بده

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. سعید

        ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (188 ديدگاه)

        بسم حق

        همیشه یه رنگه :)
        ولی عاشقانه ها رو ذولفقاری خوب اومد

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  2. ذوالفقاری

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (90 ديدگاه)

    این مال عاشق پیشه هاست…
    برای داشتن لحظاتی رمانتیک و عاشقانه… غروب و قایق و نخل خرما و …

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. fleetwood

      ۲۵ مرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (127 ديدگاه)

      ولی به جای درخت و نخل و خرما ، یه ماشین سقف کروک و ثریا و بستنی قیفی توی ساحل را بیشتر دوس دارم

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
  3. یه آقایی

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (90 ديدگاه)

    بنده هر وقت می نویسم «یه آقایی» همه لایک می زنن، ولی وقتی اسمم را می نویسم «ــــــیّدعلی ذوالفقاری» کاملاً مشخص هست که تمایلی به زدن لایک نشان داده نمیشه. این یعنی که عزیزان با اسم بنده مشکل دارند نه با مطالبی که ارائه میدم. این را هم خطاب به (آقای میلاد. فقط آلمان. فقط هم بنز !) عرض کردم.
    ضمناً آقای میلاد، مطالبی که می فرمایید(به قول خودتان جملک) تماماً توسط خودم نگارش میشه و نه از فیس بوک و اندروئید استخراج کنم. خدا شاهد است که بنده نه عضو فیس بوک هستم و نه گوشی اندروئیدی دارم. اینها مطالب خودم هست، حالا شما دوست نداری،اصلاً نگاه نکن. تا حالا هم به شما منفی ندادم بلکه دوستان محبت دارند نسبت به این حقیر.
    یاعلی…

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. جلال

      ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (586 ديدگاه)

      پسر خوب! حرف منطقی بزن تا کسی با نظر شما مخالفت نکنه…….
      آخه این حرفها بی ربط مثل( دل نوشتههای پشت کامیون)
      چیه که سایتو باهاش اشغال کردی؟
      فرقی نمی کنه اسمتو چی بزنی
      ۲ کلام حرف حساب بزن……

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. میلاد. فقط المان.فقط بنز.

      ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (6534 ديدگاه)

      درود.دوست عزیز من با شما هیچ مشکلی ندارم.ولی برای شما یک مثال میزنم:
      وقتی اقای مسیح میاد در مورد موضوع های سایت پدال حرف میزنه و حرفاش کاملا نا درست است و از غریضه ی خودنمایی ایشان بلند میشه همه برای ایشون انلایک میدهند.
      میاد میگه پراید ۱۱۱ کیفیتش از هیوندا ازرا بیشتره.
      و حالا وقتی اینجور میاد خودشو تو سایت مطرح و مشهور میکنه و در مورد یک موضوع حرفی کاملا درست میزنه دیگه کسی بهش لایک نمیده و همه باهاش مخالف میشن ولو درست گفته باشه.
      نمونه هم دارم ازشون.
      من میگم در مورد موضوع صحبت بشه تا هم کسانی که در سایت پدال زحمت میکشند زحمتشون هدر نره.هم بحث منحرف نشه.
      وقتی شما تو موضوع تسلا وارد اروپا شد مینویسی دنیا اینقدر پیشرفت کرده ولی هنوز نتونسته علت سکسکه را پیدا کنه.یعنی چی؟چه ربطی داره؟با این کارت کم کم تبدیل به مسیحی دیگر میشوی.
      اینجا یک محیط عمومیه.اگر تمام کاربران پیگیر حرف شما میشدن دیگه چیزی از موضوع نمانده بود.
      بعدشم من بیشتر کامنت های شمارو تو اون ۲ جا دیده بودم.رو این حساب گفتم.
      تمام.
      V12

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. Ace

        ۲۴ بهمن ۱۳۹۵
        سوابق: (11589 ديدگاه)

        یادش بخیر.
        میلاد همیشه منطقی بود.

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  4. محمد

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (1678 ديدگاه)

    فکر نمی کنید Audi یکم در این مدل TT کم کاره .از ۵ سال پیش تا حالا داره ماشین رو همین جوری تولید میکنه.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. Arash66

      ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (434 ديدگاه)

      خب به قدری استاندارد هست که تا الان تغییر نکرده، البته تغییرات باطنی داره

      در کل هم این دیگه اخرین مدل TT نسل دو بود و باید از سال دیگه منتظر نسل جدید TT باشیم

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. میلان

      ۲۵ مرداد ۱۳۹۲
      سوابق: (127 ديدگاه)

      نه من اینطور فکر نمیکنم

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  5. امین

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (824 ديدگاه)

    نمی دونم چرا ظاهر تپلش ( برعکس بقیه مدل های آئودی ) به دلم نمیشینه !

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  6. فقط سری ۳

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (126 ديدگاه)

    کوپه دونفره خیلی باحالیه دوست داشتنی هستش

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  7. جلال

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (586 ديدگاه)

    راستی بچه ها کسی میدونه فرق گیربکس S-tronic با گیربکس تیپ ترونیک چیه؟

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  8. احمد.ف

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (462 ديدگاه)

    تا جایی که من اطلاع دارم تیپ ترونیک یک اسم ثبت شده به عنوان اختراع توسط شرکت پورشه است (برای اولین بار آن را ثبت کرده) و شرکت دیگری حق استفاده از این نام را ندارد به همین علت شرکت‌های دیگر از نام های مشابه استفاده می‌کنند ولی از نظر عملکرد مشابه هم هستند.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  9. رامتین

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (2551 ديدگاه)

    فوق العاده هست TTS. با حجم موتور خیلی پایین، قدرت ۲۰۰ کیلووات بینظیره.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  10. امیر

    ۱۳ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (58 ديدگاه)

    خوشم اومد.قشنگه.از R8 قشنگتره.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  11. Ace

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (11589 ديدگاه)

    همیشه به TT یک علاقه ی ویژه داشتم.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا